Spring naar bijdragen
Borsten Forum
llaara

llaara : 25 april 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

Ik ben nu bijna 8 weken PO (woensdag) en ik ben super tevreden. Ik ben vorige week bh's gaan halen en passen bij de hunkemoller en ben uitgekomen op een 70F :blink:

Bh's zoeken word dus een beetje een drama.. Maargoed.. 

De maat van mijn borsten zelf ben ik wel super tevreden mee! 

Ik heb alleen dat m'n borsten nog best wel hard zijn, ondanks dat ik 8 weken po ben.. Iemand hier nog meer last van..? 

En heeft iemand nog meer sites of winkels behalve de hunkemoller en primark waar je betaalbare bh's heb voor grotere maten? 

Xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei llaara:

Ik ben nu bijna 8 weken PO (woensdag) en ik ben super tevreden. Ik ben vorige week bh's gaan halen en passen bij de hunkemoller en ben uitgekomen op een 70F :blink:

Bh's zoeken word dus een beetje een drama.. Maargoed.. 

De maat van mijn borsten zelf ben ik wel super tevreden mee! 

Ik heb alleen dat m'n borsten nog best wel hard zijn, ondanks dat ik 8 weken po ben.. Iemand hier nog meer last van..? 

En heeft iemand nog meer sites of winkels behalve de hunkemoller en primark waar je betaalbare bh's heb voor grotere maten? 

Xxx

Ik heb een 65DD. Heb altijd moeilijkheden met het vinden van de juiste omtrek laat staan dat het dan nog in DD bestaat! 

Ik ga nu altijd naar bravissimo voor mijn BH’s. Ik hou zoooo van hun BH’s zitten goed en zijn niet extreem duur! 

Ik weet wel niet of ze het hebben in België en Nederland (ik woon in Engeland) maar sommige merken dat ze er verkopen hadden ze in een klein lingeriewinkeltje voor grote maten bij mij in BE in mijn dorpje. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
40 minuten geleden zei Mrt:

Ik heb een 65DD. Heb altijd moeilijkheden met het vinden van de juiste omtrek laat staan dat het dan nog in DD bestaat! 

Ik ga nu altijd naar bravissimo voor mijn BH’s. Ik hou zoooo van hun BH’s zitten goed en zijn niet extreem duur! 

Ik weet wel niet of ze het hebben in België en Nederland (ik woon in Engeland) maar sommige merken dat ze er verkopen hadden ze in een klein lingeriewinkeltje voor grote maten bij mij in BE in mijn dorpje. 

Ohhh top! Thanks! 

Ik ga even kijken of ze online ook een site hebben waar ik eventueel kan bestellen :D

Xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 7-2-2018 om 19:45 zei Dreaming1991:

Hoi! Leuk dat je ervoor gekozen hebt de stap te zetten! De operatiedag verliep heel goed (in mijn topic heb ik een verslag geschreven), ik voelde me heel erg op mijn gemak en iedereen was heel lief en zorgzaam. Ik vond de pijn echt meevallen; de eerste dag voelde ik niets, dan had ik het twee nachten en 1 dag best lastig (beurs gevoel, rugpijn en misselijk) en toen was het helemaal verdwenen en had na 4 dagen geen pijnstillers meer nodig. Ik heb paracetamol, ibuprofen, antibiotica en een maagbeschermer genomen ; je krijgt ook Zaldiar voorgeschreven indien de pijn ondraaglijk zou zijn.

Ik voeg je toe aan mijn album, heb 295cc gekregen met een voorsituatie 75AA. Zo krijg je een beetje een idee.

Veel succes met het kiezen! en dan aftellen! :tatice_04:

Hoi, ik wil me ook graag laten opereren door dr Verdonck. Is het mogelijk dat ik ook toegang krijg tot je foto’s? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com