Ga naar inhoud

Praktijk Diana Gabriels


Mima

Aanbevolen berichten

22 hours ago, Mima said:

Zo dat is mooi! Welke kliniek heb jij?

 

€2665,50 heb ik betaald.

 

Hier, uit mijn hoofd, 2900,-. Zie hierboven al een bedrag van 2500,- voorbijkomen bij CosMed ook. Dus ja, ik let wel een klein beetje op de prijs (Velthuis zit geloof ik rond de 4500,-??) en dat hoeft niet onder te doen aan service! :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie
2 minuten geleden zei Yzer90:

Hier, uit mijn hoofd, 2900,-. Zie hierboven al een bedrag van 2500,- voorbijkomen bij CosMed ook. Dus ja, ik let wel een klein beetje op de prijs (Velthuis zit geloof ik rond de 4500,-??) en dat hoeft niet onder te doen aan service! :-) 

Ja velthuis en bergman zijn de duurste denk ik, Cosmed is dus ook goedkoop en ik heb daar navraag naar gedaan omdat een hoop klinieken onwijs aan het "stunten" zijn met hun prijzen. Is puur concurrentie, klinieken als Velthuis en Bergman houden toch wel mensen die daar gewoon naar toe willen puur door de naam etc. Cosmed is een vrij nieuwe kliniek (oude EMC kliniek) en heeft dus meegedaan met deze prijs stunt om nog wel klanten te krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Elisa85:

Hier ben ik t helemaal mee eens!

Zelf ook geopereerd bij Bauland via Faceland en werkelijk waar top top top zowel de service als de professionaliteit en de zorg. Bereikbaarheid is gewoon goed, communicatie is helder duidelijk en zeer oplossingsgericht op korte termijn....kortom ik kan t iedereen aanraden en inderdaad, dit is momenteel dé goedkoopste in NL.

 

Het heeft wat mij betreft te maken met bedrijfs visie en missie en DG is wat mij betreft echt bagger. Sorry mijn mening en dat hoeft geen waarheid te zijn ma wat ik tnt allemaal lees en tegenkom over haar is ernstig. Ik zal degene die ik ken en over haar begint behoeden en overtuigen om elders op consult te gaan....faceland dus. X

Helemaal mee eens! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Silvers:

Ik heb idd de operatie vandaag afgezegd na alle nagatieve reacties te hebben gelezen op het internet. Het leek mij al lopende band werk, maar door de youtube videos leek het me allemaal oké. Ik ga nu naar ook een consult inplannen bij Heyendael en Boerhaave! 

Vind het een slimme keuze. Wat gaf je als reden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei vanAnaarC:

beste allen,

@Jaydee dank voor je bericht.

Ik heb mijn downvotes weggehaald. ik dacht even dat dit de wijze van communicatie was op dit forum.

@Mima en @Lavelle ik zou waarderen als jullie dat ook doen.

Ik zal in het voorstel topic kort iets over mezelf vertellen dan begrijp je wellicht ook beter mijn soms ietwat te nuchtere kijk op het leven.

en dat we deze valse start kunnen vergeten want we willen allemaal hetzelfde ervaringen delen..

Nogmaals het was zeker niet bedoeld om mensen te beledigen in tegendeel.

@Silverdat is een heftige beslissing van je, je zal er immers erg naar uit hebben gekeken en nu moet je weer wachten,

succes met het maken van een keuze.

 

 

Ik haal ze weg. Het was kinderachtig van me, zak niet meer gebeuren meid.

 

