Ga naar inhoud

- Aliexpress


Aanbevolen berichten

Hoi meiden!

 

Mijn naam is xboobieonbekend en ik ben 20 jaar!

Ik ben 3 maanden PO. Voor meer informatie kun je mijn operatieverslag gaan lezen :D!

 

Ik zit wat rond te snuffelen op Aliexpress voor bralette's .. Maar hoe werkt Aliexpress? Kun je gewoon betalen met IDEAL? En hoe zit het invoerkosten? Moet je tot een bepaald bedrag komen zodat dat vervalt?!

ik heb echt geeeen idee! <_<

 

Misschien is het leuk om wat linkjes hier te delen voor de meiden die ook geïnteresseerd zijn! :43: (Mag natuurlijk ook van een andere website!)

 

 

xxxx.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Winneke:

Hey! Mijn kinderen 18 en 20 (pffff word/ben  oud:D)/kopen vaak iets via AliExpress, ze betalen gewoon via iDeal er zijn geen invoer kosten, het duurt vaak wel weken voor je het krijgt En vaak word alles apart bezorgt. 

Veel shop plezier!

 

Bedankt voor je reactie!!

Ik ga meteen shoppen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Ik bestel regelmatig (lees te veel) bij ali! Van de 200? Bestellingen heb ik nog maar 1 keertje douanekosten hoeven betalen. Zo werd een legging van 6 euro ineens 35 euro. De kans is erg klein dus. Zorg dat je geen grote bedragen per aanbieder koopt! Het wachten kan soms wel erg lang zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.