Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Queennie

Queennie : 5 maart 2018 : Dr.van Zele : Wellness kliniek.

Recommended Posts

@Eecc15il zou ik even bij je mogen spieken? ik ben zelf de 9de aan de beurt bij van Zele, wuwuwu

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei kittn:

gefeliciteerd met je boobies @Queennie!!!!(ㅅ´ ˘ `)♡ 

ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat! 

hoe voelde je je na de ingreep ivm narcose? 

Hai @kittn,

Thank youuuu!^_^ 

Na de narcose voelde ik me echt top! Het moment van ontwaken op de uitslaapkamer daar was ik wel wat emotioneel, ik moest 3 traantjes laten maar geen idee waarom? De verpleegste vroeg ook of alles oke was. Waarop ik met een zielig stemmetje zei: ik moet huilen maar geen idee waarom? Zei ze ow das de narcose. Maar eenmaal onderweg naar de kamer voelde ik me super relax en hele dag goeie zin en lachkicks. En nu dag 2 p.o nergens last van en geen pijn, heb gister 1,5u gewandeld, vandaag kleine dingen in huis gedaan zonder te bukken of te tillen. Enige wat pittig is, is het omhoog komen als je uit je bed wil of van de bank af wilt komen. 

Ik ben ook super benieuwd naar het eindresultaat, over 2 weken post ik weer een update van hoe het is zonder het verband. Alhoewel je dan nog weinig kan zeggen over het eindresulaat... maar fingers crossed!

jij bent ook bijna aan de beurt he? Ik las ergens 9 maart als ik me niet vergis? Heb je ook bij dr. van Zele? Good luck! Ga er positief in, en laat het op je afkomen... 

xx Q

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei kittn:

@Eecc15il zou ik even bij je mogen spieken? ik ben zelf de 9de aan de beurt bij van Zele, wuwuwu

Ik zal je toevoegen :) komt kort bij nu he voor jou!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hai dames, ik ben nu 4 dgn po. En over 2 weken gaat dat blauwe verband eraf en moet ik sportbh aan. Alleen ik heb geen idee welke maat ik moet kopen. Hoe hebben jullie dat ingeschat? Of gewoon 2 maten gekocht en dan kijken wat past? Groetjes Q

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 7-3-2018 om 08:18 zei Queennie:

Ik zit net die formulieren door te lezen die ze hebben meegegeven.

Hier staat:

Het is mogelijk dat u bijkomend een borstband heeft gekregen, die u onder of bovenop de bandjes van de beha draagt. De borstband zorgt ervoor dat de prothesen naar beneden worden gedrukt (het is belangrijk dat de borstband laag op de rug zit). De borstband draagt u gedurende zes weken. 

Zijn uw borsten helemaal afgeplakt met pleisterverband, dan kan u de speciale beha na de operatie nog niet meteen aandoen. In dit geval draagt u de sportbeha pas vanaf 14 dagen na de operatie, nadat de hechtingen en het verband verwijderd zijn. Indien u een borstband heeft, kan deze wel al gedragen worden boven op het pleisterverband.

Ik ga de band dus maar voor de zekerheid 6 weken dragen..

Betreft de pijn, die valt me tot nu toe mee! Ik neem wel om de 3/4 uur of een paracetamol of een ibuprofen. Dus de pijn is wel continue gedekt. Alleen slapen is gewoon een hel, voel me net robocop bij het opstaan. En ja ik slaap altijd op m’n zij of buik, dus dit voelt wel een beetje als straf hahah.

Hahaha robocop

Ik herken het. Nu rol ik net een walrus uit m'n bed. Hihi maar ook dat gaat steeds beter. 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hahaha van de zomer kunnen we er om lachen terwijl die bikini’s mooi staan en we de zomerjurkjes fabulous showen!:wub:

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 3/7/2018 om 13:40 zei Queennie:

Hai @kittn,

Thank youuuu!^_^ 

Na de narcose voelde ik me echt top! Het moment van ontwaken op de uitslaapkamer daar was ik wel wat emotioneel, ik moest 3 traantjes laten maar geen idee waarom? De verpleegste vroeg ook of alles oke was. Waarop ik met een zielig stemmetje zei: ik moet huilen maar geen idee waarom? Zei ze ow das de narcose. Maar eenmaal onderweg naar de kamer voelde ik me super relax en hele dag goeie zin en lachkicks. En nu dag 2 p.o nergens last van en geen pijn, heb gister 1,5u gewandeld, vandaag kleine dingen in huis gedaan zonder te bukken of te tillen. Enige wat pittig is, is het omhoog komen als je uit je bed wil of van de bank af wilt komen. 

