Ga naar inhoud

Reactie partner op borstvergroting


jewelke

Aanbevolen berichten

Hoi, ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met jullie partner bij de keuze van een borstvergroting. Hoe ging hij er vooraf mee om? Wat is zijn reactie geweest achteraf? Wanneer heb je jezelf voor het eerst volledig durven blootgeven? ... 

Ik ben echt benieuwd naar jullie reacties.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie
35 minuten geleden zei jewelke:

Hoi, ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met jullie partner bij de keuze van een borstvergroting. Hoe ging hij er vooraf mee om? Wat is zijn reactie geweest achteraf? Wanneer heb je jezelf voor het eerst volledig durven blootgeven? ... 

Ik ben echt benieuwd naar jullie reacties.. 

Hee! Mijne is helemaal in love! Ik had bijna niks hiervoor en nu dus cup c en hij vind ze heel erg mooi! Nu 5 weken po en worden ook al soepel. Dus geen moeite met blootgeven! Alleen maar trots . Is jou man minder enthousiast Dan? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bnice Mijn man is inderdaad helemaal niet enthousiast. Ervoor liet hij blijken dat hij er niets op tegen had en me wel begreep. Net voor de operatie veranderde hij opeens van mening en zei dat ik al perfect was zoals ik was, dat hij niet wou dat ik nep was enzovoort.... heel pijnlijk om te horen allemaal... 

nu ondertussen 10 dagen po is hij heel afstandelijk, maakt soms hele rare opmerkingen, kwetsend zelfs en  wil me ook niet naakt zien.. ik weet niet wat ik daar moet van denken.. hij heeft me ook heel weinig gesteund de voorbije dagen.. ik stond er zo goed als alleen voor.. 

 

ik ben echt blij voor jou dat je zo een lieve man hebt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @jewelke,

Ben je zelf blij met je bv? Dat is en blijft het voornaamste, toch :).

Natuurlijk is het helemaal niet leuk dat je partner eigenlijk er niet achter lijkt te staan, net nu je die extra steun en bevestiging wel kan gebruiken. Uiteindelijk ziet je partner je borsten bijna zo vaak als jij zelf.

Mijn vriend weet al jaren dat ik onzeker ben over mijn borsten dus hij wist dat dit belangrijk voor me is. Hij heeft wel geprobeerd om dit uit mijn hoofd te praten omdat hij me goed vond zo en omdat hij schrik had dat het resultaat niet mooi zou zijn (die kans bestaat altijd en ik begreep hem ook). Eventjes dacht mijn vriend ook dat ik dit deed om beter op de markt te liggen bij anderen zeg maar, maar al snel besefte hij zelf dat dit een idiote gedachte is :). Wij hebben al heel vaak en nogal emotioneel hierover gepraat en heb hem steeds erbij betrokken (samen naar consults, de maat bespreken, ...), denk dat dat hem wel gerust stelde. Kan je met je man rustig praten over waarom hij het er zo moeilijk mee heeft als dit iets is wat jou beter in je vel doet voelen? Sterkte meid, maar het belangrijkste is toch dat jij het een goede beslissing vindt... x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jewelke de mijne was er ook niet over te spreken en wilde het eigenlijk liever niet hebben. 

Maar goed, mijn lijf! Ben nu 12 dagen PO en krijg wel dagelijks te horen dat hij mij ook met mijn theezakjes prachtig vond.

Gelukkig vangt hij mij nu in mijn zombie stand goed op, doe alleen het hoognodige in huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei jewelke:

@Bnice Mijn man is inderdaad helemaal niet enthousiast. Ervoor liet hij blijken dat hij er niets op tegen had en me wel begreep. Net voor de operatie veranderde hij opeens van mening en zei dat ik al perfect was zoals ik was, dat hij niet wou dat ik nep was enzovoort.... heel pijnlijk om te horen allemaal... 

nu ondertussen 10 dagen po is hij heel afstandelijk, maakt soms hele rare opmerkingen, kwetsend zelfs en  wil me ook niet naakt zien.. ik weet niet wat ik daar moet van denken.. hij heeft me ook heel weinig gesteund de voorbije dagen.. ik stond er zo goed als alleen voor.. 

 

ik ben echt blij voor jou dat je zo een lieve man hebt..

He wat vervelend voor je dat hij zo reageert! Misschien moet hij er erg wennen nog... nu zijn je borsten nog zo aan het herstellen.. misschien als straks alles weer hersteld is en hij echt in ziet dat je het voor je zelf hebt gedaan en je straks weer goed in je vel zit en zekerder bent dat hij dan wel van mening veranderd... hij is miss idd wel bang dat je er mee te koop.gaat lopen en voelt zich miss op.moment ook wel wat onzeker... 

Maar voor jou is het natuurlijk echt  niet leuk. Probeer er met hem.over te praten...  

Praten is.belangrijk en uit de weg gaan is niet goed.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sun04 Momenteel ben ik er nog niet echt tevreden mee. Het lijkt niet in verhouding met mijn lichaam (te weinig) en valt ook niet echt op lijkt me. Ze zien er ook niet naturel uit en ik ben ook enorm opgeblazen op mijn buik waardoor ik precies overgewicht lijk te hebben (ben 1m72 en weeg 60 kg) maar het is wellicht nog te vroeg om hier definitieve conclusies over te trekken..

Praten lukt momenteel heel moeilijk.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Nini28:

@jewelke de mijne was er ook niet over te spreken en wilde het eigenlijk liever niet hebben. 

Maar goed, mijn lijf! Ben nu 12 dagen PO en krijg wel dagelijks te horen dat hij mij ook met mijn theezakjes prachtig vond.

Gelukkig vangt hij mij nu in mijn zombie stand goed op, doe alleen het hoognodige in huis.

En ben jij er zelf tevreden mee momenteel? Want mede doordat hij er zo negatief over praat, mezelf niet wil zien, geeft dit bij mij juist meer onzekerheid dan ervoor.. wat juist niet zou mogen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei jewelke:

Hoi, ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met jullie partner bij de keuze van een borstvergroting. Hoe ging hij er vooraf mee om? Wat is zijn reactie geweest achteraf? Wanneer heb je jezelf voor het eerst volledig durven blootgeven? ... 

Ik ben echt benieuwd naar jullie reacties.. 

Ow mijn god.....dít vin ik echt super ### voor je! Mannen....:145: en je kunt er vaak niet eens fatsoenlijk mee praten ook nog. Thank god that im single. Ma goed... gelukkig heb je ons én heb je t nu ook gedeeld hier. Listen je mag echt niet onzeker worden en negatief kijken naar jezelf. Je hebt een topinvestering in jezelf gedaan en zeg eerlijk...de beste investering is in jezelf!! Uiteraard gaat veel nog veranderen en dat narcosebuikje hebben we denk ik allemaal gehad in begin. Zelf nu 12 dgn po en begint nu pas weg te trekken. Laat staan dat je boobs nog weken wat zeg ik maanden nodig hebben om te vormen. 

 

Het klinkt mij asof jij de sterkste bent in relatie en daarmee de leiding kan nemen. Be confident en be sure about yourself dan moet hij er op gegeven moment wel in mee. Who run the world... GIRLS! :43:

 

Keep up girl, je heb heus de goede keus gemaakt en wij hier zijn sowieso trots op je ( dat je keus voor vb heb gemaakt voor jezelf én dat je durft te zeggen wat t probleem momenteel is) en dat mag jij al helemaal op jezelf zijn. :53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Elisa85:

Ow mijn god.....dít vin ik echt super ### voor je! Mannen....:145: en je kunt er vaak niet eens fatsoenlijk mee praten ook nog. Thank god that im single. Ma goed... gelukkig heb je ons én heb je t nu ook gedeeld hier. Listen je mag echt niet onzeker worden en negatief kijken naar jezelf. Je hebt een topinvestering in jezelf gedaan en zeg eerlijk...de beste investering is in jezelf!! Uiteraard gaat veel nog veranderen en dat narcosebuikje hebben we denk ik allemaal gehad in begin. Zelf nu 12 dgn po en begint nu pas weg te trekken. Laat staan dat je boobs nog weken wat zeg ik maanden nodig hebben om te vormen. 

