Ga naar inhoud

Lovely: 21 februari 2011 : Dr. Jaquet : Maasstad Ziekenhuis


Gast lovely

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Lovely, ben 21 jaar en heb een relatie.

Sinds dit jaar volg ik de opleiding tot Apothekersassistente. Ik doe de BBL variant.

Dat is 3 of 4 dagen werken en 1 dag naar school.

Laatst heb ik een consult gehad voor een BVG en is er een datum gepland voor de operatie; 21 februari.

De prothese wordt achter de spier geplaatst.

Het probleem is dat ik best beperkt met mijn vakantiedagen zit, omdat ik maar 3 dagen in de week werk.

Nu heb ik in de week van 28 februari voorjaarsvakantie (1 week) dus dan ben ik 1 dag vrij van school.

Ik zou graag 3 weken vrij willen nemen (vanaf 21 februari tot 14 maart), maar dan mis ik 2 schooldagen en zijn gelijk al mijn vakantiedagen op.

Nu is mijn vraag of 3 weken genoeg is om te herstellen, want in de apotheek ben je veel met je armen en handen bezig.

Misschien is het beter om het te vertellen aan mijn begeleider en vragen of ik misschien ziek gemeld kan worden en dan na die 3 weken aangepast werk??

Maar dan moet ik het ook op school melden.. en dat zie ik eigenlijk niet zo heel erg zitten..

Ik fiets trouwens ook naar mijn werk.. (15 min)

Ik zit er echt mee, want ik ben net aan de opleiding begonnen en wil elke lesdag aanwezig zijn.

Alleen zit ik nu al 4 jaar niet lekker in mijn vel (doet mijn relatie ook niet goed) en heb ik eindelijk de mogelijkheid om geopereerd te worden (financieel) dus wil ik die kans echt niet laten schieten.

Heeft iemand misschien tips of ervaring?

Alvast bedankt!

Liefs, Lovely :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi..

Welkom hier... :D

Waar wil je je laten opereren?

en welke maat wil je ongeveer??

Even nieuwsgierig..

hmm wat betreft je werk, ik zou het wel tegen je begeleider vertellen!!

want je mag eigenlijk niet je armen ver boven je hoofd houden om iets te pakken..

als je aangepast werk zou krijgen is dit veel beter..

dat zou ik doen.. Ik heb echt de eerste week veel pijn gehad en daarna ging het steeds beter...

wel heb ik echt gewacht met mijn zware werkzaamheden te herpakken tot 6 weken..

ik heb ook 3 weken aangepast werk gedaan..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag je niet bij elk bedrijf ziek melden...

er zijn uitzonderingen, maar een bv valt onder een cosmetische operatie

en daar krijg je geen vrij voor in principe..

maar misschien krijg je van je werkgever wel vrij..

ik zou het gewoon even bespreken wat je het beste kunt doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mii18,

Bedankt voor je reactie!

Ik word in het Maasstadziekenhuis in Rotterdam geopereerd.

Ik zou graag een C cup willen hebben, dat zou dan 300cc zijn.

Maar nu zei de pc dat het beter is dat er minder in gaat en dat ik dan ook op een C uitkom.. dan zou hij er 280cc indoen..

Maar ik weet niet of ik dat wel wil, want dan wordt het misschien kleiner dan ik wil.

Ik krijg ronde, geruwde protheses achter de spier.

Dus ik twijfel een beetje..

Mijn begeleider is een man, dus daarom vind ik het wat moeilijker om het te vertellen..

Maar ik denk wel dat het het beste is om eerlijk te zijn, voor het bedrijf en mijzelf, voor als er misschien complicaties komen..

Liefs, Lovely

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al eens eerder een consult gehad bij hem, toen had ik aangegeven dat ik graag op een C zou willen uitkomen.

Mijn linker borst is kleiner dus daar zou dan 300cc ingaan en bij mijn rechter 285cc. Ik had ook de protheses gepast en vond het groot genoeg en

mooi staan. Hij was het daar ook mee eens.

Maar een week geleden bij mijn 2e consult zei hij dat hij er toch misschien minder in wilt gaan doen omdat je anders randen gaat zien.

Ik vroeg hoeveel cc hij er dan in zou gaan doen, toen zei hij tussen de 240 en 265... volgens mij kom ik dan op een B uit, denk je ook niet?

Maar ik wil niet dat het te klein gaat worden, want nu kan ik het eindelijk gaan doen en dan ben ik straks nog steeds ongelukkig.

Ik vind zelf dat ik wel genoeg borstweefsel heb voor 285cc..

Liefs, Lovely

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit ziekenhuis is het beste voor mij, niet te ver weg en ik heb ook niet meer geld te besteden, helaas.

Maar verder vind ik het allemaal heel goed hoe het in het ziekenhuis wordt geregeld hoor, de pc zei ook dat hij op de dag van de operatie zou kijken of er meer in zou kunnen.

Maar ik denk dat ik gewoon zeg dat ik er echt 285cc in wil en dat ie moet gaan proberen of dat kan, en zo niet dan kan het niet anders.

Ik krijg ronde geruwde protheses van McGhan of Eurosilicone, dat zou hij ook nog even bekijken op de dag van operatie.

