Ga naar inhoud

Mijn BV-wens & vragen in voorstelberichtje


Fitnessboo

Aanbevolen berichten

Hai Ladies!

Waarschuwing: Ik, Loes, 33, fitnessverslaafde, ga mij voorstellen na vooraf rondstruinen op het forum, maar het is LANG...:blush: #sorrynotsorry:P

 

Waarom: Na mijn laatste bestelling sporttops, of eigenlijk bij het passen ervan, was ik het super beu... IK WIL TIETEN! 

Ik heb geen theezakjes -thnk god, dus ergens mag ik ook niet klagen- maar ik heb zoooo weinig :unsure:... (topje gaat nu aan met daaronder een padded Nike sportsbra).

Sinds ik fanatiek aan krachttraining doe (zowel hobby/wedstrijden/passie als werk) zijn ze gekrompen...badly...

Is mijn rear-end eindelijk bol, heb ik geen front meer :P... Ik vind het alleen dus wel echt doodeng. Vooral de narcose.
Dat komt door het feit dat ik met plaatselijke verdoving voor een kleine ingreep ontdekte dat ik, yay, niet tegen lidocaine kan.
En dat is natuurlijk andere shizzle dan bij algehele narcose, maar nou ja, de angst is er. Bij een eerdere medische operatie kwam ik ook vrij raar bij.
Dus dat vind ik het meest eng. Ga ik ook het meest over miepen misschien...

Waar & Wie: Maar niet onbelangrijk, waar te gaan en waar te laten plaatsen??? Ik lees veel goeds over dr. Nio (en laten inplannen via OLVG), dr Verstraeten (toch?)...
Heeft iemand ervaring met dr Laura Mooijen-Zaal van Velthuis? Zij en dr Nio staan nu op mijn lijstje om een consult te plannen.

 

Wat voor Boob: Ik wil graag vrij rond ogende borsten omdat ik die zelf ook zo heb. Alleen dan dus GROTER:P. Want nu 2 kleine bolletjes.
Ik wil dus geen druppelvorm omdat dit natuurlijker zou zijn. Voor mij zou dat juist niet kloppen.

Ik ben 1.67 weeg ca 55 kg en heb vrij veel spiermassa en vrij weinig vet in verhouding. BH-maat: 70A, soms B (de beugel zou dan B, maar dan vul ik de B niet goed op...).

Boobs & Sport/Spieren: Ik las dat Dual Plane mooier kan zijn als je niet veel weefsel en vet enzo hebt (anders zie je misschien de randen?).
maar ik las ook dat als de spieren vd borst erg ontwikkeld zijn voor de borstspier wordt geadviseerd. What to do?

Ik wil ook weer gewoon lekker kunnen trainen na de bv (na herstel natuurlijk...). 
Ik denk nu aan anatomische borsten hydrogel met zo'n hoge bolling omdat ze er dan volgens mij juist mooi rond maar wel natuurlijk uitzien (geen barbie-ronde borsten).

Wat zijn jullie ervaringen met sporten, sterk ontwikkelde borstspieren en dual-plane, weinig vet/weefsel en voor de spier laten plaatsen... 

Boobs & Size: Tja...?????? Toen ik ooit niet sportte en ietwat te zwaar was waren mijn borsten prima. Logisch...vetweefsel hoezee. Dikke volle C.
Die volle C bleef de eerste sportieve jaren zelfs aardig plakken, toen trippel hoezee!!! Ik kreeg toen van andere wedstrijddames wel eens de vraag of ik een bv had gehad. Ik zei dan altijd dat ik ze dan wel groter had genomen want vond ze, als ik de keuze had, niet echt groot genoeg. Ik zou met mijn bouw nu denk ik voor een D kunnen gaan?
Hoe hebben jullie besloten welke cupmaat/hoeveel cc je liet plaatsen? 

 

Ik wil heel graag ergens dit jaar een mooie volle cup...hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen (en ik met de tijd weer anderen?)...
Many thnx voor lezen, reageren en op naar mooie volle borsten :D!

