Ga naar inhoud

Annemarte : 28 april 2018 : Dr. Jurgens : Worldeye


Aanbevolen berichten

Dag 26 po vandaag. Stiekem in de winkel alvast een bh gepast, 75D whuuut :43:

Zo gek om ineens een 'grote' cup te hebben. het viel me nu pas op hoe weinig bh's er zijn zonder push-up en hoe weinig er zijn in de maten D en E die ik zocht. normaal was ik superblij met alle push-up A'tjes, nu heb ik er zeker een kwartier over gedaan om een bh te vinden die ik dacht te passen:45:

Nog 16 dagen en dan mag de sport-bh uit, dan ga ik me laten opmeten en gelijk een mooie bh kopen:wub:  Ben erg benieuwd welke maat het daadwerkelijk wordt, al hoop ik dat het een D blijft ipv E, dan is er waarschijnlijk nét iets meer keuze van leuke bh's...

Nog ruim 2 weekjes geduld dus voor mij, zie ze gelukkig wel met de dag mooier worden :) 

Voor wie mijn album wilt bekijken en nog geen toegang heeft, laat het even weten dan voeg ik je toe !

 

Liefs, Annemarte

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi. Ik heb net je verslagen gelezen, leuk! Ik ben vandaag precies 1 week po. Zou ik in je album mogen kijken? Ben blij voor je dat je je boobs mooi vindt, omdat je daar in het begin zo bang voor was. Heeft de dokter toch gelijk gekregen:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei nieuw1:

hoi hoi. Ik heb net je verslagen gelezen, leuk! Ik ben vandaag precies 1 week po. Zou ik in je album mogen kijken? Ben blij voor je dat je je boobs mooi vindt, omdat je daar in het begin zo bang voor was. Heeft de dokter toch gelijk gekregen:D

Ooh wat leuk, gefeliciteerd met je nieuwe vriendinnen :) 

Ik vind ze vanaf de zijkant nog erg lelijk hoor, maar dat duurt bij mij wel 3 maanden voordat ze rond zijn onderin (ze zijn nu nog heel puntig en onder leeg) zei mijn arts, dus kwestie van geduld..

ik voeg je toe! 

Heb je zelf ook een album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Annemarte:

Ooh wat leuk, gefeliciteerd met je nieuwe vriendinnen :) 

Ik vind ze vanaf de zijkant nog erg lelijk hoor, maar dat duurt bij mij wel 3 maanden voordat ze rond zijn onderin (ze zijn nu nog heel puntig en onder leeg) zei mijn arts, dus kwestie van geduld..

ik voeg je toe! 

Heb je zelf ook een album? 

Nou, ik vind ze supermooi! Nu al. En je weet, ze worden nog mooier. Nee, ik heb zelf geen album, anders zou je zeker kunnen kijken hoor. Ik heb er eigenlijk niet zo over nagedacht....:39:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei nieuw1:

Nou, ik vind ze supermooi! Nu al. En je weet, ze worden nog mooier. Nee, ik heb zelf geen album, anders zou je zeker kunnen kijken hoor. Ik heb er eigenlijk niet zo over nagedacht....:39:

Dankjewel! Vind ze van de voorkant ook al heel mooi :) 

wat heb je gekregen bij je operatie? hoeveel cc enzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Annemarte:

Dankjewel! Vind ze van de voorkant ook al heel mooi :) 

wat heb je gekregen bij je operatie? hoeveel cc enzo?

i

 

9 minuten geleden zei Annemarte:

Dankjewel! Vind ze van de voorkant ook al heel mooi :) 

wat heb je gekregen bij je operatie? hoeveel cc enzo?

Ik heb 425 cc gekregen. Dual plane. Ik vind de mijne al supermooi, zo weekje po. Ben dus dik tevreden:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Annemarte!

 

Net met veel plezier je verhaal gelezen. Fijn dat je borsten al steeds mooier worden en dat jij er steeds blijer mee bent! Een borstvergroting is echt een kwestie van geduld hebben, en met tubulaire borsten geldt dat NOG meer...

