Ga naar inhoud

Reactie partner op borstvergroting


jewelke

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei laura60:

Dat denk ik dus ook.. 

Als het betekent dat je man / vriend bij je weg wil gaan omdat je een bv hebt gehad , dan betekent het ook dat je niet volledig geaccepteerd wordt in de relatie voor je eigen keuzes en is de match wellicht niet zo 100% als dat dat voorheen gedacht werd.

 

Geen goed of fout, ieder zijn mening , dus de man mag dat net zo goed hebben. 

Maar denk dat zodra het een issue wordt in de relatie en het ertussen in " blijft " staan . Dat je moet kijken of het nog wel jou'n relatie is waar je in wilt blijven zitten.

Maargoed, ik ben ook maar een onwetend iemand , haha

 

 

Lkkr serieus zo weer op de zaterdag :152:

 

 

Ik denk dat hij mijn twijfel ook voelt en ipv me te steunen daarin er wat misbruik van maakt om zijn gelijk te halen.. ik ga er voorlopig niet te veel meer tegen in gaan denk ik.. we zien wel hoe het verder verloopt. Als de tijd rijp is spreken we er wel over.

Thnx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei SandyOsVe:

@jewelke @flupke ik schrik hier echt van, mijn haren gaan er recht van overeind staan. Gelukkig heb ik dat niet gehad, liep een jaar met ingekapselde borst en was heel onzeker maar wilde niet zeuren omdat het weer zoveel geld ging kosten. Mijn man werd zelfs een beetje boos op me, zei dat hij mij zo ook nog mooi vond maar het deed hem pijn om te zien dat ik er zo onder leed en heeft me op een gegeven moment voor de keuze gesteld, of jij belt voor een afspraak of ik doe het voor je. Hij is ook meegegaan naar elke afspraak. Het enige dat hij graag wilde was dat ze natuurlijk zouden lijken en niet van die bolle rondingen. Dat vond ik prima. Dus we hebben samen de maat overlegd met de pc. Hij is heel blij met mijn boobs maar zou dat ook zeker zijn als ik het niet had gedaan. Hij heeft er de eerste paar weken alleen moeite mee gehad ze aan te raken omdat hij mij geen pijn wilde doen. Vorige week heeft ie me meegenomen naar de stad om te gaan shoppen. Ik hoop dat jullie mannen bijdraaien en dat jullie gelukkig Zijn, misschhien vinden ze het gewoon eng omdat je zeker meer bekijks gaat krijgen??? 

@flupke wanneer ben je geholpen? Wat verdrietig om te lezen dat je niet tevreden bent:( 

het is al bijna 2 jaar geleden :blush:. ik dacht dat het wel mee zou vallen met de reactie als het eenmaal zover zou zijn. daar heb ik me dus in vergist..... 

mijn boobs zaten al vrij snel "niet goed". maar ik vond dat ik gelukkig moest zijn nu ik ze eenmaal had en deed heel erg mijn best er blij mee te zijn. dat werkt helaas niet uiteindelijk, nu lig ik er wakker van. daardoor snap ik ook nog wel dat hij meer moeite heeft er aan te wennen. het is gewoon niet mooi. maar ik ga er van uit dat dat helemaal goed komt hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@jewelke je bent zeker niet de enige. Net als @laura60 had ik hier last van. Toen ik mijn partner liet weten onzeker te zijn over mijn borsten die na 3 zwangerschappen en borstvoedingen nig naar theezakjes waren, zei hij me eerst vaak dat ik perfect was. Toen ik aangaf consulten te boeken om te horen of er iets mogelijk was ging hij proberen om me om te praten. Toen ik toch ging zei hij heel vaak dat hij niet van neppe vrouwen hield en maar hoopte dat hij niet zou afknappen van me. En direct na een consult was hij heel afstandelijk. Ik probeerde met hem te praten maar enige wat eruit kwam was dat hij misschien wel akkoord zou gaan met lipofilling. Maar toen ik uiteindelijk toch besloot voor prothesen, toen was er echt ineens een afstand. Hij zei dat als hij het niet nodig vond, ik het dus voor andere mannen deed enzo. Vlak voor de operatie was de spanning te snijden en zei ik hem dat ik 2 weken bij mijn moeder ging logeren omdat hij er zeker weten niet voor me zou zijn. Na een ruzie en discussie zei hij na afloop er wel voor me te zijn. Ik dacht yess finally. Hij heeft wel wat meer gedaan in huis maar heeft me echter de bewuste dag en de week erop echt rot laten voelen door weer afstandelijk te doen en te zeggen dat hij ze te groot en te nep vind. Totdat er pas weer een ruzie was nadat ik hem buitensloot bij de controle en hij me wilde achterlaten daar een uur van huis.  Een heel drama-avond waarin ik aangaf dat we er maar beter mee konden stoppen. Ik denk dat dit zijn ogen heeft doen openen. Want dit leidde tot een goed gesprek en hij was toch bang geworden denk ik. Sindsdien is hij wel een stuk liever. Hij zegt dat gewoon is dat hij niet van grote neppe borsten houdt. Maar ik weet dat dieper gaat. Dat hij inderdaad bang is dat je voor andere mannen doet. Dat je er ineens mee te koop gaat lopen en zo. Weet niet of dat voor alle mannen zo geldt. De mijne is altijd wel wat jaloers en controllig van aard geweest. Maar mijn advies blijf jezelf, blijf achter je keuze staan. En als hij inderdaad echt te lullig doet dan respecteers hij jou niet genoeg in mijn ogen. Misschien heeft hij ook een eyeopener nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat al 10 jaar erover na te denken om een bv te nemen..

