Ga naar inhoud

Gefrustreerd ! Zo,n groot verschil in borsten na laatste operatie


Wilma

Aanbevolen berichten

Lieve meiden .....Ben zo gefrustreerd en verdrietig ....zo,n groot verschil in mijn borsten !

 

Ik heb toch maar foto laten maken door mijn partner.

 

Mijn dochter zei. misschien beter om wel foto,s te maken iedere maand ...kijken of het verbeterd .   Of je dan verschil ziet .

Want ik wilde geen foto,s maken omdat als ik er mee geconfronteerd word me zo depressief en verdrietig zou zijn .

 

Het wordt alleen maar erger , minder gelijk dan het ooit was !

Vindt het wel erg groot verschil en voelt niet fijn .

 

Het voelt of het heel hoog zit , ik krijg zelfs gedachten ofdat het zou kunnen dat het er verkeerd om in zit .

 

Ik zal foto in mijn album zetten zometeen 

 

Donderdag heb ik weer controle bij de pc .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie

Ohh.. Wilma wat verschrikkelijk dat je zo ongelukkig bent... Ik kan me heel goed voorstellen dat het dan deste moeilijker is om een foto te plaatsen. Dapper dat je het toch durft. Mag ik met je meekijken? Heb je al eerder contact hierover gehad met je pc?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net inderdaad je foto gezien. Ik snap precies wat je bedoelt je zie ind verschil in beide kanten.  Inderdaad navraag doen hoe dit kan en of het nog bijtrekt?? Echt raar dat er zo n verschil in zit nu nog. Hopelijk kunnen ze je gerust stellen en ik hoop dat het goed komt voor je. 

Sterkte x x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎5‎-‎2‎-‎2018 om 23:01 zei Wilma:

Lieve meiden .....Ben zo gefrustreerd en verdrietig ....zo,n groot verschil in mijn borsten !

 

Ik heb toch maar foto laten maken door mijn partner.

 

Mijn dochter zei. misschien beter om wel foto,s te maken iedere maand ...kijken of het verbeterd .   Of je dan verschil ziet .

Want ik wilde geen foto,s maken omdat als ik er mee geconfronteerd word me zo depressief en verdrietig zou zijn .

 

Het wordt alleen maar erger , minder gelijk dan het ooit was !

Vindt het wel erg groot verschil en voelt niet fijn .

 

Het voelt of het heel hoog zit , ik krijg zelfs gedachten ofdat het zou kunnen dat het er verkeerd om in zit .

 

Ik zal foto in mijn album zetten zometeen 

 

Donderdag heb ik weer controle bij de pc .

wat erg voor je. Zou ik met je mee mogen kijken?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 5-2-2018 om 23:01 zei Wilma:

Lieve meiden .....Ben zo gefrustreerd en verdrietig ....zo,n groot verschil in mijn borsten !

 

Ik heb toch maar foto laten maken door mijn partner.

 

Mijn dochter zei. misschien beter om wel foto,s te maken iedere maand ...kijken of het verbeterd .   Of je dan verschil ziet .

Want ik wilde geen foto,s maken omdat als ik er mee geconfronteerd word me zo depressief en verdrietig zou zijn .

 

Het wordt alleen maar erger , minder gelijk dan het ooit was !

Vindt het wel erg groot verschil en voelt niet fijn .

 

Het voelt of het heel hoog zit , ik krijg zelfs gedachten ofdat het zou kunnen dat het er verkeerd om in zit .

 

Ik zal foto in mijn album zetten zometeen 

 

Donderdag heb ik weer controle bij de pc .

Hoi Wilma,

Ik heb ook een heel groot verschil tussen mijn linker- en rechterborst.

Ik zit er ook heel erg mee, maar ik weet niet echt wat ik moet doen.

Heb al gebeld maar de pc is nu op vakantie en ze doen sowieso eventueel pas iets na 3 maanden..

Zou ik je album ook mogen zien?

Hou ons op de hoogte hoe je afspraak ging. Heel veel succes en ik hoop dat je na de controle misschien wat meer rust vindt. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jd1234:

Hoi Wilma,

Ik heb ook een heel groot verschil tussen mijn linker- en rechterborst.

Ik zit er ook heel erg mee, maar ik weet niet echt wat ik moet doen.

