Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Queennie

Queennie : 5 maart 2018 : Dr.van Zele : Wellness kliniek.

Recommended Posts

ahh nu echt gefeliciteerd, omdat ze er nu echt echt zitten! mooi zijn ze en mooie vorm boobies heb je zeg! 

dat met de rechterborst heb ik ook, alleen doet de mijne ook nog pijn en is ook nog een stuk dikker. =/ 

maar! woohoo! en nu nog even wachten tot ze mooi ingedaald zijn haha, gonna be pretty mamas. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@JoyceKN hahaha thnx:blush:. Hij zit ook heel lekker en ondersteund goed! Ik heb daar bij de hunkemoller om advies gevraagd, ze dacht 75D of 75E (omtrek kun je zelf meeten, ik had 75cm—> dus in ieder geval 75 alleen de cup wist ik niet, met hun geoefend oog advies D of E)... maar uiteindelijk kreeg ik alleen de 75F dicht. De maten blijken bij hunkemoller iets kleiner uit te vallen, ik heb nog geen bh in een andere winkel gekocht dus geen idee of ik daar ook op F uitkom?

En natuurlijk denk ik morgen aan je, we are in this together! Hoop dat alles je meevalt en het resultaat prachtig is:wub:

xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei kittn:

ahh nu echt gefeliciteerd, omdat ze er nu echt echt zitten! mooi zijn ze en mooie vorm boobies heb je zeg! 

dat met de rechterborst heb ik ook, alleen doet de mijne ook nog pijn en is ook nog een stuk dikker. =/ 

maar! woohoo! en nu nog even wachten tot ze mooi ingedaald zijn haha, gonna be pretty mamas. 

Hahah awhh dank je! Ja idd soms kan ik nog niet zelf beseffen dat ik het ook echt echt heb gedaan, en ze er echt echt inzitten hahah ff wennen allemaal!

Oei vervelend te horen dat het bij jou nog pijn doet, hoop dat dat snel minder wordt voor je! Bij jou mag over 4 dagen het verband eraf toch? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
57 minuten geleden zei Queennie:

@JoyceKN hahaha thnx:blush:. Hij zit ook heel lekker en ondersteund goed! Ik heb daar bij de hunkemoller om advies gevraagd, ze dacht 75D of 75E (omtrek kun je zelf meeten, ik had 75cm—> dus in ieder geval 75 alleen de cup wist ik niet, met hun geoefend oog advies D of E)... maar uiteindelijk kreeg ik alleen de 75F dicht. De maten blijken bij hunkemoller iets kleiner uit te vallen, ik heb nog geen bh in een andere winkel gekocht dus geen idee of ik daar ook op F uitkom?

En natuurlijk denk ik morgen aan je, we are in this together! Hoop dat alles je meevalt en het resultaat prachtig is:wub:

xx

Wow F dat zijn big boobs hihi 

ik ga zo mn kids uit logeren brengen en mn paard even knuffelen en dan morgen vroeg ri genk (05:30 weg)

ik stuur je morgen wel een fotooooo:blush:

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei JoyceKN:

Wow F dat zijn big boobs hihi 

ik ga zo mn kids uit logeren brengen en mn paard even knuffelen en dan morgen vroeg ri genk (05:30 weg)

ik stuur je morgen wel een fotooooo:blush:

Ja ik was ook semi-geschrokken semi-blij in het pashokje hahah. Maar ze ogen geen F, meer D/E vind ik. 

And yessss keep us posted, komende dagen heb je goed voor jezelf en lekker aansterken. Toi toi toi!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Queennie:

Hahah awhh dank je! Ja idd soms kan ik nog niet zelf beseffen dat ik het ook echt echt heb gedaan, en ze er echt echt inzitten hahah ff wennen allemaal!

Oei vervelend te horen dat het bij jou nog pijn doet, hoop dat dat snel minder wordt voor je! Bij jou mag over 4 dagen het verband eraf toch? 

haha inderdaad, vooral omdat ze bij mij nog ingepakt zijn en ze nog aanvoelen als niet lichaameigen ofzo. maar woohoo! 

en ja!! kan niet wachten, maar vind het ook best eng, want ik heb echt geen idee wat ik kan verwachten. but we’ll see huh! 

en @JoyceKN heel veel succes! ga nog even lekker op je zij slapen (je gaat het missen hehe) en gefeliciteerd alvast. <3 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hahah ow my god op m’n zij slapen heb ik ook gemist! Ik lig elke nacht opgebaard als toetanchamon in bed :lol::lol:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com