Ga naar inhoud

Bloemmie : 6 april 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi allemaal zal me even voorstellen. Ben normaal niet zo van de forums, maar lees wel graag mee en om maar gelijk met de deur in huis te vallen wilde ik graag wat foto's van resultaten zien. En dat kan volgens de regels alleen als je actief deelneemt, dus dat wordt een uitdaging voor mij :-) 

 

Maar goed, ik ben 30, 180 lang, kleine B cup en weeg 64kg. Dus lang en dun, helaas dus terug te zien in mijn borsten. Iemand raadde mij dr Nio van Parkkliniek in Rotterdam aan en daar heb ik morgen mijn consult afspraak bij staan. Ben heel zenuwachtig en benieuwd. Wat ik wil is mooie volle borsten en zat zelf aan cup D te denken. Mocht iemand ervaringen hebben met deze arts ben ik zeer benieuwd naar je verhaal. Zal even een update geven na mijn afspraak van morgen, dan hoor ik ook hopelijk gelijk een operatie datum. 

 

Groetjes Bloemmie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey ik ben door hem geopereerd 9 januari! Heel tevreden en ook over de kliniek. Ben van een a naar D voor het zicht zo als ik in kan schatten. Ik heb bh’s gepast die zijn in E en F. Hij is in ieder geval een super goede arts, via de zoekbalk kan je op het woord Park kliniek of Parkkliniek aan elkaar veel over hem vinden. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Bloemmie:

Nee geen idee, hoe werkt dat dan? 

 

je kunt gewoon bellen naar OLVG West. Dan zullen ze waarschijnlijk zeggen dat er een wachttijd is en dat je pas in april op consult kan. Ik kreeg toen een 06-nummer waarop ik Nio zelf kon appen en dan reageert ie binnen een dag en kun je vaak binnen een week al terecht voor consult. Er is momenteel een landelijk tekort aan ok-personeel dus in OLVG krijgen de medisch noodzakelijke ingrepen voorrang. Hij zal voor de ingreep zelf waarschijnlijk uitwijken naar Park Kliniek wel tegen dezelfde voorwaarden die in ziekenhuis gelden. Heb ik begrepen van diverse dames hier op het forum. Dat scheelt je toch mooi 800 euro. Ik hoor het aankomende donderdag dan heb ik mijn consult.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Boobs2015:

 

je kunt gewoon bellen naar OLVG West. Dan zullen ze waarschijnlijk zeggen dat er een wachttijd is en dat je pas in april op consult kan. Ik kreeg toen een 06-nummer waarop ik Nio zelf kon appen en dan reageert ie binnen een dag en kun je vaak binnen een week al terecht voor consult. Er is momenteel een landelijk tekort aan ok-personeel dus in OLVG krijgen de medisch noodzakelijke ingrepen voorrang. Hij zal voor de ingreep zelf waarschijnlijk uitwijken naar Park Kliniek wel tegen dezelfde voorwaarden die in ziekenhuis gelden. Heb ik begrepen van diverse dames hier op het forum. Dat scheelt je toch mooi 800 euro. Ik hoor het aankomende donderdag dan heb ik mijn consult.

 

Thanks voor je berichtje. Ik heb vanmiddag mijn consult afspraak bij dr Nio. Gewoon gebeld naar de parkkliniek en kon eerst pas 27feb, maar is dus verplaatst naar vandaag. Ik heb ook niet echt een idee wat het gaat kosten, maar ik kan dus gewoon vragen waarom er een verschil is tussen een afspraak via OLVG of direct met de parkkliniek? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via het ziekenhuis gelden lagere tarieven. Je kan alleen met een verwijzing van de huisarts in het ziekenhuis terecht. Maar ik werd vervolgens wel in de parkkliniek geopereerd. Dus alleen het consult vindt plaats in het ziekenhuis. Een bv via de kliniek is bijna 1000 euro duurder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-2-2018 om 09:33 zei Boobs2015:

 

je kunt gewoon bellen naar OLVG West. Dan zullen ze waarschijnlijk zeggen dat er een wachttijd is en dat je pas in april op consult kan. Ik kreeg toen een 06-nummer waarop ik Nio zelf kon appen en dan reageert ie binnen een dag en kun je vaak binnen een week al terecht voor consult. Er is momenteel een landelijk tekort aan ok-personeel dus in OLVG krijgen de medisch noodzakelijke ingrepen voorrang. Hij zal voor de ingreep zelf waarschijnlijk uitwijken naar Park Kliniek wel tegen dezelfde voorwaarden die in ziekenhuis gelden. Heb ik begrepen van diverse dames hier op het forum. Dat scheelt je toch mooi 800 euro. Ik hoor het aankomende donderdag dan heb ik mijn consult.

 

@Boobs2015 en weet je al welke maat je wilt. Ik zag op je foto's 330cc, 450cc en 500cc past. Waar gaat jou voorkeur naar? Ik word op 27-2 door Nio omgetoverd naar 400cc. Jou theezakjes lijken een beetje op die van mij, maar we schelen kwa lengte behoorlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ik heb gisteren mijn consult gehad. Wat een aardige man is dr Nio! Alleen even een vraagje aan jullie, die kosten waren bij mij een stuk hoger dan bij een vriendin. Ik zou uitkomen op €4750,- en zij heeft €3100,- betaald. Is dat vanwege de hoeveelheid cc of niet? Dr Nio gaat mij 600cc inbrengen. 

 

Ik hoor graag wat ik eventueel nog aan die kosten zou kunnen doen?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Bloemmie:

Zo ik heb gisteren mijn consult gehad. Wat een aardige man is dr Nio! Alleen even een vraagje aan jullie, die kosten waren bij mij een stuk hoger dan bij een vriendin. Ik zou uitkomen op €4750,- en zij heeft €3100,- betaald. Is dat vanwege de hoeveelheid cc of niet? Dr Nio gaat mij 600cc inbrengen. 

 

Ik hoor graag wat ik eventueel nog aan die kosten zou kunnen doen?? 

Boven de 500 cc moet je inderdaad extra betalen. Dat had ik op de site ook al gelezen. Ik heb 370 cc hydrogel en heb 4500 betaald

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Bloemmie:

Zo ik heb gisteren mijn consult gehad. Wat een aardige man is dr Nio! Alleen even een vraagje aan jullie, die kosten waren bij mij een stuk hoger dan bij een vriendin. Ik zou uitkomen op €4750,- en zij heeft €3100,- betaald. Is dat vanwege de hoeveelheid cc of niet? Dr Nio gaat mij 600cc inbrengen. 

 

Ik hoor graag wat ik eventueel nog aan die kosten zou kunnen doen?? 

Zo te horen lijkt het alsof zij via het OLVG is gegaan en jij via de Parkkliniek. Daar zit best een prijsverschil tussen. En voor boven de 500 cc betaal je ook extra voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Bloemmie:

Zo ik heb gisteren mijn consult gehad. Wat een aardige man is dr Nio! Alleen even een vraagje aan jullie, die kosten waren bij mij een stuk hoger dan bij een vriendin. Ik zou uitkomen op €4750,- en zij heeft €3100,- betaald. Is dat vanwege de hoeveelheid cc of niet? Dr Nio gaat mij 600cc inbrengen. 

 

Ik hoor graag wat ik eventueel nog aan die kosten zou kunnen doen?? 

Dat is zoiezo duurder omdat het via Parkkliniek is. Zijn dit dan ook eurosilicone of andere? Ik heb via Olvg 3100 betaald. Al je controles gaan dan in Amsterdam en van je eigen risico gaat dus ook nog wat af. Alleen de rekening krijg je pas na een jaar denk ik. Hij zei tegen mij toen 3500€ all in. Maar dat is voor eurosilicone 500cc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bloemmie:

Zo ik heb gisteren mijn consult gehad. Wat een aardige man is dr Nio! Alleen even een vraagje aan jullie, die kosten waren bij mij een stuk hoger dan bij een vriendin. Ik zou uitkomen op €4750,- en zij heeft €3100,- betaald. Is dat vanwege de hoeveelheid cc of niet? Dr Nio gaat mij 600cc inbrengen. 

 

Ik hoor graag wat ik eventueel nog aan die kosten zou kunnen doen?? 

Als je via de parkkliniek zelf bent gegaan, vrees ik dat je niks aan die kosten kan doen. Daarom probeerde ik je erop te attenderen voordat je op consult ging. Via het ziekenhuis betaal je inderdaad 3100 voor siliconen en 3500 voor hydrogel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jennifer0:

@Boobs2015 en weet je al welke maat je wilt. Ik zag op je foto's 330cc, 450cc en 500cc past. Waar gaat jou voorkeur naar? Ik word op 27-2 door Nio omgetoverd naar 400cc. Jou theezakjes lijken een beetje op die van mij, maar we schelen kwa lengte behoorlijk.

