Ga naar inhoud

Queennie : 5 maart 2018 : Dr.van Zele : Wellness kliniek.


Aanbevolen berichten

Hai lieve dames!

 

ik heb me aangemeld omdat ik na jaren twijfelen, toch gekozen heb voor een borstvergroting en ik vind het super spannend. Zeker omdat elk resultaat heel persoonsafhankelijk is. Ik heb altijd kleine 75B gehad (zeker de bovenkant van mijn borsten waren erg plat). Ik ben toen in een paar jaar veel aangekomen, ook een beetje bij mijn borsten (waren wel een halve cup groter en voller van bovenkant). Sinds een jaar sport ik meer en ben ik 20kg kwijt. Eerste waar ik afviel... je raadt het al: borsten! Anyhows nu is er weinig overgebleven :(. 2 maart heb ik een consult, next day surgery bij Wellness kliniek in Genk. 5 maart wordt ik geopereerd door dr. Dirk van Zele. 

Heeft iemand van jullie ervaring met deze arts? Ik zou graag naar een volle C/kleine D gaan. Met een zo’n natuurlijk mogelijk resultaat.. verder las ik dat je cup maat en je bh maat bij borstvergroting niet overeenkomen. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat moet interpreteren? Ik wil namelijk max dubbel D qua bh maat. E en F klinkt zo HUGE! No offence naar de dames met de grotere maten uiteraard! 

 

Lots of love!

 

xx queennie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey welkom hier!

Wat leuk dat je zoveel bent afgevallen, en zo snel wauw! 

Ik ben ook door dokter Van Zele geopereerd.

 

1 ding: je gaat heel waarschijnlijk wel een grotere cupmaat dragen dan je hier zegt te willen :D 

Ik heb ook achter een volle C gevraagd en zo zien ze er nu ook uit :) passen echt heel goed bij men lichaam. Ik kreeg 300cc hoog profiel. 

Voordien droeg ik 70c of 75b. Nu 65f. Uhu f :D 

 

Dus wat meer info over die bh maten :D Om te beginnen dragen de meeste vrouwen een te grote omtrekmaat. Je moet je bh eigelijk passen op het minst strakke haakje en hij moet echt goed omsluiten. Als de omtrek te groot is kruipt hij naar boven op je rug. De stevigheid van je bh haal je voornamelijk uit de onderband en dus niet door de bandjes aan te spannen. 

 

Ik meet ongeveer 67cm onder men borsten dus draag omtrekmaat 65. 

Als je een smalle omtrek hebt ga je sneller omhoog in cups. Maar een 65F of bijvoobeeld een 80F zijn totaal niet te vergelijken, de borsten van de 80F gaan echt een heel stuk groter zijn hoor.  

Vergelijkbare cups zijn bijvoorbeeld:

 

65F = 70E = 75D = 80C 

 

Staar je dus echt niet blind op de bh maat waarop je gaat uitkomen. Er wordt ook gezegd da valse boobies sneller een grotere cupmaat nodig hebben.

 

Dokter Van Zele snapt trouwens ook echt helemaal niets vn bh-maten, kgeef het je maar ff mee :D Voor de rest een rustige zakelijke correcte man! 

 

Als je graag eens in men album kijkt vraag je het maar even. Dan zal je zien dat een grotere cupmaat je niet hoeft af te schrikken. Want het ziet er gewoon niet zo uit :D 

 

Veel succes nog!

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Eecc15il:

Hey welkom hier!

Wat leuk dat je zoveel bent afgevallen, en zo snel wauw! 

Ik ben ook door dokter Van Zele geopereerd.

 

1 ding: je gaat heel waarschijnlijk wel een grotere cupmaat dragen dan je hier zegt te willen :D 

Ik heb ook achter een volle C gevraagd en zo zien ze er nu ook uit :) passen echt heel goed bij men lichaam. Ik kreeg 300cc hoog profiel. 

Voordien droeg ik 70c of 75b. Nu 65f. Uhu f :D 

 

Dus wat meer info over die bh maten :D Om te beginnen dragen de meeste vrouwen een te grote omtrekmaat. Je moet je bh eigelijk passen op het minst strakke haakje en hij moet echt goed omsluiten. Als de omtrek te groot is kruipt hij naar boven op je rug. De stevigheid van je bh haal je voornamelijk uit de onderband en dus niet door de bandjes aan te spannen. 

 

Ik meet ongeveer 67cm onder men borsten dus draag omtrekmaat 65. 

Als je een smalle omtrek hebt ga je sneller omhoog in cups. Maar een 65F of bijvoobeeld een 80F zijn totaal niet te vergelijken, de borsten van de 80F gaan echt een heel stuk groter zijn hoor.  

Vergelijkbare cups zijn bijvoorbeeld:

 

65F = 70E = 75D = 80C 

 

Staar je dus echt niet blind op de bh maat waarop je gaat uitkomen. Er wordt ook gezegd da valse boobies sneller een grotere cupmaat nodig hebben.

 

Dokter Van Zele snapt trouwens ook echt helemaal niets vn bh-maten, kgeef het je maar ff mee :D Voor de rest een rustige zakelijke correcte man! 

 

Als je graag eens in men album kijkt vraag je het maar even. Dan zal je zien dat een grotere cupmaat je niet hoeft af te schrikken. Want het ziet er gewoon niet zo uit :D 

 

Veel succes nog!

 

 

 

 

 

Hai!

 

Bedankt voor het warme onthaal en duidelijke uitleg! Het is zo moeilijk kiezen allemaal, en idd wat je zegt het heeft dan ook te maken met de omtrek... ik ga me zo even meten qua omtrek, nu je het zegt!

ik zou graag even in je album willen kijken, moet zeggen dat je me nu al geruststelt met alleen je woorden! Thnx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Queennie:

Ola!

 

ik heb net gemeten en ik ben 75cm in omtrek. Droeg ik gelukkig al die tijd de juiste omtrek, ik draag pas 17  jaar een bh hahaha:lol:.

Ok das ook weer opgelost, mijn boobs op jouw lijf en je hebt de d-cup die je wou :D ff kort door de bocht haha. 

 

Ik heb je normaal gezien toegevoegd als alles goed ging :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eecc15il 

Yep, het is gelukt. Ik kan je album zien, ik vind het resultaat heel mooi en natuurlijk!  Jij wordt gewoon het voorbeeld wat ik meeneem hahah. Dr. van Zele dit is uw werk, do it again on me! 

Ik zal een update plaatsen na mijn consult op 2-3! 

 

Enjoy your boobies, I’ll soon be one of the club hahah.

En ontzettend bedankt voor je uitleg en reactie, appreciated!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai @best_boobie!

 

Ah dank je, ja ik ben nog wat aan het stoeien met de site haha. Ik zal hier de updates geven over mijn bv. 

Ik heb inderdaad al veel informatie gekregen, heel fijn om de info en ervaringen van andere te kunnen lezen en zien! Zo voelt het toch alsof je het een beetje samen doet!

 

xx Q

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hai lieve dames,

 

Gister was het ein-de-lijk zo ver mijn bv! Ik moest mij in de ochtend melden, maar werd pas einde van de middag geholpen. Ik heb minstens 5uur gewacht voor ik werd opgeroepen, ik had niet verwacht dat het zo lang zou duren.. Maar goed, ik kwam niets te kort en kon lekker in bed tv kijken. Later die middag kwam dr. van Zele mij aftekenen, ik twijfelde tot dat moment of ik voor de 330cc xp moest gaan of de 380cc. Uiteindelijk toch de 380cc gekozen omdat ik bang was dat ik de 330cc toch te klein zou vinden en zonde van de bv.. een half uur later werd ik opgehaald voor OK. Ik ben nog nooit onder narcose geweest dus ik vond het best spannend, nadat het infuus geprikt was kwam de anesthesist en binnen 30sec was ik weg. Ik werd naar mijn gevoel 5min later wakker, met een borstband om, ik had het super koud, zat te klappertanden en moest huilen. Toen de verpleegster vroeg of alles oke was, gaf ik aan van wel maar dat ik moest huilen en niet wist waarom hahaha. Narcose issues! Na wat traantjes had ik de rest van de avond een melige bui, ik voelde me oke. Ik was vooral blij dat het achter de rug was en kon ergerns niet geloven dat ik het had gedaan en aandurfde. Wat ik wel jammer vond is dat dr. van Zele na de operatie niet even kwam vertellen dat alles goed was gegaan of iets dergelijks. Ik heb hem na het aftekenen op de kamer niet meer gezien, ik lag al onder zeil toen hij de OK inkwam... dat vond ik erg jammer.

 

Op het moment voel ik het wel wat trekken, en overeind komen lukt alleen bijna niet, maar echt pijn heb ik niet. Alles is onder controle met de ibuprofen en paracetamol, nog geen behoefte aan de zaldiar gehad. Alhoewel ik van de ervaringsdeskundige op het forum de meeste pijn morgen kan verwachten... 