 

Het klinkt mij asof jij de sterkste bent in relatie en daarmee de leiding kan nemen. Be confident en be sure about yourself dan moet hij er op gegeven moment wel in mee. Who run the world... GIRLS! :43:

 

Keep up girl, je heb heus de goede keus gemaakt en wij hier zijn sowieso trots op je ( dat je keus voor vb heb gemaakt voor jezelf én dat je durft te zeggen wat t probleem momenteel is) en dat mag jij al helemaal op jezelf zijn. :53: 

:53:dank je meid, je hebt gelijk, ik moet trots zijn en binnen een paar maanden zal ik wel stralen, en wie niet volgen wil, mag gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jewelke 

 

Wat ontzettend vervelend en rot voor je meid.

Herkenbaar ook hoor.

 

De mijne deed excact hetzelfde. Heb me er ook best alleen in gevoeld en door de emoties die ik zelf ervaarde na de bv , was het al helemaal fantastisch ;)

 

Nu 6 weken verder, vind hij ze erg mooi en na week 3/4 begon hij plots veel te doen in huis en mij mooi te noemen.

 

Hij vond het ook nep, niet nodig en het was mijn eigen keuze , dus geen echte operatie waarbij je hulp nodig had.

Hij was dagelijks chagrijnig en afstandelijk, bot ook.

Allemaal ook best lullig hier geweest.

 

Maar op een gegeven moment, toen ik mijzelf iets beter begon te voelen , bedacht ik me dat het voor hem ook allemaal een verandering is en niet alleen voor mij en mijn lichaam.

 

Ik ben toen meer gaan praten richting hem, dat ik zijn angsten ook begreep.

Hij bleek bang voor complicaties, maar vooral ook dat ik het deed voor andere mannen en hij dus niet meer goed genoeg zou zijn.

Werkt allemaal heel bizar, maar schijnbaar zijn wij vrouwen niet de enige doordenkers en doemdenkers ... :P

 

Het heeft bij ons, wat ' dat ' betreft zeker  geholpen.

 

Ik weet niet of dit ook zo geldt bij jullie .

Maar hopelijk heb je hier toch iets aan. 

 

Sterkte meid en je borsten gaan nog veranderen hè! 

Ik ben ook nog niet helemaal tevreden, maar elke dag veranderen ze , tis een proces. ( Heb ook menig vaak mijn onzekerheden hier neer gelegd hoor. ) 

 

Xxxx 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei jewelke:

:53:dank je meid, je hebt gelijk, ik moet trots zijn en binnen een paar maanden zal ik wel stralen, en wie niet volgen wil, mag gaan!

Hoppa....juist!!!! Zo is het, en niet anders!! You go girl, thats the spirit

 

:43::43::35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei laura60:

@jewelke 

 

Wat ontzettend vervelend en rot voor je meid.

Herkenbaar ook hoor.

 

De mijne deed excact hetzelfde. Heb me er ook best alleen in gevoeld en door de emoties die ik zelf ervaarde na de bv , was het al helemaal fantastisch ;)

 

Nu 6 weken verder, vind hij ze erg mooi en na week 3/4 begon hij plots veel te doen in huis en mij mooi te noemen.

 

Hij vond het ook nep, niet nodig en het was mijn eigen keuze , dus geen echte operatie waarbij je hulp nodig had.

Hij was dagelijks chagrijnig en afstandelijk, bot ook.

