Ga naar inhoud

llaara : 25 april 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei llaara:

Oh dan hebben we ongeveer dezelfde bouw en cup, ik ben 1.73 ook 68 kilo dacht ik en heb een kleine 75B, scheelt per bh eigenlijk 

Ik krijg motiva high profile, ik heb gister ook nog ff foto's gemaakt van hoe het nu is haha

Ben nu onderweg met m'n vriend naar BBC, maar begin nu wel soort bang te worden haha

Alvast heel veel succes vandaag! 

Ik ben ook onderweg! Succes en tot over een paar uurtjes als we beide nieuwe boobs hebben haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou, gister was het zover hoor! 

 

De nacht ervoor heb ik met mijn vriend in een hotel in de buurt geslapen, anders is het 2 uur rijden vanaf mijn huis en op deze manier hadden we wat meer rust. 

De spanningen begonnen die dag ook wel te komen merkte ik dus het was goed dat ik ff afleiding had. 

 

Woensdag

We moesten kwart voor 11 in de kliniek zijn, maar waren al een halfuurtje eerder. We kregen daar nog de laatste formulieren die we moesten doorlezen en moesten ondertekenen en daarna werden we naar de wachtkamer verwezen. Kwart over 11 werd ik door de verpleegkundige gehaald. Eenmaal boven aangekomen mocht ik mij uitkleden tot mijn onderbroek en mijn spullen in m'n kluisje stoppen. Er werden foto's van mijn voorsituatie gemaakt voor mijn dossier en mocht daarna met een kleedje over mij heen op de stoel liggen. Het infuus werd aangebracht en ook hier werden nog een paar vragen gesteld. De verpleegkundige was ontzettend aardig en ik voelde me gelijk op mijn gemak, de zenuwen waren al gauw weg. Later kwam Verdonck nog eventjes om alles af te tekenen, de anesthesist is nog langs geweest en daarna kwam de verpleegkundige me halen om naar de operatie kamer te gaan. 

In de operatie kamer mocht ik lekker op een verwarmd bedje liggen en kreeg ik wat in m'n infuus wat voelde alsof ik 5 wijn op had en daarna kan ik me niks meer herinneren eigenlijk. 

Toen ik wakker werd op de uitslaapkamer, kreeg ik nog wat te drinken en ik kreeg tramadol omdat ik best wel behoorlijk veel pijn had, vooral aan de linker kant had ik steken. Ik heb me echt vergist in de pijn merkte ik. 

Toen ik een meisje in een rolstoel zag aankomen in de zaal vroeg ik aan Verdonck of ik ook zo naar binnen was gekomen, hij zei dat het zo was en dat ik zelfs het resultaat al had gezien. Ik kan me hier echt helemaal niks van herinneren haha

@Chikawahwah lag naast mij, heb nog even met haar gekletst.

Toen ik hoorde dat zij al mocht plassen, wilde ik ook, ik wilde naar huis haha

De zuster hielp me naar het toilet en daarna ging zij m'n spulletjes halen en kon ik naar m'n vriend toe. 

Toen ik bij m'n vriend aankwam, kwam alle emotie en pijn deruit en moest ik onwijs huilen. Hij heeft lekker een kussentje achter m'n hoofd gedaan en een dekentje over me heen gelegd en na even gekletst te hebben zijn we naar huis gegaan. 2 uur rijden... 

Na een halfuur werd ik al misselijk en moest ik overgeven, gelukkig had m'n vriend al een plastic tasje in de deur gelegd. We zijn daarna ergens gestopt en heeft hij een flesje water voor me gehaald, het ging toen wel weer. Toen we bijna thuis waren, moest ik weer overgeven en thuis nog een keer. 

Mijn eerste dag was geen pretje. 

Ik ben vanochtend om 5 uur wakker geworden van de pijn en heb hier een zwaardere pijnstiller voor genomen en kon daarna verder slapen. 

 

Vandaag gaat al een stukje beter, ik ben niet misselijk en heb al lekker wat gegeten. De pijn is ook goed te doen met de pijnstillers. 

BBC heeft nog gebeld om te vragen hoe het met mij ging, zij vertelde dat de pijn na de 4e dag zou afnemen, dus ik ben benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Chikawahwah:

Hoe gaat het nu met je @llaara ?

Qua pijn gaat het goed! Ik heb medicatieschema door best_boobie laten maken en dat werkt perfect

Hoe gaat het met jou? 

 

Mijn verband laat nu wel helemaal los.. Dus ik heb de kliniek gebeld en ik mag het eraf halen en een sportbh gaan dragen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Chikawahwah:

Bij mij gaat t ook goed, alleen precies hetzelfde probleem met het verband.... ik weet niet welke maat bh ik moet kopen dus ik wil proberen om het tot maandag te laten zitten....

Ik heb het toen bij het consult gevraagd, Verdonck vertelde toen dat je het kan laten opmeten over je verband heen. Dus ik ga straks naar de Hunkemoller om het te laten op meten en een sportbh te kopen, ze zijn nu 20% afgeprijsd ook. 

De kliniek zei dat het een stevige sportbeha moest zijn, die niet te strak zit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-4-2018 om 20:22 zei Sammel1994:

Hoi Boobs2015.

ik ben ook gister, 3-4 geopereerd bij Dr Verdonck! Lagen we misschien wel naast elkaar haha.

hoe voel jij je ?

Hoiiii.... denk t niet mop... ik was bij nio! Voel me

prima! Kan niet anders zeggen... zou t zo over doen. 

 

En jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou, bijna 2 weken po dus ik dacht laat ik maar even wat neerzetten over hoe het tot nu toe is verlopen. 

 

Ik heb de eerste 5 dagen alleen maar op bed gelegen, m'n vriend heeft een ongelukje op z'n werk gehad, zat in het gips, dus kon niet werken. Niet leuk, maar hij kon nu wel bij mij blijven om me te verzorgen. 

Ik heb de eerste 2/3 dagen mega veel pijn gehad en slikte eigenlijk gelijk Zaldiar. Ik kon bijna niks. 

Ik heb gelukkig een verstelbare bedbodem en dat is echt mijn redding geweest, geen gestuntel met kussens. 

Best_boobie had een medicatieschema voor me gemaakt en dat werkte top! 

Dag 5 ben ik overgegaan op paracetemol in plaats van Zaldiar omdat de pijn een stuk minder was en dag 7 ben ik helemaal gestopt met de medicatie. Er was voor mij geen verschil wanneer ik de medicatie wel of niet innam. 

De dagen dat ik Zaldiar nam, was ik mega slaperig en viel constant in slaap. Het maakte dan ook niet uit dat ik op mijn rug lag. 

Toen ik was gestopt met Zaldiar merkte ik dat ik minder slaperig werd en vanaf toen is het slapen een hel geworden. Ik kon/kan niet lekker liggen op m'n rug, word rond 5 uur wakker en kom daarna moeilijk in slaap. 

 

Vorige week dinsdag volgens mij, ben ik voor het eerst naar buiten geweest (op het tripje naar de Hunkemoller na.) Ik ben toen samen met m'n vriend een rondje gaan lopen in het bos. Ik voelde dat dit me onwijs goed deed, maar ik was wel binnen no time helemaal kapot. Dit was ook maar een klein rondje. 

Woensdag ben ik met m'n beste vriendin even naar de stad geweest om een tweede sportbh te kopen, dit ging goed en ik heb dit best lang volgehouden. 

Donderdag was ik jarig en ben ik lekker naar het strand geweest en ben ik uiteten geweest. 

Vrijdag ben ik wezen shoppen en Savonds bij vrienden geweest en zaterdag overdag naar het strand en Savonds weer bij vrienden eten. 

 

Na het eten werd het me teveel. Ik werd onwijs misselijk, ik weet niet of dit aan het eten lag. Ik ben toen naar huis gegaan en merkte dat ik gewoon echt teveel had gedaan de afgelopen dagen. Ik was op. Ik heb ff lekker bij m'n ouders op de bank gezeten en zondag rustig aan gedaan. 

 

Woensdag ben ik 2 weken po en ik voel me top. M'n borsten worden al onwijs mooi en ik heb nog geen seconde spijt gehad. Vrijdag gaan m'n hechtingen deruit en kan ik weer goed douchen. Daar kijk ik zo onwijs naar uit. 

