Mima

Praktijk Diana Gabriels

Recommended Posts

44 minuten geleden zei Jaydee:

Ff een berichtje voor alle dames hier; fijn dat jullie mijn bericht zo goed hebben opgepakt en dat het nu weer een gezellige topic is. Chapeau! :35:

Xx Jaydee 

Share the love :wub:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Jaydee:

Ff een berichtje voor alle dames hier; fijn dat jullie mijn bericht zo goed hebben opgepakt en dat het nu weer een gezellige topic is. Chapeau! :35:

Xx Jaydee 

Graag gedaan lieveschat :)

Xx

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Mima:

Zo dat is fijn om te horen meid.

Nu ik er zo op terug kijk had ik toch maar wat meer informatie gezocht over een kliniek. Maar ik wilde zo graag boobs, dus ik dacht. Fuck it ik doe het .

En Ellepel dat is mooi meegenomen!

Ach ja soms doe je dingen gewoon NU omdat je het graag wilt heel herkenbaar haha. Als jij er maar moooie boobs aan over hebt gehouden! :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Mima nou... eigenlijk is het toch zot dat ze goede recensies kopen? Is toch weer een nieuwe BH.

ik denk echt dat er soms zo gedacht wordt... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 13-2-2018 om 19:14 zei Lavelle:

Bij twijfel zeker niet doen. Als ik het zo lees kun je toch beter ergens anders gaan. Er zijn veel chirurgen waar je dit soort negatieve zaken toch niet van leest. Ik ben bij dr straten geweest en ben echt happy met alles, de consult, de operatie en de nazorg :) allemaal toppertjes bij heyendael

Ik wil hier idd ook naartoe.. nadeel is alleen dat ik in Amsterdam woon en de kliniek in Nijmegen zit.. hoe heb jij dit gedaan? of woon je in de buurt? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Silvers ik woon in Den Haag maar zou nog op de fiets naar Frans gaan zo happy ben ik met zijn kunsten :D je hoeft er maar 3 keer te zijn. 1 x ervoor en 2 x erna. De operaties worden in Bosch en Duin gedaan (o.a.)

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
49 minuten geleden zei Deevoted1981:

@Silvers ik woon in Den Haag maar zou nog op de fiets naar Frans gaan zo happy ben ik met zijn kunsten :D je hoeft er maar 3 keer te zijn.

:45: geweldig

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 uur geleden zei Ellepel:

@Mima nou... eigenlijk is het toch zot dat ze goede recensies kopen? Is toch weer een nieuwe BH.

ik denk echt dat er soms zo gedacht wordt... 

Serieus? Dat is best bizar ja.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
32 minuten geleden zei Mima:

Serieus? Dat is best bizar ja.

Serieus! Sinds mijn ongenoegen ben ik me er meer in gaan verdiepen. Helemaal omdat ik schandalige dingen lees, maar overal goede recensies zie... maar het idd is echt zo dat je €50,- krijgt als je nav hun schrijven een hele goede beoordeling schrijft...

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Ellepel:

Serieus! Sinds mijn ongenoegen ben ik me er meer in gaan verdiepen. Helemaal omdat ik schandalige dingen lees, maar overal goede recensies zie... maar het idd is echt zo dat je €50,- krijgt als je nav hun schrijven een hele goede beoordeling schrijft...

Dat is wel bizar zeg...kan niet kloppen, dat mag toch niet!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Deevoted1981:

Met vlagen ben ik best grappig :4:

als het maar geen wind'vlagen' zijn, dat is lastig fietsen hoor ;) 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 14-2-2018 om 11:47 zei Deevoted1981:

Ik ben ook 2 keer op consult geweest bij DG. De reden hiervoor is makkelijk uit te leggen; ik wilde niet meer wachten met de operatie maar had het geld ervoor niet helemaal rond. DG adverteerd met de betalingsregeling en dat was voor mij een uitkomst. Daarnaast zag ik op Instagram mooie resultaten voorbij komen en was mijn buurvrouw er goed geholpen. Mijn eerste consult verliep OK, wel vond ik het gek dat er veelal jonge meisjes rondlopen die in mijn optiek inhoudelijk niet echt weten waar ze over praten (best guess he, ik kan er naast zitten). Het 2de consult met de arts had ik lang naar uitgekeken maar was helaas 1 totale desillusie. Wat hierboven al gezegd is: een tietenfabriek. Het was zo druk dat ik niet eens kon zitten, een staande receptie in de wachtkamer op zaterdagavond, een komen en gaan ... daarna even 10 minuten met de arts die me 'erg bijzonder' te woord stond zodat ik totaal verbrouwereerd naar buiten liep zonder operatiedatum. Heb dit laten weten aan de praktijk waarop ik netjes antwoord gehad heb van Joanne (dochter van Diana) en ze hebben nog hun best gedaan om me 'over te halen', maar ik had er genoeg van, geen goed gevoel bij, geen vertrouwen meer in. Ik vond een andere manier om het geld bij elkaar te krijgen en ben toen naar Heyendael gegaan, geopereerd door Frans Straten die als ik het goed gegrepen heb ook ooit voor DG gewerkt heeft. Ik denk dat de artsen prima zijn maar wanneer de prijzen lager liggen dan gemiddeld dan moet er ergens op bezuinigd worden, dat kan ook haast niet anders. Ik vermoed dat dat bij DG zit in al het personeel er omheen (buiten de artsen om) niet veel kennis van zaken heeft en minder welwillend zijn rondom nazorg. Over het sporten; ik sport ook heel fanatiek (kracht) en ben pas na 6 weken begonnen om het weer rustig aan op te pakken. Beetje op gevoel, armen boven het hoofd voelt nu soms nog steeds niet lekker maar dat is logisch. Het lichaam heeft tijd nodig, luister naar wat het je te zeggen heeft. Mijn borst train ik niet meer, soms pak ik het secundair mee wanneer ik rug of triceps train maar je zult mij niet meer zien benchpressen ofzoiets. Hoeft ook niet want m'n borst is nu goed ontwikkelt :3:. Succes!

voor mij geldt het zelfde, ik wilde graag snel geopereerd worden en DG is betaalbaar. Zo ben je geneigd halsoverkop beslissingen te maken.. 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 14-2-2018 om 11:43 zei Mima:

Vind het een slimme keuze. Wat gaf je als reden?

dat de operatie binnen 5 dagen plaats zou vinden en ik nog niet een weloverwogen beslissing had kunnen maken.. ook het feit dat je ervoor tekent dat elke complicatie voor je eigen rekening komt zat me niet lekker..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden