Ga naar inhoud

Veraxx3 : 28 maart 2018 : Dr. de Blecourt : Bergman Clinics


Gast Veraxx3

Aanbevolen berichten

Hai 

 

A.s. maandag 12 februari heb ik een afspraak bij dr. A. de Blécourt voor een intake in Bergman kliniek in Bilthoven. Ik ga kijken of dat ik eventueel de borstvergroting vergoed kan krijgen! Al jaren wil ik borsten maar zijn nooit gekomen dus nu word het toch eens tijd (nu 25 jaar). 

Ik zag dat je vergoeding kan krijgen als je minder dan 1 cm klierweefsel hebt en geen inframammaire plooi, daarop ben ik naar de huisarts gegaan voor een verwijzing naar de röntgen voor een echo van het klierweefsel.

Van de week echo gemaakt voor klierweefsel meting, kwam uit rechts 7mm en links 8mm klierweefsel daarnaast zie ik ook geen inframammair plooi dus wie weet. Spannend!!

 

Zijn er meer dames die ervaring hebben met vergoeding van een borstvergroting? En wat zijn de ervaringen bij de bergman kliniek? Hoe gaat zo'n intake? 

 

Groetjes Vera

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lavelle:

Hai,

 

Ik kan je jammer genoeg niet helpen met mijn ervaring. Maar hoe is je consult je bevallen deze week? Heb je aan datum voor de op? En wat hebben ze geadviseerd? 

 

Liefs

Xxx

Hoiii,

 

Ja goed! Aardige man, gaf goed uitleg. Alleen heeft hij geadviseerd om max 240cc te plaatsen en ik vind dat een beetje weinig.. Maar hij wil een zo natuurlijk mogelijk resultaat wat ook wel weer mooi is denk ik. Maar ik vind als je t doet moet je t goed doen dus iets meer cc zou niet verkeerd denk ik =) bv. 295cc ofzo.. Maar nu eerst afwachten of ik het vergoed krijg :D 

 

We plannen pas een datum in afwachting wat de verzekering doet dus ik ben benieuwd! 

 

Jij in januari geopereerd zie ik, hoe gaat het herstel? 

 

Xxx Vera

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word 1 maart geholpen door dr. Koopmann. Krijg 345cc high profile dual plane. Eerste advies was ook wat kleiner, (dacht iok iets van 250 ofzo ja) ,maar ik wil ook goed uitpakken :4: Dit wordt ongeveer een mooie C cup voor het oog. En cupmaat d of e. Even afwachten nog straks wat het echt wordt. 

 

Natuurlijk ogen is altijd goed en van plat naar iets is al heel fijn. Maar ik ga voor een gemiddelde maat(in mijn ogen een c geen idee wat cijfers en onderzoeken aantonen hoor) en dat betekend bij mij het uiterste en maximale wat zou passen. Ben jaren lang plat geweest en ga nu jaren genieten van een gevulde voorgevel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veraxx3 ik ben goed herstellende bedankt. Alleen heb ik hier en daar nog een steek en kan ik ook niet autorijden. Wat de grootte betreft sluit ik mij een beetje aan bij @Monstrea. Mijn eerste advies was ook 250cc, mooi natuurlijk volgens de pc...300cc zou de max geweest zijn. Dan een consult gehad bij een andere pc en uiteindelijk toch 350cc gekregen. Mocht zeker niet kleiner zijn :) Als je het doet moet je het idd goed doen. Hoe groot/zwaar ben je?? en wat is je borstkasomtrek? Als je wil kan je eens een kijkje nemen in mijn album. Ik zal je toevoegen xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Monstrea:

Ik word 1 maart geholpen door dr. Koopmann. Krijg 345cc high profile dual plane. Eerste advies was ook wat kleiner, (dacht iok iets van 250 ofzo ja) ,maar ik wil ook goed uitpakken :4: Dit wordt ongeveer een mooie C cup voor het oog. En cupmaat d of e. Even afwachten nog straks wat het echt wordt. 

 

Natuurlijk ogen is altijd goed en van plat naar iets is al heel fijn. Maar ik ga voor een gemiddelde maat(in mijn ogen een c geen idee wat cijfers en onderzoeken aantonen hoor) en dat betekend bij mij het uiterste en maximale wat zou passen. Ben jaren lang plat geweest en ga nu jaren genieten van een gevulde voorgevel. 

Dus het is helemaal niet zo gek dat ik dacht dat t wat weinig was hihi! Blij dat er meerdere zijn die hetzelfde dachten =) spannend 1 maart is al bijna leuk!:D

 

Krijg jij vergoeding of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Lavelle:

@Veraxx3 ik ben goed herstellende bedankt. Alleen heb ik hier en daar nog een steek en kan ik ook niet autorijden. Wat de grootte betreft sluit ik mij een beetje aan bij @Monstrea. Mijn eerste advies was ook 250cc, mooi natuurlijk volgens de pc...300cc zou de max geweest zijn. Dan een consult gehad bij een andere pc en uiteindelijk toch 350cc gekregen. Mocht zeker niet kleiner zijn :) Als je het doet moet je het idd goed doen. Hoe groot/zwaar ben je?? en wat is je borstkasomtrek? Als je wil kan je eens een kijkje nemen in mijn album. Ik zal je toevoegen xxx

Waauww prachtig :wub: echt mooi hoor :D dankje dat ik even mocht kijken ;)

Ik ben 1.70 en weeg 53kg. Mn borstkasomtrek moet ik even opmeten, draag van bh altijd 75 want 70 is te krap. 

 

Okee maar verder kun je gewoon weer je ding doen?

 

Xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Veraxx3:

Waauww prachtig :wub: echt mooi hoor :D dankje dat ik even mocht kijken ;)

Ik ben 1.70 en weeg 53kg. Mn borstkasomtrek moet ik even opmeten, draag van bh altijd 75 want 70 is te krap. 

 

Okee maar verder kun je gewoon weer je ding doen?

 

Xxx

 

 

WoW je lijkt me een grote en slanke meid :D ik zou in ieder geval ook eens bij een andere arts of zelfs twee artsen langsgaan en hun mening vragen. Sommige artsen zijn zeer voorzichtig met het aantal cc's en andere durven wel wat meer steken (nio, straten, plovier). Ik ben zelf ook voor het absolute max gegaan die er bij mij in kon. Met 250 ging ik niet tevreden zijn, en ik ben zelf slank gebouwd maar wel maar 1m60 groot. Op het zicht heb ik nu een c/d cup. Bh maat zal waarschijnlijk 70d/e zijn. Ik ben vertrokken van een 70b van mezelf. Bedenk je gewoon heel goed wat je mooi vind. Ik was eerst zelf van idee dat het zo natuurlijk mogelijk moest zijn. Maar het is uiteindelijk ook gewoon het maximale geworden en kan er niet meer hapyy mee zijn :43:

 

Je kan ook even op zoek gaan naar meiden met dezelfde afmetingen zoals jij en kijken wat zij gehad hebben. Je kan ook een privé bericht sturen naar best boobie met je huidig maat en welke prothese je zou krijgen. Zij kan je vertellen welke bh maat je zal hebben nadien :35: 

 

Jaaaa voor de rest alles ok. Ik heb een beetje pech ook dat de schakelkast zo hard is van m'n auto :145:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lavelle zou ik je foto mogen zien? 

 

@Veraxx3 Ja, vergoeding was zo gepiept. Wel lastig verlopen met huisarts, de doorverwijzing en in zh waren ze ook niet echt vriendelijk. Ging eerste keer mis. Tweede keer gelukkig wel goed en heel vriendelijke radioloog. Lang niet iedere zorgverlener weet het. Leg je het paar keer uit en check je het bij binnenkomst om spierweefsel he. Ja.. ja.. nou steeds niet dus. Zo slordig. ( ze mogen ook alleen doen wat op papier staat) Maar... het is achter de rug. Nu de operatie nog. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Monstrea:

@Lavelle zou ik je foto mogen zien? 

 

@Veraxx3 Ja, vergoeding was zo gepiept. Wel lastig verlopen met huisarts, de doorverwijzing en in zh waren ze ook niet echt vriendelijk. Ging eerste keer mis. Tweede keer gelukkig wel goed en heel vriendelijke radioloog. Lang niet iedere zorgverlener weet het. Leg je het paar keer uit en check je het bij binnenkomst om spierweefsel he. Ja.. ja.. nou steeds niet dus. Zo slordig. ( ze mogen ook alleen doen wat op papier staat) Maar... het is achter de rug. Nu de operatie nog. 

Ik zal je toevoegen x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Monstrea:

@Lavelle zou ik je foto mogen zien? 

