Miesi

2 jaar geleden 400cc dr Nio

Recommended Posts

HI meiden, 2 jaar geleden was ik hier erg actief 400cc gehad van Nio. Nu zijn ze zo uitgezakt iemand ervaring?

Heb je ze voor of achter de spier? Ik ben ook van plan om het door Nio te laten doen en hij wil 700cc voor de spier plaatsen en volgens hem zou het niet gaan hangen, tenzij je continue zonder beha rondloopt.

@Miesi 

hey meid, Ahh ik heb sinds 5 weken ook Nio boobs. Ben wel benieuwd want dat lijkt me niet leuk :( idd of je dual plane hebt of voor de spier?

groetjes 

Nio wilde 600 erin doen ik twijffel trouwens of ik geen 450 heb.. Btw voor de spier en alleen als ik savonds thuis kom gaat mn bh uit tot de volgende ochtend.

Voel me goed rot ja. Durf ze niet eens meer te laten zien. Wat heb jij? Ik voor de spier 

X

Nee, morgen even doen loop er al een tijdje mee maar wilde ook niet zeuren. Maar t word steeds erger. Als ik op mn zij lig zakken mn siliconen triest weg

Pff dat lijkt me wel echt k*t, misschien Nio contacten? Ik heb dual plane en 500 cc en 450 (borstverschil)omdat ik niks had bijna dan. 

Echt doen! Dit zet mij wel aan het denken. Heb zojuist even bij je voor foto gekeken en jouw borsten lijken exact op die van mij, dus hoop niet dat ze bij mij dan ook gaan hangen.

Is het niet zo dat bij dual plane de spier de prothese juist wat vasthoud dat dacht ik wel. Anders toch dual plane bespreken? 

Ja ga ik doen! Dat zal jou niet gebeuren meis

Lieverd wat is dual plane? 

Ik zal straks eens een foto plaatsen. Wat had je van jezelf en hoeveel cc? 

Ahh ik vind het zowiezo echt heel rot voor je. Ik hoop dat er een oplossing kan komen. Het is niet niks allemaal, heel veel sterkte meid xx 

Dual plane is gedeeltelijk achter de spier, omdat ik best dun ben en weinig tiet had. Anders ging je ook randen zien