Ga naar inhoud

Queennie : 5 maart 2018 : Dr.van Zele : Wellness kliniek.


Aanbevolen berichten

29 minuten geleden zei Queennie:

Hoi hoi,

 

Ik ben gister voor een sportbh naar de hema geweest, helaas gaan de heavy support bh’s uit het assortiment (zowel in nl als be). En de laatste paar waren niet in mijn maat helaas. Uiteindelijk bij de hunkemoller geholpen —>75F hahah. En ik stoeien met de D en E in het pashokje, helemaal niet gewend om een bh te hebben die te klein was haha. Ik dacht ook, ik doe iets verkeerd met het aantrekken ofzo... maar goed bleek gewoon een F te moeten zijn, alhoewel die vrouw ook aangaf dat ze D/E ogen.

Maar goed ik merk dat ik het heel fijn vind zitten om die sport bh over mijn verband te dragen en daaroverheen de borstband. Geen pijn en voelt minder ‘eng’. Ik weet niet of dat wel mag. Dat moet ik nog even uitzoeken.

 

Ik hou jullie op de hoogte!

 

Groetjes Q

Die van de hunkemoller vallen vaak ook wat kleiner uit, dus kan best zijn dat je daar een F nodig hebt, en bij een andere bh wel een E. 

Ik zou niet de bh over het verband dragen voordat je overlegd hebt met je eigen pc!!! zou dat echt eerst navragen, want hij zal een theorie hebben achter dat verband, zonder bh :)

Dus echt even contact opnemen met hem, morgen!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 6/3/2018 om 16:18 zei Queennie:

Hai lieve dames,

 

Gister was het ein-de-lijk zo ver mijn bv! Ik moest mij in de ochtend melden, maar werd pas einde van de middag geholpen. Ik heb minstens 5uur gewacht voor ik werd opgeroepen, ik had niet verwacht dat het zo lang zou duren.. Maar goed, ik kwam niets te kort en kon lekker in bed tv kijken. Later die middag kwam dr. van Zele mij aftekenen, ik twijfelde tot dat moment of ik voor de 330cc xp moest gaan of de 380cc. Uiteindelijk toch de 380cc gekozen omdat ik bang was dat ik de 330cc toch te klein zou vinden en zonde van de bv.. een half uur later werd ik opgehaald voor OK. Ik ben nog nooit onder narcose geweest dus ik vond het best spannend, nadat het infuus geprikt was kwam de anesthesist en binnen 30sec was ik weg. Ik werd naar mijn gevoel 5min later wakker, met een borstband om, ik had het super koud, zat te klappertanden en moest huilen. Toen de verpleegster vroeg of alles oke was, gaf ik aan van wel maar dat ik moest huilen en niet wist waarom hahaha. Narcose issues! Na wat traantjes had ik de rest van de avond een melige bui, ik voelde me oke. Ik was vooral blij dat het achter de rug was en kon ergerns niet geloven dat ik het had gedaan en aandurfde. Wat ik wel jammer vond is dat dr. van Zele na de operatie niet even kwam vertellen dat alles goed was gegaan of iets dergelijks. Ik heb hem na het aftekenen op de kamer niet meer gezien, ik lag al onder zeil toen hij de OK inkwam... dat vond ik erg jammer.

 

Op het moment voel ik het wel wat trekken, en overeind komen lukt alleen bijna niet, maar echt pijn heb ik niet. Alles is onder controle met de ibuprofen en paracetamol, nog geen behoefte aan de zaldiar gehad. Alhoewel ik van de ervaringsdeskundige op het forum de meeste pijn morgen kan verwachten... 

 

ik zal de komende weken zo nu en dan een update posten voor de geinteresseerde.. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Avond na de OK

 

 

dag 1 PO

Ik zag er net hetzelfde uit 10 dagen geleden, nu begint dat zo te jeuken! Ga blij zijn als het er donderdag af mag! :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei best_boobie:

Die van de hunkemoller vallen vaak ook wat kleiner uit, dus kan best zijn dat je daar een F nodig hebt, en bij een andere bh wel een E. 

