Sign in to follow this  
Guest jessica

3e borstvergroting deze maal kleiner + horizontale lift

Recommended Posts

Guest jessica

Hallo allemaal,

enig tijdje geleden dat ik hier nog komen piepen ben.

Mijn situatie in het kort uitgelegd: momenteel ben ik 28, ik heb op mijn 18e mijn eerste borstvergroting laten doen (225 of 325cc ... weet ik niet meer goed/wellnesskliniek) ik had toen een heel kleine a cup van mezelf.. op mijn 21e mijn 2e vergroting.. be clinic bij Dr.Plovier..700cc extra high profile dual plane. Omdat ik mijn eerste vergroting veel te klein vond uitvallen.. en omdat ik graag grote borsten zie.. voor 700cc gekozen, helaas vind ik deze veel te groot uitvallen, doch ik zeer tevreden ben van hoe ze er uitzien.

Nu heb ik in december terug een consult gehad bij Dr.Plovier en hem mijn wensen verteld; ik wil graag een zo natuurlijk mogelijk resultaat en dacht aan medium profile en qua cc's aan een 450/475/500 ... dit zou gebeuren met een kleine horizontale lift (geen anker litteken)

Mijn operatie staat gepland 16/4, maar omdat ik ondertussen werkloos geworden ben sta ik nu op de wachtlijst en ben ik de eerstvolgende voor een annulatie die komende weken zou wegvallen... Spannend!

Enkel.. begin ik nu een beetje te twijfelen.. of ik voor medium of high profile zou gaan.. medium zou het natuurlijkst ogen, maar ik heb nu een projectie van 7.7cm en breedte 13.5cm, wil ook geen spijt krijgen dat ik ze te 'klein' ga vinden :-) ook kan ik me niet goed inschatten hoe 450 en 500 er uit zou zien in combi met medium en high

Misschien en hopelijk zijn er dames met 450/475/500cc high en medium profile waar ik eventueel foto's van zou kunnen zien?

Groetjes! xx

Hoihoi!

Jeetje wat balen dat je ze nu te groot vind! Maar idd van 225cc naar 700cc is wel een erg groot verschil! 

Ik vind medium profile ook wel erg mooi en natuurlijk hoor, maar snap idd wel dat het verschil dan misschien wel weer erg groot wordt. Medium profile zit je vaak toch wel rond de 4/4,5cm projectie , en dat is wel 3cm minder dan dat je nu hebt! Je kan ook voor high profile kiezen en dan bijv 400cc (Rond de 5cm projectie).. is toch iets groter. Wat raadt Plovier je aan? En welk merk prothese ga je krijgen? Dan kunnen we de breedte en projectie opzoeken en kan je wat beter vergelijken. 

Er zijn wel een aantal hier onlangs geopereerd met 400/500cc. Sowieso @Aloysa (super mooie boobies), zij heeft 400/450cc mentor gehad. 

Xxx

• Like 1

@Desi3 Ah wat lief! Bedankt :blush:

@jessica  Wat vervelend dat je ze nu te groot vindt! Hopelijk worden ze nu eindelijk de perfecte maat :D Het blijft inderdaad een moeilijke keuze, het aantal cc.. Ik heb ook tot ik op de operatietafel lag getwijfeld of ik niet wat minder moest nemen. Ik denk nu achteraf dat de pc mij goed geadviseerd heeft, kijkende naar mijn lichaamsverhoudingen :) 

Ik ben pas 6 weken po, zal vanavond even een update foto plaatsen. Mijn voorsituatie was niet gelijk, mijn ene borst meer een A en de ander een B cup. Ik heb in de kleine borst 450 cc en in de grotere 400 cc high profile, dual plane, ronde implantaten van Mentor gekregen. Ik zal je toevoegen aan mijn album, misschien heb je er iets aan! 

Succes met je keuze!

Guest jessica

Bedankt voor je reactie Desi3! 

