Ga naar inhoud

vraagje


Ine1

Aanbevolen berichten

hallo allemaal, ik ben 10 januari geopereerd door dr verdonck in diest, heb 295cc genomen. nu ben ik dus bijna vier weken po. nu heb ik opgemerkt dat mijn li borst feller is ingedaald, er zit een klein beetje verschil op. moet ik me al zorgen maken? of is dit nog veel te vroeg. Krijg soms ook nog steken in beide borsten? is dit nog normaal? aangezien ik de 12de februari terug begin te werken( dr verdonck heeft gezegd dat ik mocht) werk ook in de zorg( dus veel heffen en trekken). groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Ine1:

hallo allemaal, ik ben 10 januari geopereerd door dr verdonck in diest, heb 295cc genomen. nu ben ik dus bijna vier weken po. nu heb ik opgemerkt dat mijn li borst feller is ingedaald, er zit een klein beetje verschil op. moet ik me al zorgen maken? of is dit nog veel te vroeg. Krijg soms ook nog steken in beide borsten? is dit nog normaal? aangezien ik de 12de februari terug begin te werken( dr verdonck heeft gezegd dat ik mocht) werk ook in de zorg( dus veel heffen en trekken). groetjes 

Ik zou in dit geval vooral de band goed blijven dragen. Dat is heel belangrijk.. 
Liefst de kant die hoger zit een beetje ontzien, maar dat is natuurlijk lastig in de zorg (afhankelijk van welke tak je zit)

Je ziet vaak een verschil tussen de borsten, vooral de eerste weken. Pas na 3 maanden zie je eigenlijk een beetje hoe het eindresultaat gaat worden.

Ik kan natuurlijk niet beloven dat je borsten gelijk worden, dat is onmogelijk om iemand te beloven haha, maar ik kan alleen uitgaan van wat ik vaker voorbij zie komen :)

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei best_boobie:

Ik zou in dit geval vooral de band goed blijven dragen. Dat is heel belangrijk.. 
Liefst de kant die hoger zit een beetje ontzien, maar dat is natuurlijk lastig in de zorg (afhankelijk van welke tak je zit)

Je ziet vaak een verschil tussen de borsten, vooral de eerste weken. Pas na 3 maanden zie je eigenlijk een beetje hoe het eindresultaat gaat worden.

Ik kan natuurlijk niet beloven dat je borsten gelijk worden, dat is onmogelijk om iemand te beloven haha, maar ik kan alleen uitgaan van wat ik vaker voorbij zie komen :)

 

xxx BB

 ja ik ben ook linkshandig mischien dat dit ook iets doet,  doe  het meeste ook met links dus omzie de re borst sowieso al,ik draag de band echt continue. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei best_boobie:

Ik zou in dit geval vooral de band goed blijven dragen. Dat is heel belangrijk.. 
Liefst de kant die hoger zit een beetje ontzien, maar dat is natuurlijk lastig in de zorg (afhankelijk van welke tak je zit)

Je ziet vaak een verschil tussen de borsten, vooral de eerste weken. Pas na 3 maanden zie je eigenlijk een beetje hoe het eindresultaat gaat worden.

Ik kan natuurlijk niet beloven dat je borsten gelijk worden, dat is onmogelijk om iemand te beloven haha, maar ik kan alleen uitgaan van wat ik vaker voorbij zie komen :)

 

xxx BB

Hallo @best_boobie, je zegt dat je kan uitgaan van wat je vaker voorbij ziet komen. Ben je dan verhalen tegen gekomen van mensen waarbij de borsten in het begin ook van vorm/ hoogte verschillend waren en deze uiteindelijk nog van zelf zijn goed gekomen? Ik heb achter discussies/ verhalen gezocht op het forum, maar ben deze nog niet tegen gekomen!?
Ik dacht in het begin, k zal maar Motiva nemen om de eventuele kapselvorming nog meer te beperken. Gezien ik toch dacht dat ik er wel weer bij zou zijn...
Ik weet dat het nog veel te vroeg is om nu al conclusies te trekken.., maar vraag me gewoon af of er nog meer mensen met dezelfde problematiek zijn en alwaar het alsnog bij is goed gekomen :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Ine1:

 ja ik ben ook linkshandig mischien dat dit ook iets doet,  doe  het meeste ook met links dus omzie de re borst sowieso al,ik draag de band echt continue. 

