Ga naar inhoud

Bloemmie : 6 april 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Boobs2015:

Jemig meisje... je hebt idd wat meegemaakt!!! Pfffff.....

 

maar dat aftekenen... zo herkenbaar... ik dacht ook dat duurt n eeuwigheid. Denk dt ie wel 15min bezig was.... en bloedserieus kijken... haha... ik dacht ik zeg maar nix straks raakt ie zn focus kwijt en zit ik met rare boobies:21:

 

ol die stoelgang is herkenbaar.... vreselijk maar fijn dat dat weer op gang is. 

 

Ik ga je fotos checken.... benieuwd wat voor meesterwerk hij er weer bij heeft!! 

 

haha vooral die focus kwijt raken dat hij misschien een lijntje verkeerd zou zetten was ik ook bang voor. Wilde nog een grapje maken maar dacht hou mn mond maar. Tis wel een hele serieuze man, maar goed ook!

 

Ik zit zelfs al helemaal ready klaar om te gaan, haha hoef pas over een uur weg. Nagels zijn weer gedaan, make uppie op dat lijkenhoofd, normale broek weer aan.... ja hoor ready to go!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo blij.... gisteren Mn eerste sport bh gekocht.... en wilde ff het resultaat showen :wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13/4/2018 om 13:20 zei Bloemmie:

haha kijk das handig die feedback terug. Zal ff een kort verslagje maken want het begon al hilarisch. 

Foto's probeerde ik in een album te uploaden alleen toen liep die vast dus dat zal ik nog eens proberen straks. 

 

Anyway: 6 april, week geleden alweer was D-date... letterlijk! ik moest me om 7.45 melden bij de parkkliniek en dan zou ik om 9.15 als tweede geholpen worden. Steun van mn allerbeste vriendinnetje en moeders was ik er klaar voor en waren we keurig op tijd. Aangemeld enz, je kent het wel. Daarna naar boven waar je je eigen kamer krijgt en er een prachtig operatieschort klaar lag. Fijne kamer en daar begon het wachten... ik moest me om 8.30 ongeveer om gaan kleden dus ik dat netjes gedaan... kom om 8.35 de zuster de kamer binnen met de volgende mededeling: 

"uhm, we hebben een klein probleempje maar je prothese zijn er nog niet." haha hoe dan?? vroeg ik me af. Hoe kan je een operatie inplannen zonder de middelen aanwezig te hebben. Bleek dus dat ze per koerier uit Gouda moesten komen en die stond in de file!! Hahah goed begin toch? NOT! Dus daar zat ik met mn goede gedrag te wachten, hadden wel de grootste lol hoor want ja zoiets overkomt mij altijd. 

Gelukkig om 10.15 werd ik alsnog geroepen dat ze gearriveerd waren en dus de operatie kon gaan beginnen. Moeders en BFF helemaal emotioneel enzo, zo lief! meegenomen naar de kamer voor een infuus en dr Nio kwam nog wat tekenwerk verrichten, voelde me net een blanco papier waar Picasso zich op aant uitleven was. Beetje ongemakkelijk wel want ja, ik was al niet zo zeker van mn lijf en als er dan ook nog eens iemand 10 min naar staat te kijken en op te tekenen dacht ik dat het een eeuwigheid duurde. 

 

Toen alles getekend en wel was en infuus aangebracht mocht ik naar de OK. Praatje met de anethesist dat de vorige operatie aan mn schouder ik wakker was geworden tijdens operatie en dat ik slecht onder narcose kom. Hij lachte me een beetje uit en zei dat dat hier niet het geval ging worden. Je voelt de bui al aankomen... Tijdens het praatje over mooie dromen ed, vroeg hij, voel je nou nog steeds niks? dus ik, nee was je al begonnen? hij lachen waarop het antwoord kwam. oke taaie,, we gaan het ff opschroeven naar een hogere dosering. En toen was ik gelukkig wel na enkele seconden in diepe slaap. 

 

Na de operatie kwam ik op de uitslaapkamer terecht en moet zeggen dat ik daar niet heel veel van mee heb gekregen. Pijn had ik wel enorm maar dat was normaal zeiden ze. 

 

Terug op de kamer was mn bff en mams er ook weer en super blij me te zien. Beetje suf van de narcorse en onder maximale drugs had ik nog wel echt heel veel pijn. Ze sturen je normaal na een uur a 2 uur weer naar huis als je naar de wc bent geweest en je goed voelt. Ik was rond 2 uur terug op de kamer en om 5 uur moest ik naar de wc maar had zoveel pijn en ben op de wc niet goed geworden en flauw gevallen. Dus gelijk 3 zusters me in bed gelegd, bed onderste boven gekiept zodat er zuurstof naar mn hoofd kon stromen en toen ging het langzaam wel wat beter. Maar pijn doet het zeker!! Al met al om half 8 besloten dat ik niet in staat was om naar huis te kunnen dus hebben ze me gehouden een nachtje. Wat het ik het zwaar gehad, niet te doen! Alles deed zeer en maximale medicijnen hadden totaal geen effect had ik het idee. 