Plovier zei om precies te kijken de dag van de operatie welk merk hij zou nemen en hoeveel cc's juist..Hij taste meer af naar mijn wens; 400cc, waarop ik meteen antwoorde dat ik denk dat ik toch eerder 475 zou nemen ipv 400.. (bang dat ik 400 te klein ga vinden.. hihi)

Hij werkt met mentor, motiva en nog een 3e.. maar deze weet ik niet meer.

Groetjes xx

Guest jessica

Bedankt! Ik ben reuze benieuwd.. je hebt de maten die ik in mijn hoofd had! Welke projectie en diameter heb jij?

En hoe gaat het nu met je na 6weken? 

Groetjes xx

Guest jessica

@Aloysa.. heb net je foto's bekeken.. je hebt supermooie boobs! Supermooi qua grootte/vorm en een mooi natuurlijk resultaat, past perfect bij je lichaam!

Als je nog eens foto's neemt.. zou je ze via de zijkant eens maken.. zo heb ik een beetje een beter gedacht qua projectie.

Groetjes xx

Bedankt! Ben er ook heel blij mee :D 

De 400cc is 12.3 cm breed en heeft een projectie van 5.1cm. De 450cc is 12.7 cm breed en heeft 5.2 cm projectie. Ik ben gisteravond niet meer aan nieuwe foto’s maken toegekomen, ik zal vanavond nieuwe foto’s maken en dan ook weer van de zijkant :) 

Guest jessica

Oké super hard bedankt!

Blijf reuze benieuwd!

Hoe gaat het met je herstel eigenlijk?

Wat heeft de arts jou aangeraden qua sporten en het dragen van je speciale bh?

Heeft hij ook een sportbh aangeraden na het dragen van de steunbh en na hoeveel weken mag jij gewone bh's dragen?

Zowel het herstel als de pijn is me reuze meegevallen! Ik heb vanaf dag 1 de sportbh van de kliniek aangehad, de triumph tri action workout. Na een dikke week begon deze heel erg op mijn littekens te drukken, waarna ik de Anita extreme control ben gaan dragen. Vanaf mijn eerste controle na anderhalve week heb ik een borstband moeten dragen. Ik mocht toen ook al rustig beginnen met wat fietsen op de ligfiets. 

Vanaf 6 weken po mag ik normale bh’s dragen. Ik heb woensdag meteen de hele dag een beugelbh aangehad, welke prima zat. Ik merkte alleen aan het eind van de dag dat ik toch wat steekjes en pijntjes kreeg in mijn borsten, dus ik draag nu toch weer de sportbh naar werk, en de mooie bh’s voor als ik weg ga :) Ik heb helaas nog een korstje op 1 litteken. Hier stak na 2/3 weken een stuk hechting uit en sindsdien is dit plekje nog steeds niet helemaal weg. Het is gelukkig niet rood meer! 

In principe mag ik vanaf 6 weken sporten, ik doe nu voornamelijk lichaamsgewicht/weerstandbanden oefeningen voor mijn onderlichaam. Ik doe ook aan paaldansen, maar dat mag ik minimaal 12 weken niet aangezien je daarbij best wel je borstspier belast. 

Guest jessica

Thx again voor je reactie.. het is al mijn 3e operatie, maar toch komen alle vragen allemaal opnieuw terug :-)

Ikzelf sport ook veel, zowel cardio als krachtraining, dit voor mijn benen en buik, dus denk ik dat na 6weken alles ook wel terug mag, alhoewel ik nu bij enkele van deze oefeningen ook wel merk dat ik mijn borstspieren opspan, vooral als ik wat meer gewicht neem. De ligfiets gebruik ik ook in de gym.. perfect dus, dan kan ik na 2 weken toch ook al rustig terug beginnen als het me af gaat.

Bh's shoppen bij de nieuwe boobs is fun he.. een puntje om naar uit te kijken!

Guest jessica

had even mijn mailtje nagekeken, de 3 merken waarmee hij werkt; Allergan-Natrelle, Motiva en Mentor. (de natrelle wist ik niet meer :-) ) zijn er voorkeuren en weet jij wat de grote verschillen bij deze prothesen zijn, qua duurzaamheid en vulling e.d. groetjes xx

Sign in to follow this