 

ik zal de komende weken zo nu en dan een update posten voor de geinteresseerde.. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Avond na de OK

 

59DE8F70-F772-40BD-A759-8124A9D57779.jpeg

 

dag 1 PO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Miss H!

 

Ja die band klemt af en toe wel wanneer even lekker wil inademen zeg maar hahah. Ik weet eigenlijk niet hoelang ik die band om moet houden, kreeg al die info toen ik nog suffig van de narcose was... maar staat vast in de papieren. Verder geen last, ik ben vanmiddag al 1,5u op slakkentempo wezen wandelen. Ben zo benieuwd naar het resultaat! Hoe is het bij jou? Viel het mee of tegen voor je? 

 

Groetjes Q

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit net die formulieren door te lezen die ze hebben meegegeven.

Hier staat:

 

Het is mogelijk dat u bijkomend een borstband heeft gekregen, die u onder of bovenop de bandjes van de beha draagt. De borstband zorgt ervoor dat de prothesen naar beneden worden gedrukt (het is belangrijk dat de borstband laag op de rug zit). De borstband draagt u gedurende zes weken. 

Zijn uw borsten helemaal afgeplakt met pleisterverband, dan kan u de speciale beha na de operatie nog niet meteen aandoen. In dit geval draagt u de sportbeha pas vanaf 14 dagen na de operatie, nadat de hechtingen en het verband verwijderd zijn. Indien u een borstband heeft, kan deze wel al gedragen worden boven op het pleisterverband.

 

Ik ga de band dus maar voor de zekerheid 6 weken dragen..

Betreft de pijn, die valt me tot nu toe mee! Ik neem wel om de 3/4 uur of een paracetamol of een ibuprofen. Dus de pijn is wel continue gedekt. Alleen slapen is gewoon een hel, voel me net robocop bij het opstaan. En ja ik slaap altijd op m’n zij of buik, dus dit voelt wel een beetje als straf hahah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei kittn:

gefeliciteerd met je boobies @Queennie!!!!(ㅅ´ ˘ `)♡ 

ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat! 

 

hoe voelde je je na de ingreep ivm narcose? 

Hai @kittn,

 

Thank youuuu!^_^ 

 

Na de narcose voelde ik me echt top! Het moment van ontwaken op de uitslaapkamer daar was ik wel wat emotioneel, ik moest 3 traantjes laten maar geen idee waarom? De verpleegste vroeg ook of alles oke was. Waarop ik met een zielig stemmetje zei: ik moet huilen maar geen idee waarom? Zei ze ow das de narcose. Maar eenmaal onderweg naar de kamer voelde ik me super relax en hele dag goeie zin en lachkicks. En nu dag 2 p.o nergens last van en geen pijn, heb gister 1,5u gewandeld, vandaag kleine dingen in huis gedaan zonder te bukken of te tillen. Enige wat pittig is, is het omhoog komen als je uit je bed wil of van de bank af wilt komen. 

 

Ik ben ook super benieuwd naar het eindresultaat, over 2 weken post ik weer een update van hoe het is zonder het verband. Alhoewel je dan nog weinig kan zeggen over het eindresulaat... maar fingers crossed!

 

jij bent ook bijna aan de beurt he? Ik las ergens 9 maart als ik me niet vergis? Heb je ook bij dr. van Zele? Good luck! Ga er positief in, en laat het op je afkomen... 

 

xx Q

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai dames, ik ben nu 4 dgn po. En over 2 weken gaat dat blauwe verband eraf en moet ik sportbh aan. Alleen ik heb geen idee welke maat ik moet kopen. Hoe hebben jullie dat ingeschat? Of gewoon 2 maten gekocht en dan kijken wat past? Groetjes Q

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-3-2018 om 08:18 zei Queennie:

Ik zit net die formulieren door te lezen die ze hebben meegegeven.

Hier staat:

 

Het is mogelijk dat u bijkomend een borstband heeft gekregen, die u onder of bovenop de bandjes van de beha draagt. De borstband zorgt ervoor dat de prothesen naar beneden worden gedrukt (het is belangrijk dat de borstband laag op de rug zit). De borstband draagt u gedurende zes weken. 

Zijn uw borsten helemaal afgeplakt met pleisterverband, dan kan u de speciale beha na de operatie nog niet meteen aandoen. In dit geval draagt u de sportbeha pas vanaf 14 dagen na de operatie, nadat de hechtingen en het verband verwijderd zijn. Indien u een borstband heeft, kan deze wel al gedragen worden boven op het pleisterverband.

 

Ik ga de band dus maar voor de zekerheid 6 weken dragen..