 

Liefs!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! Ik snap je overwegingen volledig en ik heb er veeeel over gevraagd en gelezen haha. Kort door de bocht is het inderdaad qua functionaliteit vaak ‘beter’ om voor de borstspier te plaatsen bij vrouwen die veel trainen. Probleem is natuurlijk dat dat niet altijd kan ivm vetpercentage, júist bij vrouwen die veel sporten. Van wat ik begreep is een risico van dual plane dat de implantaten naar de buitenkant kunnen migreren als je je borstspier vaak (en zwaar) traint. Sommige chirurgen raden bijvoorbeeld af om directe oefeningen hiervoor te doen (dus geen flys, bench, dips). In dat opzicht is het vooral een afweging die je zelf moet maken, jammer genoeg. Bij mij persoonlijk was het al meteen duidelijk dat dual plane de enige optie was en ik kan prima wel leven zonder flys en dips. Bench wil ik echter na een jaar oid wel weer oppakken.

 

De keuze voor het aantal cc (440 hydrogel) heb ik gemaakt tijdens mijn passessie. Ik had nooit gedacht zo ‘veel’ te laten plaatsen, maar met passen bleek het eigenlijk helemaal niet zo groot uit te vallen als ik had gedacht. 

 

Ik zou gewoon lekker een consult of enkele consulten inplannen! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je reactie @RosaE! Hm...tja, als dual plane bij mij het mooiste resultaat zou geven dan maar even geen flys en dips idd... Resultaat is wel heel belangrijk natuurlijk!

 

Ben benieuwd hoeveel cc er bij mij uit gaat komen! Ik ga idd een paar consulten plannen en dan uiteindelijk mijn keuze maken...

 

Waar heb jij het laten doen en ben je tevreden over de kliniek en arts? Zou je hen aanraden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Fitnessboo!

 

Ik ben 27 december geopereerd door dr. Straten. Ik ben net wat groter en zwaarder (1.70cm/62kg), en heb 400 en 450 cc, high profile, dual plane, ronde mentor protheses gekregen. 

 

Ik heb voor de spier eigenlijk niet eens overwogen, omdat ik er vanuit ging dat ik toch niet genoeg weefsel zou hebben. Ik doe aan paaldansen, en er zijn hier dames op het forum die de protheses ook dual plane hebben en geen hinder er van ondervinden. Voorlopig moet ik nog even wachten met het paaldansen, na 12 weken mag ik voorzichtig aan weer gaan beginnen :) 

 

Ik heb erg getwijfeld of het niet te groot ging worden, maar ik denk dat de pc mij heel goed geadviseerd heeft kwa cc’s. Voor het zicht zou ik op een D moeten uitkomen, draag momenteel een 75E in normale bh’s.  Ik kan je toevoegen aan mijn album als je wilt spieken, ben wel pas 6 weken po. 

 

Ik zou inderdaad meerdere consulten inplannen en kijken bij welke pc je het beste voelt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Aloysa

 

Dank je voor je reactie :)! En, sorry voor mijn late reactie... 
Thnx voor jouw info/advies en het delen van je ervaring met dr. Straten. Ik lees wel veel goeds over deze arts!

Na 12 weken weer beginnen met paaldansen is, qua aantal weken, best te overzien... Al zul je het vast missen... Ik zou het er wel voor over hebben, zo lang niet sporten (eindelijk borsten voor de rest van mijn leven, woohoo), maar lijkt me wel lastig. 

Hoe gaat je herstel? Valt het je mee? En ben je tot dusver tevreden over de vorm en het formaat van je borsten? Komt het herstel en het uiterlijk van je borsten overeen met je verwachtingen en met wat de pc heeft aangegeven?

Ik zou het heel fijn vinden als ik in je album zou mogen kijken. Dat geeft toch meer een beeld... Ook omdat ik ook ronde high profiles overweeg. En dan kan ik zien hoe dual plane dan oogt... Dus graag :)! Dank je!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @RosaE,

 

Sorry dat ik nu pas reageer:unsure:...

Wat spannend!!!! Nog 1 weekje meis!!!:D 
Ik ga het blog lezen, dank je, zeker nuttig! En inderdaad hoopvol dat nb een borstoefening post-op is verbeterd! 

 

Ik ben erg benieuwd hoe je operatie zal gaan, alvast onwijs veel succes!!! Hoop te lezen hoe je operatie is gegaan en hoe je herstel verloopt:)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.