Wist jij van te voren dat je tubulaire borsten had? Ik vind wel herkenning in je verhaal, ik heb namelijk ook tubulaire borsten en wil zo graag af van die puntige vorm! Zal er waarschijnlijk ook nog wel lang op moeten wachten totdat ze die mooie ronding van de onderkant gaan krijgen.

Mag ik ook toegang tot je album? Ben heel erg benieuwd na je verhaal^_^

 

Hoe gaat het nu met je qua herstel? Doe je de dagelijkse dingen allemaal al weer?

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Ittybittymary:

Hoi Annemarte!

 

Net met veel plezier je verhaal gelezen. Fijn dat je borsten al steeds mooier worden en dat jij er steeds blijer mee bent! Een borstvergroting is echt een kwestie van geduld hebben, en met tubulaire borsten geldt dat NOG meer...

Wist jij van te voren dat je tubulaire borsten had? Ik vind wel herkenning in je verhaal, ik heb namelijk ook tubulaire borsten en wil zo graag af van die puntige vorm! Zal er waarschijnlijk ook nog wel lang op moeten wachten totdat ze die mooie ronding van de onderkant gaan krijgen.

Mag ik ook toegang tot je album? Ben heel erg benieuwd na je verhaal^_^

 

Hoe gaat het nu met je qua herstel? Doe je de dagelijkse dingen allemaal al weer?

 

Liefs!

Hoihoi, dat geduld klopt zeker. Ik ben nu ruim 5 weken verder en ze worden langzaam steeds ronder en zachter. Ik vond wel altijd dat ik een gekke vorm 'borsten' had (eigenlijk had ik alleen weefsel onder mn tepel), maar had geen idee dat hier een naam voor was. Daar kwam ik pas achter toen ik eenmaal op consult was geweest en me hier op het forum had aangemeld. 

Qua herstel gaat het super, ik had eigenlijk na een week al helemaal geen pijn meer. Je moet dan wel heel erg opletten dat je niet over je grens gaat met tillen enzo. 

Ik zal je toevoegen aan mn album,kun je eens een kijkje nemen :)

ik heb echter al een tijdje geen nieuwe foto's toegevoegd omdat ik het heel druk heb momenteel. Ze zijn dus nu al lang niet meer zo puntig als op de foto's in mn album te zien is. Echt een mooie ronding heb ik van de zijkant nog niet, maar mijn arts zei dat dat bij mij echt wel zo'n 3 maanden zou duren. 

Heb je trouwens al een operatiedatum of ben je nog aan het oriënteren? 

Als je nog wat wilt vragen mag je ook altijd een privéberichtje sturen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Annemarte:

Hoihoi, dat geduld klopt zeker. Ik ben nu ruim 5 weken verder en ze worden langzaam steeds ronder en zachter. Ik vond wel altijd dat ik een gekke vorm 'borsten' had (eigenlijk had ik alleen weefsel onder mn tepel), maar had geen idee dat hier een naam voor was. Daar kwam ik pas achter toen ik eenmaal op consult was geweest en me hier op het forum had aangemeld. 

Qua herstel gaat het super, ik had eigenlijk na een week al helemaal geen pijn meer. Je moet dan wel heel erg opletten dat je niet over je grens gaat met tillen enzo. 

Ik zal je toevoegen aan mn album,kun je eens een kijkje nemen :)

ik heb echter al een tijdje geen nieuwe foto's toegevoegd omdat ik het heel druk heb momenteel. Ze zijn dus nu al lang niet meer zo puntig als op de foto's in mn album te zien is. Echt een mooie ronding heb ik van de zijkant nog niet, maar mijn arts zei dat dat bij mij echt wel zo'n 3 maanden zou duren. 

Heb je trouwens al een operatiedatum of ben je nog aan het oriënteren? 

Als je nog wat wilt vragen mag je ook altijd een privéberichtje sturen ;) 

 

Oh wat zijn ze mooi geworden zeg!!!!!!! :33:Wow daar kun je echt trots op zijn. Vooral de voorkant ziet er al helemaal top uit, en van de zijkant gaat het dus alleen nog maar verbeteren qua ronding. 