Ik zou niet de bh over het verband dragen voordat je overlegd hebt met je eigen pc!!! zou dat echt eerst navragen, want hij zal een theorie hebben achter dat verband, zonder bh :)

Dus echt even contact opnemen met hem, morgen!!!!

xxx

Ahh oke wist ik niet van de hunkemoller, ze hebben wel hele leuke sportbh’s die ook onder heavy support vallen! 

Ik ga idd maar eens even bellen met de pc, hoop dat het mag want het scheelt echt wua gevoeligheid... 

 

Ik laat hier straks wel even weten wat de pc adviseerd.

 

xx Q

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update over het dragen de sportbh over de blauwe band. Ik heb gebeld met de Welness kliniek, en in overleg met dr. van Zele blijkt dat (gelukkig) geen probleem te zijn. Zolang het blauwe verband maar 2 weken blijft zitten.

 

Xx Q

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Queennie:

Even een update over het dragen de sportbh over de blauwe band. Ik heb gebeld met de Welness kliniek, en in overleg met dr. van Zele blijkt dat (gelukkig) geen probleem te zijn. Zolang het blauwe verband maar 2 weken blijft zitten.

 

Xx Q

Oke, super!
Dan weten we dat ook weer :35::) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 08/02/2018 at 1:25 PM, Eecc15il said:

Hey welkom hier!

Wat leuk dat je zoveel bent afgevallen, en zo snel wauw! 

Ik ben ook door dokter Van Zele geopereerd.

 

1 ding: je gaat heel waarschijnlijk wel een grotere cupmaat dragen dan je hier zegt te willen :D 

Ik heb ook achter een volle C gevraagd en zo zien ze er nu ook uit :) passen echt heel goed bij men lichaam. Ik kreeg 300cc hoog profiel. 

Voordien droeg ik 70c of 75b. Nu 65f. Uhu f :D 

 

Dus wat meer info over die bh maten :D Om te beginnen dragen de meeste vrouwen een te grote omtrekmaat. Je moet je bh eigelijk passen op het minst strakke haakje en hij moet echt goed omsluiten. Als de omtrek te groot is kruipt hij naar boven op je rug. De stevigheid van je bh haal je voornamelijk uit de onderband en dus niet door de bandjes aan te spannen. 

 

Ik meet ongeveer 67cm onder men borsten dus draag omtrekmaat 65. 

Als je een smalle omtrek hebt ga je sneller omhoog in cups. Maar een 65F of bijvoobeeld een 80F zijn totaal niet te vergelijken, de borsten van de 80F gaan echt een heel stuk groter zijn hoor.  

Vergelijkbare cups zijn bijvoorbeeld:

 

65F = 70E = 75D = 80C 

 

Staar je dus echt niet blind op de bh maat waarop je gaat uitkomen. Er wordt ook gezegd da valse boobies sneller een grotere cupmaat nodig hebben.

 

Dokter Van Zele snapt trouwens ook echt helemaal niets vn bh-maten, kgeef het je maar ff mee :D Voor de rest een rustige zakelijke correcte man! 

 

Als je graag eens in men album kijkt vraag je het maar even. Dan zal je zien dat een grotere cupmaat je niet hoeft af te schrikken. Want het ziet er gewoon niet zo uit :D 

 

Veel succes nog!

 

 

 

 

 

@Eecc15il  zou ik eens in jouw album mogen kijken? Ik heb nu ook omtrek 70c en krijg 275cc. Ben benieuwd hoe 300cc bij jou eruit ziet

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Rox86:

Ik zag er net hetzelfde uit 10 dagen geleden, nu begint dat zo te jeuken! Ga blij zijn als het er donderdag af mag! :-) 

Oeee spannend, bijna je reveal day! Ben benieuwd! Ik moet nog een weekje ongeduldig zijn hihi. Jeuken doet het nog niet maar ben gewoon ontzettend nieuwsgierig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, ik was even nieuwschierig hoe het nu met je gaat? Ik mag volgende week dinsdag voor mn bv ik krijg ook 380 cc ben zo benieuwd hoop zo dat ik een d cup ga krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei JoyceKN:

Hoi meis, ik was even nieuwschierig hoe het nu met je gaat? Ik mag volgende week dinsdag voor mn bv ik krijg ook 380 cc ben zo benieuwd hoop zo dat ik een d cup ga krijgen

Hai!

