Ga naar inhoud

llaara : 25 april 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Heeeeej.... 

Op 6-2-2018 om 22:32 zei llaara:

Hey meiden,

 

Ik heb zelf erg lang erover nagedacht om een borstvergroting te doen. Ik ben niet helemaal plat, maar het scheelt niet veel (ik schommel tussen de 75A en de 75B en ik ben 1.73 lang en weeg ongeveer 68 kilo), ik ben hier ook erg onzeker over. Ik merk het vooral op de momenten dat ik met mijn vriend in bed lig en toch onbewust constant m'n borsten bedek. Ook wanneer ik in de sportschool in de spiegel kijk, vind ik mezelf niet in verhouding.

Toen ik het vertelde tegen m'n vriend dat ik dit wilde doen steunde hij mij gelijk, dit geldt ook voor mijn ouders. Ik had eigenlijk niet verwacht dat mijn ouders zo relaxed zouden reageren, ondanks alles bespreekbaar is hier thuis.

 

Ik ben een beetje research gaan doen en kwam toen terecht bij Diana Gabriëls. Ik keek op haar instagram en YouTube kanaal en het zag er allemaal erg goed uit. De prijs was ook erg fijn. De meeste klinieken in Nederland laten je toch gauw tussen de 4000 en 5000 euro betalen, bij DG was dit maar 2600. Ik vertelde dit thuis en heb online een consult aangevraagd. Toch ging ik verder zoeken op internet en kwam uiteindelijk op het borstenforum terecht. Hier zag ik redelijk veel negatieve verhalen. Ik wist wel dat niet iedereen zo positief was over DG, maar wist niet precies waarom. Toen ik op een gegeven moment las dat de nazorg verschrikkelijk was en zodra je complicaties krijgt, zij haar handen ervan aftrekt, moest ik even slikken. Wilde ik dit dan wel bij haar laten doen? Nee. Die keuze was snel gemaakt.

 

Ik ging verder zoeken en zag erg vaak de Belgian Breast Clinic in Diest voorbij komen en ik kon nergens iets negatiefs vinden. Dat klonk goed. Ik ging kijken op de site en ook hier begon de prijs bij 2599 euro. Dat was mooi meegenomen. Ik heb een consult aangevraagd en de volgende dag gelijk het consult bij Diana Gabriëls afgezegd. 

 

9 november 2017 had ik mijn eerste consult bij Dr. Verdonck, mijn vriend ging deze dag mee. Ik had al erg veel over Verdonck gelezen zoals dat hij 800 tot 1000 borstvergrotingen doet per jaar.  Eenmaal aangekomen in Diest was de kliniek nog heel eventjes moeilijk te vinden doordat het net nieuw is en de locatie nog niet duidelijk is bij google maps, zodat wij ergens bij een afgelegen stukje terecht kwamen. Gelukkig waren we veel te vroeg in eerste instantie. 

Eenmaal binnen werden wij doorverwezen naar de wachtkamer. De kliniek is splinternieuw en dat is te zien, alles is strak en mooi. Dit gaf mij al een goed gevoel. We werden op tijd opgehaald voor het consult. De sfeer was fijn en ik voelde me op mijn gemak, al mijn vragen werden al beantwoord voordat ik ze überhaupt kon stellen. Voor het passen werd er eerst naar de vorm van mijn borsten gekeken om ook te kijken naar wat er mogelijk was. Daarna kreeg ik een hemdje aan en daar werden een soort kipfilets ingestopt. Dit liet zien hoe mijn borsten eruit gingen zien na de borstvergroting zonder bh. Ik merkte dat ik al snel zei dat ik het een mooi formaat vond omdat het contrast ineens erg groot is. Verdonck vroeg mij toch een maat groter te passen, dit vond ik ook erg mooi. Hij vertelde mij dat dit formaat (320 cc) goed in verhouding stond met mijn lichaam. Bij de BBC hebben ze 3 soorten protheses. Sebbin (2600,-), Mentor (2900,-) en Motiva (3400,-), alle drie de protheses zijn goed uiteraard, maar Motiva blinkt daar bovenuit. Ik heb dan ook gekozen voor Motiva, voor de gel, het chipje dat erin zit en omdat deze protheses de minste kans op kapselvorming geven.

