Ga naar inhoud

Gefrustreerd ! Zo,n groot verschil in borsten na laatste operatie


Wilma

Aanbevolen berichten

Hoi Wilma,

 

Zou ik ook mee mogen kijken? Ik heb een behoorlijk verschil in hoogte tussen beiden borsten, wat ik eerst niet had (de ene prothese zit lager dan de ander, lijkt wel uitgezakt). Doordat die ene prothese lager zit dan de ander oogt de vorm ook wat anders.

Ik ben ook (nog) niet blij met het eindresultaat. 

Ik heb a.s. woensdag een afspraak met mijn pc. Ben erg benieuwd en ook zenuwachtig wat hij gaat zeggen. Hoop niet dat hij het weg wimpelt maar erkent dat het verschil wat ik nu heb, ik echt niet had. Ben 2 maanden po..

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Kristel612:

@Wilma zou ik ook mogen meekijken in je album, ik zit namenlijk ook met een verschil tussen mijn borsten! Hoop dat alles goed komt met je, mijn pc heeft gezegd dat het zeker tot 3maanden zou kunnen duren omdat het 2totaal verschillende operaties zijn die appart genezen! 

thx voor je reactie ! @Kristel612 ....ik ken jou verhaal niet  , zal kijken of ik je terug kan vinden en ff lezen .

Maar ik zal je toevoegen iig

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei acer:

Hoi Wilma,

 

Zou ik ook mee mogen kijken? Ik heb een behoorlijk verschil in hoogte tussen beiden borsten, wat ik eerst niet had (de ene prothese zit lager dan de ander, lijkt wel uitgezakt). Doordat die ene prothese lager zit dan de ander oogt de vorm ook wat anders.

Ik ben ook (nog) niet blij met het eindresultaat. 

Ik heb a.s. woensdag een afspraak met mijn pc. Ben erg benieuwd en ook zenuwachtig wat hij gaat zeggen. Hoop niet dat hij het weg wimpelt maar erkent dat het verschil wat ik nu heb, ik echt niet had. Ben 2 maanden po..

 

X

@acer ik zal je ook toevoegen ...heb jij ook een album ?  Mag ik dan ook meekijken ?

Ben ook erg benieuwd naar je bezoek aan de pc woensdag ! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Demiiii:

Hoi Wilma,

Ohh wat vervelend voor je dat je niet tevreden bent met het resultaat.. ben erg benieuwd naar wat de pc zegt donderdag! 

Zou ik mischien ook mee mogen kijken in je album?

 

Zal je ook toevoegen ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-4-2018 om 15:35 zei JoyceKN:

Hoi Wilma, ik zag je berichtje... ik ben bijna 4 wkn po en heb ook een borst die groter is dan de ander ik snap je gevoel heel goeD. Mag ik misschien ook in je album kijken.x

 

Ik ga je toevoegen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Maria222:

Hoi wilma, 

Ik ben nu bijna 7 weken po en heb ook een flink grootte verschil, woensdag moet ik weer naar mijn pc en ben benieuwd wat hij erover zegt. Mag ik vragen wat voor protheses jij heb? En wil je mij ook toevoegen xx

Hoi Maria   ik ben ook benieuwd wat je pc zegt .

Ik heb polytech protheses en jij ?

Ik zal je straks toevoegen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Wilma:

Hoi Maria   ik ben ook benieuwd wat je pc zegt .

Ik heb polytech protheses en jij ?

Ik zal je straks toevoegen .

Hoi wilma, 

Ik heb de Motiva protheses, en door het verschil wat er nu inzit voel ik me ook erg onzeker. Heel veel succes straks en ben benieuwd of ze wat voor je kunnen betekenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Wilma:

@acer ik zal je ook toevoegen ...heb jij ook een album ?  Mag ik dan ook meekijken ?

Ben ook erg benieuwd naar je bezoek aan de pc woensdag ! xx

Hoi,

 

ik heb geen album, maar zal je een foto via een pb sturen.. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op 17-4-2018 om 08:21 zei Wilma:

ALieve allemaal voor degene die ik nog moet toevoegen voor mijn album ik doe dat straks .

Zometeen eerst naar de huisarts en praktijkondersteuner. 

 

Zal vanavond ook een nieuwe foto maken en er in zetten 

 

Hey Wilma,

Wat vervelend om te horen! Zelf heb ik ook de polytech implantaten en heb ook verschil tussen de borsten maar hoop dat het nog bijtrekt... ik zie maandag de PC. 

 

Zou je me willen toevoegen aan je album? Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei MissBB:

 

 

Hey Wilma,

Wat vervelend om te horen! Zelf heb ik ook de polytech implantaten en heb ook verschil tussen de borsten maar hoop dat het nog bijtrekt... ik zie maandag de PC. 

 

Zou je me willen toevoegen aan je album? Veel succes!

Ik ga je toevoegen @MissBB 

Mag ik ook bij jou kijken als je een album hebt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎14‎-‎4‎-‎2018 om 11:14 zei Vinorosso:

Wat vervelend Wilma. Dit geeft veel stress kan ik me voorstellen. Veel succes bij de afspraak. Probeer inderdaad afleiding te zoeken. Het kan je helemaal gek maken..

