Ga naar inhoud

Jennifer0 : 27 februari 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste Reactie

@Sneeuw Hoihoi! Het is te doen ja, haha. Daar is alles ook wel mee gezegd pffff. Mijn borstspier is duidelijk nog helemaal niet gelukkig. Ik moet zeggen dat ik sinds gisteravond alleen nog paracetamol en diazepam heb genomen en dat dat wel te doen is. Elke dag een stukje beter toch :D En vandaag even gedoucht, dat was ook wel even fijn! 

 

@Jennifer0 Jij bent morgen hè? Nerveus??

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sneeuw Ik had denk ik meer pijn en minder discomfort verwacht. Maar alles bij elkaar gaat het hartstikke goed zo lang ik me rustig houd. En gelukkig kan dat :) Ik merk trouwens ook dat mijn nek en schouders zoooo ontzettend verkrampt zijn! Bij jou ook? Ik heb de mazzel dat mijn lieve vriend ze elke avond even masseert, want dat zit dus echt rotsvast pfffff...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jennifer0, ik wil je even heel veel succes wensen voor morgen. Niet nerveus zijn, want dat is echt niet nodig. Je gaat gewoon lekker slapen en als je wakker wordt heb je boobs. Zo gemakkelijk kan het zijn. :38:

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jaydee:

@Jennifer0, ik wil je even heel veel succes wensen voor morgen. Niet nerveus zijn, want dat is echt niet nodig. Je gaat gewoon lekker slapen en als je wakker wordt heb je boobs. Zo gemakkelijk kan het zijn. :38:

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Veel liefs, Jaydee 

Thx wat zijn jullie allemaal attend en lief. Nee, niet echt nerveus dus of telt doodgaan ook mee??? Waarom hebben we het nooit over de narcose gehad?? Dat is het enige waar ik nu over kan denken. Ik denk word ik ooit nog wakker. Heb tegen me dochtertje gezegd dat ik van haar hou, met in mij gedachten misschien is dit de laatste x dat ik het zeg:blink: 

 

Heb hiervoor niet echt bij stil gestaan. Dat die tieten komen geloof ik, maar leef ik nog om ze te zien :152:. We gaan het morgen meemaken. Misschien tot borstenforum en anders de hemel in met 400cc. Truste dames.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jennifer0, gekke meid! Tuurlijk word jij wakker. Ik moet 1 juni ook weer onder narcose om een reepje huid onder mijn borst weg te laten snijden...... nou, ik verheug me er nu alweer op; heerlijk om aan een lekkere vakantie op het strand te denken en je dan zo lekker weg voelen glijden..... zalig gevoel vind ik dat. Komt helemaal goed meis..... gewoon aan leuke dingen denken..... dan word je ook weer heel fijn wakker. Dus geen gekke dingen meer denken hè? 

 

Good luck :71:

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha... tuurlijk kom je weer bij!! moet eerlijk zeggen dat ik ook extra heb geknuffeld voor het geval dat...

narcose lijkt van tevoren spannender dan het eigenlijk is. denk aan je!!! hou je rustig de komende week en laat je lekker vertroetelen. voor je het weet moet je weer zelf aan de bak (dat is dan wel weer het nadeel van een vlot herstel hihi) @Jennifer0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dames,

 

Lief dat jullie aan me dachten.

 

Ben er dus levend uitgekomen. Pijn valt tot nu toe reuzen mee, wel even afwachten hoe dat morgen zal zijn. Slik wel alles wat voorgeschreven is. Net pas met Oxydono begonnen, dacht misschien een extra voor de nachtrust. 

Armen ver uitrekken, dekken omhoog en deur openen zijn wel een opgave. Plassen gaat gelukkig wel, omdat ik dan me armen alleen omlaag hoef te gebruiken. Poepen is nog maar de vraag :152:. Heb 24/7 verpleging van mijn 2 zussen :wub:. Hoesten is wat ongemakkelijk.

Al met al geef ik de pijn nu (nog) een5 op de schaal van 10, met als 10 het hoogste pijn. Operatiebeha die ik van de parkkliniek mee krijg is ideaal. Verzorging van alle mewerkers van verpleging, OK medewerkers en Nio was top.

 

En hoe gaat het verder met jullie herstel? 