Maar op me 18de kon ik dit geld echt niet opbrengen.. dus ik jaren sparen..

Op mijn 21ste kreeg ik een vriend.. en we hadden een ontzettend intense relatie.. min leven draaide om deze gozer..

Ik vertelde hem over mijn wens een bv te nemen..

Ik mocht er niet over praten van hem.. wat een onzin was dat.. onder het mom ik vindt je goed zo!!

Dus ik maar me mond dichthouden en af en toe toch weer de wens uitspreken.. hij maakte de naarste opmerkingen en zei zelfs dat hij mij nooit meer zal aanraken als ik dat zou doen!!

langzaamaan ging het geld ook van mijn bankrekening af! 

Nu na 7 jaar in die relatie gezeten te hebben heb ik de relatie verbroken en ineens stond hij toch achter mij!

Ik hoef hem dus echt nooit meer terug!

Heb 2 februari eindelijk nieuwe boobies!

En het was de beste beslissing die ik heb kunnen nemen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Ramona24:

Ik zat al 10 jaar erover na te denken om een bv te nemen..

Maar op me 18de kon ik dit geld echt niet opbrengen.. dus ik jaren sparen..

Op mijn 21ste kreeg ik een vriend.. en we hadden een ontzettend intense relatie.. min leven draaide om deze gozer..

Ik vertelde hem over mijn wens een bv te nemen..

Ik mocht er niet over praten van hem.. wat een onzin was dat.. onder het mom ik vindt je goed zo!!

Dus ik maar me mond dichthouden en af en toe toch weer de wens uitspreken.. hij maakte de naarste opmerkingen en zei zelfs dat hij mij nooit meer zal aanraken als ik dat zou doen!!

langzaamaan ging het geld ook van mijn bankrekening af! 

Nu na 7 jaar in die relatie gezeten te hebben heb ik de relatie verbroken en ineens stond hij toch achter mij!

Ik hoef hem dus echt nooit meer terug!

Heb 2 februari eindelijk nieuwe boobies!

En het was de beste beslissing die ik heb kunnen nemen! 

ik kan alleen maar zeggen: you go girl!!!!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat naar als je partner zo negatief reageert zeg. Ik denk dat de meeste mannen wel van naturel borsten houden, maar dat ze niet beseffen dat je ook een natuurlijk resultaat met een bv kan krijgen.

 

Mijn vriend leerde ik na mijn bv kennen en hij zei ook altijd dat hij nepborsten lelijk vond en dat je dat van een afstand al kon zien. Nou ik had hem niets verteld de eerste twee keer dat hij me naakt zag en hij heeft niks gemerkt! Mijn borsten vindt hij zelfs de mooiste die hij ooit gezien heeft, dus zijn mening over nepborsten is inmiddels bijgesteld.

 

Hoop voor jou dat je partner bijtrekt als hij eenmaal het resultaat ziet. Hopelijk ziet hij ook net als mijn vriend dat een goed uitgevoerde bv heel mooi en natuurlijk kan zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk heel prettig vind dat je het topic bent begonnen Jewelke.

Gek genoeg schaamde ik me er toch ( ook ) ergens voor, dat mijn partner zo van gedrag is. 

 

Maar blijkbaar komt het veel vaker voor, zo te lezen. 