Allemaal ook best lullig hier geweest.

 

Maar op een gegeven moment, toen ik mijzelf iets beter begon te voelen , bedacht ik me dat het voor hem ook allemaal een verandering is en niet alleen voor mij en mijn lichaam.

 

Ik ben toen meer gaan praten richting hem, dat ik zijn angsten ook begreep.

Hij bleek bang voor complicaties, maar vooral ook dat ik het deed voor andere mannen en hij dus niet meer goed genoeg zou zijn.

Werkt allemaal heel bizar, maar schijnbaar zijn wij vrouwen niet de enige doordenkers en doemdenkers ... :P

 

Het heeft bij ons, wat ' dat ' betreft zeker  geholpen.

 

Ik weet niet of dit ook zo geldt bij jullie .

Maar hopelijk heb je hier toch iets aan. 

 

Sterkte meid en je borsten gaan nog veranderen hè! 

Ik ben ook nog niet helemaal tevreden, maar elke dag veranderen ze , tis een proces. ( Heb ook menig vaak mijn onzekerheden hier neer gelegd hoor. ) 

 

Xxxx 

 

Zooo herkenbaar wat je zegt, een operatie die je eigen keuze is dus waar je niet echt hulp of steun bij nodig hebt is exact wat hij me liet merken!!

De sportbh wil hij niet uit zien, en seks met de bh aan is al helemaal awkward voor hem. Dan kan je evengoed niks doen zegt ie dan:85:

wat wil je dan man? Ik was behoorlijk boos en afgewezen en reageerde natuurlijk compleet verkeerd door te zeggen dat hij dan maar een andere vrouw moest zoeken die niet nep was, waarop hij zelf reageerde dat ik beter een andere man moest zoeken want daarvoor deed ik het toch voor die mannelijke aandacht:81:

Ik doe pogingen genoeg om te praten maar hij maakt er zich meestal vanaf met een excuus of een gemene steek onder de gordel dus loopt het gesprek telkens vast. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken jou'n man natuurlijk niet en weet ook niet hoe jullie verder samen in de relatie zijn. 

Maar bij mij heeft het ook 3 weken of iets geduurd hoor. Ik ging er in eerste instantie ook nog tegen in hoor , tot ik besefte dat het geen zin had. 

 

En het maar accepteerde wat hij deed of zei en en eigenlijk begon hij het toen ook te accepteren. 

Negatieve aandacht is ook aandacht hè :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei laura60:

Ik ken jou'n man natuurlijk niet en weet ook niet hoe jullie verder samen in de relatie zijn. 

Maar bij mij heeft het ook 3 weken of iets geduurd hoor. Ik ging er in eerste instantie ook nog tegen in hoor , tot ik besefte dat het geen zin had. 

 

En het maar accepteerde wat hij deed of zei en en eigenlijk begon hij het toen ook te accepteren. 

Negatieve aandacht is ook aandacht hè :rolleyes:

Herkenbaar;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat hij mijn tegengas ook zag als aandacht, dan wel negatief, maar het was aandacht :P haha

Heel gecompliceerd enzo :rolleyes:

 

Maargoed, uiteindelijk kon ik dus ' een normaal gesprek ' voeren en zo ook uitleggen dat ik hem begreep. 

Maar dat ik het echt deed omdat ik zelf zo kneiter onzeker was over mijn borsten. 

Maar dat ik niet wil leven met iemand die mij onderuit ( blijft ) halen . 

 

Bedenk je, dat je het uiteindelijk doet voor jouzelf en hoe onzeker de ander ook is en dit botviert op jou, dat het zijn pakkie is. 

 

Laat het je niet omlaag halen , want het is uiteindelijk niet uit een plek van liefde als je partner zoiets blijft herhalen.

 

Liefde is elkaar steunen en acceptatie ( tot op zekere hoogte dan... Haha ) maar je snapt vast wat ik bedoel

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat denk ik ook wel, dat ie nu angst heeft dat ik hierdoor veel meer zelfvertrouwen zal gaan kweken en dat hij dit wil onderuit halen door enerzijds mij het gevoel te geven dat ik nep ben en dat anderen dat dan ook zullen vinden of door te zeggen dat ie amper verschil ziet, terwijl het enige wat ie al gezien heeft een ongelooflijk hard aanspannende sportbh is:85:

 

we zullen wel zien wat de volgende weken brengen :rolleyes:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei laura60:

Ik denk dat hij mijn tegengas ook zag als aandacht, dan wel negatief, maar het was aandacht :P haha

Heel gecompliceerd enzo :rolleyes:

 

Maargoed, uiteindelijk kon ik dus ' een normaal gesprek ' voeren en zo ook uitleggen dat ik hem begreep. 

Maar dat ik het echt deed omdat ik zelf zo kneiter onzeker was over mijn borsten. 

Maar dat ik niet wil leven met iemand die mij onderuit ( blijft ) halen . 

 

Bedenk je, dat je het uiteindelijk doet voor jouzelf en hoe onzeker de ander ook is en dit botviert op jou, dat het zijn pakkie is. 

 

Laat het je niet omlaag halen , want het is uiteindelijk niet uit een plek van liefde als je partner zoiets blijft herhalen.

 

Liefde is elkaar steunen en acceptatie ( tot op zekere hoogte dan... Haha ) maar je snapt vast wat ik bedoel

 

 

 

 

En als ik dan echt uitwas op al die mannelijke aandacht dan had ik persoonlijk een heel andere aantal cc’s gekozen hoor. Waarmee ik zeker niet wil zeggen dat andere meiden met meer cc’s het daarvoor doen he. Iedereen moet kiezen wat ie zelf wil of denkt mooi te vinden bij zichzelf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei jewelke:

Hoi, ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met jullie partner bij de keuze van een borstvergroting. Hoe ging hij er vooraf mee om? Wat is zijn reactie geweest achteraf? Wanneer heb je jezelf voor het eerst volledig durven blootgeven? ... 

Ik ben echt benieuwd naar jullie reacties.. 

hoi hoi!

 

ik heb dus een man die er zeker niet achter stond. hij vond het niet nodig, was bang dat hij het niet mooi zou vinden. daarom heb ik het er jaren niet over gehad. totdat ik er zo verdrietig over werd om me zo onvrouwelijk te voelen dat ik er zelfs van moest huilen :blush:. toen gaf hij aan dat als ik het zooo graag wilde, ik het toch maar moest doen. nou, je snapt het, direct een afspraak gemaakt natuurlijk!

uiteindelijk heeft het onze relatie geen goed gedaan. er spelen nog wat meer dingetjes maar er is een afstand tussen ons ontstaan. wij bespreken echt alles thuis maar mijn boobs niet. dat is erg vervelend. nu zijn ze ook nog niet helemaal gelukt (wat verzakt en vervormd) waardoor ik erg onzeker ben in mijn blootje. hiervoor ga ik binnenkort terug naar de kliniek. wil dat laten veranderen, voel me daar heeeeel slecht door. het pakt dus niet altijd goed uit, maar als je vraagt of ik spijt heb? nee dus! ben wel ongelukkig over hoe het er nu uitziet maar dat is te veranderen. 

nu zijn wij de allerjongsten niet meer, maar ik kan me voorstellen dat bij jongere mannen de angst om zijn vriendin te verliezen een grotere rol speelt. eigenlijk pure onzekerheid dus. als dat het is, komt het wel goed denk ik. 

ik geloof heel erg in dat alles loopt zoals het moet lopen. dus geniet van je zelfgekozen boobs! het gaat echt wel even duren voor je ze erg mooi vindt, dat heeft helaas tijd nodig. kies altijd voor jezelf (op een goede manier natuurlijk:rolleyes:)en de rest komt altijd goed!! 