Heb al gebeld maar de pc is nu op vakantie en ze doen sowieso eventueel pas iets na 3 maanden..

Zou ik je album ook mogen zien?

Hou ons op de hoogte hoe je afspraak ging. Heel veel succes en ik hoop dat je na de controle misschien wat meer rust vindt. X

@Jd1234 lees je nu pas . Ik lig in bed ik ga slapen......ik zal morgen of zaterdag ff reageren. Liefs Wilma

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jd1234:

Hoi Wilma,

Ik heb ook een heel groot verschil tussen mijn linker- en rechterborst.

Ik zit er ook heel erg mee, maar ik weet niet echt wat ik moet doen.

Heb al gebeld maar de pc is nu op vakantie en ze doen sowieso eventueel pas iets na 3 maanden..

Zou ik je album ook mogen zien?

Hou ons op de hoogte hoe je afspraak ging. Heel veel succes en ik hoop dat je na de controle misschien wat meer rust vindt. X

@Jd1234    ps. Ik heb je toegevoegd bij mijn fotoalbum 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik ben bewust een poos niet op het forum geweest omdat ik mijn probleem even ,, geparkeerd  '' had. Anders werd ik helemaal gek er van !

Heb dus zie ik nu ook niet gereageerd op mensen. 

Sorry maar hopelijk begrijpen jullie het wel .

 

Nu speelt het weer op bij mij omdat ik volgende week weer controle heb bij de pc .

Ik heb er nog steeds geen goed gevoel bij . 

Het voelt gewoon niet fijn .

Voord die tijd maak ik nog een foto .

Ik heb al die tijd niet gekeken in de spiegel . 

Alleen van boven af onder de douche .

 

En ik ben nog steeds niet blij .

Volgende week even naar de huisarts laat ik haar even kijken . Kan zij er naar kijken wat ze ziet en misschien voelt .Wil haar mening ook .

En naar de praktijkondersteuner ....voor de geestelijke steun.

 

Tot zover even mijn kleine update .

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Wilma:

Ik ben bewust een poos niet op het forum geweest omdat ik mijn probleem even ,, geparkeerd  '' had. Anders werd ik helemaal gek er van !

Heb dus zie ik nu ook niet gereageerd op mensen. 

Sorry maar hopelijk begrijpen jullie het wel .

 

Nu speelt het weer op bij mij omdat ik volgende week weer controle heb bij de pc .

Ik heb er nog steeds geen goed gevoel bij . 

Het voelt gewoon niet fijn .

Voord die tijd maak ik nog een foto .

Ik heb al die tijd niet gekeken in de spiegel . 

Alleen van boven af onder de douche .

 

En ik ben nog steeds niet blij .

Volgende week even naar de huisarts laat ik haar even kijken . Kan zij er naar kijken wat ze ziet en misschien voelt .Wil haar mening ook .

En naar de praktijkondersteuner ....voor de geestelijke steun.

 

Tot zover even mijn kleine update .

 

 

 

Jeejtje niet leuk dit. Fijn dat je een controle hebt. Ik hoop voor je dat je pc je serieus neemt. Het moet gewoon goed zijn toch en ze kunnen tegenwoordig zoveel dat ze jou toch zeker wel weer happy kunnen maken. Je bent nu zoveel maanden verder dus er mag wel iets gebeuren toch? Ga ervoor, je verdient het! Heel veel succes lieverd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎13‎-‎4‎-‎2018 om 10:27 zei Gastje:

Jeejtje niet leuk dit. Fijn dat je een controle hebt. Ik hoop voor je dat je pc je serieus neemt. Het moet gewoon goed zijn toch en ze kunnen tegenwoordig zoveel dat ze jou toch zeker wel weer happy kunnen maken. Je bent nu zoveel maanden verder dus er mag wel iets gebeuren toch? Ga ervoor, je verdient het! Heel veel succes lieverd! 

Thx @Gastje ...nou ik zie het echt somber in ,..als er al iets gedaan kan worden kan dat pas na een jaar.  dus in december.

Dan nog wie gaat dat weer betalen ... en dan speel ik met de gedachten als het alweer verholpen moet worden , dan toch beter ander soort prothese ?  die wel gaat zakken  ?

pffff.

om gek van te worden dit ...

