Ga naar inhoud

2 jaar geleden 400cc dr Nio


Miesi

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Miesi:

HI meiden, 2 jaar geleden was ik hier erg actief 400cc gehad van Nio. Nu zijn ze zo uitgezakt iemand ervaring?

Heb je ze voor of achter de spier? Ik ben ook van plan om het door Nio te laten doen en hij wil 700cc voor de spier plaatsen en volgens hem zou het niet gaan hangen, tenzij je continue zonder beha rondloopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei CupA84tje:

@Miesi 

 

hey meid, Ahh ik heb sinds 5 weken ook Nio boobs. Ben wel benieuwd want dat lijkt me niet leuk :( idd of je dual plane hebt of voor de spier?

 

groetjes 

Voel me goed rot ja. Durf ze niet eens meer te laten zien. Wat heb jij? Ik voor de spier 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Babsboobies:

Dat is dan wel balen zeg! Heb je al foto’s naar hem gestuurd?

Nee, morgen even doen loop er al een tijdje mee maar wilde ook niet zeuren. Maar t word steeds erger. Als ik op mn zij lig zakken mn siliconen triest weg

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Miesi:

Nee, morgen even doen loop er al een tijdje mee maar wilde ook niet zeuren. Maar t word steeds erger. Als ik op mn zij lig zakken mn siliconen triest weg

Echt doen! Dit zet mij wel aan het denken. Heb zojuist even bij je voor foto gekeken en jouw borsten lijken exact op die van mij, dus hoop niet dat ze bij mij dan ook gaan hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Babsboobies:

Echt doen! Dit zet mij wel aan het denken. Heb zojuist even bij je voor foto gekeken en jouw borsten lijken exact op die van mij, dus hoop niet dat ze bij mij dan ook gaan hangen.

Is het niet zo dat bij dual plane de spier de prothese juist wat vasthoud dat dacht ik wel. Anders toch dual plane bespreken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei CupA84tje:

Pff dat lijkt me wel echt k*t, misschien Nio contacten? Ik heb dual plane en 500 cc en 450 (borstverschil)omdat ik niks had bijna dan. 

Ja ga ik doen! Dat zal jou niet gebeuren meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei CupA84tje:

Is het niet zo dat bij dual plane de spier de prothese juist wat vasthoud dat dacht ik wel. Anders toch dual plane bespreken? 

Lieverd wat is dual plane? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Babsboobies:

Echt doen! Dit zet mij wel aan het denken. Heb zojuist even bij je voor foto gekeken en jouw borsten lijken exact op die van mij, dus hoop niet dat ze bij mij dan ook gaan hangen.

Ik zal straks eens een foto plaatsen. Wat had je van jezelf en hoeveel cc? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei CupA84tje:

Dual plane is gedeeltelijk achter de spier, omdat ik best dun ben en weinig tiet had. Anders ging je ook randen zien

Oh ja zo plat ben ik niet. Had eerst een goeie D/E daarna B nu E

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei CupA84tje:

Kijk 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Woww gaaf, zó had ik t nooit eerder gezien. Nu weet ik meteen hoe t bij mij zit....damn...die kunnen niet gaan zakken lijkt me :lol:

Dát was inderdaad ook de voornaamste reden van t kiezen voor dualplane én omdat de voorkeur van me pc daar ook naar uit gaat. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef meid, dat is wel balen dat ze zo zijn gaan hangen, maar loop jij werkelijk heel de avond zonder bh rond? 
Ik vind het wel rot om te zeggen, maar de zwaartekracht doet dan natuurlijk wel zijn werk he.. Ook als meiden met natuurlijke zwaardere borsten hele avonden rondlopen zonder bh, gaat het allemaal zakken.. 

Ik heb zelf 450 cc voor de spier, al 5,5 jaar en bij mij is er niets gezakt. Ik draag dan ook braaf altijd een bh, ook in de avond op de bank.. Al trek je dan een sportbh aan of zo, omdat dat lekkerder zit, maar zonder is niet echt handig.

Ik wil niet bot over komen :) Maar wil wel even aangeven voor de meiden die nog geopereerd moeten worden of pas een operatie gehad hebben, dat je je moet realiseren dat zwaardere borsten eerder gaan hangen als ze niet ondersteund worden.
Als je uit je werk komt en dan gaat koken zonder bh, de boel op gaat ruimen en nog allerlei dingen doet die ieder mens in de avond doet, dan loop je toch al gauw 5 a 6 uur per dag rond zonder bh.. 
Wees dus voorzichtig met je boobies!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Babsboobies:

@best_boobie vind het zeker niet bot hoor! Nu gaat ook alleen mijn beha uit als ik ga slapen en weer aan met aankleden. Nio had ook al gezegd dat je niet continu zonder beha moet lopen, maar in een mooie jurk of zo een keer is geen probleem. 

dat is zeker waar. Een keer in een mooie jurk, is echt geen probleem. 
Ik heb een plakbh, voor die enkele keer dat ik een mooie jurk aantrek naar een feest. Dan hebben ze toch nog wat steun aan elkaar.. Samen staan ze sterk, zeg maar :P 
Maar dat is dan voor een enkele keer, want er zijn ook zoveel goede strapless bh's. 

 

xx
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Miesi:

HI meiden, 2 jaar geleden was ik hier erg actief 400cc gehad van Nio. Nu zijn ze zo uitgezakt iemand ervaring?

 

Oehh.. da's rot zeg. Gewoon bespreken met Dr. Nio en aangeven. Ik ben wel even benieuwd naar hoe dat eruitziet? Zou je een fotootje met me willen delen? Mag ook in pb hoor...

 

Sterkte ermee, meid. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha zie nu pas dat je al een topic hiervoor had aangemaakt. Ik had al in je oude topic gereageerd nml. Net zoals andere nio boobs leden met plaatsing voor de spier ben ik hier nu wel heel nieuwsgierig naar. Want ik gaf nog aan twijfels te hebben van plaatsen voor de spier ivm sneller hangen en hij verzekerde me dat onder de 500cc niet snel gaat hangen. Thans niet sneller dan je eigen borst zou doen. Dus bij dragen van een goede bh zou dit niet moeten gebeuren. Maar jij had ook maar 400 toch. En heb je enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn. Niet vaak genoeg bh gedragen, veel afgevallen etc. In ieder geval niet leuk. Hopelijk kun je dit samen met je arts goes oplossen. Ik blijf je in ieder geval wel volgen want is heel sneu. Hier deed je het niet voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.