Ga naar inhoud

Lovely: 21 februari 2011 : Dr. Jaquet : Maasstad Ziekenhuis


Gast lovely

Aanbevolen berichten

ik heb bij me eerste bv 375cc gehad,anatomische prothesen,en dual plane geplaatst toen,en ik had een 75C over,soms een 75D lag aan merk bh :)

komt helemaal goed met die cc,s van jou,zeker als je ondermaat 70 hebt,dan heb je al gauw meer projectie hoor.

ja je gaat zeker met herboren borsten het nieuwe jaar in :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik zat net even in de galerij te kijken en ik denk dat mijn borsten wel een beetje te vergelijken zijn met die van

lieveranoniem84.

Dan hebben jullie er een beetje een beeld van ;)

Liefs, Lovely

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeker op je eigen gevoel af gaan...

En dan kiezen voor de 285cc..ik denk dat het prachtig mooi wordt.of de pc moet zeggen dat het echt niet past, dat zou kunnen natuurlijk!!!

Tis idd zo feb...de maand dec vliegt natuurlijk al zo voorbij vanwegen de feestdagen.

groetjes misse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik moet inderdaad gewoon op mijn eigen gevoel afgaan.

Hij heeft niet gezegd dat het niet zou passen..

Op de dag van de operatie overleg ik het nog even met de arts.

Weet iemand misschien voor wat voor nazorg je moet zorgen, qua littekencrème enz?

Liefs, Lovely

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik biodermal littekencreme creme..

Heb van horen zeggen dat bio oil ook erg goed is.

Heb daar zelf alleen geen ervaring mee.

Zou idd nog even met de arts overleggen op de dag zelf.

Spannend hoor allemaal.

Ik durfde er voor mijn bv eigenlijk nooit echt over te praten met iemand.

Had ook nooit gedacht dat zoveel vrouwen met het zelfde probleem zitten.

Een bv is voor mij nu de normaalste zaak van de wereld.

Groetjes misse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, ik zal even kijken welke ik fijn vind.

Vanaf wanneer moet je vitamine c gaan slikken? En is dat ook van een speciaal merk? Ik slik zelf namelijk elke dag al vitamine c-1000 time released van Kruidvat merk.

Ik slik dat omdat ik vaak last van blaasontstekingen heb dus zo probeer ik het een beetje tegen te houden, en tot nu toe gaat dat goed.

En ik las ook iets over Amica druppels, of zoiets. Kan iemand me uitleggen wat dat is?

Ik praatte er verder ook nooit met iemand erover. Alleen mijn vriend en mijn moeder wisten dat ik problemen had met mijn borsten.

Nu weten al mijn collega's en een paar vrienden ervan.

En verder ben ik nu ook meer open hier op het forum, ik vind het ook gezellig om met meiden te praten over alles wat er mee te maken heeft :)

Sorry voor al die vragen hoor, maar ik wil altijd goed voorbereid zijn :P

Liefs, Lovely

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik heb vorige week een gesprek gehad met mijn studiebegeleiders en dat is heel goed gegaan!

Ik heb heel mijn verhaal verteld en ben gewoon eerlijk geweest.

Ze begrepen me volkomen en wat betreft toetsen enz. mis ik niks.

Ik heb gezegd dat ik 3 weken ziek ben. Dat was prima zeiden ze, er valt toch een week vakantie in dus ik mis maar 2 schooldagen.

Ze zeiden dat het misschien fijner voor mij zou zijn als ik eerst een gesprek met mijn begeleidster (op mijn werk) zou hebben en daarna met haar en mijn baas.

Dus dat heb ik afgelopen vrijdag meteen gedaan (dan ben ik er maar vanaf denk ik altijd)

Allebei de gesprekken verliepen heel goed, viel echt reuze mee! Zat ik daar te zweten joh :P

Ik neem gewoon vrij maar die dagen haal ik later weer in ( ik werk natuurlijk maar 3 dagen dus dat kan makkelijk)

Dus allemaal positief nieuws!

Ik voel me er heel gelukkig bij en kijk er heel erg naar uit.

Ik heb een nieuw topic gestart bij Operatieverslagen :43: Eindelijk! Ik dacht dat ik dat nooit zou doen :o

Dus nu kunnen jullie mij daar verder volgen ;)

Heel veel liefs, Lovely

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb volgende week woensdag een gesprek met de anesthesist en dan vraag ik het daar wel ;)

Laatst zat ik me af te vragen dat als ik 285cc neem, op wat voor BH maat ik dan uitkom.