Nou ik ga mijn gedachten maar weer verzetten...boodschappen doen ...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Wilma:

Thx @Gastje ...nou ik zie het echt somber in ,..als er al iets gedaan kan worden kan dat pas na een jaar.  dus in december.

Dan nog wie gaat dat weer betalen ... en dan speel ik met de gedachten als het alweer verholpen moet worden , dan toch beter ander soort prothese ?  die wel gaat zakken  ?

pffff.

om gek van te worden dit ...

Nou ik ga mijn gedachten maar weer verzetten...boodschappen doen ...

xxx

Wat vervelend Wilma. Dit geeft veel stress kan ik me voorstellen. Veel succes bij de afspraak. Probeer inderdaad afleiding te zoeken. Het kan je helemaal gek maken..

 

Mag ik in je album kijken? Waar heb je je operatie gehad?

 

x vinorosso

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wilma:

Thx @Gastje ...nou ik zie het echt somber in ,..als er al iets gedaan kan worden kan dat pas na een jaar.  dus in december.

Dan nog wie gaat dat weer betalen ... en dan speel ik met de gedachten als het alweer verholpen moet worden , dan toch beter ander soort prothese ?  die wel gaat zakken  ?

pffff.

om gek van te worden dit ...

Nou ik ga mijn gedachten maar weer verzetten...boodschappen doen ...

xxx

Hoi Wilma zou ik ook een kijkje mogen nemen in je album? Ik heb namenlijk ook een klein verschil tussen links en rechts. Even om terug te komen op de kosten, ik denk toch wel dat je pc dit moet oplossen ik zou niet zeggen volledig kostenloos maar toch het meeste tenslotte heeft hij je bv gedaan;) heb je ze dual plane of voor de spier of er helemaal achter, want dat verschilt heel veel!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vinorosso ik ben het met @Kristel612 eens. Ik zou het in ieder geval bespreekbaar maken en zeker niet zomaar op zijn beloop laten. Ik heb dat wel gedaan na mijn eerste operatie en pas na 15 jaar actie ondernomen omdat ik dacht dat mijn mening niet telde. Nu weet ik beter. Hoe eerder je aan de bel trekt hoe beter en neem desnoods iemans mee op gesprek. Ik neem ook graag een kijkje in je album. Je bent niet alleen lieverd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Wilma wat rot zeg... ik leef met je mee....:116:

 

probeer het idd bespreekbaar te maken. Een beetje pc die wil -ook om wille van zn eigen goede naam-dit zeker oplossen al is het maar middels n tegemoetkoming ofzo... check het even. 

 

Zou ik missxh met je mogen meekijken in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wilma, ik zag je berichtje... ik ben bijna 4 wkn po en heb ook een borst die groter is dan de ander ik snap je gevoel heel goeD. Mag ik misschien ook in je album kijken.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Wilma:

Thx @Gastje ...nou ik zie het echt somber in ,..als er al iets gedaan kan worden kan dat pas na een jaar.  dus in december.

Dan nog wie gaat dat weer betalen ... en dan speel ik met de gedachten als het alweer verholpen moet worden , dan toch beter ander soort prothese ?  die wel gaat zakken  ?

pffff.

om gek van te worden dit ...

Nou ik ga mijn gedachten maar weer verzetten...boodschappen doen ...

xxx

:103: en :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ! ik ben nu 4 weken PO en heb ook een verschil in mijn rechterborst,

mijn pc gaf aan omdat mijn rechterborst een stuk kleiner is en een beetje moeite heeft met de grootte van de prothese, ik begrijp je onzekerheid echt ik kijk iedere dag in de spiegel en probeer ik mezelf wijs te maken lijkt het soms wel dat het beter is, maar dan weet ik niet of dat echt wel zo is of dat ik het zie, omdat ik zo graag wil dat het goed komt.

 

Waren jou borsten voor de operatie gelijk?

Bij mij zit er ook best wel nog vocht in en ze glimmen ook nog best wel veel.

Sterkte meid !!! xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DidyS   De pc heb ik 2 maanden geleden ook gesproken ....ze zag natuurlijk wel het grote verschil !

En had het over dat het toch nog tijd moest hebben . De protheses die ik heb zitten wel meteen op zijn plek , ...zakken niet ; maar het weefsel er om heen moet wel wat zakken oftewel ook soepeler worden .

De prothese die ik heb kan 6 a 8 maanden hard blijven .

Ze stelde ook voor om eventueel een soort second opinion te laten doen door artsen van het maatschap waar ze bij zit.

ik zal je toevoegen voor het album

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎14‎-‎4‎-‎2018 om 23:49 zei DareCastillo:

Hey ! ik ben nu 4 weken PO en heb ook een verschil in mijn rechterborst,

mijn pc gaf aan omdat mijn rechterborst een stuk kleiner is en een beetje moeite heeft met de grootte van de prothese, ik begrijp je onzekerheid echt ik kijk iedere dag in de spiegel en probeer ik mezelf wijs te maken lijkt het soms wel dat het beter is, maar dan weet ik niet of dat echt wel zo is of dat ik het zie, omdat ik zo graag wil dat het goed komt.

 

Waren jou borsten voor de operatie gelijk?

Bij mij zit er ook best wel nog vocht in en ze glimmen ook nog best wel veel.

Sterkte meid !!! xxxx

@DareCastillo  Wat jouw arts zei over je rechterborst dat die moeite heeft met de prothese ...kan ik me wel wat bij voorstellen . Het is voor jou nog maar 4  weken geleden .

Mijn borsten waren voor de operatie zo goed als gelijk ...een minimaal verschil .

Dankjewel voor je reactie xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎14‎-‎4‎-‎2018 om 15:35 zei JoyceKN:

Hoi Wilma, ik zag je berichtje... ik ben bijna 4 wkn po en heb ook een borst die groter is dan de ander ik snap je gevoel heel goeD. Mag ik misschien ook in je album kijken.x

Thx   zal je toevoegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎13‎-‎4‎-‎2018 om 10:27 zei Gastje:

Jeejtje niet leuk dit. Fijn dat je een controle hebt. Ik hoop voor je dat je pc je serieus neemt. Het moet gewoon goed zijn toch en ze kunnen tegenwoordig zoveel dat ze jou toch zeker wel weer happy kunnen maken. Je bent nu zoveel maanden verder dus er mag wel iets gebeuren toch? Ga ervoor, je verdient het! Heel veel succes lieverd! 

@Gastje  dankjewel !

Ja ik hoop het ook allemaal .

Wil weer happy zijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Wilma:

@DidyS   De pc heb ik 2 maanden geleden ook gesproken ....ze zag natuurlijk wel het grote verschil !

En had het over dat het toch nog tijd moest hebben . De protheses die ik heb zitten wel meteen op zijn plek , ...zakken niet ; maar het weefsel er om heen moet wel wat zakken oftewel ook soepeler worden .

De prothese die ik heb kan 6 a 8 maanden hard blijven .

Ze stelde ook voor om eventueel een soort second opinion te laten doen door artsen van het maatschap waar ze bij zit.

ik zal je toevoegen voor het album

@Wilma zou ik ook mogen meekijken in je album, ik zit namenlijk ook met een verschil tussen mijn borsten! Hoop dat alles goed komt met je, mijn pc heeft gezegd dat het zeker tot 3maanden zou kunnen duren omdat het 2totaal verschillende operaties zijn die appart genezen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-2-2018 om 23:01 zei Wilma:

Lieve meiden .....Ben zo gefrustreerd en verdrietig ....zo,n groot verschil in mijn borsten !

 

Ik heb toch maar foto laten maken door mijn partner.

 

Mijn dochter zei. misschien beter om wel foto,s te maken iedere maand ...kijken of het verbeterd .   Of je dan verschil ziet .

Want ik wilde geen foto,s maken omdat als ik er mee geconfronteerd word me zo depressief en verdrietig zou zijn .

 

Het wordt alleen maar erger , minder gelijk dan het ooit was !

Vindt het wel erg groot verschil en voelt niet fijn .

 

Het voelt of het heel hoog zit , ik krijg zelfs gedachten ofdat het zou kunnen dat het er verkeerd om in zit .

 

Ik zal foto in mijn album zetten zometeen 

 

Donderdag heb ik weer controle bij de pc .

Hoi Wilma,

Ohh wat vervelend voor je dat je niet tevreden bent met het resultaat.. ben erg benieuwd naar wat de pc zegt donderdag! 

Zou ik mischien ook mee mogen kijken in je album?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.