Ik lees graag je topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

Ik ben ook 2 keer op consult geweest bij DG. De reden hiervoor is makkelijk uit te leggen; ik wilde niet meer wachten met de operatie maar had het geld ervoor niet helemaal rond. DG adverteerd met de betalingsregeling en dat was voor mij een uitkomst. Daarnaast zag ik op Instagram mooie resultaten voorbij komen en was mijn buurvrouw er goed geholpen. Mijn eerste consult verliep OK, wel vond ik het gek dat er veelal jonge meisjes rondlopen die in mijn optiek inhoudelijk niet echt weten waar ze over praten (best guess he, ik kan er naast zitten). Het 2de consult met de arts had ik lang naar uitgekeken maar was helaas 1 totale desillusie. Wat hierboven al gezegd is: een tietenfabriek. Het was zo druk dat ik niet eens kon zitten, een staande receptie in de wachtkamer op zaterdagavond, een komen en gaan ... daarna even 10 minuten met de arts die me 'erg bijzonder' te woord stond zodat ik totaal verbrouwereerd naar buiten liep zonder operatiedatum. Heb dit laten weten aan de praktijk waarop ik netjes antwoord gehad heb van Joanne (dochter van Diana) en ze hebben nog hun best gedaan om me 'over te halen', maar ik had er genoeg van, geen goed gevoel bij, geen vertrouwen meer in. Ik vond een andere manier om het geld bij elkaar te krijgen en ben toen naar Heyendael gegaan, geopereerd door Frans Straten die als ik het goed gegrepen heb ook ooit voor DG gewerkt heeft. Ik denk dat de artsen prima zijn maar wanneer de prijzen lager liggen dan gemiddeld dan moet er ergens op bezuinigd worden, dat kan ook haast niet anders. Ik vermoed dat dat bij DG zit in al het personeel er omheen (buiten de artsen om) niet veel kennis van zaken heeft en minder welwillend zijn rondom nazorg. Over het sporten; ik sport ook heel fanatiek (kracht) en ben pas na 6 weken begonnen om het weer rustig aan op te pakken. Beetje op gevoel, armen boven het hoofd voelt nu soms nog steeds niet lekker maar dat is logisch. Het lichaam heeft tijd nodig, luister naar wat het je te zeggen heeft. Mijn borst train ik niet meer, soms pak ik het secundair mee wanneer ik rug of triceps train maar je zult mij niet meer zien benchpressen ofzoiets. Hoeft ook niet want m'n borst is nu goed ontwikkelt :3:. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ellepel:

Hee Silvers! Ik denk dat je daar goed aan doet. Na het delen van mijn verhaal heb ik aardig wat inboxjes ontvangen. Terwijl de recensies zo goed zijn! Wat blijkt? Je krijgt €50,- na je operatie aangeboden bij het schrijven van een hele positieve recensie. Als ik dat toch allemaal wist.. succes! Xxx

3 uur geleden zei Laure:

Hoi Dames!

 

Ik heb zelf geen ervaring met DG wel wat dingen hier en daar gehoord! Ik ben geopereerd bij de Cosmed kliniek in Bosch en Duin, zij verhuurde eerst ook Ok's aan DG maar doen dit ook niet meer vanwege de slechte communicatie etc. 

Ik ben daar geopereerd voor €2500,- en kan niet anders zeggen dan dat ik onwijs tevreden ben! Voorafgaand goede fijne consulten gehad waar ze echt de tijd voor je nemen met passen etc en gewoon een consult met mijn PC niet met een of andere consulente die niet eens mag en kan opereren. En dat vond ik persoonlijk heel fijn want ik denk dat er maar 1 iemand kan zien wat goed bij mij past en wat überhaupt in mijn lijf past en dat is de PC die je opereert! Verder was de nazorg ook goed, duidelijke voorschriften meegekregen en een goed medicatie schema. Dit maakte het voor mij allemaal een stuk makkelijker om te bepalen wat ik wel en niet kan. Ik ben nu 5,5 week po, en rij zelf paard en mag daar van mijn PC op 6 weken po weer gaan rijden als dit prettig voelt. Hij raad bijvoorbeeld krachttraining enzo wel af. 

Ik hoop dat ik jullie hiermee een beetje kan helpen met dus te zeggen dat er echt wel klinieken zijn die ook "goedkoper" zijn dan velthuis of de Bergman waarvan de nazorg en het contact net zo goed is!

 

Succes xx

Zo dat is fijn om te horen meid.

 

Nu ik er zo op terug kijk had ik toch maar wat meer informatie gezocht over een kliniek. Maar ik wilde zo graag boobs, dus ik dacht. Fuck it ik doe het .