Ik ben ook super benieuwd naar het eindresultaat, over 2 weken post ik weer een update van hoe het is zonder het verband. Alhoewel je dan nog weinig kan zeggen over het eindresulaat... maar fingers crossed!

jij bent ook bijna aan de beurt he? Ik las ergens 9 maart als ik me niet vergis? Heb je ook bij dr. van Zele? Good luck! Ga er positief in, en laat het op je afkomen... 

xx Q

ahhh, ik ben de afgelopen 2 dagen behoorlijk gestresst en bang geweest, dus ik heb mn telefoon zo min mogelijk gebruikt. 

maar! wat grappig je post-narcose haha, het was bij mij gelukkig ook meegevallen vandaag, maar ik post nog een operatieverslag over de hele dag morgen! 

ik heb het nu nog redelijk zwaar, ik hoop dat de aftermath bij mij ook meevalt. 

ik ben ook heel benieuwd naar mijn boobies over 2 weekjes, heel spannend dit allemaal. 

ik houd jouw feed in ieder geval ook in de gaten, heel heel heel benieuwd!

xoxoxo

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 3/7/2018 om 14:50 zei Eecc15il:

Ik zal je toevoegen :) komt kort bij nu he voor jou!

ja, het ging allemaal opeens heel snel en gisteren opeens iets te snel. maar het zit erop gelukkig. 

jouw borsten though: A+ 

nu benieuwd naar die van mij, pupupu

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei kittn:

ahhh, ik ben de afgelopen 2 dagen behoorlijk gestresst en bang geweest, dus ik heb mn telefoon zo min mogelijk gebruikt. 

maar! wat grappig je post-narcose haha, het was bij mij gelukkig ook meegevallen vandaag, maar ik post nog een operatieverslag over de hele dag morgen! 

ik heb het nu nog redelijk zwaar, ik hoop dat de aftermath bij mij ook meevalt. 

ik ben ook heel benieuwd naar mijn boobies over 2 weekjes, heel spannend dit allemaal. 

ik houd jouw feed in ieder geval ook in de gaten, heel heel heel benieuwd!

xoxoxo

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Ik wens je een goed herstel toe, lekker bijkomen en aansterken! 

Xoxox

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi hoi,

Ik ben gister voor een sportbh naar de hema geweest, helaas gaan de heavy support bh’s uit het assortiment (zowel in nl als be). En de laatste paar waren niet in mijn maat helaas. Uiteindelijk bij de hunkemoller geholpen —>75F hahah. En ik stoeien met de D en E in het pashokje, helemaal niet gewend om een bh te hebben die te klein was haha. Ik dacht ook, ik doe iets verkeerd met het aantrekken ofzo... maar goed bleek gewoon een F te moeten zijn, alhoewel die vrouw ook aangaf dat ze D/E ogen.

Maar goed ik merk dat ik het heel fijn vind zitten om die sport bh over mijn verband te dragen en daaroverheen de borstband. Geen pijn en voelt minder ‘eng’. Ik weet niet of dat wel mag. Dat moet ik nog even uitzoeken.

Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Q

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
29 minuten geleden zei Queennie:

Hoi hoi,

Ik ben gister voor een sportbh naar de hema geweest, helaas gaan de heavy support bh’s uit het assortiment (zowel in nl als be). En de laatste paar waren niet in mijn maat helaas. Uiteindelijk bij de hunkemoller geholpen —>75F hahah. En ik stoeien met de D en E in het pashokje, helemaal niet gewend om een bh te hebben die te klein was haha. Ik dacht ook, ik doe iets verkeerd met het aantrekken ofzo... maar goed bleek gewoon een F te moeten zijn, alhoewel die vrouw ook aangaf dat ze D/E ogen.

Maar goed ik merk dat ik het heel fijn vind zitten om die sport bh over mijn verband te dragen en daaroverheen de borstband. Geen pijn en voelt minder ‘eng’. Ik weet niet of dat wel mag. Dat moet ik nog even uitzoeken.

Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Q

Die van de hunkemoller vallen vaak ook wat kleiner uit, dus kan best zijn dat je daar een F nodig hebt, en bij een andere bh wel een E. 

Ik zou niet de bh over het verband dragen voordat je overlegd hebt met je eigen pc!!! zou dat echt eerst navragen, want hij zal een theorie hebben achter dat verband, zonder bh :)

Dus echt even contact opnemen met hem, morgen!!!!

xxx

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 6/3/2018 om 16:18 zei Queennie:

Hai lieve dames,

Gister was het ein-de-lijk zo ver mijn bv! Ik moest mij in de ochtend melden, maar werd pas einde van de middag geholpen. Ik heb minstens 5uur gewacht voor ik werd opgeroepen, ik had niet verwacht dat het zo lang zou duren.. Maar goed, ik kwam niets te kort en kon lekker in bed tv kijken. Later die middag kwam dr. van Zele mij aftekenen, ik twijfelde tot dat moment of ik voor de 330cc xp moest gaan of de 380cc. Uiteindelijk toch de 380cc gekozen omdat ik bang was dat ik de 330cc toch te klein zou vinden en zonde van de bv.. een half uur later werd ik opgehaald voor OK. Ik ben nog nooit onder narcose geweest dus ik vond het best spannend, nadat het infuus geprikt was kwam de anesthesist en binnen 30sec was ik weg. Ik werd naar mijn gevoel 5min later wakker, met een borstband om, ik had het super koud, zat te klappertanden en moest huilen. Toen de verpleegster vroeg of alles oke was, gaf ik aan van wel maar dat ik moest huilen en niet wist waarom hahaha. Narcose issues! Na wat traantjes had ik de rest van de avond een melige bui, ik voelde me oke. Ik was vooral blij dat het achter de rug was en kon ergerns niet geloven dat ik het had gedaan en aandurfde. Wat ik wel jammer vond is dat dr. van Zele na de operatie niet even kwam vertellen dat alles goed was gegaan of iets dergelijks. Ik heb hem na het aftekenen op de kamer niet meer gezien, ik lag al onder zeil toen hij de OK inkwam... dat vond ik erg jammer.

Op het moment voel ik het wel wat trekken, en overeind komen lukt alleen bijna niet, maar echt pijn heb ik niet. Alles is onder controle met de ibuprofen en paracetamol, nog geen behoefte aan de zaldiar gehad. Alhoewel ik van de ervaringsdeskundige op het forum de meeste pijn morgen kan verwachten... 

ik zal de komende weken zo nu en dan een update posten voor de geinteresseerde.. 

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Avond na de OK

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

dag 1 PO

Ik zag er net hetzelfde uit 10 dagen geleden, nu begint dat zo te jeuken! Ga blij zijn als het er donderdag af mag! :-) 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei best_boobie:

Die van de hunkemoller vallen vaak ook wat kleiner uit, dus kan best zijn dat je daar een F nodig hebt, en bij een andere bh wel een E. 

Ik zou niet de bh over het verband dragen voordat je overlegd hebt met je eigen pc!!! zou dat echt eerst navragen, want hij zal een theorie hebben achter dat verband, zonder bh :)

Dus echt even contact opnemen met hem, morgen!!!!

xxx

Ahh oke wist ik niet van de hunkemoller, ze hebben wel hele leuke sportbh’s die ook onder heavy support vallen! 

Ik ga idd maar eens even bellen met de pc, hoop dat het mag want het scheelt echt wua gevoeligheid... 

Ik laat hier straks wel even weten wat de pc adviseerd.

xx Q

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Even een update over het dragen de sportbh over de blauwe band. Ik heb gebeld met de Welness kliniek, en in overleg met dr. van Zele blijkt dat (gelukkig) geen probleem te zijn. Zolang het blauwe verband maar 2 weken blijft zitten.

Xx Q

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
46 minuten geleden zei Queennie:

Even een update over het dragen de sportbh over de blauwe band. Ik heb gebeld met de Welness kliniek, en in overleg met dr. van Zele blijkt dat (gelukkig) geen probleem te zijn. Zolang het blauwe verband maar 2 weken blijft zitten.

Xx Q

Oke, super!
Dan weten we dat ook weer :35::) 

xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com