Ik vond het een erg fijn consult en heb ook gelijk besloten om hier mijn borstvergroting te laten doen. Ook mijn vriend had er een goed gevoel over. 

 

Doordat ik in november nog bezig was met mijn rijbewijs, had ik nog niet de mogelijkheid om te sparen voor mijn borstvergroting. Dit ben ik gelijk gaan doen nadat ik mijn rijbewijs heb gehaald. Na 100 keer berekend te hebben wanneer ik het ongeveer bij elkaar zou hebben, kwam ik uit op eind april. Ik zit nog op school en aangezien je 2 weken echt niets mag, leek mij het verstandig om het voor de meivakantie te doen, zodat ik niks mis. Toen ik belde kon ik terecht op woensdag 25 april, de 27e zat al helemaal vol, dus ik ben blij dat ik zo vroeg van tevoren heb gebeld. 25 april is het dus eindelijk zover, nog iets minder dan 3 maanden :D

 

Ik ga donderdag (8-2-2018) nog een keer langs om te passen. Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed meer hoe het eruit zag en ben bang dat ik het dan straks toch te klein vind of iets. Zodra ik ben wezen passen zal ik mijn keuze hier nog even delen op het forum.

 

Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen van mensen die ook naar BBC zijn geweest hoe het zat met de pijn na deze operatie en hoe jullie de zorg vonden tijdens, voor en na de operatie.:lol:

 

 

 

 

 

Er is een april clubje. Gewoon gezellig kletshoekje van meiden die in april worden geholpen. Ook jij bent van harte uitgenodigd... 

 

-xxx-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 11-2-2018 om 18:07 zei Chbl:

 

75 A/B bij sommige bh's had ik een kleine B soms dan weer een A... dr. Verdonck werkt standaard met de ronde prothesen en dit was ook mijn voorkeur. Ik was eerder al bij een andere pc geweest en daar heb ik de druppelvorm wel eens gepast. Vond het persoonlijk niet zo mooi omdat ik van nature uit al druppelvormige borsten heb en ik wou ook een vollere boezem :) 

Heb je al foto’s kunnen maken van ben nieuwe vriendinnen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 6-2-2018 om 22:32 zei llaara:

Hey meiden,

 

Ik heb zelf erg lang erover nagedacht om een borstvergroting te doen. Ik ben niet helemaal plat, maar het scheelt niet veel (ik schommel tussen de 75A en de 75B en ik ben 1.73 lang en weeg ongeveer 68 kilo), ik ben hier ook erg onzeker over. Ik merk het vooral op de momenten dat ik met mijn vriend in bed lig en toch onbewust constant m'n borsten bedek. Ook wanneer ik in de sportschool in de spiegel kijk, vind ik mezelf niet in verhouding.

Toen ik het vertelde tegen m'n vriend dat ik dit wilde doen steunde hij mij gelijk, dit geldt ook voor mijn ouders. Ik had eigenlijk niet verwacht dat mijn ouders zo relaxed zouden reageren, ondanks alles bespreekbaar is hier thuis.

 

Ik ben een beetje research gaan doen en kwam toen terecht bij Diana Gabriëls. Ik keek op haar instagram en YouTube kanaal en het zag er allemaal erg goed uit. De prijs was ook erg fijn. De meeste klinieken in Nederland laten je toch gauw tussen de 4000 en 5000 euro betalen, bij DG was dit maar 2600. Ik vertelde dit thuis en heb online een consult aangevraagd. Toch ging ik verder zoeken op internet en kwam uiteindelijk op het borstenforum terecht. Hier zag ik redelijk veel negatieve verhalen. Ik wist wel dat niet iedereen zo positief was over DG, maar wist niet precies waarom. Toen ik op een gegeven moment las dat de nazorg verschrikkelijk was en zodra je complicaties krijgt, zij haar handen ervan aftrekt, moest ik even slikken. Wilde ik dit dan wel bij haar laten doen? Nee. Die keuze was snel gemaakt.

