Ga naar inhoud

Reactie partner op borstvergroting


jewelke

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Desi3:

Ja ik snap je! Ik had precies hetzelfde. Bij mij zijn ze na het ontzwellen ook veel kleiner geworden. Dat je ze voor de spier hebt is alleen maar fijn denk ik hoor(heb ik ook) aan dual plane zitten vaak toch meer nadelen. 

Ja ik ga er van uit dat de pc goed weet wat hij doet. Toen ik voor de operatie nog een mammo moest doen, zeiden ze dat ik heeeeeel veel klierweefsel had:66: en moest dus ook nog een echo laten doen voor de zekerheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie
5 minuten geleden zei Krissieke:

Ow en ja ik heb ze ook voor de spier. En ben daar nu ook heel blij mee. Denk dat voordelig is dat er niet een gezonde spier heeft hoeven te snijden. Dat het herstel zo snel is. Nu 13 dagen po kan ik al bijna alles voor mijn 3 kleintjes zelf doen. En als de pc denkt dat je genoeg borstweefsel hebt dan zal dat ook zo zijn. Denk dat natuurlijker is zo. Ow en als ik weer krachttraining ga doen dan is denk ik ook fijner dat ze niet met de spier meebewegen.

Oo is dat zo. Ik heb daar te weinig vragen over gesteld over de impact van sport achteraf want we zouden dit jaar nog een roeitoestel willen aanschaffen naast onze crosstrainer. Dus dat gaat dan geen problemen geven toch want kijk er al naar uit om dat terug te gaan doen binnen enkele maanden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb op meerdere sites gelezen dat ze meestal dual plane zetten en alleen voor de spier bij mensen die genoeg borstweefsel van zichzelf hebben (vaak mensen die boobs hebben maar na gewichtsverlies volume missen) en topsporters vanweg het feit dat de borsten dan niet meebewegen door het trekkken van de spier. Heb in een andere topic "voor of achterde spier" ook wat links hierover geplaatst. Heb ze helaas niet opgeslagen in favorieten en om ze snel hier toe te voegen. Maar roeien zou dus geen enkel probleem zijn. Niet dat dat bij dual wel is maar met veel kracht zetten zullen zij eerder iets voelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Krissieke:

Ja ik heb op meerdere sites gelezen dat ze meestal dual plane zetten en alleen voor de spier bij mensen die genoeg borstweefsel van zichzelf hebben (vaak mensen die boobs hebben maar na gewichtsverlies volume missen) en topsporters vanweg het feit dat de borsten dan niet meebewegen door het trekkken van de spier. Heb in een andere topic "voor of achterde spier" ook wat links hierover geplaatst. Heb ze helaas niet opgeslagen in favorieten en om ze snel hier toe te voegen. Maar roeien zou dus geen enkel probleem zijn. Niet dat dat bij dual wel is maar met veel kracht zetten zullen zij eerder iets voelen

O dat zal mn vriend ook leuk vinden dat we dan samen wat kunnen sporten in onze “gymkamer”:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vertelde mijn vriend het en was er meteen mee eens. Hij wist hoe onzeker ik over mijn borsten was hij zei ook dat hij het niet perse wilde en dat ik het alleen voor mezelf moest doen.

 

toen ik mn borsten had was hij zo ontzettend blij voor mij. borsten doen toch wat met een man, hij kan er niet vanaf blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Mima:

Ik vertelde mijn vriend het en was er meteen mee eens. Hij wist hoe onzeker ik over mijn borsten was hij zei ook dat hij het niet perse wilde en dat ik het alleen voor mezelf moest doen.

 

toen ik mn borsten had was hij zo ontzettend blij voor mij. borsten doen toch wat met een man, hij kan er niet vanaf blijven.

Ben blij voor jou meid dat jullie er beter uitgekomen zijn, wie weet komt dat bij ons ook wel zo want mijn vriend is ook een borsten man dus wie weet eens de eerste confrontatie achter de rug is kan hij er misschien ook niet vanaf blijven:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ontzettend naar dat er zo gereageerd werd door je man en dat je dan zelf ook nog eens niet tevreden bent met het resultaat :( Ik ben het met iedereen eens dat je het voor jezelf doet, maar de mening van je partner vind ik ook heel belangrijk hierin. Ik hoop dat die een beetje bijdraait en misschien is het juist een voordeel dat ze niet super groot zijn uitgevallen en vallen ze hierdoor straks meer in de smaak bij hm. 