 

Denk alleen maar goed om het te delen

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Krissieke:

 

@jewelke je bent zeker niet de enige. Net als @laura60 had ik hier last van. Toen ik mijn partner liet weten onzeker te zijn over mijn borsten die na 3 zwangerschappen en borstvoedingen nig naar theezakjes waren, zei hij me eerst vaak dat ik perfect was. Toen ik aangaf consulten te boeken om te horen of er iets mogelijk was ging hij proberen om me om te praten. Toen ik toch ging zei hij heel vaak dat hij niet van neppe vrouwen hield en maar hoopte dat hij niet zou afknappen van me. En direct na een consult was hij heel afstandelijk. Ik probeerde met hem te praten maar enige wat eruit kwam was dat hij misschien wel akkoord zou gaan met lipofilling. Maar toen ik uiteindelijk toch besloot voor prothesen, toen was er echt ineens een afstand. Hij zei dat als hij het niet nodig vond, ik het dus voor andere mannen deed enzo. Vlak voor de operatie was de spanning te snijden en zei ik hem dat ik 2 weken bij mijn moeder ging logeren omdat hij er zeker weten niet voor me zou zijn. Na een ruzie en discussie zei hij na afloop er wel voor me te zijn. Ik dacht yess finally. Hij heeft wel wat meer gedaan in huis maar heeft me echter de bewuste dag en de week erop echt rot laten voelen door weer afstandelijk te doen en te zeggen dat hij ze te groot en te nep vind. Totdat er pas weer een ruzie was nadat ik hem buitensloot bij de controle en hij me wilde achterlaten daar een uur van huis.  Een heel drama-avond waarin ik aangaf dat we er maar beter mee konden stoppen. Ik denk dat dit zijn ogen heeft doen openen. Want dit leidde tot een goed gesprek en hij was toch bang geworden denk ik. Sindsdien is hij wel een stuk liever. Hij zegt dat gewoon is dat hij niet van grote neppe borsten houdt. Maar ik weet dat dieper gaat. Dat hij inderdaad bang is dat je voor andere mannen doet. Dat je er ineens mee te koop gaat lopen en zo. Weet niet of dat voor alle mannen zo geldt. De mijne is altijd wel wat jaloers en controllig van aard geweest. Maar mijn advies blijf jezelf, blijf achter je keuze staan. En als hij inderdaad echt te lullig doet dan respecteers hij jou niet genoeg in mijn ogen. Misschien heeft hij ook een eyeopener nodig.

Bedankt om jouw ervaring te delen. Hoe erg het is voor ieder van ons die dit mee maakt, het geeft steun te weten dat het niet aan mij ligt maar eerder aan de andere persoon...

ik heb me al afgevraagd wat zijn reactie zou zijn moest ik een andere levensnoodzakelijke operatie moeten ondergaan en of hij er dan ook amper voor mij zou zijn in harde tijden.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rosanna123:

Wat naar als je partner zo negatief reageert zeg. Ik denk dat de meeste mannen wel van naturel borsten houden, maar dat ze niet beseffen dat je ook een natuurlijk resultaat met een bv kan krijgen.

 

Mijn vriend leerde ik na mijn bv kennen en hij zei ook altijd dat hij nepborsten lelijk vond en dat je dat van een afstand al kon zien. Nou ik had hem niets verteld de eerste twee keer dat hij me naakt zag en hij heeft niks gemerkt! Mijn borsten vindt hij zelfs de mooiste die hij ooit gezien heeft, dus zijn mening over nepborsten is inmiddels bijgesteld.

 

Hoop voor jou dat je partner bijtrekt als hij eenmaal het resultaat ziet. Hopelijk ziet hij ook net als mijn vriend dat een goed uitgevoerde bv heel mooi en natuurlijk kan zijn!

Ik hoop het ook!:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei laura60:

Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk heel prettig vind dat je het topic bent begonnen Jewelke.

Gek genoeg schaamde ik me er toch ( ook ) ergens voor, dat mijn partner zo van gedrag is. 

 

Maar blijkbaar komt het veel vaker voor, zo te lezen. 

