Ga naar inhoud

Mara01 : 7 februari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben nieuw hier. 

33 jaar, 3 kindjes. 2,5jaar geleden liet ik mijn maag verkleinen waardoor ik veel afviel en dus ook geen borsten overhield. Gisteren was dan ook de grote dag dat ik mijn borsten mocht laten opereren. Ik koos voor Dr. Verdonck in Diest omdat ik bij hem een goed gevoel had. Gisteren om kwart voor 2 was het zover. Operatie is goed en vlot verlopen maar de pijn tegen de avond en afgelopen nacht en dag daarentegen... Vreselijk!!! Ik koos voor de motiva ergonomische ronde siliconen, 315cc. 

Dit zou neerkomen op een grote c, ik had voordien een 75A. Ik hoop snel me wat minder miserabel te voelen en wat meer te kunnen bewegen want voel me nu net een vrouwtje van 90jaar!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mara01:

Hallo, ik ben nieuw hier. 

33 jaar, 3 kindjes. 2,5jaar geleden liet ik mijn maag verkleinen waardoor ik veel afviel en dus ook geen borsten overhield. Gisteren was dan ook de grote dag dat ik mijn borsten mocht laten opereren. Ik koos voor Dr. Verdonck in Diest omdat ik bij hem een goed gevoel had. Gisteren om kwart voor 2 was het zover. Operatie is goed en vlot verlopen maar de pijn tegen de avond en afgelopen nacht en dag daarentegen... Vreselijk!!! Ik koos voor de motiva ergonomische ronde siliconen, 315cc. 

Dit zou neerkomen op een grote c, ik had voordien een 75A. Ik hoop snel me wat minder miserabel te voelen en wat meer te kunnen bewegen want voel me nu net een vrouwtje van 90jaar!!! 

Hey ik ben ook geopereerd bij dokter verdonck 15/12..

Na dag 4 begon de pijn heel goed af te nemen dus nog eventjes volhouden en je pijnstilling op tijd nemen :).

Ik vond het wel draaglijk en goed te doen het ergste was na een tijdje stil gelegen te hebben.

Ja dat niet mobiel zijn is best lastig.

Nog eventjes en het is voorbij :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

pIk leef dus op hoor dat het gaat beteren! Nog 2 dagen volhouden! :D

Vandaag nog wel steeds pijn, maar meer dragelijk. Ik belde naar Dr. Verdonck omdat mijn huid helemaal rood werd door de jeuk van het verband en mocht het uit doen en een stevige sportbeha in de plaats aandoen. Zo kon ik dus ook mijn nieuwe borsten alvast even zien. Ze zien er mooi uit, maar vooral heel blauw, zowel de borsten zelf als het borstbeen en de ribben! Ook zag ik een enorm verschil in hoogte tussen rechts en links... hopelijk komt dat nog goed... :22:

Heb jij nog veel pijn? En zijn je borsten al goed hersteld? Al terug aan het werken? Ik ben wat bang dat ik te snel terug aan het werk ga. Nog 19 dagen om volledig te genezen. Ik ben een kapster dus continue met armen in de hoogte aan het werken... 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-2-2018 om 21:30 zei Mara01:

pIk leef dus op hoor dat het gaat beteren! Nog 2 dagen volhouden! :D

Vandaag nog wel steeds pijn, maar meer dragelijk. Ik belde naar Dr. Verdonck omdat mijn huid helemaal rood werd door de jeuk van het verband en mocht het uit doen en een stevige sportbeha in de plaats aandoen. Zo kon ik dus ook mijn nieuwe borsten alvast even zien. Ze zien er mooi uit, maar vooral heel blauw, zowel de borsten zelf als het borstbeen en de ribben! Ook zag ik een enorm verschil in hoogte tussen rechts en links... hopelijk komt dat nog goed... :22:

Heb jij nog veel pijn? En zijn je borsten al goed hersteld? Al terug aan het werken? Ik ben wat bang dat ik te snel terug aan het werk ga. Nog 19 dagen om volledig te genezen. Ik ben een kapster dus continue met armen in de hoogte aan het werken... 

 

 

Hey @Mara01 Ik had de eerste week ook veel pijn en was een wrak.
Maar vanaf de tweede week begin het allemaal te verminderen tot kleine pijntjes

Ik ben gaan werken na 2 weken. Ik ben ook gewoon om mijn haar zelf te brushen en af en toe (nu ondertussen geopereerd sinds 22/01, dus bijna 4 weken PO)ook nog wat moeite maar van je zelf is dat nie simpel.Als je rechtsstaat en de klant zit neer hoef je ook je armen niet zo hoog te houden dan ik van mijzelf vergelijk:rolleyes:

 

Ik was ook wat blauw aan de zijkant en tussen mijn borsten aan de onderkant. Dit gaat na verloop van tijd allemaal weg...

Hoe gaat het nu ondertussen want ik heb pas nu gemerkt dat je bericht van vorige week is..:unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Sanderella:

Hoi meiden,

 

moesten jullie ook je borsten laten controleren in het ziekenhuis of ze wel gezond zijn? Mijn vriendin heeft ook haar borsten laten doen in een andere kliniek maar daar hoefde dat niet. 

 

Liefs 

Ja inderdaad. Ik heb een echografie moeten ondergaan. Het zou anders jammer zijn mocht je een gezwel of een 'kiest' hebben dat je voor niets wordt geopereerd. Beter eerst laten checken. Gewoon afspraak maken met ziekenhuis. Langsgaan en hupla klaar is kees. Verslag wordt van het ziekenhuis doorgestuurd nr de chirurg en anders stuur je het verslag zelf door naar de chirurg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei hubje:

Ja inderdaad. Ik heb een echografie moeten ondergaan. Het zou anders jammer zijn mocht je een gezwel of een 'kiest' hebben dat je voor niets wordt geopereerd. Beter eerst laten checken. Gewoon afspraak maken met ziekenhuis. Langsgaan en hupla klaar is kees. Verslag wordt van het ziekenhuis doorgestuurd nr de chirurg en anders stuur je het verslag zelf door naar de chirurg.

En moest je het zelf betalen ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Sanderella:

En moest je het zelf betalen ? 

Ja tuurlijk. Gewoon opbellen en dan langsgaan en nu pas heb ik de factuur gekregen van het ziekenhuis (ik ben half december gegaan). Ik ben wel van België

Ik hoef maar 16 EUR te betalen.Niet om achterover te vallen dus:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.