Ik zou het liefst op een 70C willen uitkomen en niet een 70D. Ik vind persoonlijk dat er in lingeriewinkels leukere BH's hangen van maat 70C dan 70D..

Nu zit ik toch weer te twijfelen of ik niet minder cc moet nemen....???

Liefs, Lovely :60:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Oh wat leuk!

Ja ik zou willen dat ik al voor lingerie kon kijken of lekker op het strand liggen B)

Maar aan de andere kant ben ik ook heel zenuwachtig. Ben een beetje een schijterd als het om ziekenhuizen gaat :D

Waar word je geopereerd? En wat voor protheses enz krijg je?

Liefs, Lovely

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Oh wat leuk!

Ja ik zou willen dat ik al voor lingerie kon kijken of lekker op het strand liggen B)

Maar aan de andere kant ben ik ook heel zenuwachtig. Ben een beetje een schijterd als het om ziekenhuizen gaat :D

Waar word je geopereerd? En wat voor protheses enz krijg je?

Liefs, Lovely

In Tongeren, door dokter D'Hondt.

Ik heb nu een 70B.

Er wordt een anatomische prothese van 280cc geplaatst, achter de spier.

Ik hoop hiermee op een volle C uit te komen. Een D klinkt in mijn oren nogal groot. Maar de kans dat het een D gaat worden, zit erin.

De chirurg zei: Vergeet die lettertjes van BH-maten, en kijk naar wat het beste bij je staat. En hij garandeerde me dat een 280cc heel mooi en nog natuurlijk zou zijn.

Ik zal hem maar vertrouwen zeker...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke nou spannend!

Nu kunnen we samen gaan aftellen ;)

Ja, ik weet dat ik daar niet echt naar moet kijken maar ik vind het heel belangrijk dat ik nog wel mooie lingerie aankan en bikini's.

Dat heb ik nu al nooit kunnen doen, dus zou dat in de toekomst wel graag willen kunnen.

Heeft iemand misschien ervaring met ronde protheses van het merk EuroSilicone?

Voelen ze zacht aan?

Liefs, Lovely

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb volgende week woensdag een gesprek met de anesthesist en dan vraag ik het daar wel ;)

Laatst zat ik me af te vragen dat als ik 285cc neem, op wat voor BH maat ik dan uitkom.

Ik zou het liefst op een 70C willen uitkomen en niet een 70D. Ik vind persoonlijk dat er in lingeriewinkels leukere BH's hangen van maat 70C dan 70D..

Nu zit ik toch weer te twijfelen of ik niet minder cc moet nemen....???

Liefs, Lovely :60:

Moeilijk op voorhand te zeggen wat voor bh-maat je zult uitkomen, maar als je 70 ondermaat hebt, eerder een D dan een C-cup denk ik. Maar er zijn best nog veel mooie bh's te vinden in maat 70D hoor, zou maar gewoon bij je beslissing blijven, en de cc's niet laten afhangen van al dan niet nog leuke bh's kunnen scoren! :rolleyes: Zal je vast super staan! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke nou spannend!

Nu kunnen we samen gaan aftellen ;)

Ja, ik weet dat ik daar niet echt naar moet kijken maar ik vind het heel belangrijk dat ik nog wel mooie lingerie aankan en bikini's.

Dat heb ik nu al nooit kunnen doen, dus zou dat in de toekomst wel graag willen kunnen.

Heeft iemand misschien ervaring met ronde protheses van het merk EuroSilicone?

Voelen ze zacht aan?

Liefs, Lovely

Ja, dat begrijp ik heel goed. Het zou maar erg zijn dat je na een borstvergroting enkel nog maar oma-bh's kan dragen :-). Maar in een D-cup heb je inderdaad nog mooie bh's.

Hehe, we hebben zowat dezelfde wensen en dezelfde twijfels denk ik :-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat is nou niet echt mijn wens en ik denk ook niet dat mijn vriend daar warm of koud van wordt :P

Maar ik wil niet op een D uitkomen. Ik ben best klein en vind dat dat niet bij mijn bouw past.

Wil gewoon een normale C.

Ja we lijken inderdaad wel een beetje op elkaar qua wensen :P

Liefs, Lovely

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.