Hoii!

 

Ik had dit ook ik ben rechts en die ging sneller, dit zeiden ze ook bij de kliniek! Maar of dat bij jou ook zo is weet ik niet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei xboobieonbekend:

Hoii!

 

Ik had dit ook ik ben rechts en die ging sneller, dit zeiden ze ook bij de kliniek! Maar of dat bij jou ook zo is weet ik niet.

 

Hey,

 

Bedankt voor je reactie. Dus ik kan bij jou afleiden dat het nog goed gekomen is. 
Het is wel raar dat mijn meest ingedaalde borst (links) nog steeds hard is. De rechter borst, de minder ingedaalde is daarentegen zacht. Ik dacht dat dit andersom diende te zijn?

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Ine1:

Hey,

 

Bedankt voor je reactie. Dus ik kan bij jou afleiden dat het nog goed gekomen is. 
Het is wel raar dat mijn meest ingedaalde borst (links) nog steeds hard is. De rechter borst, de minder ingedaalde is daarentegen zacht. Ik dacht dat dit andersom diende te zijn?

 

Groetjes 

Hoi,

 

Het is bij mij inderdaad nog goed gekomen, en ik ben nu 3 maanden PO en mijn borsten zijn nog steeds niet helemaal zacht, dit heeft gewoon tijd nodig.

 

Ik denk dat het een kwestie is van geduld... Misschien wekelijks een foto nemen.. dan zie je wat je borst doet in de loop van de dagen! ( dit deed ik en zo zag ik toch wel elke week vooruit gang).

 

Mocht je toch nog twijfelen zou ik even contact op nemen met je PC.

 

Maar zoals @best_boobie al zei goed je borstband blijven dragen. En je kan nooit iemand beloven dat het gelijk gaat worden dus dit probeer ik nu ook niet te zeggen!!

 

xxxx.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ine1
Ja hoor, eigenlijk is dit in 80% van de gevallen zo in het begin. Dus echt geen zorgen. Het zijn twee verschillende wonden, die afzonderlijk van elkaar genezen :) 
Uiteraard zal de tijd leren hoe het gaat worden bij jou, en daarbij is je voorsituatie ook bepalend. Als je daar foto's van hebt, zou je ze eens naast elkaar moeten leggen, om te zien of er van te voren ook al verschil was. Vaak weten meiden niet eens dat er van te voren al een verschil was (ik ook niet voor mijn bv totdat een pc me er attendeerde!)

Het zachte is misschien je eigen weefsel? Ik weet niet hoe jouw voorsituatie was?

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piep Ine,

 

Ik ben 15/12 geopereerd en zit ook nog steeds met verschil de rechtse is mooi ingedaald en zot op zen plek. Maar als ik zie wat die rechtse op 4w nog gedaan heeft zou ik me nog niet meteen zorgen maken in jouw geval.

Nu zit ik morgen op week 8 en de linkse is nog steeds niet waar ze hoort :).

Stilletjes aan krijg ik er een hard hoofd in. Maar we blijven hopen dat die nog een spurtje pakt. Geduld :).

Houdt me op de hoogte.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Karen1989:

Piep Ine,

 

Ik ben 15/12 geopereerd en zit ook nog steeds met verschil de rechtse is mooi ingedaald en zot op zen plek. Maar als ik zie wat die rechtse op 4w nog gedaan heeft zou ik me nog niet meteen zorgen maken in jouw geval.

Nu zit ik morgen op week 8 en de linkse is nog steeds niet waar ze hoort :).

Stilletjes aan krijg ik er een hard hoofd in. Maar we blijven hopen dat die nog een spurtje pakt. Geduld :).

Houdt me op de hoogte.

