Ga naar inhoud

Voorstellen en wat vraagjes :)


FreeChloe

Aanbevolen berichten

Hallo!

 

Ik ben Chloe, 29 jaar, en ik lees al een hele tijd regelmatig mee hier. Dit jaar heb ik me voorgenomen om dan eindelijk die knoop door te hakken: ik wil echt een borstvergroting!

 

Ik heb een aantal intakes ingepland en heb al een redelijk idee van wat ik zou willen. Ik heb van mezelf een kleine C cup met weinig decolte. Na veel informatie gelezen te hebben denk ik dat mijn voorkeur uitgaat naar plaatsing boven de borstspier, omdat dat een iets zachter resultaat zou geven en het bij mij ook prima zou kunnen met het weefsel dat ik zelf al heb. Ook zou je dan sneller herstellen na de operatie: niet het belangrijkste, maar wel fijn. 

Ik geloof dat ik graag moderate profile proteshes wil want ik will meer breedte en decolte maar niet heel veel extra projectie. Wat de maat betreft wordt het voor mij waarschijnlijk tussen de 300 en 350cc, dat weet ik al (is opgemeten en dat zou het beste passen - weet nog niet wat de max voor mij zou zijn).

 

Ik ben beniewd of er andere meiden zijn die bewust hebben gekozen voor boven de spier, of die het in eerste instantie wilden maar uiteindelijk toch voor dual plane hebben gekozen en waarom. Het lijkt alsof alle PCs tegenwoording alleen maar nog dual plane doen! Over de voor- en nadelen valt online veel te vinden maar ik ben vooral beniewd naar persoonlijke ervaringen.

 

Ook lijken HP prothesen veel populairder te zijn dan dan moderate of low profile. Heeft er iemand uberhaupt well low profile laten plaatsen hier?

 

Erg leuk om een plekje te hebben waar we onze dromen, zorgen, ervaringen en verhalen met elkaar kunnen delen :)

 

Groetjes Chloe

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat leuk at je de knoop heb doorgehakt!!

 

Ik heb 3-1-2018 330 cc mod prof + voor de spier gekregen. dat voor de spier had mijn voorkeur en de pc gaf aan dat dit mogelijk was. Ik sport veel en graag en het idee dat er aan mijn borstspier werd gesneden zat me niet lekker. ook stonden(staan) mijn borsten iets uit elkaar en dat zou benadrukt worden met dual plane. Nu achteraf denk ik dat mijn hoeveelheid weefsel echt een grensgeval was..ik had een 75A met een klein beetje hang. Ze ogen nu 5 weken po vergeleken met DP boobs wel iets wat nep. al moet ik bekennen dat ik dat niet heel erg vind. wellicht als ze nog iets verder zakken dat dit minder wordt.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@prix 

Wat leuk! Ja dat idee van snijden in de spier vind ik ook hier zo fijn als he niet per se hoeft. 

 

Mijn borsten staan inderdaad ook wat uit elkaar en dat is juist waar ik ze het meeste 'bij wil vullen'. Is dat bij jou wel gelukt? Volgens mij is het overigens niet gek dat ze er na 5 weekjes nog wat nep uitzien, dat trekt denk ik nog wel bij. Hoe was jouw herstel, en dan met name de eerste paar dagen?

 

En merk je nog iets van randen or rimpels of valt dat mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @FreeChloe welkom hier!

Het is handig als je ons ook even wat meer vertelt over je lichaamsbouw. Lengte, gewicht, borstomtrek (onder borst) als je jezelf wil gaan vergelijken met anderen is dat zo ook het beste. Een cup zegt namelijk niet veel (welkom in de overdreven complexe wereld van bh maten :D ) 

 

Zelf droeg ik 70c (of 75b) voor men operatie. Volle bh maar had ook geen decolté. 

Eind oktober heb ik 300cc DP gekregen. Ik kreeg een extra hoog profiel, ronde protheses. De afmetingen van mijn protheses zijn 11,1 diameter en 4,8 projectie. 

Voor men consult had ik men zinnen ook gezet op medium (of zelfs laag) profiel, welliswaar zonder enige voorkennis. 

Tijdens het consult meette de chirurg me op, de breedte die men borst kon hebben qua implantaat werd zo bepaald. Dan gaat hij in de tabellen van de verschillende profiel kijken om zo te bepalen welke prothese in aanmerking komen. Zo zijn we uitgekomen op extra hoog profiel om toch een vergroting van een tweetal cups (voor het oog) te kunnen bereiken. 