 

Het gaat prima, heb geen pijn ondanks dat het dual plane geplaatst is. Heb de dag na de operatie op slakkentempo 1,5u in de buurt rondgelopen ( ik ben heel slecht in rustig zitten<_<). Maar nu 1 week po nog steeds geen klachten, gelukkig!

Toen ik op consult ging wilde ik een grote C/D. Ik kwam van een lege 75B. En nu dan 75F, ik zie nog niet veel door het verband uiteraard maar ze ogen D vind ik..

Wat leuk dat je binnenkort aan de beurt bent! Ik ben erg blij dat ik het gedaan heb, en gun dit fijne gevoel aan iedereen! Hoop dat het meevalt voor je, laat het op je afkomen, het personeel is vriendelijk en stelt je gerust. Al met al een fijne ervaring!

Wat is jou beginsituatie als ik vragen mag? Kom je ook van 75B? Want je omtrek (in mijn geval 75cm) bepaalt ook mede welke cup je krijgt. Want een 80C is bijvoorbeeld even groot als 75D... als we even puur op bh maten rekenen. Dus staar je niet blind op de Cup’s. Dat is iets wat ik eerst ook deed en al gaande weg begreep ik dat het niet zwart/wit is. 

 

Heel veel succes volgende week! En ik zal je posts ook opvolgen, leuk!

 

xx Q

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Queennie:

Oeee spannend, bijna je reveal day! Ben benieuwd! Ik moet nog een weekje ongeduldig zijn hihi. Jeuken doet het nog niet maar ben gewoon ontzettend nieuwsgierig!

Ja ik heb stiekem al wel eens gespiekt hoor :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Queennie:

Yep, nog 6 dagen te gaan... :21:

 

 

 

nog 6 dagen te lang! ik probeer af en toe door mn décolleté naar binnen te kijken, mja veel zegt dat niet. xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei kittn:

 

nog 6 dagen te lang! ik probeer af en toe door mn décolleté naar binnen te kijken, mja veel zegt dat niet. xD

Hahah ik ging net toevallig ook een poging doen. En ik zie 2 kleine bergjes hahaha, zegt idd niet veel maar meer dan ik ooit zag wanneer ik down under keek :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes!

 

Eindelijk het verband eraf, het is wel vreemd om mijn huid aan te raken.. Maar goed, het zag er allemaal goed uit, geen grote blauwe plek of vies verband. Dus dat scheelt! Qua klachten, nog steeds erg weinig gelukkig. Ik merk wel dat mijn rechter borst wat stijf aanvoelt bij het opstaan ‘s ochtends, beetje eng gevoel ook als je bij rechtop komen de prothese als het ware voelt bewegen. Nu nog volgens instructies van pc t/m 3mnd postoperatief sportbh, en 4 weken de borstband (ben nu 2 weken po).

Ik weet niet hoe ik een album moet aanmaken, dus ik post de foto’s hieronder:

 

Tot nu toe ben ik erg tevreden en nu hopen dat ze met de tijd mooi in hun vorm vallen. Ik zal proberen om de paar weken een update te plaatsen.

xxx Q

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Queennie:

Yes!

 

Eindelijk het verband eraf, het is wel vreemd om mijn huid aan te raken.. Maar goed, het zag er allemaal goed uit, geen grote blauwe plek of vies verband. Dus dat scheelt! Qua klachten, nog steeds erg weinig gelukkig. Ik merk wel dat mijn rechter borst wat stijf aanvoelt bij het opstaan ‘s ochtends, beetje eng gevoel ook als je bij rechtop komen de prothese als het ware voelt bewegen. Nu nog volgens instructies van pc t/m 3mnd postoperatief sportbh, en 4 weken de borstband (ben nu 2 weken po).