 

@Veraxx3 Ja, vergoeding was zo gepiept. Wel lastig verlopen met huisarts, de doorverwijzing en in zh waren ze ook niet echt vriendelijk. Ging eerste keer mis. Tweede keer gelukkig wel goed en heel vriendelijke radioloog. Lang niet iedere zorgverlener weet het. Leg je het paar keer uit en check je het bij binnenkomst om spierweefsel he. Ja.. ja.. nou steeds niet dus. Zo slordig. ( ze mogen ook alleen doen wat op papier staat) Maar... het is achter de rug. Nu de operatie nog. 

Pfft,  nee mijn huisarts had er ook geen ervaring mee maar gelukkig soepel verlopen. Bij welke verzekering zit je?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Lavelle:

WoW je lijkt me een grote en slanke meid :D ik zou in ieder geval ook eens bij een andere arts of zelfs twee artsen langsgaan en hun mening vragen. Sommige artsen zijn zeer voorzichtig met het aantal cc's en andere durven wel wat meer steken (nio, straten, plovier). Ik ben zelf ook voor het absolute max gegaan die er bij mij in kon. Met 250 ging ik niet tevreden zijn, en ik ben zelf slank gebouwd maar wel maar 1m60 groot. Op het zicht heb ik nu een c/d cup. Bh maat zal waarschijnlijk 70d/e zijn. Ik ben vertrokken van een 70b van mezelf. Bedenk je gewoon heel goed wat je mooi vind. Ik was eerst zelf van idee dat het zo natuurlijk mogelijk moest zijn. Maar het is uiteindelijk ook gewoon het maximale geworden en kan er niet meer hapyy mee zijn :43:

 

Je kan ook even op zoek gaan naar meiden met dezelfde afmetingen zoals jij en kijken wat zij gehad hebben. Je kan ook een privé bericht sturen naar best boobie met je huidig maat en welke prothese je zou krijgen. Zij kan je vertellen welke bh maat je zal hebben nadien :35: 

 

Jaaaa voor de rest alles ok. Ik heb een beetje pech ook dat de schakelkast zo hard is van m'n auto :145:

 

 

Ja misschien idd maar eens doen even kijken of t echt niet iets groter kan ^_^

 

Ja dat denk ik ook komt goed! Thnx voor je advies :D

 

Ohja haha dan maar op de fiets :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi het is inderdaad met de fiets en te voet te doen :D

 

Ja echt, zeker eens dubbelchecken. Ik heb hier al gelezen dat je ongeveer Per 150cc visueel een cupmaat naar boven gaat. Dat verschilt natuurlijk bij iedereen he, voor mij klopte het wel.

Anders eens overwegen om naar Nijmegen te gaan naar de straten voor een second opinion :35: xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Veraxx3:

Ik heb GEWELDIGGG nieuws! De verzekering is akkoord :136::D:D:D:wub:

 

Nu bedenken hoe en wat :rolleyes:

Zo blijjjj! 

 

Weet jij al wat @anoniem89?

Geweldig!! :43: binnenkort heb jij boobies. Het gaat allemaal zo ontzettend snel gaan als je jouw operatie datum gaat weten. Hou ons op de hoogte xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Lavelle:

Geweldig!! :43: binnenkort heb jij boobies. Het gaat allemaal zo ontzettend snel gaan als je jouw operatie datum gaat weten. Hou ons op de hoogte xxx

Echt superrrr snel!! Doe ik :Dxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei anoniem89:

Heey veraxx3 mijne is ook akkoord joe hoeeeee:136: jij ook gefeliciteerd..hebben we het tegelijk gehoord hahaa ik ook vanochtend:136:

Yeaaa gefeliciteerd!! Jaaa ik ook om half 10 ofzo. Heb je ook al een datum voor de operatie ingepland? :D

 

Ik  sta voor 28maart op de planning :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles is heel goed verlopen!:)

 

Vandaag alleen veel pijn. Vooral bij het omhoog komen. Hopelijk gaat het morgen wat beter zodat ik even kan douchen en mn boobies kan bewonderen!

 

Ik zal morgen als het lukt even een verslagje maken;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Dagpauwoog:

Alles is heel goed verlopen!:)

 

Vandaag alleen veel pijn. Vooral bij het omhoog komen. Hopelijk gaat het morgen wat beter zodat ik even kan douchen en mn boobies kan bewonderen!

 

Ik zal morgen als het lukt even een verslagje maken;)

Fijn :wub: ik hoop t ook voor je ;)

 

Is goed, benieuwd wat je er van vind =)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.