 

fijn weekend!

gr. flupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat denk ik dus ook.. 

Als het betekent dat je man / vriend bij je weg wil gaan omdat je een bv hebt gehad , dan betekent het ook dat je niet volledig geaccepteerd wordt in de relatie voor je eigen keuzes en is de match wellicht niet zo 100% als dat dat voorheen gedacht werd.

 

Geen goed of fout, ieder zijn mening , dus de man mag dat net zo goed hebben. 

Maar denk dat zodra het een issue wordt in de relatie en het ertussen in " blijft " staan . Dat je moet kijken of het nog wel jou'n relatie is waar je in wilt blijven zitten.

Maargoed, ik ben ook maar een onwetend iemand , haha

 

 

Lkkr serieus zo weer op de zaterdag :152:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei jewelke:

Dat denk ik ook wel, dat ie nu angst heeft dat ik hierdoor veel meer zelfvertrouwen zal gaan kweken en dat hij dit wil onderuit halen door enerzijds mij het gevoel te geven dat ik nep ben en dat anderen dat dan ook zullen vinden of door te zeggen dat ie amper verschil ziet, terwijl het enige wat ie al gezien heeft een ongelooflijk hard aanspannende sportbh is:85:

 

we zullen wel zien wat de volgende weken brengen :rolleyes:

 

Komt vast goed. In eerste instantie doe jij het voor jezelf. 

Ik heb het gedaan omdat ik, al zeg ik het zelf, prachtige borsten heb gehad en 2 zwangerschappen inclusief borstvoeding deze goed verziekt hebben. Voelde mij erg onzeker over en dat was ook in mijn alledaagse leven terug te zien zoals altijd letten op welke kleding de bovenkant maskeert. 

Nu dus eindelijk weer borsten, normale topjes en blouses aantrekken. 

Héérlijk!

Is vast ook lief bedoeld van onze mannen, dus vergeet dat niet.

Zodra hij ziet dat jij veel beter in he vel zit draait hij wel bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei flupke:

hoi hoi!

 

ik heb dus een man die er zeker niet achter stond. hij vond het niet nodig, was bang dat hij het niet mooi zou vinden. daarom heb ik het er jaren niet over gehad. totdat ik er zo verdrietig over werd om me zo onvrouwelijk te voelen dat ik er zelfs van moest huilen :blush:. toen gaf hij aan dat als ik het zooo graag wilde, ik het toch maar moest doen. nou, je snapt het, direct een afspraak gemaakt natuurlijk!

uiteindelijk heeft het onze relatie geen goed gedaan. er spelen nog wat meer dingetjes maar er is een afstand tussen ons ontstaan. wij bespreken echt alles thuis maar mijn boobs niet. dat is erg vervelend. nu zijn ze ook nog niet helemaal gelukt (wat verzakt en vervormd) waardoor ik erg onzeker ben in mijn blootje. hiervoor ga ik binnenkort terug naar de kliniek. wil dat laten veranderen, voel me daar heeeeel slecht door. het pakt dus niet altijd goed uit, maar als je vraagt of ik spijt heb? nee dus! ben wel ongelukkig over hoe het er nu uitziet maar dat is te veranderen. 

nu zijn wij de allerjongsten niet meer, maar ik kan me voorstellen dat bij jongere mannen de angst om zijn vriendin te verliezen een grotere rol speelt. eigenlijk pure onzekerheid dus. als dat het is, komt het wel goed denk ik. 

ik geloof heel erg in dat alles loopt zoals het moet lopen. dus geniet van je zelfgekozen boobs! het gaat echt wel even duren voor je ze erg mooi vindt, dat heeft helaas tijd nodig. kies altijd voor jezelf (op een goede manier natuurlijk:rolleyes:)en de rest komt altijd goed!! 

