Ga naar inhoud

christel506 : uitgesteld : Dr. de Boer : Catharina Ziekenhuis in Eindhoven


Aanbevolen berichten

hoi christel

spannend allemaal hoor ..nog anderhalve week te gaan ..ik kan me voorstellen dat je erg zenuwachtig aan het worden bent...nog effe dan heb jij ook je droomboobs...

gr emmy

kijk er ontzettend naar uit ,begin me alleen wat grieperig te voelen dus vamorgen vitamines anti griepenes zuigtabletten enz enz gehaald en ben gewoon aan het slikken gegaan ,

heb wel begrepen dat de operatie gewoon door kan gaan mits er koorts bij komt dus duimen maar dat het niet zo ver komt bedankt voor je reactie,

groeten christel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

Zenuwen gieren door mijn lijf volgende week rond deze tijd lig ik op de ok maar liever nog op de uitslaapkamer :139:

heel vervelend dat ik nu weer steeds aan de ergste dingen ga denken terwijl ik er zo veel zin in had/heb.

kom maar op met de positieve motivatie ,die kan ik nu wel gebruiken .vamorgen voor de spiegel had ik me weer wijs gemaakt dat de grote van mijn borsten wel meeviel ondanks dat ik mijn bh g cup in de hand had ja ja de twijfel slaat toe ,waar ben ik in hemels naam aan begonnen,kan geen hap door mijn keel krijgen ,wat op zich niet zo erg is wil er nog een paar kilotjes af zodat straks alles klopt. en die verdomde griep slaat toe in ons gezin 2 kinderen geveld en ikzelf snotterig en keelpijn uit voorzorg maar aan de paracetamol en zuigtabletten neusspray enz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zenuwen gieren door mijn lijf volgende week rond deze tijd lig ik op de ok maar liever nog op de uitslaapkamer :139:

heel vervelend dat ik nu weer steeds aan de ergste dingen ga denken terwijl ik er zo veel zin in had/heb.

kom maar op met de positieve motivatie ,die kan ik nu wel gebruiken .vamorgen voor de spiegel had ik me weer wijs gemaakt dat de grote van mijn borsten wel meeviel ondanks dat ik mijn bh g cup in de hand had ja ja de twijfel slaat toe ,waar ben ik in hemels naam aan begonnen,kan geen hap door mijn keel krijgen ,wat op zich niet zo erg is wil er nog een paar kilotjes af zodat straks alles klopt. en die verdomde griep slaat toe in ons gezin 2 kinderen geveld en ikzelf snotterig en keelpijn uit voorzorg maar aan de paracetamol en zuigtabletten neusspray enz

:1bouncingboobs:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Christel,

Heel herkenbaar die gevoelens. Van het valt wel mee met de grootte etc.. Heb toen maar geprobeerd nergens aan te denken.

Maar wel belangrijk dat je goed eet zo voor de operatie en ter voorkoming van besmetting. Hopelijk heb je voldoende antistoffen.

Hopelijk dat je geen koorts krijgt. Ga duimen voor je dat je deze week goed door komt.

Heel veel sterkte!

Groetjes, Peppen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik zat even te google en toen kwam ik op deze site terecht.Ik dacht echt niet dat er zo veel vrouwen zijn met de zelfde probleem als ik.

ik ben 23 jaar oud en ben een moeder van een jongetje van 9 maanden. Ik heb sinds mijn 14de erg last van rug nek en schouders.Ik dacht alltijd wel aan een bvk

maar iets hield me tegen.Maar sinds mijn bevalling in maart 2010 is de pijn allleen maar erger geworden.ik weeg 59 kilo en ben 160cm lang met een cup maat van 75gg.