 

Volgende ochtend werd ik rond 9 uur opgehaald door mn ouders en dat ging opzich wel goed, voelde me iets beter maar met heel veel pijn. Telefoon vasthouden ging al niet eens dus was radiostil op de whatsapp... 130 berichten heb ik pas de volgende dag kunnen beantwoorden. 

 

Verder even wat korter samengevat, eerste 3 dagen.. HEL!! Alleen maar pijn, snachts is het het ergste, vervolgends kwam er ook een enorme buikpijn na 3 dagen bij omdat mn hele stoelgang verstopt raakte van de medicijnen. De pijn in mijn buik was nog erger dan in mn boobs. Heb van vrijag tot dinsdag avond met een afrikanenbuikje rond gelopen, man wat deed dat zeer zeg.

 

Nu precies een week later, zit ik aan veel vezel voedsel, kan ik weer normaal naar de wc en het mooiste van alles.... ik heb zelfstandig gedoucht! Wat is dat lekker zeg. 

 

Ohjah... bijna vergeten... het resultaat is prachtig :-) al is mn linker boob wel opgezetter als de rechter dus zit nog geen gelijkheid in... hopelijk komt dat nog eens zien wat dr Nio ervan gaat zeggen, want vanavond heb ik de afspraak staan. Verder zien mn littekens er mooi uit en heb ik geen wondvocht gehad, zo knap hoe ze zoveel prothese door zon klein sneetje kunnen proppen, chapeau!

 

Ik hou jullie ff op de hoogte en zal even wat foto's plaatsen want denk dat je versteld zal staan... 

 

Liefs van mij en mn nieuw geboren tweeling 

Ook al een heel verhaal maar jeetje ook heftig maar goed dat je een nachtje bent gebleven want dan houden ze je goed in de gaten. Mag ik je fotoalbum ook zien ben erg benieuwd ben zelf ook door nio geopereerd vandaar ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15/4/2018 om 16:28 zei Bloemmie:

Zo blij.... gisteren Mn eerste sport bh gekocht.... en wilde ff het resultaat showen :wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

wauw mooi hoor ziet er goed uit ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Demiiii:

Wauw ziet er super mooi uit! :wub: 

hoeveel cc en welk profiel ?

 

Hi Demiiii, dank je wel ben er echt super blij mee!

Ik heb de ronde protheses gekozen en links 550cc en rechts 600cc. Had helemaal niks zoals je kon zien en zit nu op een cupmaat van 75F!!! Haha klinkt heel veel maar moet zeggen krijg alleen maar complimenten dat het me zo goed staat en dat het helemaal niet te groot of te klein is nu. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei EnjoyBoobs1050cc:

Ook al een heel verhaal maar jeetje ook heftig maar goed dat je een nachtje bent gebleven want dan houden ze je goed in de gaten. Mag ik je fotoalbum ook zien ben erg benieuwd ben zelf ook door nio geopereerd vandaar ;)

 

Nou over dat nachtje blijven deden ze niet heel erg makkelijk hoor... Het liefste stuurde ze me om 5 uur tijdens de spits nog naar huis maar aangezien ik out ging op de wc en niet in staat was om überhaupt op mn benen te kunnen lopen hebben mn moeder en vriendin echt aangedrongen dat ze me zo niet naar huis mee wilden nemen. 

 

Die zagen het natuurlijk al voor zich dat ze heel de nacht een krijsend persoon hadden... haha. Heb wel die nacht enorm geslapen en zeker 2x de zusters gebeld dat ik door de grond ging van de pijn. 

 

Ik ga je even toevoegen aan mn album dan kan je kijken. :-) Wat heb jij laten doen bij hem?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even iets anders, weet een van jullie misschien wat er wordt bedoeld met: "over 3 maanden kan je pas het resultaat zien". Kortom mijn vraag, zijn je borsten juist dan groter of juist kleiner? 

 

Want ik dacht juist wat kleiner omdat de zwelling afneemt, maar een vriendin die het ook heeft laten doen zegt juist groter omdat dan de prothese meer op je huid komt te liggen. 

Of zou dit allemaal te maken hebben of het onder of op je spier wordt geplaatst? Vragen, vragen, vragen.... een van jullie een idee? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,. Ik ben toevallig even weer online,. Heb ook nio's

Na een tijdje krijg je pas echt de mooie vorm, natuurlijke hang te zien waardoor ze wat naar voren komen en minder strak en hard zijn.