 

Hoi.... ohhh spannend gaat al opschieten voor jou...... hoe kang ben jij dan precies en hoe is je bouw? 

 

nee man ik heb werkelijk waar nog geen idee. Vanmorgen ff gepast thuis met zakjes water. Fotos daarvan zitten in mn album. Ik zie eerlijk gezegd met kleding nog niet eens het verschil tussen 450 en 500. Enige wat k weet is dt ik wil dat het natuurlijk oogt. Ik wil geen :omeloenen... 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bloemmie:

Zo ik heb gisteren mijn consult gehad. Wat een aardige man is dr Nio! Alleen even een vraagje aan jullie, die kosten waren bij mij een stuk hoger dan bij een vriendin. Ik zou uitkomen op €4750,- en zij heeft €3100,- betaald. Is dat vanwege de hoeveelheid cc of niet? Dr Nio gaat mij 600cc inbrengen. 

 

Ik hoor graag wat ik eventueel nog aan die kosten zou kunnen doen?? 

Heel weinig.... via parkkliniek betaal je nou de hoofdprijs. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei CupA84tje:

En via Olvg betaal je volgens mij boven 500 cc ook niks extra 

Nee, klopt. 

 

@Bloemmie Via het OLVG betaal je voor hydrogel én Motiva implantaten €3500,- en voor Eurosilicone  €3100,-. De consulten à €115,-  gaan van je eigen risico af. 

 

Via Parkmc betaal je €4750,- en zijn de consulten €50,-. In tegenstelling tot het OLVG betaal je bij Parkmc ook een meerprijs voor protheses boven de 500cc.

 

Als je door Nio geopereerd wil worden is het dus verstandiger om een afspraak voor een consult in het OLVG te plannen. Je hebt dan wel een verwijsbrief van je huisarts nodig. De consulten vinden dan in het OLVG plaats en de operatie in Parkmc.

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je niet gewoon annuleren en dan zeggen dat je het via Olvg doet? Nio weet heus wel dat mensen via Olvg gaan dat ookniet zomaar doen neem ik aan :100: vooral als je van heel ver van amsterdam komt. 

 

Zo een verwijsbriefje is ook supermakkelijk gewoon even de huisarts bellen iszo geregeld xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Boobs2015:

 

Hoi.... ohhh spannend gaat al opschieten voor jou...... hoe kang ben jij dan precies en hoe is je bouw? 

 

nee man ik heb werkelijk waar nog geen idee. Vanmorgen ff gepast thuis met zakjes water. Fotos daarvan zitten in mn album. Ik zie eerlijk gezegd met kleding nog niet eens het verschil tussen 450 en 500. Enige wat k weet is dt ik wil dat het natuurlijk oogt. Ik wil geen :omeloenen... 

 

 

@Boobs2015 ik dacht dat ik al een antwoord had gestuurd, maar zie niks terug. Ik vind deze site helaas best ingewikkeld, moet me beetje in verdiepen(wat ik niet wil hahag) maar onder mijn kopje about me zie je een pic en mijn bouw omschrijving. Volgens mij is dat openbaar voor iedereen. Zo niet, meid dan weet ik het ook niet. 

Moet ook nog punten verdienen, maar blijf maar op 0. Arme ik, zal ik Nio vragen of dat hij mijn punten hier ook kan opkrikken:P

 

ik hoor wel of dat het is gelukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Bedankt voor het inzicht in de prijzen! Ik heb maandag een gesprek bij het  OLVG, ik kan dus rekenen op ongeveer 3500 voor hydrogel. Wat zijn de kosten voor het consult?

 

Kan iemand mij tips geven waar en hoe ik foto's van bekijken? Ik heb zelf nu BH maat 70C al lijken ze echt vele male kleiner.. Ik wil graag een volle C / kleine D.

 

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 7-2-2018 om 19:36 zei Jennifer0:

Ik ben direct via parkkliniek en betaal €4020 voor 400cc/ dual plane/ drup bij Nio 

was te lui om alles via Amsterdam te regelen en op en neer te rijden naar Amsterdam. 

Nee, ben niet rijk maar gewoon lui aangelegd :P

 

 Ik moet 4080 betalen voor 325cc/ boven spier/ rond..?:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.