Ga naar inhoud

van AA naar B(ter)!!


Hannepan

Aanbevolen berichten

6 minutes ago, Ensomi said:

Hoi,

Heel goed! Voel mij zielsgelukkig nu ik eindelijk borsten heb. Ze worden ook per dag mooier. Heb ook een voorspoedig herstel ivt sommige anderen volgens mij. Doe in principe alles weer en vandaag bij de controle zag alles er prima uit. Heb je net toegevoegd tot het bekijken van mijn album mocht je willen spieken.

Rustig aan he;) herken het wel hoor voelde me ook al snel erg goed. Maar zuinig er mee om gaan. Super al zo snel! Wordt alleen maar nog mooier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minutes ago, Ensomi said:

Hoi,

Heel goed! Voel mij zielsgelukkig nu ik eindelijk borsten heb. Ze worden ook per dag mooier. Heb ook een voorspoedig herstel ivt sommige anderen volgens mij. Doe in principe alles weer en vandaag bij de controle zag alles er prima uit. Heb je net toegevoegd tot het bekijken van mijn album mocht je willen spieken.

 

Hi zou ik misschien bij je mogen kijken in het album? Ik laat via de vergoeding (waarschijnlijk 270 plaatsen) maar zit zo erg in Mn hoofd dat het misschien te klein wordt.. hoe zijn je ronde protheses geplaatst? En waarom heb je rond gekozen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hannepanben je al geopereerd? Ik heb in mei mijn operatie door dr schuringa.

Ik krijg ook die 280cc. Ik hoop ook dat het niet te groot is. Ik ben 1.71 en 55kg.

Ik heb nu ook een a. 2 zwangerschappen en borstvoeding en daarna veel afgevallen

na de bevalling (dat was niet bewust maar zeker ook niet goed voor mijn borsten)

Ik ben wel zenuwachtig! Voor het resultaat en de pijn of eventuele complicaties.

Als je al geopereerd bent ben ik benieuwd naar jou ervaring!

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12-2-2018 at 6:34 PM, vanAnaarC said:

Hoi Hannepan,

 

Ik heb een week geleden een bv gehad.

375 cc dual plane ronde protheses

Hiervoor had ik 75/80 A (hele kleine B  en ik denk dat ik nu uit ga komen op een volle C/ kleine D.

Ik dacht bij het proefpassen OMG dit zijn TIETEN maar ik moet zeggen ze hadden echt niet kleiner moeten zijn.

Ik weet niet wat je omvang nu is ? echt een A of eerder AA en kleine omvang?

want dan ga je met die 280cc  uitkomen op de B die jij wil hebben

 

foto heb je nu nog weinig aan want het gaat jou natuurlijk om eind resultaat en dat is na 1 week nog niet:)

 

Waarom heb je ronde protheses genomen en niet anatomisch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Annefleurx:

 

Hi zou ik misschien bij je mogen kijken in het album? Ik laat via de vergoeding (waarschijnlijk 270 plaatsen) maar zit zo erg in Mn hoofd dat het misschien te klein wordt.. hoe zijn je ronde protheses geplaatst? En waarom heb je rond gekozen? 

Hi, je kan nu ook kijken. Rond werd bij mij aangeraden ivm ruimte protheses, verhouding lichaam en wens naar volle B. Heb advies chirurg gevolgd. Ze zijn duaal onder spier geplaatst.

 

Mijn borsten zullen nog veranderen, maar nu zeer tevreden over de grootte. Ze passen bij me. Ik wilde ze absoluut niet te groot. Ik ben overigens 170cm lang en rond de 64 kilo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Annefleurx said:

 

Waarom heb je ronde protheses genomen en niet anatomisch? 

Hi, was niet perse mijn keuze maar zoals je op de fotos kan zien had ik ook geen enkel volume aan de bovenzijde.

Als ik anatomische zou kiezen dan had het er alsnog vreemd uit gezien volgens de PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Missme ik ben pas 9 Mei aan de beurt. Ik moet elf ook nog wachten op het resultaat :-)

Ik hoop ieder geval op een c uit te komen met een 300cc

 

@vanAnaarC ik voel me echt een sukkel! Hoe kan ik in je album kijken? 

Tot nu toe heb ik alleen nog maar in forums gekeken en gereageerd.

Hoeveel cc  heb jij genomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 hours ago, Seen87 said:

@Missme ik ben pas 9 Mei aan de beurt. Ik moet elf ook nog wachten op het resultaat :-)

Ik hoop ieder geval op een c uit te komen met een 300cc

 

@vanAnaarC ik voel me echt een sukkel! Hoe kan ik in je album kijken? 

Tot nu toe heb ik alleen nog maar in forums gekeken en gereageerd.

Hoeveel cc  heb jij genomen?

als je op mijn profiel kijkt staat er albums.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vanAnaarC het is me eindelijk gelukt om in je album te kijken! Ik moest eerst zelf een voorsteltopic maken. Je zal wel blij zijn met het eindresultaat! Heb je nog veel pijn gehad of last gehad van de wonden? En ben je nu uitgekomen op een cupC? Hoeveel cc heb jij gekozen en heb je het voor de spier?

 

wat een vragen he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Missme je moet eerst zelf een voorstel topic maken. Bijvoorbeeld jezelf voorstellen. En volgens mij 5 x gereageerd hebben op anderen. Dan krijg je de status premium member en kan je ook in albums van anderen kijken.

Voor mij was het ook echt uitzoeken! Ik heb me pas kort geleden aangemeld. Heb jij al een operatie op het programma staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 4/15/2018 at 6:04 PM, Seen87 said:

@Missme je moet eerst zelf een voorstel topic maken. Bijvoorbeeld jezelf voorstellen. En volgens mij 5 x gereageerd hebben op anderen. Dan krijg je de status premium member en kan je ook in albums van anderen kijken.

Voor mij was het ook echt uitzoeken! Ik heb me pas kort geleden aangemeld. Heb jij al een operatie op het programma staan?

weer iets geleerd:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-4-2018 om 22:50 zei Annefleurx:

 

Waarom heb je ronde protheses genomen en niet anatomisch? 

Hoi ik ben Lob 

nieuw hier

ik krijg 28 mei mijn langverwachte borstvergroting

Mij rade ze ook anatomisch aan maar denk dat de keus persoonlijk is

ik ben al 51 en dan is je huid anders en Haha je borsten lagen dus dan geeft anatomisch een natuurlijke resultaat.Tevens ik heb nu B en krijg 425 xp Herstel tijd moet 3 weken zijn bij het soort dat ik krijg

vraag mij wel af op welke maat ik kom 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.