 

Ik ging verder zoeken en zag erg vaak de Belgian Breast Clinic in Diest voorbij komen en ik kon nergens iets negatiefs vinden. Dat klonk goed. Ik ging kijken op de site en ook hier begon de prijs bij 2599 euro. Dat was mooi meegenomen. Ik heb een consult aangevraagd en de volgende dag gelijk het consult bij Diana Gabriëls afgezegd. 

 

9 november 2017 had ik mijn eerste consult bij Dr. Verdonck, mijn vriend ging deze dag mee. Ik had al erg veel over Verdonck gelezen zoals dat hij 800 tot 1000 borstvergrotingen doet per jaar.  Eenmaal aangekomen in Diest was de kliniek nog heel eventjes moeilijk te vinden doordat het net nieuw is en de locatie nog niet duidelijk is bij google maps, zodat wij ergens bij een afgelegen stukje terecht kwamen. Gelukkig waren we veel te vroeg in eerste instantie. 

Eenmaal binnen werden wij doorverwezen naar de wachtkamer. De kliniek is splinternieuw en dat is te zien, alles is strak en mooi. Dit gaf mij al een goed gevoel. We werden op tijd opgehaald voor het consult. De sfeer was fijn en ik voelde me op mijn gemak, al mijn vragen werden al beantwoord voordat ik ze überhaupt kon stellen. Voor het passen werd er eerst naar de vorm van mijn borsten gekeken om ook te kijken naar wat er mogelijk was. Daarna kreeg ik een hemdje aan en daar werden een soort kipfilets ingestopt. Dit liet zien hoe mijn borsten eruit gingen zien na de borstvergroting zonder bh. Ik merkte dat ik al snel zei dat ik het een mooi formaat vond omdat het contrast ineens erg groot is. Verdonck vroeg mij toch een maat groter te passen, dit vond ik ook erg mooi. Hij vertelde mij dat dit formaat (320 cc) goed in verhouding stond met mijn lichaam. Bij de BBC hebben ze 3 soorten protheses. Sebbin (2600,-), Mentor (2900,-) en Motiva (3400,-), alle drie de protheses zijn goed uiteraard, maar Motiva blinkt daar bovenuit. Ik heb dan ook gekozen voor Motiva, voor de gel, het chipje dat erin zit en omdat deze protheses de minste kans op kapselvorming geven.

Ik vond het een erg fijn consult en heb ook gelijk besloten om hier mijn borstvergroting te laten doen. Ook mijn vriend had er een goed gevoel over. 

 

Doordat ik in november nog bezig was met mijn rijbewijs, had ik nog niet de mogelijkheid om te sparen voor mijn borstvergroting. Dit ben ik gelijk gaan doen nadat ik mijn rijbewijs heb gehaald. Na 100 keer berekend te hebben wanneer ik het ongeveer bij elkaar zou hebben, kwam ik uit op eind april. Ik zit nog op school en aangezien je 2 weken echt niets mag, leek mij het verstandig om het voor de meivakantie te doen, zodat ik niks mis. Toen ik belde kon ik terecht op woensdag 25 april, de 27e zat al helemaal vol, dus ik ben blij dat ik zo vroeg van tevoren heb gebeld. 25 april is het dus eindelijk zover, nog iets minder dan 3 maanden :D

 

Ik ga donderdag (8-2-2018) nog een keer langs om te passen. Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed meer hoe het eruit zag en ben bang dat ik het dan straks toch te klein vind of iets. Zodra ik ben wezen passen zal ik mijn keuze hier nog even delen op het forum.

 

Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen van mensen die ook naar BBC zijn geweest hoe het zat met de pijn na deze operatie en hoe jullie de zorg vonden tijdens, voor en na de operatie.:lol:

 

 

 

 

Ik word ook de 25e geopereerd bij dr Verdonck! Om dezelfde reden als jou ( ook nog op school, en dan heb ik 2 weken rust in de meivakantie) ik ga voor 350cc Sebbin high profile.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eergisteren 14/3 geopereerd bij dr Verdonck! 

Ik kreeg 295cc en 315cc (ik had een klein verschil van +/- 1cm in mijn borst)

De operatie is goed verlopen en iedereen was heel behulpzaam! 

 

Na de operatie was ik heel flauw, viel ik enkele keren flauw en was ik blij wanneer ik thuis in mijn zetel kon kruipen!  

Ik heb helaas wel veel pijn en mijn dafalgan is snel uitgewerkt. Dus ik neem de zwaardere pijnstiller. 

Gelukkig slaap ik altijd als een roosje, praktisch heel de dag en nacht door :P

dr Verdonck had me ook verwittigd dat dag 2 en 3 de zwaarste zouden zijn. Dag 2 was dit ook al heb ik vandaag het gevoel dat het beter gaat!

 

heel veel succes met je geplande operatie! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/2/2018 om 19:45 zei Dreaming1991:

Hoi! Leuk dat je ervoor gekozen hebt de stap te zetten! De operatiedag verliep heel goed (in mijn topic heb ik een verslag geschreven), ik voelde me heel erg op mijn gemak en iedereen was heel lief en zorgzaam. Ik vond de pijn echt meevallen; de eerste dag voelde ik niets, dan had ik het twee nachten en 1 dag best lastig (beurs gevoel, rugpijn en misselijk) en toen was het helemaal verdwenen en had na 4 dagen geen pijnstillers meer nodig. Ik heb paracetamol, ibuprofen, antibiotica en een maagbeschermer genomen ; je krijgt ook Zaldiar voorgeschreven indien de pijn ondraaglijk zou zijn.

 

Ik voeg je toe aan mijn album, heb 295cc gekregen met een voorsituatie 75AA. Zo krijg je een beetje een idee.

 

Veel succes met het kiezen! en dan aftellen! :tatice_04:

 

Hallo Dreaming, 

 

Zou je me ook willen toevoegen aan je album? Ben zo benieuwd! Heb zelf ook 295cc en 315cc gekregen door dr Verdonck. Kan niet wachten om de mijne te zien! Ze lijken nu zo klein helemaal plat gedrukt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 07/02/2018 at 7:45 PM, Dreaming1991 said:

Hoi! Leuk dat je ervoor gekozen hebt de stap te zetten! De operatiedag verliep heel goed (in mijn topic heb ik een verslag geschreven), ik voelde me heel erg op mijn gemak en iedereen was heel lief en zorgzaam. Ik vond de pijn echt meevallen; de eerste dag voelde ik niets, dan had ik het twee nachten en 1 dag best lastig (beurs gevoel, rugpijn en misselijk) en toen was het helemaal verdwenen en had na 4 dagen geen pijnstillers meer nodig. Ik heb paracetamol, ibuprofen, antibiotica en een maagbeschermer genomen ; je krijgt ook Zaldiar voorgeschreven indien de pijn ondraaglijk zou zijn.

 

Ik voeg je toe aan mijn album, heb 295cc gekregen met een voorsituatie 75AA. Zo krijg je een beetje een idee.

 

Veel succes met het kiezen! en dan aftellen! :tatice_04:

@Dreaming1991 Zou ik ook mogen spieken?  Ik heb ook klein maatje nu en krijg 275cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 6-2-2018 at 10:32 PM, llaara said:

Hey meiden,

 

Ik heb zelf erg lang erover nagedacht om een borstvergroting te doen. Ik ben niet helemaal plat, maar het scheelt niet veel (ik schommel tussen de 75A en de 75B en ik ben 1.73 lang en weeg ongeveer 68 kilo), ik ben hier ook erg onzeker over. Ik merk het vooral op de momenten dat ik met mijn vriend in bed lig en toch onbewust constant m'n borsten bedek. Ook wanneer ik in de sportschool in de spiegel kijk, vind ik mezelf niet in verhouding.

Toen ik het vertelde tegen m'n vriend dat ik dit wilde doen steunde hij mij gelijk, dit geldt ook voor mijn ouders. Ik had eigenlijk niet verwacht dat mijn ouders zo relaxed zouden reageren, ondanks alles bespreekbaar is hier thuis.