 

Denk alleen maar goed om het te delen

 

 

Dank je, vandaag geen nare opmerkingen meer gehad behalve iets in de aard van “zo groot lijken ze nu ook niet dat ze je in de weg kunnen zitten” en daarnet een slaapwel met “ik zie je graag.. voor altijd .. “ er nog snel aan toegevoegd:unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt toch alsof hij beetje aan het bijdraaien is. Denk dat hij ook gewoon niet weet hoe hij met zijn eigen gevoelens moet omgaan

 Ik weet natuurlijk niet hoe je partner hiervoor was. Die van mij doet heus ook wel veel positieve dingen in huis en als ik hem wat vraag doet hij dat ook. Alleen emotionele steun daar ontbreekt het erg aan en wanneer hij onzeker is ofwel wanneer ik iets te mooi aankleed of opmaak en dergelijke of wanneer ik naar een mannelijke doktor moest dan kwam er vaak kritiek van zijn kant en ruzies. Ik heb me nu voorgenomen dat ik me dat minder ga aantrekken en meer ga doen wat ik wil. (Kledingsgewijs, sporten en opmaken etc) en dat vind hij heel erg lastig. Nu dit er ook nog eens bijkomt maak ik het hem ook niet gemakkelijk. Maar ik houdt van hem. Hebben 3 kids samen. Als we dit overleven kunnen we vast alles overleven. Hopelijk gaat het met jullie ook helemaal goedkomen. Want ik weet hie het is om van ienand te houden die moeite heeft met je te accepteren zoals je bent en zoals je zou willen zijn. Maar ik geloof nog altijd in happy endings

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Krissieke:

Klinkt toch alsof hij beetje aan het bijdraaien is. Denk dat hij ook gewoon niet weet hoe hij met zijn eigen gevoelens moet omgaan

 Ik weet natuurlijk niet hoe je partner hiervoor was. Die van mij doet heus ook wel veel positieve dingen in huis en als ik hem wat vraag doet hij dat ook. Alleen emotionele steun daar ontbreekt het erg aan en wanneer hij onzeker is ofwel wanneer ik iets te mooi aankleed of opmaak en dergelijke of wanneer ik naar een mannelijke doktor moest dan kwam er vaak kritiek van zijn kant en ruzies. Ik heb me nu voorgenomen dat ik me dat minder ga aantrekken en meer ga doen wat ik wil. (Kledingsgewijs, sporten en opmaken etc) en dat vind hij heel erg lastig. Nu dit er ook nog eens bijkomt maak ik het hem ook niet gemakkelijk. Maar ik houdt van hem. Hebben 3 kids samen. Als we dit overleven kunnen we vast alles overleven. Hopelijk gaat het met jullie ook helemaal goedkomen. Want ik weet hie het is om van ienand te houden die moeite heeft met je te accepteren zoals je bent en zoals je zou willen zijn. Maar ik geloof nog altijd in happy endings

Herkenbaar dat van die mannelijke dokter daar heeft hij ook een heel groot drama van gemaakt:o een andere man die aan je borsten zit:104:

Hij lijkt inderdaad wat aan het bijdraaien al kan het snel terug omslaan soms. Hij kan zn gevoelens inderdaad moeilijk onder woorden brengen en doet dat dan meestal op een foute manier door het negatieve te benadrukken en ipv te zeggen dat hij het er zelf moeilijk mee heeft zal hij me eerder met een schuldgevoel opzadelen. 

Hij lijkt stilaan nieuwsgierig te worden ipv afkeurend en doet zn best om boodschappen te doen, eten te maken en op te ruimen voor me. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow ben ik zo blij om dat te horen. Hier ook sinds een paar dagen zo. Probeer hem nu ook vaker bij te betrekken dmv fotos van elke dag te laren zien en vragen of hij ze ook niet met de dag iets beter vind uitzien en zo. Maar denk dat onze mannen heel erg op elkaar lijken want die van mij doet precies dat. Mij altijd een schuldgevoel aanpraten of een neg zelfbeeld. Alleen als ik me er niks van aantrek (of dat zo toneelspeel :unsure:) dan draait hij bij en komen zijn gevoelens meer los. Maar je kan niet alles doen wat hij wilt want je veranderd jezelf zoveel en uiteindelijk ben je gewoon niet blij met jezelf en barst de bom. En dan is te laat wat dan ook je eigen schuld is dat je steeds zoveel toeliet. 

Vind die van jou echt mooi btw:wub: ik kijk ook nog niet zo vaak naar die van mij zal ook wel aan de situatie liggen.  Vind ze nog wat groot maar kan ook zijn omdat de partner dat vind. Weet wel omdat ze voor de spier geplaatst zijn ze nog kleiner worden en natuurlijker dus hope so.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jewelke Pfff wat lijkt dat me rot als je man zo doet. Die opmerkingen zijn wel heel gemeen.. Maar zo te horen komt het vooral door zijn eigen onzekerheid. Jaloerzie, bang je kwijt te raken. Ergens ook wel heel aandoenlijk hihi, maar geen reden om zo te doen..... Juist op die manier zou hij mij “wegduwen”. 