 

Als je effectief voldoende weefsel hebt en je huid dik genoeg is (denk dat dit ook 1 van de voorwaarden is voor plaatsing voor de borstspier) zou ik het zeker ook overwegen. Maar ik zou wel proberen om een chirurg te vinden die beide technieken uitvoert zodat je een eerlijke mening krijgt van wat voor jou specifieke situatie het beste is. Heb vaak het gevoel dat elke chirurg gewoon zen eigen voorkeur heeft en die dan liefst bij iedereen toepast. 

Ik heb voor DP gekozen omdat het geschikter leek voor mezelf en ik schrik had dat ik bij eventuele complicaties/verschilletjes bij plaatsing voor de spier spijt ging hebben dat ik niet voor DP gekozen had. Mijn pc sprak ook onmiddelijk over DP (maar werkt voornamelijk zo denkik) 

 

Heel veel leesplezier! Massa’s info hier op het forum :D

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @FreeChloe!

Gaaf dat je de ervoor gaat !!

 

Ook ik heb plaatsing voor de spier omdat ik een zo natuurlijk mogelijk resultaat wilde hebben. 

Zodat ze mee bewegen als ik loop enz!

 

Ik ben nu 5 weken po en het herstel is echt vlot verlopen. 

De eerste week is gewoon pijnlijk.. alles staat strak en vol vocht. Na die week gaat het elke dag beter.

Nu 5 weken en doe alles weer! Wel vandaag pas weer voor het eerst aan het werk geweest, dus wel echt mn rust   genomen. Enigste wat gevoelig zijn nog.. zijn mijn tepels. 

De rimpels voel ik soms wel iets aan de zijkant van mijn borsten. Maar dat is bij dp ook wel las ik. Ook zijn je borsten aan de zijkant ..  is het vel daar wat dunner. 

De randen voel je eigenlijk niet.  Alleen als ik er in druk zeg maar... 

 

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei FreeChloe:

@prix 

Wat leuk! Ja dat idee van snijden in de spier vind ik ook hier zo fijn als he niet per se hoeft. 

 

Mijn borsten staan inderdaad ook wat uit elkaar en dat is juist waar ik ze het meeste 'bij wil vullen'. Is dat bij jou wel gelukt? Volgens mij is het overigens niet gek dat ze er na 5 weekjes nog wat nep uitzien, dat trekt denk ik nog wel bij. Hoe was jouw herstel, en dan met name de eerste paar dagen?

 

En merk je nog iets van randen or rimpels of valt dat mee?

Ja naar mijn idee heb ik nu een mooie vulling tussen mn borsten maar niet dat het er heel onnatuurlijk uitziet zeg maar. 

Mijn herstel ging goed. Nam alleen paracetamol en kon daar na 3 dagen mee stoppen. Had het meeste last van het drukkende gevoel en trekkende hechtingen. Daarna kwam de extreme gevoeligheid en nu nergens last van als ik niet teveel doe. Wel voelen ze nog niet eigen en vind ik het eng om eraan te zitten haha. Maar dat hoort wellicht bij het (geestelijke) proces. 

 

Ik ervaar geen randen of rimpels maar zit er dus ook amper aan. Miss voor sommige heb ik bovenin licht die rand maar ik vind het niet lelijk. Ik denk als ik groter was gegaan (wat ik heb overwogen) dan had ik het wel overduidelijk gehad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.67 en 57 kilo en heb 400cc motiva dual plane, de reden daarvoor is dat ik flinke kapselvorming had van de vorige bv voor de spier en daarom zitten ze nu dual plane want dan komt het minde snel terug. Ze zien er erg natuurlijk uit, geen bollingen maar gewoon volle borsten. Die nu al aardig meebewegen en ik ben nu 5 wk po

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SandyOsVe

 

Wat vervelend dat het jou overkomen is! Inderdaad, voor de spier heb je een wat grotere kans op kapselvorming. Hopelijk is dat nu voor jou opgelost.

 

Jij hebt nu natuurlijk wel ervaring met beide technieken, zowel voor de spier als dual plane. Los van de kapselvorming, wat voor verschil merk je met je vorige BV?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.