 

 

En Ellepel dat is mooi meegenomen!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Deevoted1981:

Ik ben ook 2 keer op consult geweest bij DG. De reden hiervoor is makkelijk uit te leggen; ik wilde niet meer wachten met de operatie maar had het geld ervoor niet helemaal rond. DG adverteerd met de betalingsregeling en dat was voor mij een uitkomst. Daarnaast zag ik op Instagram mooie resultaten voorbij komen en was mijn buurvrouw er goed geholpen. Mijn eerste consult verliep OK, wel vond ik het gek dat er veelal jonge meisjes rondlopen die in mijn optiek inhoudelijk niet echt weten waar ze over praten (best guess he, ik kan er naast zitten). Het 2de consult met de arts had ik lang naar uitgekeken maar was helaas 1 totale desillusie. Wat hierboven al gezegd is: een tietenfabriek. Het was zo druk dat ik niet eens kon zitten, een staande receptie in de wachtkamer op zaterdagavond, een komen en gaan ... daarna even 10 minuten met de arts die me 'erg bijzonder' te woord stond zodat ik totaal verbrouwereerd naar buiten liep zonder operatiedatum. Heb dit laten weten aan de praktijk waarop ik netjes antwoord gehad heb van Joanne (dochter van Diana) en ze hebben nog hun best gedaan om me 'over te halen', maar ik had er genoeg van, geen goed gevoel bij, geen vertrouwen meer in. Ik vond een andere manier om het geld bij elkaar te krijgen en ben toen naar Heyendael gegaan, geopereerd door Frans Straten die als ik het goed gegrepen heb ook ooit voor DG gewerkt heeft. Ik denk dat de artsen prima zijn maar wanneer de prijzen lager liggen dan gemiddeld dan moet er ergens op bezuinigd worden, dat kan ook haast niet anders. Ik vermoed dat dat bij DG zit in al het personeel er omheen (buiten de artsen om) niet veel kennis van zaken heeft en minder welwillend zijn rondom nazorg. Over het sporten; ik sport ook heel fanatiek (kracht) en ben pas na 6 weken begonnen om het weer rustig aan op te pakken. Beetje op gevoel, armen boven het hoofd voelt nu soms nog steeds niet lekker maar dat is logisch. Het lichaam heeft tijd nodig, luister naar wat het je te zeggen heeft. Mijn borst train ik niet meer, soms pak ik het secundair mee wanneer ik rug of triceps train maar je zult mij niet meer zien benchpressen ofzoiets. Hoeft ook niet want m'n borst is nu goed ontwikkelt :3:. Succes!

Hey meid, super leuk om te lezen. Had jij ook dual plane, zo ja, heb je last tijdens het sporten? Borst ga ik ook niet meer trainen hoor, veel te mooie boobs nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

@Mima Ik heb ook dual plane, 450 cc rond. Ik heb niet echt last gehad, wel heb ik een aantal oefeningen moeten skippen (bijvoorbeeld oefeningen waarbij je de armen boven het hoofd heb) omdat die wel prikkels geven in de littekens of gewoon stomweg omdat die borsten in de weg zitten. De borst trainen laat ik er helemaal tussenuit, ik heb het aangepast. Ik merk het gauw genoeg wanneer er wat steekt of brand dan stop ik ermee en dan ga ik iets anders doen. Zorg voor een goede sportbh en doe het rustig aan, herstellen kan maar 1 keer en geduld is echt de magic word hier :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff een berichtje voor alle dames hier; fijn dat jullie mijn bericht zo goed hebben opgepakt en dat het nu weer een gezellige topic is. Chapeau! :35:

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981
44 minuten geleden zei Jaydee:

Ff een berichtje voor alle dames hier; fijn dat jullie mijn bericht zo goed hebben opgepakt en dat het nu weer een gezellige topic is. Chapeau! :35:

 

Xx Jaydee 

Share the love :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

Ff een berichtje voor alle dames hier; fijn dat jullie mijn bericht zo goed hebben opgepakt en dat het nu weer een gezellige topic is. Chapeau! :35:

 

Xx Jaydee 

Graag gedaan lieveschat :)

 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Mima:

Zo dat is fijn om te horen meid.

 

Nu ik er zo op terug kijk had ik toch maar wat meer informatie gezocht over een kliniek. Maar ik wilde zo graag boobs, dus ik dacht. Fuck it ik doe het .

 

 

En Ellepel dat is mooi meegenomen!