 

Mag ik in je album kijken? Waar heb je je operatie gehad?

 

x vinorosso

@Vinorosso  ja geeft veel stress inderdaad , zo,n last van mijn maag en darmen mede hier door .

 

Ik zal je toevoegen bij mijn album .

Ben door Dr. Mesters geopereerd in het St. Anna in Geldrop

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Wilma:

 En hoe bevalt jou de polytech protheses op zich ? @MissBB  ?

 

Ik heb nog geen album! Maar ben nog aan het twijfelen. Ik ben bijna 2 weken PO dus snap dat mijn borsten nog herstellende zijn. Voor zover vind ik de implantaten verder fijn, maar denk dat ik daar zo nog niet meer over kan zegen. Ik heb deze genomen omdat ze ruwer zijn. Ik heb anatomische implantaten en als deze gaan draaien zie je dat sneller dan bij ronde implantaten. Ik weet niet waarom jij voor deze implantaten bent gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Wilma:

Ik heb net een foto laten maken en heb het in het album gezet !

Zou het fijn vinden als jullie willen kijken .

Is nu 2 maanden na de vorige foto .

 

Het lukt mij niet om jouw album te zien. Had je mij al toegevoegd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren dus naar de PC geweest .  even een verslag van het gesprek .

 

De onderkant van de linkerborst is terug getrokken (naar binnen )  doordat er 2 littekens zijn .

Het littekenweefsel trekt het naar binnen .

De prothese moet gaan ingroeien in het weefsel . En dan moet het weefsel zachter/soepeler worden .

En gaat het op den duur indalen. 

 

Dit duurt zolang omdat er een ontsteking heeft gezeten; waardoor er een grotere holte is ontstaan , die weer dicht moet groeien .

 

En omdat er 3 operaties in korte tijd ( binnen een half jaar )  zijn geweest.

Komt dat niet ten goede .

Littekenweefsel op littekenweefsel .

 

Er is veel gebeurd in mijn borst veel weefsel en kapsel weggehaald,.. schoongespoeld .

Heeft echt veel tijd nodig 

 

De bacterie is de grote boosdoener geweest ! 

 

Dus ik moet nog steeds geduld hebben .

 

Nu de knop nog vinden om het een plekje te geven en goed de zomer door te komen .

 

In oktober weer terugkomen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geeft het je wel een gerust gevoel dat het een duidelijke oorzaak heeft? 

 

Het verhaal klinkt wel heel logisch. Kun je zelf nog iets doen om het proces van het litteken te versnellen? 

 

Het blijft gewoon klote en ik hoop echt dat het litteken soepel wordt en alles wat uitzakt en je uiteindelijk heel blij bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei DidyS:

Geeft het je wel een gerust gevoel dat het een duidelijke oorzaak heeft? 

 

Het verhaal klinkt wel heel logisch. Kun je zelf nog iets doen om het proces van het litteken te versnellen? 

 

Het blijft gewoon klote en ik hoop echt dat het litteken soepel wordt en alles wat uitzakt en je uiteindelijk heel blij bent!

@DidyS thx voor je reactie .  En ja het klinkt idd wel logisch . 

En is echt klote. 

Het enige wat ik  zelf kan  doen is het masseren.

Hoop echt dat het uiteindelijk in orde komt.

Nu maar genoeg afleiding zoeken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Wilma:

Gisteren dus naar de PC geweest .  even een verslag van het gesprek .

 

De onderkant van de linkerborst is terug getrokken (naar binnen )  doordat er 2 littekens zijn .

Het littekenweefsel trekt het naar binnen .

De prothese moet gaan ingroeien in het weefsel . En dan moet het weefsel zachter/soepeler worden .

En gaat het op den duur indalen. 

 

Dit duurt zolang omdat er een ontsteking heeft gezeten; waardoor er een grotere holte is ontstaan , die weer dicht moet groeien .

 

En omdat er 3 operaties in korte tijd ( binnen een half jaar )  zijn geweest.

Komt dat niet ten goede .

Littekenweefsel op littekenweefsel .

 

Er is veel gebeurd in mijn borst veel weefsel en kapsel weggehaald,.. schoongespoeld .

Heeft echt veel tijd nodig 

 

De bacterie is de grote boosdoener geweest ! 

 

Dus ik moet nog steeds geduld hebben .

 

Nu de knop nog vinden om het een plekje te geven en goed de zomer door te komen .

 

In oktober weer terugkomen .

Hey lieffie, klinkt inderdaad logisch maar ja dat wachten is niet fijn. Dar masseren daar kun je wel wat mee. Maak daar een speciaal moment van helemaal voor jou. Neem bijvoorbeeld lekker amendelolie en geef je borsten liefdevolle aandacht van jezelf door masseren. Zet een lekker muziekje op en probeer de tijd te nemen. Dit klinkt misschien wat gek of zweverig maar geloof me dat het werkt. Ik kan af en toe ook balen van mijn lijf maar eigenlijk verdient het mijn liefdevolle aandacht. En jij verdient die lievdevolle aandacht ook want je bent geweldig! :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.