Het is echt precies alsof ik naar mijn eigen borsten kijk! En qua lichaamsbouw is het ook vergelijkbaar. Ik heb ook een album aangemaakt (staan alleen nog foto's in van de pas-sessie), als je wil kan ik je daar ook toevoegen!

 

Fijn dat je herstel zo voorspoedig is gegaan. Mijn operatiedatum is 28 juni, ook al best snel! 

Als ik jouw foto's zie heb ik echt goede hoop op dat ik ook zulke mooie borsten kan gaan krijgen :) 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Ittybittymary:

 

Oh wat zijn ze mooi geworden zeg!!!!!!! :33:Wow daar kun je echt trots op zijn. Vooral de voorkant ziet er al helemaal top uit, en van de zijkant gaat het dus alleen nog maar verbeteren qua ronding. 

Het is echt precies alsof ik naar mijn eigen borsten kijk! En qua lichaamsbouw is het ook vergelijkbaar. Ik heb ook een album aangemaakt (staan alleen nog foto's in van de pas-sessie), als je wil kan ik je daar ook toevoegen!

 

Fijn dat je herstel zo voorspoedig is gegaan. Mijn operatiedatum is 28 juni, ook al best snel! 

Als ik jouw foto's zie heb ik echt goede hoop op dat ik ook zulke mooie borsten kan gaan krijgen :) 

 

xxx

Awh lief, dankjewel !:54: 

Ik ben trouwens 1.66m, 60kg en borstomvang is 76cm, maar in de winkel werd me vandaag een 70F aangemeten.  

ik zou graag kijken in je album, ben heel benieuwd!

ik zal zo snel mogelijk nieuwe foto's in mijn album zetten, dan kan je een beetje volgen hoe het resultaat verbetert in de loop der tijd. denk dat ik dat eind van de week doe, ik ga me donderdag officieel laten opmeten en wat bh's kopen, dus dit weekend zullen er denk ik wel nieuwe foto's komen :) 

Door wie word je geopereerd? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Annemarte:

Awh lief, dankjewel !:54: 

Ik ben trouwens 1.66m, 60kg en borstomvang is 76cm, maar in de winkel werd me vandaag een 70F aangemeten.  

ik zou graag kijken in je album, ben heel benieuwd!

ik zal zo snel mogelijk nieuwe foto's in mijn album zetten, dan kan je een beetje volgen hoe het resultaat verbetert in de loop der tijd. denk dat ik dat eind van de week doe, ik ga me donderdag officieel laten opmeten en wat bh's kopen, dus dit weekend zullen er denk ik wel nieuwe foto's komen :) 

Door wie word je geopereerd? 

 

 

Ja super leuk om te volgen hoe het resultaat zich ontwikkeld! Ik heb je toegevoegd aan mijn album. Ga binnenkort ook even 'voor'foto's maken en toevoegen. 

Oh dan is het idd vergelijkbaar! Ik ben 1.70 en 60 kilo en zit tussen omtrek 70 en 75 in. En ik wordt geopereerd door dr. Luijendijk, een arts die veel tubulaire borsten opereerd!

 

Ahh wat heerlijk dat je bh's gaat kopen:tatice_04: Dat moet super leuk zijn! Ik wil ook speciaal een spaarpotje daarvoor gaan aanleggen haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ittybittymary:

 

Ja super leuk om te volgen hoe het resultaat zich ontwikkeld! Ik heb je toegevoegd aan mijn album. Ga binnenkort ook even 'voor'foto's maken en toevoegen. 

Oh dan is het idd vergelijkbaar! Ik ben 1.70 en 60 kilo en zit tussen omtrek 70 en 75 in. En ik wordt geopereerd door dr. Luijendijk, een arts die veel tubulaire borsten opereerd!

 

Ahh wat heerlijk dat je bh's gaat kopen:tatice_04: Dat moet super leuk zijn! Ik wil ook speciaal een spaarpotje daarvoor gaan aanleggen haha. 