 

Ik ben een beetje research gaan doen en kwam toen terecht bij Diana Gabriëls. Ik keek op haar instagram en YouTube kanaal en het zag er allemaal erg goed uit. De prijs was ook erg fijn. De meeste klinieken in Nederland laten je toch gauw tussen de 4000 en 5000 euro betalen, bij DG was dit maar 2600. Ik vertelde dit thuis en heb online een consult aangevraagd. Toch ging ik verder zoeken op internet en kwam uiteindelijk op het borstenforum terecht. Hier zag ik redelijk veel negatieve verhalen. Ik wist wel dat niet iedereen zo positief was over DG, maar wist niet precies waarom. Toen ik op een gegeven moment las dat de nazorg verschrikkelijk was en zodra je complicaties krijgt, zij haar handen ervan aftrekt, moest ik even slikken. Wilde ik dit dan wel bij haar laten doen? Nee. Die keuze was snel gemaakt.

 

Ik ging verder zoeken en zag erg vaak de Belgian Breast Clinic in Diest voorbij komen en ik kon nergens iets negatiefs vinden. Dat klonk goed. Ik ging kijken op de site en ook hier begon de prijs bij 2599 euro. Dat was mooi meegenomen. Ik heb een consult aangevraagd en de volgende dag gelijk het consult bij Diana Gabriëls afgezegd. 

 

9 november 2017 had ik mijn eerste consult bij Dr. Verdonck, mijn vriend ging deze dag mee. Ik had al erg veel over Verdonck gelezen zoals dat hij 800 tot 1000 borstvergrotingen doet per jaar.  Eenmaal aangekomen in Diest was de kliniek nog heel eventjes moeilijk te vinden doordat het net nieuw is en de locatie nog niet duidelijk is bij google maps, zodat wij ergens bij een afgelegen stukje terecht kwamen. Gelukkig waren we veel te vroeg in eerste instantie. 

Eenmaal binnen werden wij doorverwezen naar de wachtkamer. De kliniek is splinternieuw en dat is te zien, alles is strak en mooi. Dit gaf mij al een goed gevoel. We werden op tijd opgehaald voor het consult. De sfeer was fijn en ik voelde me op mijn gemak, al mijn vragen werden al beantwoord voordat ik ze überhaupt kon stellen. Voor het passen werd er eerst naar de vorm van mijn borsten gekeken om ook te kijken naar wat er mogelijk was. Daarna kreeg ik een hemdje aan en daar werden een soort kipfilets ingestopt. Dit liet zien hoe mijn borsten eruit gingen zien na de borstvergroting zonder bh. Ik merkte dat ik al snel zei dat ik het een mooi formaat vond omdat het contrast ineens erg groot is. Verdonck vroeg mij toch een maat groter te passen, dit vond ik ook erg mooi. Hij vertelde mij dat dit formaat (320 cc) goed in verhouding stond met mijn lichaam. Bij de BBC hebben ze 3 soorten protheses. Sebbin (2600,-), Mentor (2900,-) en Motiva (3400,-), alle drie de protheses zijn goed uiteraard, maar Motiva blinkt daar bovenuit. Ik heb dan ook gekozen voor Motiva, voor de gel, het chipje dat erin zit en omdat deze protheses de minste kans op kapselvorming geven.

Ik vond het een erg fijn consult en heb ook gelijk besloten om hier mijn borstvergroting te laten doen. Ook mijn vriend had er een goed gevoel over. 

 

Doordat ik in november nog bezig was met mijn rijbewijs, had ik nog niet de mogelijkheid om te sparen voor mijn borstvergroting. Dit ben ik gelijk gaan doen nadat ik mijn rijbewijs heb gehaald. Na 100 keer berekend te hebben wanneer ik het ongeveer bij elkaar zou hebben, kwam ik uit op eind april. Ik zit nog op school en aangezien je 2 weken echt niets mag, leek mij het verstandig om het voor de meivakantie te doen, zodat ik niks mis. Toen ik belde kon ik terecht op woensdag 25 april, de 27e zat al helemaal vol, dus ik ben blij dat ik zo vroeg van tevoren heb gebeld. 25 april is het dus eindelijk zover, nog iets minder dan 3 maanden :D

 

Ik ga donderdag (8-2-2018) nog een keer langs om te passen. Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed meer hoe het eruit zag en ben bang dat ik het dan straks toch te klein vind of iets. Zodra ik ben wezen passen zal ik mijn keuze hier nog even delen op het forum.