Fijn dat het nu wel wat beter gaat! Het is voor hem natuurlijk ook een hele verandering. En vergeet niet dat onze mannen ook gewoon heel bezorgd zijn!

 

Vind het wel erg om te lezen dat best veel partners niet geheel achter de keuze van een BV staan en daarom zowel emotioneel als lichamelijk hun vrouw/vriendin niet steunen..Lijkt me echt heel verdrietig. Vooral omdat het voor ons vrouwen juist een ontzettend heftig en vooral emotioneel proces is, waar je je partner zo hard bij nodig hebt.

 

Ik besef zo eigenlijk wel dat ik in mijn handjes mag knijpen met de steun van mijn vriend! Mijn vriend is zo eentje die het allemaal vrij weinig uitmaakt, zolang ik maar gelukkig ben. Na de Bv was ik maar weinig vrolijk dus hij heeft een keer geroepen “had je het maar niet gedaan” maar verder veroordeeld hij me nooit. Moet ook eerlijk zeggen dat hij nooit en dan ook nooit jaloers is, echt een makke beer, en dat is ook wel is jammer hihi! 

 

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Krissieke:

Ow ben ik zo blij om dat te horen. Hier ook sinds een paar dagen zo. Probeer hem nu ook vaker bij te betrekken dmv fotos van elke dag te laren zien en vragen of hij ze ook niet met de dag iets beter vind uitzien en zo. Maar denk dat onze mannen heel erg op elkaar lijken want die van mij doet precies dat. Mij altijd een schuldgevoel aanpraten of een neg zelfbeeld. Alleen als ik me er niks van aantrek (of dat zo toneelspeel :unsure:) dan draait hij bij en komen zijn gevoelens meer los. Maar je kan niet alles doen wat hij wilt want je veranderd jezelf zoveel en uiteindelijk ben je gewoon niet blij met jezelf en barst de bom. En dan is te laat wat dan ook je eigen schuld is dat je steeds zoveel toeliet. 

Vind die van jou echt mooi btw:wub: ik kijk ook nog niet zo vaak naar die van mij zal ook wel aan de situatie liggen.  Vind ze nog wat groot maar kan ook zijn omdat de partner dat vind. Weet wel omdat ze voor de spier geplaatst zijn ze nog kleiner worden en natuurlijker dus hope so.

Hey Krissieke, bedankt meid. Ik vind het ook wel wat eng om er naar te kijken soms. Ik denk het ook wel dat onze partners zo wat zelfde kantjes hebben.. gisteren geen klagen gehad. Hij was de ganse dag heel lief en behulpzaam.. misschien dat hij ook wel beseft had dat zijn opmerkingen nogal grof waren, ik hoop het:141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Desi3:

@jewelke Pfff wat lijkt dat me rot als je man zo doet. Die opmerkingen zijn wel heel gemeen.. Maar zo te horen komt het vooral door zijn eigen onzekerheid. Jaloerzie, bang je kwijt te raken. Ergens ook wel heel aandoenlijk hihi, maar geen reden om zo te doen..... Juist op die manier zou hij mij “wegduwen”. 

Fijn dat het nu wel wat beter gaat! Het is voor hem natuurlijk ook een hele verandering. En vergeet niet dat onze mannen ook gewoon heel bezorgd zijn!

 

Vind het wel erg om te lezen dat best veel partners niet geheel achter de keuze van een BV staan en daarom zowel emotioneel als lichamelijk hun vrouw/vriendin niet steunen..Lijkt me echt heel verdrietig. Vooral omdat het voor ons vrouwen juist een ontzettend heftig en vooral emotioneel proces is, waar je je partner zo hard bij nodig hebt.

 

Ik besef zo eigenlijk wel dat ik in mijn handjes mag knijpen met de steun van mijn vriend! Mijn vriend is zo eentje die het allemaal vrij weinig uitmaakt, zolang ik maar gelukkig ben. Na de Bv was ik maar weinig vrolijk dus hij heeft een keer geroepen “had je het maar niet gedaan” maar verder veroordeeld hij me nooit. Moet ook eerlijk zeggen dat hij nooit en dan ook nooit jaloers is, echt een makke beer, en dat is ook wel is jammer hihi! 

