Ga naar inhoud

Ongelijk : 23 augustus 2018 : Dr. Macare : Ziekenhuis Rivierenland


Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Ongelijk:

Hoi!

Super lief dat je aan me denkt!

 

Het gaat op zich wel goed.

Zenuwen heb ik wel maar eigenlijk heb ik steeds meer zin in de operatie.

De onzekerheid speelt wel de grootste rol in de zenuwen.

Zit er nu eigenlijk meer over in of ik alles wel goed geregeld heb ,als in genoeg eten in huis enzo :rolleyes:

 

Mijn tas staat bijna helemaal klaar , alleen de tandenborstel en haar borstel nog dus bijna ready to go!

Morgen mag ik bellen hoelaat ik verwacht word en ik hoop zo vroeg mogelijk dan is er ook minder tijd om zenuwen te krijgen en "honger" want dat vind ik best een dingetje.

Normaal eet ik vanwege een maagverkleining 6x per dag en doe ik dit niet kan ik echt naar worden.

Maar dat komt ook vast wel goed ga gewoon lekker relaxed proberen te doen.

 

Een operatie topic heb ik nog niet, daar heb ik eigenlijk ook niet echt bij stil gestaan maar dat komt wel straks na de operatie denk ik.

Eerst maar even kijken hoe het gaat en hoe ik me voel.

Voor mezelf hou ik alles bij in een boekje dus ik heb naslag werkt :3:

Morgen zal ik iig hier laten weten hoelaat ik ongeveer aan de beurt ben en daarna pas wanneer ik me daar goed genoeg voor voel hoe alles is gegaan.

We gaan gewoon even op de flow die het gaat!

Je bent zo te horen goed bezig, @Ongelijk.

ik heb mijn zenuwen onder controle kunnen houden door te zeggen: ik heb dit nu beslist en ik sta achter mijn beslissing om dit te doen (wat het resultaat ook mag zijn). Op een gegeven moment heb ik me er dan ook gewoon aan overgegeven en toen viel het wel mee met de zenuwen.

Ik wens je veel sterkte en succes met je traject en ik hoop snel weer wat van je te horen. :71:

Gewoonlijk zijn het de administrators die een operatietopic aanmaken zodra ze een datum en een chirurg zien opduiken.

Maar goed dat je alles ook bijhoudt. Ik vind het ook nog fijn om terug te lezen wat ik tijdens dat proces allemaaal doormaakte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie

@Ongelijk

 

Hoi hoi,

 

Ik zie toevallig voorbijkomen dat je morgen word geholpen, ik heb daarom gelijk de titel aangepast en topic verplaatst, dit topic kun je dus gewoon blijven gebruiken voor alle verdere updates en je verslag, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Heel veel succes morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @Desert-Rose!

Ik word geopereerd in het rivierenland ziekenhuis overigens.

 

Inmiddels ben ik al een uurtje wakker,slaap de afgelopen 2 weken enorm slecht helaas.

Vanacht net 3 uurtjes slaap gepakt maar dat zal vast wel goed komen want de aankomende dagen zal ik gewoon lekker slapen wanneer ik wil gok ik B).

 

Zenuwen zijn er nog niet en voel me heel relaxed op het moment.

Mocht tot 2 uur voor de opname nog helder drinken dus ik zit nu aan een kop thee en straks nog even douchen en de tandenborstel in de tas en dan zijn we helemaal ready to go!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Good luck. En hou dat rustige gevoel maar goed vast.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update tijd!

 

Vannacht echt super slecht geslapen en maar 3 uurtjes slaap gepakt.

Voordeel was dan wel weer dat ik mijn vocht wel op pijl kon houden :rolleyes:

 

Heb geen zenuwen gehad ,zelfs niet na het moeizaam prikken van het infuus en een ok tafel die kuren had en het niet naar behoren deed.

Heb zeker een 3 kwartier op de ok wakker gelegen omdat de technische dienst erbij moest komen en de vraag was of de operatie nog wel door kon gaan of er alsnog een andere ok geregeld moest worden.

Gelukkig had ik een ontzettend lief en gezellig team waar ik zo veel lol mee heb gehad, echt schatten :33:

De anesthesist hulp was geweldig en die was zo leuk met mij aan het dollen en kletsen dat ik het totaal niet erg vond en juist ontzettend fijn om zo lekker menselijk en normaal over alles te kunnen babbelen.

Dit heeft er ook echt voor gezorgd dat ik zonder zenuwen en met een ontzettend fijn gevoel in slaap ben gevallen want uiteindelijk kon alles alsnog doorgaan.

De tafel kon namelijk wel omhoog en naar beneden en dat was het belangrijkste vond de pc.

 

Het wakker worden was ook erg fijn en ik was vrijwel direct goed wakker en aanspreekbaar.

Had geen pijn en omdat ik niet tegen de papieren pleisters kan was alles met gaas afgedekt en kon ik direct spieken :43:

Volgens mij zat er nog best wat borstweefsel en ik ben dus niet plat (waar ik bang voor was) en lijkt het allemaal op een nog mooi volume uitgekomen te zijn. 

Voor zover nu te zien is lijken ze niet echt meer een verschil te hebben.

Het ziet er netjes uit en ik ben zo tevreden met hoe netjes en niet eng de tepels eruit zien (dat vind ik namelijk het engste eruit zien altijd).

 

Ik heb een foto gemaakt en de borst zonder prothese ziet er prachtig uit!

De borst waar de prothese in zat daar schrok ik toch best van.

Die ziet er ingedeukt en boxed en breed uit aan de onderkant (wat ik dus niet zelf kan zien alleen via een foto) maar dit kan komen omdat ik geen plooi had en ze dus een borstplooi hebben gemaakt door huid vast te zetten op de ribbenkast.