 

Spreek jullie gauw

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jennifer0, gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Nu lekker je rust pakken, veel drinken om je narcose en overtollig vocht weg te spoelen, op tijd je medicijnen nemen en je lekker laten vertroetelen. Ik wens je een heel fijn herstel toe, meis. 

 

XXX Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-2-2018 om 22:27 zei Jennifer0:

Hi Dames,

 

Lief dat jullie aan me dachten.

 

Ben er dus levend uitgekomen. Pijn valt tot nu toe reuzen mee, wel even afwachten hoe dat morgen zal zijn. Slik wel alles wat voorgeschreven is. Net pas met Oxydono begonnen, dacht misschien een extra voor de nachtrust. 

Armen ver uitrekken, dekken omhoog en deur openen zijn wel een opgave. Plassen gaat gelukkig wel, omdat ik dan me armen alleen omlaag hoef te gebruiken. Poepen is nog maar de vraag :152:. Heb 24/7 verpleging van mijn 2 zussen :wub:. Hoesten is wat ongemakkelijk.

Al met al geef ik de pijn nu (nog) een5 op de schaal van 10, met als 10 het hoogste pijn. Operatiebeha die ik van de parkkliniek mee krijg is ideaal. Verzorging van alle mewerkers van verpleging, OK medewerkers en Nio was top.

 

En hoe gaat het verder met jullie herstel? 

 

Spreek jullie gauw

 

 

 

Trek je het een beetje? Heel benieuwd naar hoe het gaat met je herstel.... wat heb je gekregen? Zou ik in je album mogen spieken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Boobs2015:

 

Trek je het een beetje? Heel benieuwd naar hoe het gaat met je herstel.... wat heb je gekregen? Zou ik in je album mogen spieken? 

Wou je toevoegen maar weet niet hoe!!!!! Pffffff met moeite al 1 persoon gister toegevoegd en nu weet ik niet meervhoenhet moet. Ik wil vloeken!!!! Ik zoek morgen wel hoe dat ook al weer moet. Ik vind deze deze site best ingewikkeld. Truste meiden

Link naar reactie
Delen op andere sites

vraagje.. @Jennifer0 en @RosaE hoe gaat t met jullie? bijna 1 week PO en 1,5 week PO?

ik ben morgen 2 weken PO. en eigenlijk sinds vorige week niet echt meer verandering. alles gaat prima, maar t voelt erg beurs allemaal. vind ze ook nog steeds niet echt mooi. ze zitten hoog en glimmen als spiegels. ben benieuwd of en wanneer ze gaan zakken. ik lees overal over zo'n band, maar daar heb ik nooit wat over gehoord.. zou NIO daar mee werken? de controle duurde zo kort... stond binnen 2 minuten weer buiten. heb t niet kunnen vragen. hebben jullie een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Sneeuw:

vraagje.. @Jennifer0 en @RosaE hoe gaat t met jullie? bijna 1 week PO en 1,5 week PO?

ik ben morgen 2 weken PO. en eigenlijk sinds vorige week niet echt meer verandering. alles gaat prima, maar t voelt erg beurs allemaal. vind ze ook nog steeds niet echt mooi. ze zitten hoog en glimmen als spiegels. ben benieuwd of en wanneer ze gaan zakken. ik lees overal over zo'n band, maar daar heb ik nooit wat over gehoord.. zou NIO daar mee werken? de controle duurde zo kort... stond binnen 2 minuten weer buiten. heb t niet kunnen vragen. hebben jullie een idee?

Hai @Sneeuw met mij gaat alles goed. Voelt wel strak maar voor de rest valt alles mee. Ik had voor de operatie over de band gevraagd ( aan de receptie) en deze gaf aan dat Nio bepaald of dat dat nodig is of niet, dus waarschijnlijk kan je ervan uitgaan dat hij het niet nodig vond bij jou. Glimmen net spiegels Hahahahahaha. Ik vond/ vind dat mij nooit echt hoog hebben gezetten. Ik voeg je toe aan mijn album kan je zelf even wat ik bedoel met niet hoog. Glimmen net spiegel herken ik ook niet. Maar morgen heb ik mijn 2 minuten consult. Als je wilt dat ik wat voor je na vraag is nu je kans. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.