In het begin dacht ik ook dat 1 borst helemaal misvormd was maar dat is helemaal goed gekomen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Bloemmie:

 

Nou over dat nachtje blijven deden ze niet heel erg makkelijk hoor... Het liefste stuurde ze me om 5 uur tijdens de spits nog naar huis maar aangezien ik out ging op de wc en niet in staat was om überhaupt op mn benen te kunnen lopen hebben mn moeder en vriendin echt aangedrongen dat ze me zo niet naar huis mee wilden nemen. 

 

Die zagen het natuurlijk al voor zich dat ze heel de nacht een krijsend persoon hadden... haha. Heb wel die nacht enorm geslapen en zeker 2x de zusters gebeld dat ik door de grond ging van de pijn. 

 

Ik ga je even toevoegen aan mn album dan kan je kijken. :-) Wat heb jij laten doen bij hem?? 

oh dat is minder, als het niet goed gaat moeten ze zonder boeh of bah zorgen dat je daar kunt blijven. Ik heb een borstlift gehad met vergroting en tepelhofverkleining en heb Motiva 1050cc achter de spier laten plaatsen. En Nio heeft toen meteen een buikwandcorrectie gedaan en diastase buikspieren gereefd. Ik moest dus sws een nachtje blijven ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Bloemmie:

 

Hi Demiiii, dank je wel ben er echt super blij mee!

Ik heb de ronde protheses gekozen en links 550cc en rechts 600cc. Had helemaal niks zoals je kon zien en zit nu op een cupmaat van 75F!!! Haha klinkt heel veel maar moet zeggen krijg alleen maar complimenten dat het me zo goed staat en dat het helemaal niet te groot of te klein is nu. 

Ohhh wauw! Kon dat meteen de hoeveelheid cc? Wou dat dat bij mij ook kon dan hihi. Nou fijn dat je er zo happy mee bent mag ook wel ziet er echt super mooi uit :59: geniet van boobiesss girl! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-4-2018 om 16:28 zei Bloemmie:

Zo blij.... gisteren Mn eerste sport bh gekocht.... en wilde ff het resultaat showen :wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wat mooi zeg! Jij hebt precies wat ik ook zelf graag wil! Zou ik ook in je album mogen kijken? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 18-4-2018 om 13:15 zei Demiiii:

Ohhh wauw! Kon dat meteen de hoeveelheid cc? Wou dat dat bij mij ook kon dan hihi. Nou fijn dat je er zo happy mee bent mag ook wel ziet er echt super mooi uit :59: geniet van boobiesss girl! :43:

 

Thanks meis, ben er zo blij mee!! En idd het kon allemaal in een keer erin gestopt worden. Heb dat wel gevoeld want alles moet ineens opgerekt worden en dat deed echt enorm veel pijn. Heb nu na 3,5 week nog enorm gevoelige tepels haha. Mn huid voelt wel minder strak aan. Dus wordt alleen maar beter. 

 

Pleisters zitten er wel nog steeds.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-4-2018 om 00:47 zei Bloemmie:

Even iets anders, weet een van jullie misschien wat er wordt bedoeld met: "over 3 maanden kan je pas het resultaat zien". Kortom mijn vraag, zijn je borsten juist dan groter of juist kleiner? 

 

Want ik dacht juist wat kleiner omdat de zwelling afneemt, maar een vriendin die het ook heeft laten doen zegt juist groter omdat dan de prothese meer op je huid komt te liggen. 

Of zou dit allemaal te maken hebben of het onder of op je spier wordt geplaatst? Vragen, vragen, vragen.... een van jullie een idee? 

 

Dat heeft te maken met het droppen en fluffen... je borstspier gaat zich meer ontspannen waardoor de prothese wat gaat zakken in de pocket en uiteindelijk soepel wordt. Meestal ogen ze dan wat groter volgens zeggen.... 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Bloemmie:

 

Thanks meis, ben er zo blij mee!! En idd het kon allemaal in een keer erin gestopt worden. Heb dat wel gevoeld want alles moet ineens opgerekt worden en dat deed echt enorm veel pijn. Heb nu na 3,5 week nog enorm gevoelige tepels haha. Mn huid voelt wel minder strak aan. Dus wordt alleen maar beter. 

 

Pleisters zitten er wel nog steeds.... 

Jaaa daar kan ik me wel wat bij voorstellen idd dat het enorm veel pijn doet maar wel echt super knap dat het kan zo. En fijn dat je er zo happy mee bent! Het wordt alleen ma beter en beter :D 

en waarom zitten de pleisters er nu nog steeds op?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.