 

fijn weekend!

gr. flupke

@jewelke @flupke ik schrik hier echt van, mijn haren gaan er recht van overeind staan. Gelukkig heb ik dat niet gehad, liep een jaar met ingekapselde borst en was heel onzeker maar wilde niet zeuren omdat het weer zoveel geld ging kosten. Mijn man werd zelfs een beetje boos op me, zei dat hij mij zo ook nog mooi vond maar het deed hem pijn om te zien dat ik er zo onder leed en heeft me op een gegeven moment voor de keuze gesteld, of jij belt voor een afspraak of ik doe het voor je. Hij is ook meegegaan naar elke afspraak. Het enige dat hij graag wilde was dat ze natuurlijk zouden lijken en niet van die bolle rondingen. Dat vond ik prima. Dus we hebben samen de maat overlegd met de pc. Hij is heel blij met mijn boobs maar zou dat ook zeker zijn als ik het niet had gedaan. Hij heeft er de eerste paar weken alleen moeite mee gehad ze aan te raken omdat hij mij geen pijn wilde doen. Vorige week heeft ie me meegenomen naar de stad om te gaan shoppen. Ik hoop dat jullie mannen bijdraaien en dat jullie gelukkig Zijn, misschhien vinden ze het gewoon eng omdat je zeker meer bekijks gaat krijgen??? 

@flupke wanneer ben je geholpen? Wat verdrietig om te lezen dat je niet tevreden bent:( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt mannen.... je zou ze toch... wat is dat toch met sommige mannen dat ze t op zulke momenten laten afweten ipv je te steunen....  Ik herken t wel maar vooral van tijdens de zwangerschappen, kraamtijd en vlak na de operaties... bot, horkerig, egocentrisch gedrag... inleven is iets wat veel mannen niet kunnen. Hopelijk trekt hij bij maar ik vind wel dat je mag stellen dat hij je met respect behandeld ook al is hij het niet met je eens. Die borsten worden vast heel mooi als ze even de tijd krijgen. Sterkte meis ;-) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei flupke:

hoi hoi!

 

ik heb dus een man die er zeker niet achter stond. hij vond het niet nodig, was bang dat hij het niet mooi zou vinden. daarom heb ik het er jaren niet over gehad. totdat ik er zo verdrietig over werd om me zo onvrouwelijk te voelen dat ik er zelfs van moest huilen :blush:. toen gaf hij aan dat als ik het zooo graag wilde, ik het toch maar moest doen. nou, je snapt het, direct een afspraak gemaakt natuurlijk!

uiteindelijk heeft het onze relatie geen goed gedaan. er spelen nog wat meer dingetjes maar er is een afstand tussen ons ontstaan. wij bespreken echt alles thuis maar mijn boobs niet. dat is erg vervelend. nu zijn ze ook nog niet helemaal gelukt (wat verzakt en vervormd) waardoor ik erg onzeker ben in mijn blootje. hiervoor ga ik binnenkort terug naar de kliniek. wil dat laten veranderen, voel me daar heeeeel slecht door. het pakt dus niet altijd goed uit, maar als je vraagt of ik spijt heb? nee dus! ben wel ongelukkig over hoe het er nu uitziet maar dat is te veranderen. 

nu zijn wij de allerjongsten niet meer, maar ik kan me voorstellen dat bij jongere mannen de angst om zijn vriendin te verliezen een grotere rol speelt. eigenlijk pure onzekerheid dus. als dat het is, komt het wel goed denk ik. 

ik geloof heel erg in dat alles loopt zoals het moet lopen. dus geniet van je zelfgekozen boobs! het gaat echt wel even duren voor je ze erg mooi vindt, dat heeft helaas tijd nodig. kies altijd voor jezelf (op een goede manier natuurlijk:rolleyes:)en de rest komt altijd goed!! 

 

fijn weekend!

gr. flupke

Bedankt voor je reactie flupke, veel succes met je afspraak binnenkort!! Het komt zeker goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.