 

Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen van mensen die ook naar BBC zijn geweest hoe het zat met de pijn na deze operatie en hoe jullie de zorg vonden tijdens, voor en na de operatie.:lol:

 

 

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of je het nieuws volgt, maar Patty Brard is niet te spreken over deze kliniek. https://www.ad.nl/show/patty-brard-woedend-om-gerucht-over-vermeende-maagverkleining~afb4ddd5/ 

Geen idee of ze goede artsen hebben, maar lijkt me toch goed om te weten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/7/2018 at 10:45 PM, Dreaming1991 said:

Hoi! Leuk dat je ervoor gekozen hebt de stap te zetten! De operatiedag verliep heel goed (in mijn topic heb ik een verslag geschreven), ik voelde me heel erg op mijn gemak en iedereen was heel lief en zorgzaam. Ik vond de pijn echt meevallen; de eerste dag voelde ik niets, dan had ik het twee nachten en 1 dag best lastig (beurs gevoel, rugpijn en misselijk) en toen was het helemaal verdwenen en had na 4 dagen geen pijnstillers meer nodig. Ik heb paracetamol, ibuprofen, antibiotica en een maagbeschermer genomen ; je krijgt ook Zaldiar voorgeschreven indien de pijn ondraaglijk zou zijn.

 

Ik voeg je toe aan mijn album, heb 295cc gekregen met een voorsituatie 75AA. Zo krijg je een beetje een idee.

 

Veel succes met het kiezen! en dan aftellen! :tatice_04:

Hey! Zou ik je album ook mogen bekijken AUB? Ik twijfel erg over de maat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey meiden, 

 

Wat een reacties allemaal, super leuk! 

Ik heb een tijdje niet meer op borstenforum gekeken omdat ik merkte dat ik heel erg ging twijfelen in het aantal cc's door alle foto's en verhalen. 

 

Over 3 weken heb ik mijn operatie, bewust hiervoor gekozen door de 2 weken meivakantie die hierna volgen. 

 

Uiteindelijk heb ik na veel twijfelen toch  gekozen voor 375cc full motiva.

Ik heb 350cc gepast en 400cc, ik vond 350 net te klein en 400 te groot en heb uiteindelijk besloten voor de middenweg, de 375 cc. 

Ook heb ik nog lang getwijfeld of ik misschien toch 400 wilde omdat een vriendin dit ook had en ik haar borsten echt een super mooie maat vind, maar ik ben toch bij mijn 375cc gebleven.  

 

Ik heb echt super veel zin in de operatie, helemaal na jullie positieve berichten :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-3-2018 om 20:30 zei Chikawahwah:

Ik word ook de 25e geopereerd bij dr Verdonck! Om dezelfde reden als jou ( ook nog op school, en dan heb ik 2 weken rust in de meivakantie) ik ga voor 350cc Sebbin high profile.

 

Wat leuk! Misschien zie ik je dan :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-2-2018 om 16:42 zei Boobs2015:

Hoi spannend he?? Ik mag 3 april onder het mes....!! We hebben ongeveer dezelfde afmetingen (171 lang/ 64kg zwaar).

 

Zullen we elkaar op de hoogte houden van hoe t gaat?

Hoi Boobs2015.

ik ben ook gister, 3-4 geopereerd bij Dr Verdonck! Lagen we misschien wel naast elkaar haha.

hoe voel jij je ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meid,

 

waar heb je nu uiteindelijk voor gekozen?

ikzelf moet volgende week gaan, en ben nu toch een beetje aan het twijfelen.

hij raadde bij mij ook 330CC aan maar vond 300CC toch al voldoende.
ik heb normaal hetzelfde postuur als jij.

 

ik wou even je mening horen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei stephie:

Hey Meid,

 

waar heb je nu uiteindelijk voor gekozen?

ikzelf moet volgende week gaan, en ben nu toch een beetje aan het twijfelen.

hij raadde bij mij ook 330CC aan maar vond 300CC toch al voldoende.
ik heb normaal hetzelfde postuur als jij.

 

ik wou even je mening horen. :)

Haay

Ik ben twee keer gaan passen, eerst vond ik 320 al genoeg, maar ben uiteindelijk toch bij de tweede keer passen op 375 uitgekomen 

Je hoort echt heel veel dat meiden uiteindelijk toch groter wilde, dus Verdonck zei ook dat je bij twijfel beter de grootste kan nemen

 

Je kan altijd nog een tweede keer passen voor de zekerheid, ik vond dat zelf heel fijn 

 

Succes! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 16-4-2018 om 18:34 zei Chikawahwah:

@llaara heb je ondertussen al een tijdstip?

