Ga naar inhoud

2 jaar geleden 400cc dr Nio


Miesi

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Babsboobies:

Als je het vergelijkt met je foto’s van 2 weken po zijn ze idd wat meer gaan hangen. Maar ik vind ze nog steeds mooi! Ogen heel natuurlijk vind ik. Had je Nio al gesproken?

Ik vind het vreselijk.. dit is mijn voorsituatie alleen dan incl siliconen.

ik ben nu aan het mailen, even kijken of ik langs kan komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze wel heel mooi hoor. Natuurlijk en prachtig.  Maar als je zelf niet (meer) blij bent dan is het zeker de moeite waard om een afspraak te maken. Ik hoop echt voor je dat er op een simpele manier iets aan te doen is.  

Het kost gewoonweg te veel geld en moeite en gedoe om je te laten opereren en om dan binnen 2 jaar weer dat onzekere gevoel te hebben. Goed dat je actie onderneemt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-2-2018 om 22:55 zei best_boobie:

Oef meid, dat is wel balen dat ze zo zijn gaan hangen, maar loop jij werkelijk heel de avond zonder bh rond? 
Ik vind het wel rot om te zeggen, maar de zwaartekracht doet dan natuurlijk wel zijn werk he.. Ook als meiden met natuurlijke zwaardere borsten hele avonden rondlopen zonder bh, gaat het allemaal zakken.. 

Ik heb zelf 450 cc voor de spier, al 5,5 jaar en bij mij is er niets gezakt. Ik draag dan ook braaf altijd een bh, ook in de avond op de bank.. Al trek je dan een sportbh aan of zo, omdat dat lekkerder zit, maar zonder is niet echt handig.

Ik wil niet bot over komen :) Maar wil wel even aangeven voor de meiden die nog geopereerd moeten worden of pas een operatie gehad hebben, dat je je moet realiseren dat zwaardere borsten eerder gaan hangen als ze niet ondersteund worden.
Als je uit je werk komt en dan gaat koken zonder bh, de boel op gaat ruimen en nog allerlei dingen doet die ieder mens in de avond doet, dan loop je toch al gauw 5 a 6 uur per dag rond zonder bh.. 
Wees dus voorzichtig met je boobies!

 

xx BB

Hi! 

 

Nee meer na een uur of 9 en dan tot sochtends. Eerste jaar amper gedaan iets van het laatste half jaar. Ik moet zeggen wat ik vergeten ben mn prothese draait ook. Doet super zeer..

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Miesi:

Hi! 

 

Nee meer na een uur of 9 en dan tot sochtends. Eerste jaar amper gedaan iets van het laatste half jaar. Ik moet zeggen wat ik vergeten ben mn prothese draait ook. Doet super zeer..

 

X

Pocket kan te groot geworden zijn, alleen dan kan een prothese gaan draaien.. 

Draag je wel eens push up bh's? 

Verder denk ik niet dat Nio hier verder iets mee kan.. Hooguit gewoon een wissel voorstellen, of eventueel een lift. Maar dat zal gewoon dan voor je eigen rekening zijn. Normaal gezien, uiteraard ook afhankelijk van je huidkwaliteit, zou 400 cc, met normale ondersteuning, niet extreem moeten gaan hangen. 

Voorsituatie wordt altijd uitvergroot bij een bv. Hoe meer cc, hoe beter de optische lift, maar hoe meer cc, hoe steviger de bh's moeten zijn.. Dus het is altijd een afweging die je maakt..


Zou je voor een wissel gaan, dan is het wel de overweging waard (ook als je dual plane zou krijgen, want ook dan kunnen borsten gaan hangen) om toch hele dagen je bh's te gaan dragen.... Het is eigenlijk het eerste kledingstuk dat je aantrekt als je uit bed stapt, en het laatste wat je uittrekt als je je bed in gaat... 
Als je een beugel vervelend vindt in de avond op de bank, dan zijn er vast wel wat sportbh's te verkrijgen, die wat steun geven, en toch lekker zitten :)

 

Ben benieuwd wat Nio gaat zeggen

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miesi

Ik kan begrijpen dat op jouw leeftijd van 26 jaar je niet verwacht dat je borsten naar 2 jaar zijn gaan hangen.

Jouw borsten lijken erg op de mijne met protheses van 14 jaar oud, ik hoop echt dat een controle bij Dr.Nio voorspoedig zal verlopen.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je voorsituayie bekeken en je fotos van nu. Ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik had een lege 75b/c denk iets minder dan jou en iets minder hang dan jou en 385 voor de spier. Wat we denk ik willen/wilden is meer opvulling en niet meer hang. En toch lijkt het bij jou toch wel verergerd. Al met al zijn het wel alsnog mooie borsten hoor.  Maar als je na 2 haar weer onzeker bent zou ik toch teruggaan en kijken wat je opties zijn. 2 jaar is erg kort om er maar van genoten te hebben. Ben benieuwd wat nio zegt.

Xxx kris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Miesi, zou ik ook je foto's eens mogen zien? Want volgens mij kan ik alleen je voorsituatie zien. Ben ook wel benieuwd geworden door bovenstaande verhalen. Ik hoop voor je dat je snel een oplossing vindt,  waar jij je weer happy bij voelt. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-2-2018 om 09:38 zei Jaydee:

Hoi @Miesi, zou ik ook je foto's eens mogen zien? Want volgens mij kan ik alleen je voorsituatie zien. Ben ook wel benieuwd geworden door bovenstaande verhalen. Ik hoop voor je dat je snel een oplossing vindt,  waar jij je weer happy bij voelt. 

 

Xx Jaydee 

Hi,

Staat op pagina 2 lieverd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-2-2018 om 21:13 zei Miesi:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ze hangen wel iets meer dan op je foto in je album, maar ik vind ze toch nog heel erg mooi hoor. Heel natuurlijk. Prachtige borsten, meis. :wub:

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.