 

xxx

 

:4: Een makke beer lijkt me toch wel iets eenvoudiger en minder complicated soms.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei jewelke:

:4: Een makke beer lijkt me toch wel iets eenvoudiger en minder complicated soms.

Hahaha ja dat is waar. He maar wat las ik nou; vind je ze nu niet groot genoeg? Jij was toch diegene die zo schrok na de operatie van de grootte? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi... mijn ex vond het niet nodig. Was meer een BILLEN-man, zeg maar... Maar begreep me wel en stond achter mijn besluit. Is destijds een keer mee geweest op consult. Nu ben ik single dus heb lekker géén partner om het mee te delen...:D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Desi3:

Hahaha ja dat is waar. He maar wat las ik nou; vind je ze nu niet groot genoeg? Jij was toch diegene die zo schrok na de operatie van de grootte? X

Inderdaad dat was de eerste aanblik maar als ik dan al die fotos hier zie passeren denk ik van had ik mss toch meer moeten kiezen en waarom heeft de pc ze voor de spier gezet en niet achter enz. En als mijn vriend dan ook nog eens de opmerking gaf dat hij geen verschil ziet dan begin je toch wel aan alles te twijfelen.. ze gaan nog enorm verminderen van omvang denk ik dan dus ik weet niet wat ik momenteel moet denken. Geduld hebben zeker, veeeeel geduld... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desi3 haha was maar blij met je makke beer. Het tegenovergestelde is vaak echt frustrerend. 

@jewelke fijn dat ie je lief geholpen heeft. Zo komt er tich nog een beetje zonneschijn. En ze zijn echt wel groot zat hoor. Ik vond dat ik best oke/grote borsten had vroeger en dat was een 70d. 75d (jouw maat toch) is toch echt nog een stuk groter en daar kom ik nu ook op uit. Vind de mijne vooralsnog zelfs iets te groot eigenlijk en hoop dat deze juist ietsje kleiner worden nog. Vond ze nogmaals heel mooi uitzien

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei jewelke:

Inderdaad dat was de eerste aanblik maar als ik dan al die fotos hier zie passeren denk ik van had ik mss toch meer moeten kiezen en waarom heeft de pc ze voor de spier gezet en niet achter enz. En als mijn vriend dan ook nog eens de opmerking gaf dat hij geen verschil ziet dan begin je toch wel aan alles te twijfelen.. ze gaan nog enorm verminderen van omvang denk ik dan dus ik weet niet wat ik momenteel moet denken. Geduld hebben zeker, veeeeel geduld... 

Ja ik snap je! Ik had precies hetzelfde. Bij mij zijn ze na het ontzwellen ook veel kleiner geworden. Dat je ze voor de spier hebt is alleen maar fijn denk ik hoor(heb ik ook) aan dual plane zitten vaak toch meer nadelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow en ja ik heb ze ook voor de spier. En ben daar nu ook heel blij mee. Denk dat voordelig is dat er niet een gezonde spier heeft hoeven te snijden. Dat het herstel zo snel is. Nu 13 dagen po kan ik al bijna alles voor mijn 3 kleintjes zelf doen. En als de pc denkt dat je genoeg borstweefsel hebt dan zal dat ook zo zijn. Denk dat natuurlijker is zo. Ow en als ik weer krachttraining ga doen dan is denk ik ook fijner dat ze niet met de spier meebewegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Krissieke:

@Desi3 haha was maar blij met je makke beer. Het tegenovergestelde is vaak echt frustrerend. 

@jewelke fijn dat ie je lief geholpen heeft. Zo komt er tich nog een beetje zonneschijn. En ze zijn echt wel groot zat hoor. Ik vond dat ik best oke/grote borsten had vroeger en dat was een 70d. 75d (jouw maat toch) is toch echt nog een stuk groter en daar kom ik nu ook op uit. Vind de mijne vooralsnog zelfs iets te groot eigenlijk en hoop dat deze juist ietsje kleiner worden nog. Vond ze nogmaals heel mooi uitzien

Dank je.. ze zullen nog wel veel veranderen. Voel me vandaag wat ziekjes. Morgen terug op controle.. benieuwd wat er zal gezegd worden.. normaal moet ik volgende week maandag terug aan het werk maar ik twijfel of dat wel zal lukken. Gisteren moesten we een kort ritje doen met de auto en alhoewel mijn vriend heel erg oplette heb ik toch wel erg veel pijn gehad en nog:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.