Ga naar inhoud

Veraxx3 : 28 maart 2018 : Dr. de Blecourt : Bergman Clinics


Gast Veraxx3

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Desert-Rose:

@Veraxx3

 

Hoi hoi,

 

Nu je een datum hebt, heb ik gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates, eventuele vragen en dadelijk je verslag neerzetten, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

 

x

Hoiii,

 

Dankjewel!:D

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Operatie verslag:

 

Gisteren kwart over 9 waren wij bij de bergman clinics in Bilthoven, ik moest me om half 10 melden.

We werden na 5 minuten opgehaald en daar kreeg ik een bed toegewezen en mocht ik me omkleden.

Infuus werd geprikt en de antibiotica is toegediend.

 

Daarna wachten tot ik werd gehaald door dr. de blécourt en het aftekenen.

Ik werd om 10 voor 11 opgehaald denk ik ongeveer. Hebben nog even gepraat op het aantal cc's hij zei zelf dat het 200cc ongeveer ging worden misschien ietsjes meer. Ik vertelde hem dat ik hoopte op 255cc. Maar goed wat niet past dat past niet dacht ik, hij kan het weten.

 

Op de O.K. was ik al onder zeil voor ik het in de gaten had en werd ik ineens wakker in de uitslaap kamer. Ik moest gelijk huilen xD :76: Ach ja narcose zullen we dan maar zeggen.. ik werd na 10 minuten naar de kamer gebracht waar ik had omgekleed het was toen half 1. De eerste 3 kwartier gingen perfect daarna moest ik super overgeven 3x!! Bah :31: Gelukkig had ik een leuk uitzicht onder de dekens ^.^ Het was 240cc geworden Yeaaa!! :wub:

 

Ik ging pas om 6 uur naar huis! Op een gegeven moment heb ik gevraagd wanneer ik nou naar huis mocht want duurde zo lang. Had verder niet echt pijn.

 

De nacht heb ik goed geslapen, al kreeg ik rugpijn van het op mijn rug liggen =)

 

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe boobies <3 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Dagpauwoog:

Wat fijn meis!! Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!^_^ Sterkte met je herstel!! En ik ben benieuwd naar je eerste foto 's!:4:

 

Liefs

Thnxx! Ik zal van de week mn album maken =D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Hoi, 

Vandaag heb ik mij aangemeld op dit forum. 
Ik heb deze week een echo gehad in het ziekenhuis waaruit blijkt dat er aan beide kanten 0,6 cm borstklierweefsel zit. Een borstplooi is al helemaal ver te zoeken, dus zoals het er nu uit ziet zal de vergoeding bij mij ook toegekend worden. Zo fijn!
Ik heb een afspraak gehad bij Boerhaave (Dr. Schuringa, 75% vergoeding) en daar kwamen we uit op 330 cc, anatomisch. 
Komende week heb ik nog een afspraak staan bij Bergman (Drs. De Blecourt) en bij Velthuis (Dr. Zaal). 
Ik ben heel erg benieuwd wat zij erover te zeggen hebben, afzonderlijk van elkaar. 

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie voor en na foto's. Dit omdat jullie vanuit hetzelfde punt zijn 'vertrokken' als ik. Van niks naar...? En welke protheses jullie dan gekregen hebben.
De foto's die je voorbij ziet komen op het internet zijn de meeste van vrouwen die aan het beginpunt dus al wat van zichzelf hadden en ik vind dat heel erg moeilijk te vergelijken. 

Bij jullie is het inmiddels ook al weer eventjes geleden dat de ingreep plaats heeft gevonden en als het goed is kunnen jullie er nu volop van genieten. Wat zijn de ervaringen achteraf? Misschien toch achteraf liever groter/kleiner gewild? 
Ben erg benieuwd!

Alvast bedankt!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
17 uur geleden zei smallboobsbigdreams_:

@Veraxx3 @anoniem89 Damesss, mag ik vragen bij welke zorgverzekeraar jullie zitten? Ik heb ook een echo gehad (minder dan 7 mm) en mijn consult staat gepland voor 12 september, bij Bergman. 

Vgz =) 

 

Succes =D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Dankjewel voor het meeleven iedereen! Even een update: 

 

Gisteren was mijn consult. De chirurg (van der Leij bij Bergman) was vrij zakelijk en ging heel vlot er doorheen. Voor mijn gevoel, dan. Uiteindelijk bleek dat ik er best lang had gezeten. Maar ik begreep wat hij bedoelde en we zaten wel op 1 lijn qua wensen. Hij raadde mij wel een ronde prothese aan, waar ik totaal niet op had gerekend. Maar hij liet het aan me zien en er is weinig verschil tussen de ronde en anatomische prothese bij mij. Zoals het nu lijkt zitten er alleen voordelen aan een ronde. Het wordt sowieso achter de spier geplaatst. Het wordt dan 370 anatomisch of 385 rond. 12,5 breedte. Ik heb dus nog iets om over na te denken. 

 

De consulente was ontzettend lief en begreep mij volkomen! Ze heeft zelfs de aanvraag nog iets voor mij aangepast en hem meteen ingediend bij mijn verzekeraar. Ze zei dat het gemiddeld twee weken kon duren maar dat ze vrij vlot een akkoord verwachtte en geen problemen. Aaaah ik hoop het zo erg!! Ik spring pas een gat in de lucht wanneer ik dat akkoord daadwerkelijk krijg. 

 

Vervolgens wou de chirurg mij nog een keer spreken. Dit keer was hij een stuk vriendelijker en minder zakelijk, haha. Hij vroeg of ik hij mijn foto's mocht gebruiken (onherkenbaar) voor een of ander panel van plastische chirurgen. Dus waarschijnlijk was hij zo aardig omdat hij iets van me moest, haha. Maar ik vond het niet erg dat de chirurg zo zakelijk was. Dat betekent vast dat hij zijn werk goed doet en je kan ook niet van hem verwachten dat het een of andere therapeut is. De consulente compenseerde het behoorlijk doordat zij zo hartelijk was. 

 

Nu is het spannend dus! Het wordt afwachten. Ik houd jullie op de hoogte :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.