 

Ik zit een beetje in een tegenovergestelde situatie, mijn vriend roept al jaren of ik het niet zou willen :125:. Nu na een kleine en afvallen ben ik ook voor mn eerste consult geweest en heeft mn vriend meteen geroepen dat hij zn bonus beschikbaar stelt waardoor ze gelijk zo goed als betaald zijn. Voor mij een hele luxe positie. Ik zou alleen ook heeeeel graag wat aan mn benen laten doen, daar is die dan weer minder happig op, maar als hij zn boobies krijgt mag ik mn benen doen is de deal ;) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei mar86:

Wat ontzettend naar dat er zo gereageerd werd door je man en dat je dan zelf ook nog eens niet tevreden bent met het resultaat :( Ik ben het met iedereen eens dat je het voor jezelf doet, maar de mening van je partner vind ik ook heel belangrijk hierin. Ik hoop dat die een beetje bijdraait en misschien is het juist een voordeel dat ze niet super groot zijn uitgevallen en vallen ze hierdoor straks meer in de smaak bij hm. 

 

Ik zit een beetje in een tegenovergestelde situatie, mijn vriend roept al jaren of ik het niet zou willen :125:. Nu na een kleine en afvallen ben ik ook voor mn eerste consult geweest en heeft mn vriend meteen geroepen dat hij zn bonus beschikbaar stelt waardoor ze gelijk zo goed als betaald zijn. Voor mij een hele luxe positie. Ik zou alleen ook heeeeel graag wat aan mn benen laten doen, daar is die dan weer minder happig op, maar als hij zn boobies krijgt mag ik mn benen doen is de deal ;) 

 

 

Hey mar86, wat een schat van een vriend heb jij seg dat hij ze zelfs wil betalen:D. En wat wil je juist met je benen laten doen dan dat hij daar minder happig op is. Hier was het kostenplaatje ook een heel issue. Toen ik er eerst over begon zei hij altijd al lachend, je krijgt ze van mij voor je 40ste verjaardag, dus in het begin had hij er niks op tegen maar hoe serieuzer het werd hoe negatiever hij werd. Heb ze dus uiteindelijk zelf betaald;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei jewelke:

Hey mar86, wat een schat van een vriend heb jij seg dat hij ze zelfs wil betalen:D. En wat wil je juist met je benen laten doen dan dat hij daar minder happig op is. Hier was het kostenplaatje ook een heel issue. Toen ik er eerst over begon zei hij altijd al lachend, je krijgt ze van mij voor je 40ste verjaardag, dus in het begin had hij er niks op tegen maar hoe serieuzer het werd hoe negatiever hij werd. Heb ze dus uiteindelijk zelf betaald;)

Lief he! Is ook wel een stuk eigen belang hoor, hij zou er zelf ook erg blij van worden ;) 

Maar ik heb van die mooie "zadeltassen" en mn benen zijn niet zo mooi strak, daarin tegen heb ik wel weer een hele slanke taille. Ik had altijd zoiets van daar zou ik wat aan willen laten doen maar altijd het gevoel gehad dat hij daar negatief tegenover zou staan. Hij heeft meer het idee met sporten kom je er ook wel maar snapt wel waar ik vandaan kom inmiddels. Nu we het traject in zijn gegaan om te kijken naar de borstvergroting heb ik meer dan ooit zoiets van nu wil ik mn benen ook laten doen. Dan is het hele plaatje compleet zeg maar :wub:

 

Vorige week hebben we een eerste consult gehad en 5 maart een tweede ergens anders en tot nog toe is die er wel enthousiast over. Fingers crossed dat dat ook zo blijft anders gaat het allemaal een stuk langer duren :12:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme
Op 10-2-2018 om 12:43 zei jewelke:

Hoi, ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met jullie partner bij de keuze van een borstvergroting. Hoe ging hij er vooraf mee om? Wat is zijn reactie geweest achteraf? Wanneer heb je jezelf voor het eerst volledig durven blootgeven? ... 