Haha ja is echt leuk! Voelde me echt even trots om in zo'n grote cup te passen whaha

Ik haf van mn vriend een bon van de hunkemoller gehad, superlief :)

ik ga eens spieken in je album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag laten opmeten en lekker bh's geshopt, 70 E en sommige modellen 70F :) 

Altijd gedacht dat ik 80 nodig had, maar zelfs 75 bleek te wijd (was ook wel wat afgevallen dus wellicht komt het daardoor) 

Helemaal happy, foto's staan in mijn album. als je een kijkje wilt nemen, vraag dan even om toegang en dan voeg ik je toe ;) 

Op naar een mooie zomer EINDELIJK met een vrouwenlichaam :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Annemarte oh zo herkenbaar! Ik kwam ook pas tijdens consult erachter dat ik tubulaire borsten had (milde vorm). Vond altijd dat het een rare vorm had en had bijna geen borstweefsel maarja geen idee dat dit een naam had. 

 

Ik ben 29 mei geopereerd en ze moeten nog zakken en de juiste vorm krijgen, maar zie nu al verschil met de eerste week. Alles staat nog zo strak bij mij... echt beetje alsof het beton is...

 

Zou je je album met mij willen delen? Ik ga ook ff kijken hoe dat werkt en zal wat uploaden. Vind het wel beetje spannend om te delen omdat het nog niet eruit ziet zoals ik zou willen :blush:...

 

@Ittybittymary jij hebt ook beetje zelfde verhaal! Mag ik jouw album ook zien?

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Evaa:

@Annemarte oh zo herkenbaar! Ik kwam ook pas tijdens consult erachter dat ik tubulaire borsten had (milde vorm). Vond altijd dat het een rare vorm had en had bijna geen borstweefsel maarja geen idee dat dit een naam had. 

 

Ik ben 29 mei geopereerd en ze moeten nog zakken en de juiste vorm krijgen, maar zie nu al verschil met de eerste week. Alles staat nog zo strak bij mij... echt beetje alsof het beton is...

 

Zou je je album met mij willen delen? Ik ga ook ff kijken hoe dat werkt en zal wat uploaden. Vind het wel beetje spannend om te delen omdat het nog niet eruit ziet zoals ik zou willen :blush:...

 

@Ittybittymary jij hebt ook beetje zelfde verhaal! Mag ik jouw album ook zien?

 

x

Ik ga je toevoegen meid! Ben idd ook e benieuwd naar jouw foto's maar snapcje heel goed. Ben zelf heel blij met het vooraanzicht maar de zijkant is nog verre van mooi maar zie wel langzaam vooruitgang gelukkig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Annemarte!

 

Ook voor mij heel herkenbaar. Ik ben me nog aan het oriënteren over waar ik de borstvergroting laat doen en ben ook nieuwe op dit forum :) . Jij bent wel heel tevreden over jouw keuze? Zou je mij ook willen toevoegen aan je album? Ben erg benieuwd.

 

Groetjes, 

Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-6-2018 om 22:17 zei Evaa:

@Annemarte oh zo herkenbaar! Ik kwam ook pas tijdens consult erachter dat ik tubulaire borsten had (milde vorm). Vond altijd dat het een rare vorm had en had bijna geen borstweefsel maarja geen idee dat dit een naam had. 

 

Ik ben 29 mei geopereerd en ze moeten nog zakken en de juiste vorm krijgen, maar zie nu al verschil met de eerste week. Alles staat nog zo strak bij mij... echt beetje alsof het beton is...

 

Zou je je album met mij willen delen? Ik ga ook ff kijken hoe dat werkt en zal wat uploaden. Vind het wel beetje spannend om te delen omdat het nog niet eruit ziet zoals ik zou willen :blush:...

 

@Ittybittymary jij hebt ook beetje zelfde verhaal! Mag ik jouw album ook zien?

 

x

Hoi Evaa, ja zeker! Ik zal je toevoegen (even kijken of dat lukt vanaf mn telefoon en anders doe ik het vanavond). Ik vind het ook spannend om foto’s van mijn voorsituatie te plaatsen maar ga het denk ik toch maar doen! Heb zelf ook veel gehad aan de foto’s van het hele proces van andere vrouwen met tubulaire borsten. 

Wil je mij toevoegen aan jouw album als je die maakt? Ben benieuwd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.