Betreft de pijn, die valt me tot nu toe mee! Ik neem wel om de 3/4 uur of een paracetamol of een ibuprofen. Dus de pijn is wel continue gedekt. Alleen slapen is gewoon een hel, voel me net robocop bij het opstaan. En ja ik slaap altijd op m’n zij of buik, dus dit voelt wel een beetje als straf hahah.

Hahaha robocop

 

Ik herken het. Nu rol ik net een walrus uit m'n bed. Hihi maar ook dat gaat steeds beter. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3/7/2018 om 13:40 zei Queennie:

Hai @kittn,

 

Thank youuuu!^_^ 

 

Na de narcose voelde ik me echt top! Het moment van ontwaken op de uitslaapkamer daar was ik wel wat emotioneel, ik moest 3 traantjes laten maar geen idee waarom? De verpleegste vroeg ook of alles oke was. Waarop ik met een zielig stemmetje zei: ik moet huilen maar geen idee waarom? Zei ze ow das de narcose. Maar eenmaal onderweg naar de kamer voelde ik me super relax en hele dag goeie zin en lachkicks. En nu dag 2 p.o nergens last van en geen pijn, heb gister 1,5u gewandeld, vandaag kleine dingen in huis gedaan zonder te bukken of te tillen. Enige wat pittig is, is het omhoog komen als je uit je bed wil of van de bank af wilt komen. 

 

Ik ben ook super benieuwd naar het eindresultaat, over 2 weken post ik weer een update van hoe het is zonder het verband. Alhoewel je dan nog weinig kan zeggen over het eindresulaat... maar fingers crossed!

 

jij bent ook bijna aan de beurt he? Ik las ergens 9 maart als ik me niet vergis? Heb je ook bij dr. van Zele? Good luck! Ga er positief in, en laat het op je afkomen... 

 

xx Q

 

 

ahhh, ik ben de afgelopen 2 dagen behoorlijk gestresst en bang geweest, dus ik heb mn telefoon zo min mogelijk gebruikt. 

maar! wat grappig je post-narcose haha, het was bij mij gelukkig ook meegevallen vandaag, maar ik post nog een operatieverslag over de hele dag morgen! 

ik heb het nu nog redelijk zwaar, ik hoop dat de aftermath bij mij ook meevalt. 

ik ben ook heel benieuwd naar mijn boobies over 2 weekjes, heel spannend dit allemaal. 

 

ik houd jouw feed in ieder geval ook in de gaten, heel heel heel benieuwd!

 

xoxoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3/7/2018 om 14:50 zei Eecc15il:

Ik zal je toevoegen :) komt kort bij nu he voor jou!

 

ja, het ging allemaal opeens heel snel en gisteren opeens iets te snel. maar het zit erop gelukkig. 

 

jouw borsten though: A+ 

 

nu benieuwd naar die van mij, pupupu

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei kittn:

 

ahhh, ik ben de afgelopen 2 dagen behoorlijk gestresst en bang geweest, dus ik heb mn telefoon zo min mogelijk gebruikt. 

maar! wat grappig je post-narcose haha, het was bij mij gelukkig ook meegevallen vandaag, maar ik post nog een operatieverslag over de hele dag morgen! 

ik heb het nu nog redelijk zwaar, ik hoop dat de aftermath bij mij ook meevalt. 

ik ben ook heel benieuwd naar mijn boobies over 2 weekjes, heel spannend dit allemaal. 

 

ik houd jouw feed in ieder geval ook in de gaten, heel heel heel benieuwd!

 

xoxoxo

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Ik wens je een goed herstel toe, lekker bijkomen en aansterken! 

 

Xoxox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Ik ben gister voor een sportbh naar de hema geweest, helaas gaan de heavy support bh’s uit het assortiment (zowel in nl als be). En de laatste paar waren niet in mijn maat helaas. Uiteindelijk bij de hunkemoller geholpen —>75F hahah. En ik stoeien met de D en E in het pashokje, helemaal niet gewend om een bh te hebben die te klein was haha. Ik dacht ook, ik doe iets verkeerd met het aantrekken ofzo... maar goed bleek gewoon een F te moeten zijn, alhoewel die vrouw ook aangaf dat ze D/E ogen.

Maar goed ik merk dat ik het heel fijn vind zitten om die sport bh over mijn verband te dragen en daaroverheen de borstband. Geen pijn en voelt minder ‘eng’. Ik weet niet of dat wel mag. Dat moet ik nog even uitzoeken.

 

Ik hou jullie op de hoogte!

 

Groetjes Q

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.