Ik doe nu meestal een beetje m'n rug afspoelen en m'n benen onder de douche op de laagste stand en m'n oksels doe ik schoonmaken met een washandje. M'n haren kan ik gelukkig al een tijdje wassen. M'n vader heeft het eerst voor me gedaan. Tuinstoel in de badkamer gezet en met m'n hoofd achterover zodat hij het kon inzepen en uitspoelen. 2 dagen later ben ik het zelf gaan doen, volgens mij was dit vorige week dinsdag. Krukje gepakt, voorover gaan zitten met m'n hoofd, haar spoelen, kraan uit, inzepen, uitspoelen. Zo doe ik het nogsteeds. 

 

Nou. Volgens mij was dit mijn po verslag tot nu toe. 

Vragen zijn altijd welkom :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik ben nu bijna 8 weken PO (woensdag) en ik ben super tevreden. Ik ben vorige week bh's gaan halen en passen bij de hunkemoller en ben uitgekomen op een 70F :blink:

Bh's zoeken word dus een beetje een drama.. Maargoed.. 

De maat van mijn borsten zelf ben ik wel super tevreden mee! 

 

Ik heb alleen dat m'n borsten nog best wel hard zijn, ondanks dat ik 8 weken po ben.. Iemand hier nog meer last van..? 

En heeft iemand nog meer sites of winkels behalve de hunkemoller en primark waar je betaalbare bh's heb voor grotere maten? 

 

Xxx

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei llaara:

Ik ben nu bijna 8 weken PO (woensdag) en ik ben super tevreden. Ik ben vorige week bh's gaan halen en passen bij de hunkemoller en ben uitgekomen op een 70F :blink:

Bh's zoeken word dus een beetje een drama.. Maargoed.. 

De maat van mijn borsten zelf ben ik wel super tevreden mee! 

 

Ik heb alleen dat m'n borsten nog best wel hard zijn, ondanks dat ik 8 weken po ben.. Iemand hier nog meer last van..? 

En heeft iemand nog meer sites of winkels behalve de hunkemoller en primark waar je betaalbare bh's heb voor grotere maten? 

 

Xxx

 

 

 

 

 

Ik heb een 65DD. Heb altijd moeilijkheden met het vinden van de juiste omtrek laat staan dat het dan nog in DD bestaat! 

 

Ik ga nu altijd naar bravissimo voor mijn BH’s. Ik hou zoooo van hun BH’s zitten goed en zijn niet extreem duur! 

Ik weet wel niet of ze het hebben in België en Nederland (ik woon in Engeland) maar sommige merken dat ze er verkopen hadden ze in een klein lingeriewinkeltje voor grote maten bij mij in BE in mijn dorpje. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Mrt:

 

Ik heb een 65DD. Heb altijd moeilijkheden met het vinden van de juiste omtrek laat staan dat het dan nog in DD bestaat! 

 

Ik ga nu altijd naar bravissimo voor mijn BH’s. Ik hou zoooo van hun BH’s zitten goed en zijn niet extreem duur! 

Ik weet wel niet of ze het hebben in België en Nederland (ik woon in Engeland) maar sommige merken dat ze er verkopen hadden ze in een klein lingeriewinkeltje voor grote maten bij mij in BE in mijn dorpje. 

Ohhh top! Thanks! 

Ik ga even kijken of ze online ook een site hebben waar ik eventueel kan bestellen :D

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 7-2-2018 om 19:45 zei Dreaming1991:

Hoi! Leuk dat je ervoor gekozen hebt de stap te zetten! De operatiedag verliep heel goed (in mijn topic heb ik een verslag geschreven), ik voelde me heel erg op mijn gemak en iedereen was heel lief en zorgzaam. Ik vond de pijn echt meevallen; de eerste dag voelde ik niets, dan had ik het twee nachten en 1 dag best lastig (beurs gevoel, rugpijn en misselijk) en toen was het helemaal verdwenen en had na 4 dagen geen pijnstillers meer nodig. Ik heb paracetamol, ibuprofen, antibiotica en een maagbeschermer genomen ; je krijgt ook Zaldiar voorgeschreven indien de pijn ondraaglijk zou zijn.

 

Ik voeg je toe aan mijn album, heb 295cc gekregen met een voorsituatie 75AA. Zo krijg je een beetje een idee.

 

Veel succes met het kiezen! en dan aftellen! :tatice_04:

Hoi, ik wil me ook graag laten opereren door dr Verdonck. Is het mogelijk dat ik ook toegang krijg tot je foto’s? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.