Ga naar inhoud

Welke sportBH na operatie?


Hoera

Aanbevolen berichten

Het beste kun je dat even navragen bij je pc. Sommige hebben namelijk echt een voorkeur in merk en stevigheid. 

Ik zelf heb de Carefix Anna. Is geen sportbh maar wel een compressie bh voor na borstoperaties. Erg zacht en zot heerlijk. Hunkemoller heeft level 3 sportbh's die veel meiden hier ook dragen. En ook Hema heeft er geloof ik zo een, maar weet niet precvies welke dat is. 

In ieder geval beter eerst even checken wat mag bij je pc :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de Carefix Anna gekregen van het ziekenhuis, maar ik vind het een ware marteling. Hij zit te hoog in mijn oksels en de plastic versteldingetjes drukken zo in mijn rug dat het erg pijn doet als ik er tegenaan zit. Ik probeer nu iets te vinden wat naadloos is. Ik lees veel over Hema?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoe weet je welke maat je moet hebben bij de Carefix Anna? Ik heb nu een Hema bh aangekregen maat 75C. Maar Carefix heeft alleen S, M, etc en valt tussen 2 maten staat er.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een compressiebh gekregen in po.

Ben een tweede gaan kopen, compressiebh Anita care. Vind ik zalig zitten, voering binnenin, 2 rijen haakjes, kan hem nu nog aandoen maar haakje verder, ben 5 wk po en hij spant naar de avond toe. Verstelbare bandjes en heb hem al onder kleedjes en T-shirtsjes met bredere spaghettibandjes kunnen aandoen dus...

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast KatjeDR

Ik heb een sportbh van het merk Triumph en een goedkoper model van Lidlwebshop. Deze laatste is super zacht en gebruik ik bij het slapen gaan.  Daarnaast heb ik ook nog een sportbeha aangeschaft die goed zit maar die ik vooral mooi vind.https://www.bol.com/nl/p/shock-absorber-active-shaped-support-sportbeha-zwart-neon-70e/9200000049090436/?country=BE&Referrer=ADVNLGOO002037-G-48183430277-S-375813732664-9200000049090436&gclid=Cj0KCQjw28_XBRDhARIsAEk21Fg4vqXZGGbEORcs53GhuBmPjn4WRZ5F1iYPWqp8AhXrq2h2yglBtaYaAv5eEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.