Recommended Posts

Hallo @best_boobie en @Desert-Rose!

MarTiet hier onder een nieuw account aangezien ik mijn wachtwoord niet meer weet en mijn emailadres van destijds niet meer bestaat.

Had via contact al een berichtje gestuurd maar nog niks terug gehad dus dacht heel cheeky probeer het zo even..

Kunnen jullie mij helpen weer in mijn oude account te komen?

Xx

Hey!!!!! :43: 

Welcome back!!!

Echt supergrappig, ik zag twee dagen geleden deze naam onderin de balk staan en dacht: wat grappig dat iemand zich martieteke noemt, want we hadden ook een MarTiet! 
Maar IT IS YOU!!! :43:

Ik ga jou een pb sturen, en dan gaan we ff wat gegevens aanpassen ;) 
Kun jij mooi weer in je eigen account!

xxxxx BB

• Like 1
  • Upvote 1

Hey,  MarTiet, you're back. Gezellie :43:. Welcome back.

:53:, Jaydee 

• Like 1
  • Upvote 1

He meis,het moment dat ik je naam zag staan, had ik gelijk zoiets, dit kan geen toeval zijn, dit is Martiet.

Alles goed met je? Leuk dat je weer eens om de hoek komt kijken hier

xx

• Upvote 1

Jaaaa wel deze keer een beetje from the side.. dus door omstandigheden niet meer zo actief. Hoe is het met jou? In de tussentijd wat gemist bij jou? :01:

:45:

Zodra ik in mijn 'vertrouwde ouwe' account kan zal ik een update plaatsen!

Xx

• Like 1

Heey DR! 

Haha nee he? Dacht doe het even op deze manier lag er een beetje uit hier ;)

Op dit moment gaat het wel hoor. Heb een heftige periode achter de rug en er komt nog wat storm tegemoet. Stuur je nog wel een PB.

Hoe is het met jou?

En ik had al zo vermoeden toen het zo rustig bleef, maar Fijn dat het nu even goed gaat, he bah, weer storm op komst, ppff je hebt al zoveel slecht weer gehad, nou doe rustig aan meis.

Met mij ze gangetje ;)

Okido  ik zie je pb graag verschijnen.

xxx

Ach meis toch, wat vervelend. Ik hoop niet dat het met je boobs te maken had. En ik hoop echt dat het nu weer wat beter met je gaat, meis. Als je je ei kwijt wilt, mag je me altijd een pb-tje sturen hoor. En als je er juist niet over wil praten is dat ook prima. :54:

Ja, mijn leven is het laatste jaar een soort van rollercoaster geweest met een paar ups en hééél veel downs. Ben eindelijk afgelopen 8 december geopereerd door Nio, om van mijn double bubble af te komen. Het resultaat is best mooi geworden; er zit alleen nog een klein  randje onder mijn rechterborst. Ik hoop dat deze ook het eerste half jaar na de operatie eruit trekt. Ach... en anders kan ik er wel mee leven. Als het maar niet meer zo erg wordt als het was. Ik kan nu tenminste weer gewone bh's aan. 

Ik ben blij dat je weer terug bent..... ook al is het niet op volle toeren. 

Dikke knuffel van mij :53: