Ga naar inhoud

Gefrustreerd ! Zo,n groot verschil in borsten na laatste operatie


Wilma

Aanbevolen berichten

Hoi hoi , dat is lang geleden dat ik hier was ; was ook een keuze om het voorlopig te ,,parkeren '' voor e hele zomer . Ik had nu wel eerder willen reageren dan vandaag , want donderdag heb ik weer afspraak bij de PC . Vanmorgen echt bewust mijn borsten bekeken in de spiegel ( had ik de hele zomer vermeden .) Mijn partner vindt het er een stuk beter uit zien . En ik zelf ben nog niet echt tevreden ; maar moet wel zeggen dat het idd verbeterd is . Het is soepeler geworden , maar niet zoals ik hoopte . Ik ben ook erg perfectionistisch . Morgen ochtend maakt mijn vriend ff foto. Dus morgen zal ik die hier plaatsen . ; kunnen jullie ook zien hoe het nu is . Vindt het nog steeds moeilijk ….moet ik het accepteren nu ? of doorgaan en dus weer het traject in , misschien de andere borst bijstellen want die is lager . Andere artsen van het ziekenhuis mee laten kijken . Zal weer betalen zijn ook ! Mijn vriend is daar begrijpelijk niet blij mee , al bij al ben ik gestressed nu . Morgen komt de foto er aan dus , tis kort dag , maar ik heb het zolang weg geduwd mijn probleem en in eens is het bijna zover . Nou tot morgen en slaap lekker voor straks . Liefs , Wilma

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi @Wilma, wat vervelend dat je nog steeds niet tevreden bent. Luister gewoon naar je instinct. Als je hier niet gelukkig mee bent, dan is dat volgens mij het teken dat er toch nog eens aan gesleuteld moet worden. Want je de rest van je leven unhappy voelen vanwege je boobs kan toch ook niet de bedoeling en de zin van het leven zijn? En dan kost het maar weer wat. Is niet anders. Geld maakt niet gelukkig..... mooie boobs wel. 

Ik wens je alvast heel veel sterkte voor donderdag. Hou je ons op de hoogte?

 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jaydee:

Hoi @Wilma, wat vervelend dat je nog steeds niet tevreden bent. Luister gewoon naar je instinct. Als je hier niet gelukkig mee bent, dan is dat volgens mij het teken dat er toch nog eens aan gesleuteld moet worden. Want je de rest van je leven unhappy voelen vanwege je boobs kan toch ook niet de bedoeling en de zin van het leven zijn? En dan kost het maar weer wat. Is niet anders. Geld maakt niet gelukkig..... mooie boobs wel. 

Ik wens je alvast heel veel sterkte voor donderdag. Hou je ons op de hoogte?

 

Veel liefs, Jaydee

 

Hoi @Jaydee    vanmorgen dus foto gemaakt en een goed gesprek gehad met mijn vriend ,

Het is heel moeilijk want ben niet tevreden , maar misschien moet ik dat wel zijn !

Vrouwen met bv .borstkanker zouden waarschijnlijk hier blij mee zijn met mijn boobs.

Wie zegt dat het er beter op wordt , dat vele snijden in het weefsel is ook niet goed.

En ja dat geld kan ik ook wel begrijpen uit mijn vriend zijn standpunt .

Misschien zou alleen een oplossing zijn om alles er uit te halen uit beide borsten en dan grotere er in of een ander soort implantaat.

En dan >  ...ik blijf zo aan de gang wanneer is het klaar ….als ik 65 ben ?

Dit zijn de woorden van mijn vriend ; misschien heeft hij gelijk ?

 

Moeilijk moeilijk allemaal ….

iig ik heb 2 foto,s in mijn album gezet bij de vorige ….de titel 8 weken na operatie    om te vergelijken met de vorige foto,s ….de datum staat er bij 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wilma,  

 

Ik heb net je foto's bekeken en ik vind het echt héél erg goed bijgetrokken in vergelijking met die andere foto's. Je moet echt goed kijken om nog het verschil te zien. Nee, hier zou ik niks meer aan laten doen. Je bent zelfs nog niet eens een jaar po, dus misschien zakt ie dat laatste stukje ook nog wel voordat je een jaar po bent. En anders vind ik het absoluut niet storend. Maar goed....... het is jouw lichaam, jij moet er tevreden mee zijn en niet je vriend of ik. Laat maar weten wat de chirurg er morgen van zegt. Succes alvast morgen. :71:

 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Jaydee:

@Wilma,  

 

Ik heb net je foto's bekeken en ik vind het echt héél erg goed bijgetrokken in vergelijking met die andere foto's. Je moet echt goed kijken om nog het verschil te zien. Nee, hier zou ik niks meer aan laten doen. Je bent zelfs nog niet eens een jaar po, dus misschien zakt ie dat laatste stukje ook nog wel voordat je een jaar po bent. En anders vind ik het absoluut niet storend. Maar goed....... het is jouw lichaam, jij moet er tevreden mee zijn en niet je vriend of ik. Laat maar weten wat de chirurg er morgen van zegt. Succes alvast morgen. :71:

 

Veel liefs, Jaydee

@Jaydee  Ben zo blij met jouw positieve reactie op de foto,s ….een teken dat het toch echt wel een stuk bijgetrokken is . 

Dankjewel  !!!

Ja ik laat zeker wat weten morgen wat de pc zei !

Thx 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh @Wilma wat verschrikkelijk dat je zo ontevreden bent over je borsten, maar wel fijn dat ze nu toch weer bijna gelijk zijn, al heb je wel veel geduld moeten hebben en er veel stress van gehad de afgelopen tijd...

Ben benieuwd wat de pc donderdag zegt.. Door wie ben je geopereerd?

En zou ik ook een kijkje in je album mogen nemen?

Heel veel succes morgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Robijntje02:

Oh @Wilma wat verschrikkelijk dat je zo ontevreden bent over je borsten, maar wel fijn dat ze nu toch weer bijna gelijk zijn, al heb je wel veel geduld moeten hebben en er veel stress van gehad de afgelopen tijd...

Ben benieuwd wat de pc donderdag zegt.. Door wie ben je geopereerd?

En zou ik ook een kijkje in je album mogen nemen?

Heel veel succes morgen!!

@Robijntje02Ben geopereerd door Dr. Mesters , was eerst in Maxima ziekenhuis Veldhoven, maar ze is nu in het St. Anna in Geldrop .

Zal je toevoegen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-2-2018 om 00:40 zei Wilma:

@Jd1234    ps. Ik heb je toegevoegd bij mijn fotoalbum 

Mag ik ook met jullie meekijken? Hier ook een verschil. Ik had een verschil van 100 cc per borst nodig gehad . Uiteindelijk hebben ze dit niet gedaan en ben nu ook bang dat het nodig is.

Zelf mijn dochtertje van 6 zegt mama.jou eneborst is groter als de andere. Gisteren bh gaan passen en ja hoor...de ene cup was te klein en de andere stond open :(

Ik vraag me echt af wat ze hierop gaan zeggen. Ik vrees niks. Ik had gebeld en ze zeiden dat elke vrouw een verschil in borsten heeft...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Rebexterke:

Mag ik ook met jullie meekijken? Hier ook een verschil. Ik had een verschil van 100 cc per borst nodig gehad . Uiteindelijk hebben ze dit niet gedaan en ben nu ook bang dat het nodig is.

Zelf mijn dochtertje van 6 zegt mama.jou eneborst is groter als de andere. Gisteren bh gaan passen en ja hoor...de ene cup was te klein en de andere stond open :(

Ik vraag me echt af wat ze hierop gaan zeggen. Ik vrees niks. Ik had gebeld en ze zeiden dat elke vrouw een verschil in borsten heeft...

 

@Rebexterke  ik zal je toevoegen .

En ja als jouw dochtertje dat al zegt , dan is het ook wel een verschil .

Klopt dat iedere vrouw een verschil in borsten heeft ; maar als het te veel verschil is ; is dat echt niet fijn !

Ik begrijp het wel .

 

Ik ga zometeen even update doen over mijn gesprek met de pc .

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Wilma:

@Rebexterke  ik zal je toevoegen .

En ja als jouw dochtertje dat al zegt , dan is het ook wel een verschil .

Klopt dat iedere vrouw een verschil in borsten heeft ; maar als het te veel verschil is ; is dat echt niet fijn !

Ik begrijp het wel .

 

Ik ga zometeen even update doen over mijn gesprek met de pc .

Ok ik ben benieuwd. Maar ik heb al gemerkt dat er meestal van hun afgeschoven wordt. Toegeven doen ze niet gouw dzbkik :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei ayss:

@Wilma

Ik heb ook de polytech protheses. Voor mij is het pas nieuw. Ze zitten wel hoog nog natuurlijk. Maar ben wel erg benieuwd naar jouw herstel. Zou ik de foto’s ook mogen zien voor vergelijking. 

Hopelijk ben je nu meer tevreden. 

 @ayss Het is nog niet perfect , maar wel iets verbeterd .

Ik doe zo ff een update ,

En zal je toevoegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Wilma,

Zou ik ook eens mogen kijken?

Ik zie bij mijn eigen borsten ook een.verschilletje.. de ene is ronder en boller en de ander platter en een soort vierkanter.. vind dat ook niet echt een relax beeld om naar te kijken, hoop dat het allemaal nog het zelfde.word..

 

Heb je hele topic door gelezen, hoe is het nu met jou?

 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren dus bij de PC geweest ,

 

Ze kwam eigenlijk gelijk al met een idee ...ze zei : als je er echt niet van kan slapen door dit verschil kan er vet uit mijn buik gehaald worden en onder in de ene borst gedaan worden ; zodat daar ook meer ronding komt .  Maar zei ze hoe is het nu , laat maar even kijken .

Nou ze vond dat dat het inderdaad wel verbeterd is ;

maar ze weet en ziet het probleem dat het er nog steeds is .

Ze zei ik zou het zo laten , want dat vet er in doen is ook niet alles , hoeveel procent vet blijft er zitten want er verdwijnt ook een gedeelte ,...en je voelt dat ook , kan hobbelig en bobbelig worden .

Ik zag wel een kansje , maar in het gesprek zei ze de kans is er dat het er alleen slechter op wordt . We willen allebei voor een 10 gaan , het is nu zeg maar een 8 en dat zou wel een 6 of een 4 kunnen worden .

Ik zei ik weet het er zijn ergere dingen maar ik ben zo overgevoelig .

Ja zeg ze dat weet ik toch ? heel liefff  van haar  (ze vindt met een lief mens , een schatje )

Omdat ik er psychisch mee zit raadde ze wel aan om met een psycholoog te gaan praten .

Ze zei ook je beeldt je het niet in hoor , het probleem is er en zie ik ook .

Maar ik moet de knop omzetten .

Alleen toen ik thuis was zei ik ik heb eigenlijk vergeten te vragen of een borstlift van de ,,goede '' borst dus waar geen ontsteking heeft gezeten ...geen optie is ..

Wat denken jullie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Bloemmetje:

Hey @Wilma,

Zou ik ook eens mogen kijken?

Ik zie bij mijn eigen borsten ook een.verschilletje.. de ene is ronder en boller en de ander platter en een soort vierkanter.. vind dat ook niet echt een relax beeld om naar te kijken, hoop dat het allemaal nog het zelfde.word..

 

Heb je hele topic door gelezen, hoe is het nu met jou?

 

Liefs xx

Ik zal je toevoegen , en heb net een update gedaan ,

Mag ik ook bij jou kijken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wilma, wat fijn dat je pc iig het probleem ook ziet en begripvol is naar jou toe. Dat geeft gelijk al een beter gevoel, dan wanneer een pc doet of er niks aan de hand is, terwijl je zelf toch duidelijk ziet dat er wel iets aan de hand is. Maar het is uiteindelijk helemaal aan jou. Het zijn jouw boobs, het is jouw lichaam en het is jouw psychische toestand waar je last van hebt. Misschien is het een optie om eerst eens met een psycholoog te gaan praten en blijf je last houden van een vervelend gevoel over je boobs, dan kun je altijd nog ervoor kiezen om toch het trucje met dat buikvet te proberen of om nog eens een consult in te plannen met je pc om te kijken of een lift van de andere borst misschien een optie is. Pffffff, wat een lange zin :45:. Maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Ik wens je iig heel veel succes met wat je keuze ook gaat zijn. Hou ons maar op de hoogte, oké?

 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎28‎-‎9‎-‎2018 om 22:07 zei Jaydee:

@Wilma, wat fijn dat je pc iig het probleem ook ziet en begripvol is naar jou toe. Dat geeft gelijk al een beter gevoel, dan wanneer een pc doet of er niks aan de hand is, terwijl je zelf toch duidelijk ziet dat er wel iets aan de hand is. Maar het is uiteindelijk helemaal aan jou. Het zijn jouw boobs, het is jouw lichaam en het is jouw psychische toestand waar je last van hebt. Misschien is het een optie om eerst eens met een psycholoog te gaan praten en blijf je last houden van een vervelend gevoel over je boobs, dan kun je altijd nog ervoor kiezen om toch het trucje met dat buikvet te proberen of om nog eens een consult in te plannen met je pc om te kijken of een lift van de andere borst misschien een optie is. Pffffff, wat een lange zin :45:. Maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Ik wens je iig heel veel succes met wat je keuze ook gaat zijn. Hou ons maar op de hoogte, oké?

 

Veel liefs, Jaydee

@Jaydee Thx voor je reactie , en ja ik begrijp wel wat je bedoelt ! :45: :35:

Straks belt de PC mij even , ik had er over gebeld .

Ik hou jullie op de hoogte ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo  daar ben ik dan ...gisteren had de pc niet gebeld , de assistente zei ze is er vandaag niet .

Iig de assistente heeft mij vandaag terug gebeld ; dus niet de pc zelf .

Maar de vraag is voorgelegd , en de pc zei nee dat is voor dit moment geen optie die borstlift aan 1 kant .

Moet het zo laten .

Iig heb ik 20 dec. weer een afspraak , zal het dan nog eens voorleggen ; maar denk dat het blijft zoals het nu is .

Dit was even in het kort ; ik moet weg , ik lees jullie vanavond weer .

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Wilma

Leuk dat je ons op de hoogte houdt.

Jammer dat je je PC niet zelf hebt gesproken - hij/zij (ik weet het even niet) had je dan kunnen uitleggen waarom hij/zij dat geen goed idee vindt. En jij had wat meer vragen kunnen stellen.

 

Je hebt nu wat reflectietijd en kan gaan bedenken wat JIJ wilt. En wij, hier op het forum, ondertsuenen je verder.

Sterkte, meid.

:53: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Wilma:

Hallo  daar ben ik dan ...gisteren had de pc niet gebeld , de assistente zei ze is er vandaag niet .

Iig de assistente heeft mij vandaag terug gebeld ; dus niet de pc zelf .

Maar de vraag is voorgelegd , en de pc zei nee dat is voor dit moment geen optie die borstlift aan 1 kant .

Moet het zo laten .

Iig heb ik 20 dec. weer een afspraak , zal het dan nog eens voorleggen ; maar denk dat het blijft zoals het nu is .

Dit was even in het kort ; ik moet weg , ik lees jullie vanavond weer .

 

xxx

zo fijn dat je pc je goed begrijpt!

ben je erg teleurgesteld dat de lift niet mogelijk is?

zou ik even met je mee mogen kijken?

sterkte meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wilma, als je in december terug moet komen, dan heeft je borst ook nog even de tijd om misschien uit zichzelf nog een stukje te dalen. Het afgelopen driekwart jaar is ze ook alweer een stukje gezakt, dus wie weet. Wees maar lief voor haar, dan is zij het misschien ook voor jou. En verder wachten we gewoon af wat de pc in december weer te vertellen heeft. Komt vast wel goed, meis. Ik en velen met mij, duimen iig voor je. Good luck :71::71::71:.

 

XXX Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

@Wilma, als je in december terug moet komen, dan heeft je borst ook nog even de tijd om misschien uit zichzelf nog een stukje te dalen. Het afgelopen driekwart jaar is ze ook alweer een stukje gezakt, dus wie weet. Wees maar lief voor haar, dan is zij het misschien ook voor jou. En verder wachten we gewoon af wat de pc in december weer te vertellen heeft. Komt vast wel goed, meis. Ik en velen met mij, duimen iig voor je. Good luck :71::71::71:.

 

XXX Jaydee 

@Jaydee  ja je hebt gelijk ...wie weet zakt het nog wat de komende maanden .

Bedankt voor je lieve berichtje ! xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.