Ga naar inhoud

Gefrustreerd ! Zo,n groot verschil in borsten na laatste operatie


Wilma

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Hey @Wilma

Leuk dat je ons op de hoogte houdt.

Jammer dat je je PC niet zelf hebt gesproken - hij/zij (ik weet het even niet) had je dan kunnen uitleggen waarom hij/zij dat geen goed idee vindt. En jij had wat meer vragen kunnen stellen.

 

Je hebt nu wat reflectietijd en kan gaan bedenken wat JIJ wilt. En wij, hier op het forum, ondertsuenen je verder.

Sterkte, meid.

:53: 

 

@Doe ik het of niet?  ja heel jammer dat ik de pc zelf niet gesproken heb .

Precies om die reden die jij ook noemt .

Ja ik heb nu wel wat tijd om over na te denken en zoals Jaydee zegt misschien zakt het alsnog een beetje .

Jij ook bedankt voor je lieve berichtje xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie
Op ‎2‎-‎10‎-‎2018 om 21:51 zei Wilma:

@Doe ik het of niet?  ja heel jammer dat ik de pc zelf niet gesproken heb .

Precies om die reden die jij ook noemt .

Ja ik heb nu wel wat tijd om over na te denken en zoals Jaydee zegt misschien zakt het alsnog een beetje .

Jij ook bedankt voor je lieve berichtje xxxx

Ben je verder wel tevreden over Drs Mesters? Ik hoorde namelijk van iemand waar een gehele borst-constructie moest plaatsvinden dat ze geweldig werk heeft geleverd. Ik heb 22 okt een eerste consult bij haar? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Boobmom:

Ben je verder wel tevreden over Drs Mesters? Ik hoorde namelijk van iemand waar een gehele borst-constructie moest plaatsvinden dat ze geweldig werk heeft geleverd. Ik heb 22 okt een eerste consult bij haar? 

@Boobmom Ja ik ben verder tevreden over Dr. Mesters !

Ze is super aardig en legt alles goed uit .  En ik hoorde van meerdere patienten toen ik in het ziekenhuis lag , dat ze een deskundige arts is !

Alleen ik heb dus ,,dikke vette pecht '' gehad met mijn complicatie door de ontsteking verleden jaar .

Maar ze is dus vakkundig en aardig en geduldig .

Ik ben benieuwd wat jouw ervaring is op 22 oktober .

Alvast succes !

 

Gr. Wilma

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Wilma:

@Boobmom Ja ik ben verder tevreden over Dr. Mesters !

Ze is super aardig en legt alles goed uit .  En ik hoorde van meerdere patienten toen ik in het ziekenhuis lag , dat ze een deskundige arts is !

Alleen ik heb dus ,,dikke vette pecht '' gehad met mijn complicatie door de ontsteking verleden jaar .

Maar ze is dus vakkundig en aardig en geduldig .

Ik ben benieuwd wat jouw ervaring is op 22 oktober .

Alvast succes !

 

Gr. Wilma

 

Dank je voor je feedback. Stelt me gerust. Ik hoor ook goede dingen van haar. Ben erg benieuwd. Laat na m’n consult hier m’n bevindingen weten.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.