Ga naar inhoud

van AA naar B(ter)!!


Hannepan

Aanbevolen berichten

Hoi allennn!

 

ik was afgelopen zaterdag bij Boerhaave voor een consult lipofilling.

Helaas, ik had niet genoeg vet en hij raadde mij een borstvergroting aan.

Ik heb 280 cc gepast en zou naar een volle B / kleine C gaan.

In mijn hoofdje is dit veel te groot, maar het zou prima  bij mijn postuur passen..

Ik was totaal niet voorbereid op zijn voorstel, maar sta er wel voor open.

 

Daarom heb ik mij hier aangemeld, ik zou graag in contact willen komen van meiden die van A(A) naar B / C zijn gegaan:

  • dual plane  / onder de spier / anatomisch / Mentor

 

Ik ben voornamelijk benieuwd naar de foto's, want goede voorbeelden vind ik niet op Google.

Hoeveel CC maakt mij niet uit, want ik heb al gezien dat het per persoon verschilt..

 

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hannepan,

 

Ik heb een week geleden een bv gehad.

375 cc dual plane ronde protheses

Hiervoor had ik 75/80 A (hele kleine B  en ik denk dat ik nu uit ga komen op een volle C/ kleine D.

Ik dacht bij het proefpassen OMG dit zijn TIETEN maar ik moet zeggen ze hadden echt niet kleiner moeten zijn.

Ik weet niet wat je omvang nu is ? echt een A of eerder AA en kleine omvang?

want dan ga je met die 280cc  uitkomen op de B die jij wil hebben

 

foto heb je nu nog weinig aan want het gaat jou natuurlijk om eind resultaat en dat is na 1 week nog niet:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik heb 245 cc voor de spier en voor het zicht is het een grote B misschien kleine c.. bhmaat is 70d. Ook ik ben er erg blij mee en ben blij dat ik niet kleiner heb genomen want bij passen vond ik ze ook groot ogen... Als je ze eenmaal hebt wen je er zo snel aan! 

Succes met Alles!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ik pas eigenlijk alleen de H&M Bh's 80A, en dan zit de cup nog ruim. Mijn wens was dat die cup mooi vol zou zitten ( met lipofilling)

(1 m 70, 64 kilo, brede schouders (volgens Schuringa).

 

Ik was eigenlijk al blij met de eerste pasprotheses, maar hij liet me meerdere maten passen en zei eigenlijk dat 280cc het minimale is wat hij plaatst. Anders heeft het geen effect. En dat geloof ik wel... Maar van plat A naar volle B / Kline C klinkt idd zo wooo TIETEN,  dit ben ik niet.. ik moet er denk toch aan wennen. En zeker omdat ik me eigenlijk alleen maar had verdiept in lipofilling.

 

Ik ben benieuwd naar je resultaat.. vooral na je herstelperiode!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ik snap je gevoel heel goed! tot de dag van de operatie dacht ik nog oh oh is dit de juiste keuze 

 

Ik zal morgen even goede foto maken en dan stuur ik je een voor en na ( nou ja na 1 week dan)

 

herstel gaat goed! de eerste dagen waren echt wel pittig maar nu na week ik mag niet mopperen en iedere dag de verbetering is zo'n ontzettende kick om te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei vanAnaarC:

@hannepan

 ik heb je toegang gegeven tot mijn album

Hoi :) zou ik ook mogen spieken bij jou? Ik krijg volgende week woensdag mijn operatie bij Dr. Straten en ga van AA naar ...? Als het goed is een volle B/subtiele C. Ik krijg Mentor 300cc, dual plane -anatomisch :) 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Kimmik said:

Hoi :) zou ik ook mogen spieken bij jou? Ik krijg volgende week woensdag mijn operatie bij Dr. Straten en ga van AA naar ...? Als het goed is een volle B/subtiele C. Ik krijg Mentor 300cc, dual plane -anatomisch :) 

 

X

done!

 

spannend hoor! 

de eerste week dacht ik oh jee ze zijn echt mega maar nu de zwelling minder wordt ben ik er erg blij mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Hannepan:

Hoi allennn!

 

ik was afgelopen zaterdag bij Boerhaave voor een consult lipofilling.

Helaas, ik had niet genoeg vet en hij raadde mij een borstvergroting aan.

Ik heb 280 cc gepast en zou naar een volle B / kleine C gaan.

In mijn hoofdje is dit veel te groot, maar het zou prima  bij mijn postuur passen..

Ik was totaal niet voorbereid op zijn voorstel, maar sta er wel voor open.

 

Daarom heb ik mij hier aangemeld, ik zou graag in contact willen komen van meiden die van A(A) naar B / C zijn gegaan:

  • dual plane  / onder de spier / anatomisch / Mentor

 

Ik ben voornamelijk benieuwd naar de foto's, want goede voorbeelden vind ik niet op Google.

Hoeveel CC maakt mij niet uit, want ik heb al gezien dat het per persoon verschilt..

 

Groetjes!!

Neem maar een kijkje in mijn album. Ben benieuwd wat je ervan vind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
19 minuten geleden zei vanAnaarC:

Yep ik zal je toevoegen .

ik denk dat het grote C/ kleine D is

volgende week laat ik het eens opmeten . 

Je mag reuze trots zijn, want ze zien er echt heeeeel mooi uit! :D:wub: Ik hoop dat de mijne ook zo mooi uitpakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een slappe b/c maar vond het eruit zien als een a. Afgelopen december heb ik 380 cc monoblock hydrogel gekregen en nu heb ik in de bh een e maar oogt als een mooie d. Mijn album staat openbaar dus je kunt gewoon kijken als je wilt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Ctje86 said:

Je mag reuze trots zijn, want ze zien er echt heeeeel mooi uit! :D:wub: Ik hoop dat de mijne ook zo mooi uitpakken.

thanx!!! zal vast en zeker bij jou ook heel mooi worden.

Ik ben er echt zoooo blij mee.

Ik had het echt eerder moeten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
Op 12-2-2018 om 18:10 zei Hannepan:

Hoi allennn!

 

ik was afgelopen zaterdag bij Boerhaave voor een consult lipofilling.

Helaas, ik had niet genoeg vet en hij raadde mij een borstvergroting aan.

Ik heb 280 cc gepast en zou naar een volle B / kleine C gaan.

In mijn hoofdje is dit veel te groot, maar het zou prima  bij mijn postuur passen..

Ik was totaal niet voorbereid op zijn voorstel, maar sta er wel voor open.

 

Daarom heb ik mij hier aangemeld, ik zou graag in contact willen komen van meiden die van A(A) naar B / C zijn gegaan:

  • dual plane  / onder de spier / anatomisch / Mentor

 

Ik ben voornamelijk benieuwd naar de foto's, want goede voorbeelden vind ik niet op Google.

Hoeveel CC maakt mij niet uit, want ik heb al gezien dat het per persoon verschilt..

 

Groetjes!!

Hoi,

Weet niet in hoeverre je vraag nog actueel is.

Ik heb 5 dagen geleden ronde protheses van 285cc gekregen. Had daarvoor zo goed als niets (bv vergoed ook gekregen) en draag nu een steunbeha cup C. Ik ben erg tot dusver erg tevreden! 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei vanAnaarC:

btw hoe gaat het met jou week PO?

Hoi,

Heel goed! Voel mij zielsgelukkig nu ik eindelijk borsten heb. Ze worden ook per dag mooier. Heb ook een voorspoedig herstel ivt sommige anderen volgens mij. Doe in principe alles weer en vandaag bij de controle zag alles er prima uit. Heb je net toegevoegd tot het bekijken van mijn album mocht je willen spieken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.