 

 

 

Ach ja soms doe je dingen gewoon NU omdat je het graag wilt heel herkenbaar haha. Als jij er maar moooie boobs aan over hebt gehouden! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-2-2018 om 19:14 zei Lavelle:

Bij twijfel zeker niet doen. Als ik het zo lees kun je toch beter ergens anders gaan. Er zijn veel chirurgen waar je dit soort negatieve zaken toch niet van leest. Ik ben bij dr straten geweest en ben echt happy met alles, de consult, de operatie en de nazorg :) allemaal toppertjes bij heyendael

Ik wil hier idd ook naartoe.. nadeel is alleen dat ik in Amsterdam woon en de kliniek in Nijmegen zit.. hoe heb jij dit gedaan? of woon je in de buurt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

@Silvers ik woon in Den Haag maar zou nog op de fiets naar Frans gaan zo happy ben ik met zijn kunsten :D je hoeft er maar 3 keer te zijn. 1 x ervoor en 2 x erna. De operaties worden in Bosch en Duin gedaan (o.a.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Mima:

Serieus? Dat is best bizar ja.

Serieus! Sinds mijn ongenoegen ben ik me er meer in gaan verdiepen. Helemaal omdat ik schandalige dingen lees, maar overal goede recensies zie... maar het idd is echt zo dat je €50,- krijgt als je nav hun schrijven een hele goede beoordeling schrijft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ellepel:

Serieus! Sinds mijn ongenoegen ben ik me er meer in gaan verdiepen. Helemaal omdat ik schandalige dingen lees, maar overal goede recensies zie... maar het idd is echt zo dat je €50,- krijgt als je nav hun schrijven een hele goede beoordeling schrijft...

Dat is wel bizar zeg...kan niet kloppen, dat mag toch niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-2-2018 om 11:47 zei Deevoted1981:

Ik ben ook 2 keer op consult geweest bij DG. De reden hiervoor is makkelijk uit te leggen; ik wilde niet meer wachten met de operatie maar had het geld ervoor niet helemaal rond. DG adverteerd met de betalingsregeling en dat was voor mij een uitkomst. Daarnaast zag ik op Instagram mooie resultaten voorbij komen en was mijn buurvrouw er goed geholpen. Mijn eerste consult verliep OK, wel vond ik het gek dat er veelal jonge meisjes rondlopen die in mijn optiek inhoudelijk niet echt weten waar ze over praten (best guess he, ik kan er naast zitten). Het 2de consult met de arts had ik lang naar uitgekeken maar was helaas 1 totale desillusie. Wat hierboven al gezegd is: een tietenfabriek. Het was zo druk dat ik niet eens kon zitten, een staande receptie in de wachtkamer op zaterdagavond, een komen en gaan ... daarna even 10 minuten met de arts die me 'erg bijzonder' te woord stond zodat ik totaal verbrouwereerd naar buiten liep zonder operatiedatum. Heb dit laten weten aan de praktijk waarop ik netjes antwoord gehad heb van Joanne (dochter van Diana) en ze hebben nog hun best gedaan om me 'over te halen', maar ik had er genoeg van, geen goed gevoel bij, geen vertrouwen meer in. Ik vond een andere manier om het geld bij elkaar te krijgen en ben toen naar Heyendael gegaan, geopereerd door Frans Straten die als ik het goed gegrepen heb ook ooit voor DG gewerkt heeft. Ik denk dat de artsen prima zijn maar wanneer de prijzen lager liggen dan gemiddeld dan moet er ergens op bezuinigd worden, dat kan ook haast niet anders. Ik vermoed dat dat bij DG zit in al het personeel er omheen (buiten de artsen om) niet veel kennis van zaken heeft en minder welwillend zijn rondom nazorg. Over het sporten; ik sport ook heel fanatiek (kracht) en ben pas na 6 weken begonnen om het weer rustig aan op te pakken. Beetje op gevoel, armen boven het hoofd voelt nu soms nog steeds niet lekker maar dat is logisch. Het lichaam heeft tijd nodig, luister naar wat het je te zeggen heeft. Mijn borst train ik niet meer, soms pak ik het secundair mee wanneer ik rug of triceps train maar je zult mij niet meer zien benchpressen ofzoiets. Hoeft ook niet want m'n borst is nu goed ontwikkelt :3:. Succes!

voor mij geldt het zelfde, ik wilde graag snel geopereerd worden en DG is betaalbaar. Zo ben je geneigd halsoverkop beslissingen te maken.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-2-2018 om 11:43 zei Mima:

Vind het een slimme keuze. Wat gaf je als reden?

dat de operatie binnen 5 dagen plaats zou vinden en ik nog niet een weloverwogen beslissing had kunnen maken.. ook het feit dat je ervoor tekent dat elke complicatie voor je eigen rekening komt zat me niet lekker..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.