Ik weet niet wat beter/fijner is?

En wat voor protheses heb jij gehad? Zou je misschien je ww willen geven zodat ik een beetje een beeld heb van hoe 450cc eruit ziet?

Liefs, Lovely

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben trouwens nu ik er over nadenk nog een keer ergens anders op consult geweest.

Dat was in de Parkkliniek in Rotterdam.

Die pc zei ook dat er bij mij makkelijk 285cc in kan..

Lastig he :1: maarja het is natuurlijk niet zomaar een beslissing die je neemt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis..

Wat kost het in het ziekenhuis?

Ik heb cereform prothesen..

Je kunt trouwens gewoon mijn fotos zien in de gallerij hier op het forum.. :)

Hoef je geen ww voor te hebben..

Dus die 285 gaat makkelijk passen dan als ze dat zeggen in de parkkliniek!

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3200 euro, met alles inbegrepen.

Ik ken dat merk niet wat jij hebt.

Ik heb je foto's gezien en het ziet er echt heel mooi uit!

Je hebt een hele natuurlijke vorm ;)

Voor mij zou het te groot zijn, ik ben best klein en tenger.

Maar de vorm vind ik echt heel mooi.

Ja, dus ik denk dat ik gewoon voor die 285cc ga, als het kan ;)

Liefs, Lovely

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lovely,

Ik zou ook minimaal voor die 285 gaan hoor, dat passen vertekent heel erg, zelfs als ze het met pasprotheses doen ipv echte protheses, er verdwijnt echt heel veel in je borst en je raakt ook heel snel gewend aan het resultaat....en het laatste wat je wilt is dat je na je genezing nog steeds ongelukkig bent met je borsten en denkt: had ik maar......en geloof me, heel veel vrouwen denken dit na afloop, een stuk meer dan vrouwen die ze eigenlijk toch te groot vinden.

En over de prijs: Als jij echt twijfelt om het in het Maasstad ziekenhuis te doen maar je doet het omdat je het anders niet kunt betalen: Er zijn heel veel klinieken die het voor veel minder dan 3200 euro doen.....het belangrijkste is dat jij 100% zeker bent op alle aspecten dat je bij de juiste kliniek/ziekenhuis zit.

Il ken het Maasstad, mn zusje is er bevallen, en het is een prima ziekenhuis, maar als je twijfelt zou ik toch nog ff verder kijken!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Bedankt voor je reactie =)

Ik twijfel er niet over om het in het ziekenhuis te laten doen maar eigenlijk alleen over het aantal cc.

De pc zei ook dat het mijn beslissing is, maar dat ie zou gaan kijken wat haalbaar is..

De pc is ook heel aardig en luistert heel aandachtig naar wat ik wil. Ik heb wel een goed gevoel bij hem.

Ik wil niet dat het te groot word of te klein.

Ik zit al jaren psychisch niet goed in mijn vel omdat ik me niet vrouwelijk voel met kleine borsten.

Ik hoef geen hele grote borsten, dat zou alleen maar raar staan bij mij en ik zou er lichamelijke klachten van krijgen denk ik =)

Ik wil me gewoon vrouwelijk voelen en borsten hebben ;)

En bij het passen vond ik het heel mooi staan, best groot eigenlijk maar in je lichaam is het toch anders, kleiner.

Voor mezelf vind ik een kleine,middelmatige C heel mooi, niet te groot en niet te klein.

Ik kan op het internet en hier op het forum niet goed voor en na foto's vinden van BV's met 285cc..

Dan zou ik een beetje een beeld kunnen hebben van het aantal cc.

Liefs, Lovely

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ik kan je niet helpen aan foto's...

Wordt zelf op 29/11 geopereerd. Ik 'krijg' 295cc high profile anatomisch, dual plane.

Ik wil zelf ook bescheiden C. Zelf ben ik 1.70 +/-58kg

Ben ook enorm aan het twijfelen...bang dat het toch te groot wordt. Al zei de consulente dat t hiermee grote B /kleine C wordt.

De foto's zijn vaak ook vlak na de BV, schijnt dat het echt wel ff wat maandjes duurt voordat ze hun natuurlijke vorm krijgen.

Ahhh, ben superzenuwachtig!! Waarom is er geen computwersysteem, waarbij je bij je eigen lijf ziet wat het mooiste past??!!!

...misschien wel n gat in de markt en kan ik met dit idee miljoenen verdienen haha...

Gr. Sofie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik wil ook echt niet een grote C, dat past gewoon niet bij mij.

Ik ben 1.65 en weeg 56 kilo.

Ja, dat is ook wel weer zo, dan heb je nog niet echt een goed beeld van het uiteindelijke resultaat.

Ik ben ook super zenuwachtig, en voor mij duurt het nog wel eventjes =)

Voor jou is het helemaal spannend ;)

Heeft iemand misschien nog tips hoe ik het het beste aan mijn begeleider kan vertellen?

Ik vind het moeilijk en stel het eigenlijk alleen maar uit. Ik ben bang dat het ten koste van mijn opleiding gaat, ook al neem ik als hij me niet ziek meld mijn vakantiedagen op...