Ik ben dus toch naar de huisarts gegaan die me meteen had doorverwezen.Ik heb dus mijn bvk in maart 2011 en ik vind het heeel eng ben nooit opgenomen geweest in het ziekehuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik zat even te google en toen kwam ik op deze site terecht.Ik dacht echt niet dat er zo veel vrouwen zijn met de zelfde probleem als ik.

ik ben 23 jaar oud en ben een moeder van een jongetje van 9 maanden. Ik heb sinds mijn 14de erg last van rug nek en schouders.Ik dacht alltijd wel aan een bvk

maar iets hield me tegen.Maar sinds mijn bevalling in maart 2010 is de pijn allleen maar erger geworden.ik weeg 59 kilo en ben 160cm lang met een cup maat van 75gg.

Ik ben dus toch naar de huisarts gegaan die me meteen had doorverwezen.Ik heb dus mijn bvk in maart 2011 en ik vind het heeel eng ben nooit opgenomen geweest in het ziekehuis.

vind het ook heel spannend ben al 2 keer eerder onder narcose geweest maar dit keer ben ik zenuwachtig,dat is ook de reden dat ik blij ben met dit forum .

we zijn allemaal lotgenoten van elkaar bv of bvk je hebt steub aan de verhalen van de meiden die ons voor zijn gegaan .

groetjes christel :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

vervelend dat je zo snotterig voelt en grieperig bent had ik ook anderhalf week geleden en ben ook maar aan de medicijnen gegaan ter voorkoming het heeft mij in ieder geval weer er bovenop geholpen was al bang dat de operatie niet door zou kunnen gaan omdat ik ziek zou zijn ...tenminste daar was ik wel bang voor .naar mijn zuigtableten en keelpasitles en nuesspray en hoestdrankjes hebben zeker geholpen en begrijpelijk dat je erg zenuwachtig bent en alerlei vragen door je hoofd spoken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Christel.

De gedachtes horen er allemaal bij hoor, daar ben je echt niet de enigste in. Je zal zien als het achter de rug is dat het allemaal meegevallen is en dat je denkt......... heb ik me DAAR nu zo druk om gemaakt. Het is echt een verschil van een dag en een nacht en je zal zo blij zijn met je nieuwe borsten en vooral met je nieuwe leven, want die ga je krijgen. Ik vind het heerlijk dat ik nu geen bh meer aanhoeft ( kan hem niet aan omdat het zeer doet, maar dat is een ander verhaal. hahahaha) Het is heerlijk als je loopt of fietst en ze klotsen niet meer. Er zitten zoveel voordelen aan. Wees niet bang, laat het gewoon over je heen komen. Probeer je zinnen ergens anders op te zetten, ga lekker sneeuwballen gooien of op de slee :155:

Nog even en dan is het zover en nog even en het is allemaal alweer voorbij, denk daar maar aan. Al het negatieve kan omgezet worden in iets positiefs, probeer het maar!

Groetjes, Ivonne.

ps. Yasmintje, je kan beter even een topic voor jezelf openen, ik denk dat je dan ook wat meer reactie's krijg op je vragen.

Groetjes, Ivonne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Christel.

De gedachtes horen er allemaal bij hoor, daar ben je echt niet de enigste in. Je zal zien als het achter de rug is dat het allemaal meegevallen is en dat je denkt......... heb ik me DAAR nu zo druk om gemaakt. Het is echt een verschil van een dag en een nacht en je zal zo blij zijn met je nieuwe borsten en vooral met je nieuwe leven, want die ga je krijgen. Ik vind het heerlijk dat ik nu geen bh meer aanhoeft ( kan hem niet aan omdat het zeer doet, maar dat is een ander verhaal. hahahaha) Het is heerlijk als je loopt of fietst en ze klotsen niet meer. Er zitten zoveel voordelen aan. Wees niet bang, laat het gewoon over je heen komen. Probeer je zinnen ergens anders op te zetten, ga lekker sneeuwballen gooien of op de slee :155:

Nog even en dan is het zover en nog even en het is allemaal alweer voorbij, denk daar maar aan. Al het negatieve kan omgezet worden in iets positiefs, probeer het maar!

Groetjes, Ivonne.

ps. Yasmintje, je kan beter even een topic voor jezelf openen, ik denk dat je dan ook wat meer reactie's krijg op je vragen.