Yes! Ik moet 10:45 aanwezig zijn en ik word 11:45 geopereerd 

Jij? 

 

En je bent nog een keer wezen passen toch? Hoeveel cc neem je uiteindelijk? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei llaara:

Yes! Ik moet 10:45 aanwezig zijn en ik word 11:45 geopereerd 

Jij? 

 

En je bent nog een keer wezen passen toch? Hoeveel cc neem je uiteindelijk? 

Ik moet 11:30 aanwezig zijn en wordt 12:30 geopereerd dus dan gaan we elkaar wel zien! Ik ben inderdaad nog eens gaan passen maar blijf bij 350. Heb een vrij dunne huid dus als ik groter zou pakken is de kans op striemen ook groter en dat wil ik niet! Hoe veel cc pak jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Chikawahwah:

Ik moet 11:30 aanwezig zijn en wordt 12:30 geopereerd dus dan gaan we elkaar wel zien! Ik ben inderdaad nog eens gaan passen maar blijf bij 350. Heb een vrij dunne huid dus als ik groter zou pakken is de kans op striemen ook groter en dat wil ik niet! Hoe veel cc pak jij? 

Ohh okee, nja 350 is heel mooi en het zou zonde wezen als je striemen krijgt

Wat was jouw voor situatie ook alweer? 

 

Ik ben uiteindelijk op 375 uitgekomen, ik kon wel meer nemen, wilde eerst 400, maar vind dit meer dan genoeg 

 

Wat grappig dat jij precies degene bent die na mij geopereerd word :)

Ik zie je dan wel op de uitslaapkamer denk ik

 

Merk wel aan mezelf dat ik nu wel gezonde spanning begin te krijgen 

 

Tot woensdag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei llaara:

Ohh okee, nja 350 is heel mooi en het zou zonde wezen als je striemen krijgt

Wat was jouw voor situatie ook alweer? 

 

Ik ben uiteindelijk op 375 uitgekomen, ik kon wel meer nemen, wilde eerst 400, maar vind dit meer dan genoeg 

 

Wat grappig dat jij precies degene bent die na mij geopereerd word :)

Ik zie je dan wel op de uitslaapkamer denk ik

 

Merk wel aan mezelf dat ik nu wel gezonde spanning begin te krijgen 

 

Tot woensdag! 

Ik ben 175 en 68kg en heb nu een kleine B cup. Draag nu altijd maximizers maat 80B.

Welk merk pakte jij ook alweer en wat was jou voorsituatie? Ik ga straks wel nog ff foto's maken ter herinnering haha. 

Ik ben nog niet echt zenuwachtig en heb de dag ook nog goed vol gepland vandaag. Ik ben zelf verpleegkundige dus ken de routine voor en na de operatie wel.

Ik droom wel al een aantal nachten dat ik niet op mijn zij mag slapen en dan wordt ik sochtends ook op m'n rug wakker...

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Chikawahwah:

Ik ben 175 en 68kg en heb nu een kleine B cup. Draag nu altijd maximizers maat 80B.

Welk merk pakte jij ook alweer en wat was jou voorsituatie? Ik ga straks wel nog ff foto's maken ter herinnering haha. 

Ik ben nog niet echt zenuwachtig en heb de dag ook nog goed vol gepland vandaag. Ik ben zelf verpleegkundige dus ken de routine voor en na de operatie wel.

Ik droom wel al een aantal nachten dat ik niet op mijn zij mag slapen en dan wordt ik sochtends ook op m'n rug wakker...

Oh dan hebben we ongeveer dezelfde bouw en cup, ik ben 1.73 ook 68 kilo dacht ik en heb een kleine 75B, scheelt per bh eigenlijk 

Ik krijg motiva high profile, ik heb gister ook nog ff foto's gemaakt van hoe het nu is haha

Ben nu onderweg met m'n vriend naar BBC, maar begin nu wel soort bang te worden haha

Alvast heel veel succes vandaag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.