Ik weet niet hoe ik een album moet aanmaken, dus ik post de foto’s hieronder:

 

Tot nu toe ben ik erg tevreden en nu hopen dat ze met de tijd mooi in hun vorm vallen. Ik zal proberen om de paar weken een update te plaatsen.

xxx Q

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Fietfieuw! Ze zijn heel mooi geworden meid! Oja die sportbh vind ik geweldig zag m gister bij hunkenmoler hoe wist je welke maat je nodig had? Ik wil m namelijk ook halen

ik ben zo onwijs zenuwachtig voor mijn boobs denk je morgen een beetje aan me?! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ahh nu echt gefeliciteerd, omdat ze er nu echt echt zitten! mooi zijn ze en mooie vorm boobies heb je zeg! 

dat met de rechterborst heb ik ook, alleen doet de mijne ook nog pijn en is ook nog een stuk dikker. =/ 

maar! woohoo! en nu nog even wachten tot ze mooi ingedaald zijn haha, gonna be pretty mamas. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JoyceKN hahaha thnx:blush:. Hij zit ook heel lekker en ondersteund goed! Ik heb daar bij de hunkemoller om advies gevraagd, ze dacht 75D of 75E (omtrek kun je zelf meeten, ik had 75cm—> dus in ieder geval 75 alleen de cup wist ik niet, met hun geoefend oog advies D of E)... maar uiteindelijk kreeg ik alleen de 75F dicht. De maten blijken bij hunkemoller iets kleiner uit te vallen, ik heb nog geen bh in een andere winkel gekocht dus geen idee of ik daar ook op F uitkom?

 

En natuurlijk denk ik morgen aan je, we are in this together! Hoop dat alles je meevalt en het resultaat prachtig is:wub:

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei kittn:

ahh nu echt gefeliciteerd, omdat ze er nu echt echt zitten! mooi zijn ze en mooie vorm boobies heb je zeg! 

dat met de rechterborst heb ik ook, alleen doet de mijne ook nog pijn en is ook nog een stuk dikker. =/ 

maar! woohoo! en nu nog even wachten tot ze mooi ingedaald zijn haha, gonna be pretty mamas. 

Hahah awhh dank je! Ja idd soms kan ik nog niet zelf beseffen dat ik het ook echt echt heb gedaan, en ze er echt echt inzitten hahah ff wennen allemaal!

Oei vervelend te horen dat het bij jou nog pijn doet, hoop dat dat snel minder wordt voor je! Bij jou mag over 4 dagen het verband eraf toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Queennie:

@JoyceKN hahaha thnx:blush:. Hij zit ook heel lekker en ondersteund goed! Ik heb daar bij de hunkemoller om advies gevraagd, ze dacht 75D of 75E (omtrek kun je zelf meeten, ik had 75cm—> dus in ieder geval 75 alleen de cup wist ik niet, met hun geoefend oog advies D of E)... maar uiteindelijk kreeg ik alleen de 75F dicht. De maten blijken bij hunkemoller iets kleiner uit te vallen, ik heb nog geen bh in een andere winkel gekocht dus geen idee of ik daar ook op F uitkom?

 

En natuurlijk denk ik morgen aan je, we are in this together! Hoop dat alles je meevalt en het resultaat prachtig is:wub:

 

xx

Wow F dat zijn big boobs hihi 

ik ga zo mn kids uit logeren brengen en mn paard even knuffelen en dan morgen vroeg ri genk (05:30 weg)

ik stuur je morgen wel een fotooooo:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei JoyceKN:

Wow F dat zijn big boobs hihi 

ik ga zo mn kids uit logeren brengen en mn paard even knuffelen en dan morgen vroeg ri genk (05:30 weg)

ik stuur je morgen wel een fotooooo:blush:

Ja ik was ook semi-geschrokken semi-blij in het pashokje hahah. Maar ze ogen geen F, meer D/E vind ik. 

 

And yessss keep us posted, komende dagen heb je goed voor jezelf en lekker aansterken. Toi toi toi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.