Groetjes, Ivonne.

ben vandaag lekker de sneeuw in gegaan even alles van me af zetten .

nog even naar de makro geweest

pyama ,warme sokjes enz gekocht oliebollen gekocht en nu rustig op naar vrijdag .

bedankt ivonne het is fijn iets te horen van iemand die het zelfde mee heeft gemaakt op naar een nieuw begin thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Christel, da's waar ook, jij krijgt je bvk overmorgen. Meid, die zenuwen zijn begrijpelijk, maar echt nergens voor nodig !! Je gaat naar de ok... joh,ze zijn zo vriendelijk voor je, zeg gewoon dat je zenuwachtig bent, dat begrijpen ze en stellen ze je gerust. En meid je doet je ogen dicht, en je doet ze open en het is achter de rug !! Ik vind het zo stoer van je dat je het gewoon op de dag voor Kerst doet !! Ze zullen je vast heel erg verwennen in het ziekenhuis. Ik vond het zo heerlijk daar !! Lekker rustig, je kan slapen wanneer je wilt, krijgt drinken en eten op zijn tijd heerlijk. En je zweeft op een wolk vanwege je nieuwe boobies !! Komt helemaal goed !! Je hebt ons altijd nog om je er doorheen te slepen !! Heel veel succes !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Christel,

Wil je alvast heel veel succes wensen voor vrijdag!

Ook ik had twijfels over hoe of wat en ben tot heden ( bijna 4 weken) heel blij met het resultaat. Had zelf zoiets als ik het nu niet doet gebeurd er nooit wat.

Ik zal aan je denken :1bouncingboobs: !

Groetjes, Peppen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Christel,

Wat zal jij balen. Zit je jezelf helemaal sappel te maken krijg je zo'n telefoontje.

Alle voorbereidingen voor niets. Weet je al een nieuwe datum?

Heel veel sterkte en hoop dat je toch een beetje gezellige kerstdagen hebt!

Groetjes, Peppen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Christel,

Wat zal jij balen. Zit je jezelf helemaal sappel te maken krijg je zo'n telefoontje.

Alle voorbereidingen voor niets. Weet je al een nieuwe datum?

Heel veel sterkte en hoop dat je toch een beetje gezellige kerstdagen hebt!

Groetjes, Peppen

nee heb nog geen nieuwe datum ,kon wel meteen gemaakt worden maar wil nu rustig de feestdagen in.

in het nieuwe jaar maak ik een nieuwe afspraak en ga me dan maar weer voorbereiden .

kinderen waren blij heb wel effe gejankt en ergens ook opgelucht maar als dit maar niet betekent van uitstel komt afstel

iedereen fijne dagen en zodra ik nieuws heb meld ik me weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Christel,

Bah, wat vervelend zeg voor je :121: , phfffffffff, nou maar weer opnieuw een afspraak regelen binnen een weekje of 2, balen dit zeg! Zal het effe aanpassen in je titel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Christel,

Weet je al wat?

Groetjes, Peppen :1bouncingboobs:

Het ziekenhuis belde gisteren met de mededeling dat dokter de boer eind januarie weer kon opereren ,heb nog geen afspraak gemaakt ,moet eerst zien te regelen dat er 2 weken iemand is die een beetje kan helpen mijn man was nu 2 weken vrij ,en de angst is hierdoor ook weer toegenomen ,heb zondag mijn ziekenhuis tas maar uitgepakt.

vandaag 6 bhs binnengekregen met maatje gigantisch want had alles op een na weggegeooid ivm de verkleining

ga weer moed verzamelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Christel,

Begrijp dat je alles weer moet regelen. Dat is ook zeker balen van dit alles.

Maar al je bh's zowat al weggegooid???? Ik heb ze zelfs nog steeds liggen als aandenken :1bouncingboobs: .

Ook vervelend dat je angst weer toegenomen is, maar lijkt me een logische reactie op alles.

Hopelijk komt er weer snel een tijd en afgenomen angst zodat je de operatie kan ondergaan.

Sterkte!

Groetjes, Peppen :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.