Xx

Hallo, 

 

Zal ik doen... :-)

Maar vergis je, je niet? Je zegt iets van maar als ik zie wat die rechtse op 4 weken gedaan heeft? Moet dit niet linkse zijn? :-)

Heb vandaag foto genomen zoals er vele dat aanraden . Helaas kunnen vaststellen dat het verschil nog groter geworden is. Maar k moet inderdaad afwachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Ine1:

Hallo, 

 

Zal ik doen... :-)

Maar vergis je, je niet? Je zegt iets van maar als ik zie wat die rechtse op 4 weken gedaan heeft? Moet dit niet linkse zijn? :-)

Heb vandaag foto genomen zoals er vele dat aanraden . Helaas kunnen vaststellen dat het verschil nog groter geworden is. Maar k moet inderdaad afwachten...

Neen ik heb het echt op de vooruitgang die de goeie gedaan heeft nog na die 4w zelfs als ik dacht dat ze niet meer ging zakken is ze nog gezakt. Daarmee wil ik bedoelen dat ze bij 4w nog heel wat te doen hebben. Die linkse in mijn geval heeft niet veel meer gedaan en doet al enkele weken niet. Neem ook foto's van de zitpositie zo kan je ze naast elkaar zetten om te zien of het iets gedaan heeft..

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Karen1989:

Neen ik heb het echt op de vooruitgang die de goeie gedaan heeft nog na die 4w zelfs als ik dacht dat ze niet meer ging zakken is ze nog gezakt. Daarmee wil ik bedoelen dat ze bij 4w nog heel wat te doen hebben. Die linkse in mijn geval heeft niet veel meer gedaan en doet al enkele weken niet. Neem ook foto's van de zitpositie zo kan je ze naast elkaar zetten om te zien of het iets gedaan heeft..

X

Ok, zal ik doen. Bedankt voor info. 

 

Hoop dat het bij jou ook goed komt. Wel balen hoor... zal je verslagen is doornemen. Ben je bij dokter Vetdonck geweest. Ik zal he volgen. Dan kan ik me over jou situatie op de hoogte houden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-2-2018 om 18:58 zei Karen1989:

Ja ik ben ook bij Verdonck geweest :). Begin er wat voor te vrezen op het zicht alleen al hangt de goeie al 2cm lager dan de andere.

zijpositie moest dat zijn :P

X

En ik maar foto's trekken van zitpositie :D

Bedankt voor de tip..., zal ik doen.

 

Wel geduld houden meid, komt misschien nog goed!!! Ze zouden ons bellen tussen 3 maand en 6 maand om nogmaals op controle te gaan. Dus heeft niet veel zin om nu te bellen denk ik :-S

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha meen je dat :45:

Ja sorry automatisch woordenboek :P

Goh geduld ik zit vandaag op week 9 en nog steeds geen verandering ik vrees ook dat dit niet meer zal komen.

Ik maak eventjes geen foto's meer want ik word steeds met men neus op de feiten gedrukt -_-. Ik ga er wat meer tijd tussen laten nu.

Nee idd heeft niet veel zin om nu langs te gaan op maand 3 en 4 zal ik nog eens foto's mailen en op 6m langs gaan maar ja we weten daarvan het verdict al :(

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

@Karen1989

 

Al beterschap? Bij mij nog steeds hetzelfde, misschien iets verbeterd, doch nog een duidelijk verschil!
Echt frustrerend dit! Heb wel mail gehad dat ik mocht bellen voor een afspraak na 3 maand.
Denk dat ik ze zo laat mogelijk ga plannen, dan heeft hij er misschien meer zicht op...
Hoop ik dan toch...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 12/3/2018 om 15:24 zei Ine1:

@Karen1989

 

Al beterschap? Bij mij nog steeds hetzelfde, misschien iets verbeterd, doch nog een duidelijk verschil!
Echt frustrerend dit! Heb wel mail gehad dat ik mocht bellen voor een afspraak na 3 maand.
Denk dat ik ze zo laat mogelijk ga plannen, dan heeft hij er misschien meer zicht op...
Hoop ik dan toch...

Piep al iets veranderd ben een tijdje niet online geweest bij mij nog steeds geen verandering lijkt me sterk dat dit nog komt :) heb er mij intussen al wat bij neergelegd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.