Ben bang dat ze me misschien geen aangepast werk willen geven..

En zou ik na 3 weken al naar mijn werk kunnen fietsen? (15 min)

Liefs, Lovely

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal,

Zou iemand mij misschien nog kunnen helpen met een oplossing te kunnen bedenken?

Ik zou graag binnekort een gesprek willen aangaan met mijn werkgever en wil het niet echt langer uitstellen.

Liefs, Lovely

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ja, ik kan best wel goed met hem overweg, maar ik werk hier natuurlijk nog maar 4 maandjes.

Maar ik denk dat ik het beter eerst op school kan vertellen en kijken of het niet erg is als ik iets mis en daarna ga ik een

gesprek aan met mijn baas.

Bedankt voor je reactie :)

Liefs, Lovely

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal,

Ik ben Lovely, ik ben al eens eerder actief geweest op dit forum.

Je kunt mijn verhaal terug lezen in de topic: Financiering van een borstvergoting bij Off-Topic en de topic: BVG combineren met een BBL-opleiding bij Algemene Informatie over Borstvergroting.

Mijn droom komt nu echt uit, en dat is op 21 februari :64:

Ik vind het heel spannend allemaal en kijk er heel erg naar uit.

Ik krijg ronde protheses, 285cc achter de spier.

Mijn pc had laatst bij mijn 2e consult zo zijn twijfels over het aantal cc's.. hij wilde er misschien 240 tot 265cc indoen.

Mij lijkt dat persoonlijk wat klein. Ik heb nu 75A. Ben 1.65 en weeg 56 kg.

Zijn er misschien meiden die dezelfde BV ondergaan zijn, qua grootte, vorm en plaatsing?

Ik zou graag willen weten of de grootte bij jullie bevalt.

Liefs, Lovely

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lovely,

Gefeliciteerd met je datum.

Wordt een spannende tijd...de tijd er naar toe leven!!!

Ik heb 5 nov dit jaar mijn bv gehad.

Weeg 60 kilo en ben 1.65 lang.

Ik heb 400 cc achter de borstspier.

Ben nu zeer te vreden met mijn borsten.

Het was namelijk een kleine 70A..Droeg meestal een bh 70B omdat daar de vulling groter van is...Zodat het leek dat ik iets grote borsten had.

Mijn maat is nu 70 D

Het klinkt heel groot en dacht ook dat D erg groot was...

Maar had echt niet kleiner willen hebben.

Op wat voor maat wil je ongerveer uit komen?

Groetjes MissE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, bedankt voor je reactie ;)

Ja zeker spannend! Ik vind het ook best eng, maar ik ben niet de enige die dat vind natuurlijk =)

Zoals jij het nu beschrijft heb ik volgens mij ook een 70A.

Ik draag net als jij BH's met cupmaat 70B omdat het inderdaad wat groter lijkt..

Ik draag altijd BH's met vulling die je eruit kan halen, want dan doe ik er gelvulling in.

Ik zou graag op een C cup uit willen komen.

Ik zit echt heel erg te twijfelen over het aantal cc's.. ik wil niet dat het te klein wordt maar ook niet dat het er te nep en groot uit komt

te zien.

Liefs, Lovely

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, bedankt voor je reactie ;)

Ja zeker spannend! Ik vind het ook best eng, maar ik ben niet de enige die dat vind natuurlijk =)

Zoals jij het nu beschrijft heb ik volgens mij ook een 70A.

Ik draag net als jij BH's met cupmaat 70B omdat het inderdaad wat groter lijkt..

Ik draag altijd BH's met vulling die je eruit kan halen, want dan doe ik er gelvulling in.

Ik zou graag op een C cup uit willen komen.

Ik zit echt heel erg te twijfelen over het aantal cc's.. ik wil niet dat het te klein wordt maar ook niet dat het er te nep en groot uit komt

te zien.

Liefs, Lovely

Graag gedaan....Tis ook echt heel erg moeilijk om je cc te kiezen!!Je bent zeker niet de enige..Tis toch iets waar je je leven lang mee gaat doen :rolleyes:

Denk idd dat wij de zelfde maat hadden...Mijn voor foto's staan in mijn album.

Ik begrijp heel goed wat je bedoelt met niet te groot en niet te klein.

Ik wilde ook echt niet dat het er nep uit zou zien.

Het moet goed bij de rest van je lichaam passen.

Weet je ook waarom de pc twijfelde tussen de verschillende cc?

Groetjes MissE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik denk dat hij bedoelde dat het misschien dan te groot wordt of dat je dan misschien randen gaat zien.

Maar ik vind zelf dat ik best wel wat borstweefsel heb en denk dat 285cc er best in kan.

Bij mijn eerste consult gaf ik al aan dat ik op een C wilde uitkomen. Toen was hij het met 285cc eens.

Op de dag van operatie zouden we het er nog over hebben. Maar ik denk dat ik voor de 285cc ga.

Ja het is inderdaad zo februari :)

Ik ben echt super blij dat het eindelijk gaat gebeuren. Ik ga fris het nieuwe jaar in ;)

Liefs, Lovely

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.