Ga naar inhoud

Jennifer0 : 27 februari 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

@RosaEjij bent vrijdag? ook al gespannen? hoe laat mag jij? ben vooral erg benieuwd naar het herstel. de verhalen zijn zo uiteenlopend. de ene loopt na een week alweer in de winkels en de anders ligt een paar weken beroerd te zijn..

krijg jij ook eurosilicone?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste Reactie

@Sneeuw hahahaha herken het met te groot. Toen ik van 375cc naar 400cc doorgaf, dacht ik gelijk Ooh misschien echt gierig bezig en moet ik naar 350cc gaan. Hoop dat je in iedere geval niet ziek wordt. Hou je kinderen ver uit je beurt haha. Ik denk zodra je ben je mooie borsten ziet zo omslaat naar 100% achter je. Wel spannend leef met je mee. 

 

Hoop dat ze ook heel mooi kunnen hechten. En dat je erna nog zoveel drugs in je lijf dat de pijn meevalt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jennifer0 en @RosaE bedankt voor t meeleven..ik heb Ze!! Zo blij ook dat t achter de rug is. Gisteren vooral erg spannend en vandaag aardig relax. Ik kwam 11.15 binnen.  Ging op 12.45 de ok in. Was 14.15 wakker en half op zaal. Noo was er al na een kwartier en zei dat ik mocht gaan. Alles ging volgens het boekje. Uiteindelijk nog uitleg en natuurlijk even kijken ( wauw! Wat mooi. Niks te groot..)gingen we rond half 5 weg. Nu heerlijk in bed en eigenlijk nageneg pijnvrij..misschien nog narcose. Ben benieuwd wat de nacht brengt.  Het is mij Het wel erg mee gevallen tot nu toe.. Nu lekker slapen hoop ik..gaat voor jullie nu ook opschieten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Sneeuw:

@Jennifer0 en @RosaE bedankt voor t meeleven..ik heb Ze!! Zo blij ook dat t achter de rug is. Gisteren vooral erg spannend en vandaag aardig relax. Ik kwam 11.15 binnen.  Ging op 12.45 de ok in. Was 14.15 wakker en half op zaal. Noo was er al na een kwartier en zei dat ik mocht gaan. Alles ging volgens het boekje. Uiteindelijk nog uitleg en natuurlijk even kijken ( wauw! Wat mooi. Niks te groot..)gingen we rond half 5 weg. Nu heerlijk in bed en eigenlijk nageneg pijnvrij..misschien nog narcose. Ben benieuwd wat de nacht brengt.  Het is mij Het wel erg mee gevallen tot nu toe.. Nu lekker slapen hoop ik..gaat voor jullie nu ook opschieten!!

Omg, heb echt heel de dag aan je gedacht Hahahhaha, ik dacht shit als ik niks hoor sterft ze van de pijn. 

 

Gelukkig is alles goed gegaan. Ben blij voor je. Nu lekker uitrusten. Spreek je gauw en natuurlijk gefeliciteerd :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

O meiden ik hoop voor jullie dat t net zo goed gaat als hier. Beetje spierpijn. Voelt als stuwing. Vannacht aardig geslapen met voedings kussen op mijn buik. Vanmorgen op de bank en verder lekker in bed..heerlijk. 2 dagen bedrust van Noo. Morgen wat meer op en vrijdag douchen. Mij hoor je niet klagen...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sneeuw is het zo dat je na je operatie kouden voeten hebt? Moet ik thermo sokken dragen? En moet je tijdens de operatie helemaal bloot zijn? Heb je advies over wat ik zeker niet vergeten mee te nemen? En moet ik voor erna iets in huis halen waar jij hiervoor zelf niet aan had gedacht? En krijg je voldoende pijnbestrijding of moet ik zeggen sterke pijnbestijding voorgeschreven ? 

 

@RosaE heel veel succes morgen en voordat je het weet is als achter de rug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei RosaE:

@Sneeuw @Jennifer0 Bedankt meiden! Ik ben nu wel nerveus hoor! Ik moet me idd al om 7:45 melden, dus het wordt echt wakker worden en gaan gelukkig haha! Ik heb nu klaarliggen: sportbeha, joggingbroek en een groot vest van m’n vriend. Oh, en een hele degelijke slip hahah. Vergeet ik dingen?!

Ik had park gebeld met de vraag; moet ik direct na de operatie mijn eigen sportbeha aan, ze gaf aan van niet. Je krijgt eerst een “operatiebeha” van hun. Die zou je een week kunnen dragen en daarna kan je eigen sportbeha kopen, want zo koop je ook niet een verkeerde maat.

 

Je legitimatie niet vergeten mee te nemen!!!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RosaE, als ik me er even mee mag bemoeien...... als ik jou was zou ik een flesje water meenemen voor de terugweg (goed om gelijk te beginnen met water drinken om je narcose uit je lichaam te spoelen), een flesje coca cola voor na de operatie, als je misselijk bent door de narcose, dextro energy voor als je last van flauwte krijgt na de operatie, een emmer voor als je per ongeluk toch moet overgeven op de terugweg in de auto én een kussentje om tussen de autogordel en je boobs te stoppen op de terugweg. En ik zou ook gemakkelijke (instap) schoenen aantrekken, zodat je niet hoeft te bukken om te strikken of om je in moeilijke laarzen te moeten wurmen.

Heel veel succes morgen, meis. Het valt echt reuze mee hoor. Zonde om daar zenuwachtig voor te zijn. 

Good luck!

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad allemaal waar!! Je krijgt daar sokken en je mag je onderbroek aanhouden. Je krijgt een heel dik pakket recepten voor pijn bestrijding. Heb je echt meer dan genoeg aan. Bh meenemen hoeft niet want je krijgt een heel strak vest dat je een week moet dragen. Persoonlijk heb ik totaal geen last gehad van de narcose..en ze vroegen of we iets wilden drinken voor de terugreis.  Zoals ik me nu voel..2 dagen po had ik echt niet durven dromen!!! Heerlijk en nergens last van ( ik neem nog wel de voorgeschreven pijnstillers behalve de morfine.  Die zijn voor mij gelukkig overbodig.) Meiden..nio is the Best!! Denk aan jullie!!xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Sneeuw:

Inderdaad allemaal waar!! Je krijgt daar sokken en je mag je onderbroek aanhouden. Je krijgt een heel dik pakket recepten voor pijn bestrijding. Heb je echt meer dan genoeg aan. Bh meenemen hoeft niet want je krijgt een heel strak vest dat je een week moet dragen. Persoonlijk heb ik totaal geen last gehad van de narcose..en ze vroegen of we iets wilden drinken voor de terugreis.  Zoals ik me nu voel..2 dagen po had ik echt niet durven dromen!!! Heerlijk en nergens last van ( ik neem nog wel de voorgeschreven pijnstillers behalve de morfine.  Die zijn voor mij gelukkig overbodig.) Meiden..nio is the Best!! Denk aan jullie!!xx

 

Handig berichtje, dank!! Ik krijg alleen geen compressievestje omdat ik via OLVG ben en niet direct via Parkkliniek zelf. Misschien ook handig voor andere meiden om te weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.