Ik ben echt benieuwd naar jullie reacties.. 

Hi @jewelke wat naar voor je dat je zulke reacties krijgt van je vriend :( vanaf het begin van onze relatie wist mijn vriend dat ik een borstvergroting wilde.. hij vond het totaal niet nodig (zei ook altijd dat hij mij mooi vond zoals ik ben) toch kwam het onderwerp steeds terug en had ik oudjaarsavond 2016 de knoop doorgehakt en gezegd dat ik het jaar erop zeker mijn nieuwe borsten wilde hebben. De periode voor de operatie (31 mei 2017) heb ik mijn vriend er zo veel mogelijk bij betrokken. Hoewel ik het eens ben dat je het voor jezelf doet, vind ik de mening van mijn partner wel heel belangrijk. Dus hebben we avonden samen borsten gekeken.. want vindt hij mooi en wat vind ik mooi.. en dat was gelukkig hetzelfde. Hoewel hij in het begin zei dat het niet te groot hoefde voor hem is het 70e/70f geworden :lol: ik ben tot 2 weken na po bij mijn ouders gebleven omdat ik niet wilde dat hij vrij zou nemen. Elke avond kwam hij langs om te eten en toch even samen te zijn. Ik heb ze meteen 1 dag po laten zien (mn moeder, vriend en beste vriendin) in het begin vond hij ze niet mooi en zei dat ook gewoon eerlijk, maar hij zei wel erbij dat het vast goedkomt. (Ik vind eerlijkheid belangrijk en als hij had gezegd "ze zijn mooi" had ik het ook niet geloofd want ik vond ze de eerste weken spuuglelijk). Nu vindt hij ze heel mooi, maar blijft wel herhalen dat het voor hem niet nodig was, maar dat hij blij is dat ik er gelukkig mee ben. Je partner zal vast wel bijdraaien :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/2/2018 om 20:58 zei mar86:

Lief he! Is ook wel een stuk eigen belang hoor, hij zou er zelf ook erg blij van worden ;) 

Maar ik heb van die mooie "zadeltassen" en mn benen zijn niet zo mooi strak, daarin tegen heb ik wel weer een hele slanke taille. Ik had altijd zoiets van daar zou ik wat aan willen laten doen maar altijd het gevoel gehad dat hij daar negatief tegenover zou staan. Hij heeft meer het idee met sporten kom je er ook wel maar snapt wel waar ik vandaan kom inmiddels. Nu we het traject in zijn gegaan om te kijken naar de borstvergroting heb ik meer dan ooit zoiets van nu wil ik mn benen ook laten doen. Dan is het hele plaatje compleet zeg maar :wub:

 

Vorige week hebben we een eerste consult gehad en 5 maart een tweede ergens anders en tot nog toe is die er wel enthousiast over. Fingers crossed dat dat ook zo blijft anders gaat het allemaal een stuk langer duren :12:

Waaw das echt wel dapper hoor! Ga ervoor, jouw nieuwe lijfje en daarna stralen maar:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei happynewme:

Hi @jewelke wat naar voor je dat je zulke reacties krijgt van je vriend :( vanaf het begin van onze relatie wist mijn vriend dat ik een borstvergroting wilde.. hij vond het totaal niet nodig (zei ook altijd dat hij mij mooi vond zoals ik ben) toch kwam het onderwerp steeds terug en had ik oudjaarsavond 2016 de knoop doorgehakt en gezegd dat ik het jaar erop zeker mijn nieuwe borsten wilde hebben. De periode voor de operatie (31 mei 2017) heb ik mijn vriend er zo veel mogelijk bij betrokken. Hoewel ik het eens ben dat je het voor jezelf doet, vind ik de mening van mijn partner wel heel belangrijk. Dus hebben we avonden samen borsten gekeken.. want vindt hij mooi en wat vind ik mooi.. en dat was gelukkig hetzelfde. Hoewel hij in het begin zei dat het niet te groot hoefde voor hem is het 70e/70f geworden :lol: ik ben tot 2 weken na po bij mijn ouders gebleven omdat ik niet wilde dat hij vrij zou nemen. Elke avond kwam hij langs om te eten en toch even samen te zijn. Ik heb ze meteen 1 dag po laten zien (mn moeder, vriend en beste vriendin) in het begin vond hij ze niet mooi en zei dat ook gewoon eerlijk, maar hij zei wel erbij dat het vast goedkomt. (Ik vind eerlijkheid belangrijk en als hij had gezegd "ze zijn mooi" had ik het ook niet geloofd want ik vond ze de eerste weken spuuglelijk). Nu vindt hij ze heel mooi, maar blijft wel herhalen dat het voor hem niet nodig was, maar dat hij blij is dat ik er gelukkig mee ben. Je partner zal vast wel bijdraaien :54:

Hey meid, leuk dat je jouw verhaal wou delen. Wat een schat van een vriend heb jij seg :wub:.

Hier zal het wat meer tijd van aanvaarding vragen maar ik voel de laatste dagen vooral een vraag naar bevestiging van zijn kant. De borsten interesseren hem bij wijze van spreken geen cent maar welke impact het op mij zal hebben maakt hem duidelijk wat angstig en onzeker. Hij durft zn liefde opeens weer veel meer uitspreken en tonen:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme
13 uur geleden zei jewelke:

Hey meid, leuk dat je jouw verhaal wou delen. Wat een schat van een vriend heb jij seg :wub:.

Hier zal het wat meer tijd van aanvaarding vragen maar ik voel de laatste dagen vooral een vraag naar bevestiging van zijn kant. De borsten interesseren hem bij wijze van spreken geen cent maar welke impact het op mij zal hebben maakt hem duidelijk wat angstig en onzeker. Hij durft zn liefde opeens weer veel meer uitspreken en tonen:119:

Ahw fijn voor je dat het een stuk beter gaat! Praten is altijd het belangrijkste :) nou zijn de meeste mannen al niet van die praters en wordt het misschien in zijn hoofd alleen maar groter (angsten, jaloezie etc.) Goed dat hij zich meer openstelt :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Mijn man zegt dat het van hem niet persee hoeft (hij is een billenman) maar staat wel 100% achter me.. samen gaan we naar de consulten, bepalen samen de maat en hij heeft aangegeven ook 2 weken vrij te zijn (eerste week samen met me moeder). Hij weet hoe onzeker ik ben geworden over mijn niet bestaande boobies na 3 kinderen.. hij beseft dat het ook straks meer plezier voor hem zal opleveren in de slaapkamer:45:

Vind het echt vervelend te lezen over de dames die niet gesteund worden door hun partner :angry::116:

Maar als jij als vrouw zijnde onzeker bent of er last van hebt moet je het zeker laten doen.. het gaat uit eindelijk om je eigen geluk! Er zal vast wel iemand naast je willen liggen die je "nep" boobies wel accepteer! mijn mening..

Hoop dat het bij alle dames waarvan hun partner nog een beetje lastig doet (om het maar ff zo te noemen) alles uit eindelijk toch nog.goed komt en dat hun partner er ook het plezier en genot ervan in gaat zien! Hij moet maar zo denken: mijn vrouw gelukkig, ik gelukkig!

 

Liefs voor alle dames die t nu ff lastig hebben! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bloemmetje helemaal mee eens! Mijn man die staat ook 1000% achter me. En is gelukkig een groot fan van neppe boobs:D gaat mee naar alle afspraken, weet alle ins en outs van cc's, rond of druppel, dual plane of voor de spier:152:

 

Zal volle bak mee te praten tijdens t passen. Zo ontzettend fijn! Kan me dus ook echt geen voorstelling maken van de andere verhalen in dit topic. Wat ontzettend naar!:83:

 

Snap dat manne misschien soms uit eigen onzekerheid uitspraken doen. Maar dat zullen ze dan ook nog eens niet snel toegeven. Als je toch ziet dat je vrouw gelukkig wordt van n nieuwe set boobs dan sta je daar achter en is hun eigen gevoel daarbij voor mij toch echt ondergeschikt!

 

Heel veel sterkte aan iedereen en sta vooral achter je eigen keus. Jouw lichaam jouw keus:35:

 

Liefs noelle xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.