Ook het grootste gedeelte van mijn oude litteken is weg.

Ik hoop dat deze borst zich nog een heel stuk gaat vormen naar een gewone borst vorm want ik weet niet of ik tevreden ben als dit zo blijft.

Maar dit is ook iets wat tijd zal uitwijzen en hey er is net van alles mee gedaan dus it ain't pretty!

Drains heb ik trouwens niet ookal zou ik die wel krijgen volgens de pc in het voorgesprek.

Heel erg vind ik dat niet want ik heb ooit een drain in mijn arm gehad en dat was geen pretje kan ik me herinneren.

 

In principe mag ik vandaag naar huis is mij verteld terwijl er eigenlijk afgesproken was dat ik 1 nacht moest blijven.

Maar ik weet nietof ik dat al aandurft.

Ook heb ik net een spuitje gehad in mijn been met een opiaat omdat ik toch best wat pijn begon te krijgen aan mijn linker borst (waar de explantatie is gebeurt.

Dus mocht ik warrig overkomen... mja ben misschien wat high daarvan :kez_11:

 

Verder lig ik lekker op een 1 persoonskamer maar als ik een nacht blijf zal ik verhuist moeten worden.

 

Nadat ik terug op de kamer was mocht ik zelf mijn hubbie bellen en mijn vader.

Die waren beide zeer verrast mij aan de lijn te krijgen en mocht ik blijven komen die nog even langs op bezoek.

 

Eten gaat goed en ben niet misselijk of erg moe maar ik diesel wel steeds even lekker rustig weg.

 

Yay i did it en ik wil stiekem telkens aan mijn nieuwe boobies voelen!

Het implantaat heb ik in een emmertje meegekregen en ik ben echt super benieuwd naar hoe dat eruit ziet en wat er dus al die tijd in mijn lichaam heeft gezeten.

Voor nu ben ik happy en ga ik lekker mijn rust nemen om te herstellen.

Hmmm ik denk dat het spuitje begind te werken want ik vind iedereen super lief :55:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd @Ongelijk. Je hebt het doorstaan. :43::43:

Fijn om je weer te horen en wat klink je opgewekt.

 

En wat een verhaal ook. Je zou van minder :kez_11:.

en de manier waarop je alles beschrijft ... toch ook wel een beetje :45:.

 

Nu goed voor jezelf zorgen. Rust, slaap, vocht, medicijnen wanneer nodig en een vlot herstel.

En dan wonderful gelijke boobies.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ongelijk, van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Nu lekker herstellen, veel drinken om de narcose en overtollig vocht weg te spoelen uit je lichaam, op tijd je medicijnen nemen en je lekker laten vertroetelen. Ik ben zelf 13 mei 2016 geopereerd door dr. Macaré in het Rivierenland ziekenhuis. Ik hoop dat ze bij jou mooi werk verricht heeft. De meeste mensen zijn namelijk erg tevreden over haar. Ik heb zelf wat minder geluk gehad, maar misschien was dat omdat de operatie op vrijdag de dertiende was :38:.

Ik wens je iig een heel fijn herstel toe.

 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje @Jaydee 

 

Ik ben nog een nachtje gebleven omdat ik toch nog erg misselijk was en het nog niet aandurfde echt naar huis te gaan.

Gisteren ben ik thuis gekomen.

Ik heb geen pijn en mocht zelfs al douchen ,dit heb ik vanochtend gedaan en ging goed.

 

Ik ben nog wel erg bezorgd om mijn linker borst.

Gisteren voor ik naar huis ging kwam dokter macare nog kijken en ze vond de borstplooi te hoog vast gezet.

Hierdoor zit er een soort driehoek in het midden van mij  borst ingedeukt aan de onderkant.

Over 2 weken wil ze kijken of ze dit misschien toch los moet maken.

Ik ben absoluut dankbaar voor de operatie want het voelt al zo veel beter!

Maar aan de andere kant ben ik nu wel bang met een misvormde borst achter te blijven, dat wil ik natuurlijk ook niet.

Zonder de gazen de borsten zien doet me best pijn omdat ik het nu even echt niet zie zitten hoe dit goed moet gaan vormen naar een normale borst vorm.

Vind het een lastig pakket want ik ben ook erg blij maar toch verdrietig.

Ik probeer iedere dag wel een foto ervan te maken zodat ik kan zien hoe het veranderd en heb al voorgenomen dat mocht ik toch te weinig verandering zien dat ik toch ga bellen.

 

Verder gaat het eigenlijk super goed ik heb geen pijn en kan in principe alles gewoon zelf (tillen e.d. doe en probeer ik niet).

De wonden en het volume vallen mij erg mee.

Ik voel me ook helemaal niet alsof ik net geopereerd ben,alleen de linker borst trekt wat maar dat komt dus doordat de borstplooi zo hoog zit vast gemaakt.

 

Bij het inbrengen van het implantaat heb ik 12 jaar geleden meer last gehad!

Het implantaat is een vlezige kleur ondanks dat hij schoon is en groter als is had verwacht.

Bizar om te zien wat er in mijn lichaam heeft gezeten.

En dan ook nog op zijn kop gezeten heeft :wacko:

Wat ben ik blij dat het eruit is (inclusief kapsel).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ongelijk, fijn dat het achter de rug is en dat je relatief weinig last hebt van de operatie. Ik hoop ook voor je dat Macaré het voor je op kan lossen. Ze had bij mij ook de borstplooien veel te hoog gemaakt, waardoor ik een flinke double bubble heb opgelopen. Ze wilde dat oplossen door mijn borstplooien aan mijn ribvlies vast te hechten. Maar ze gaf me niet echt een fijn gevoel, dus ik ben voor een second opinion naar Nio geweest. Deze zei toen dat mijn tepels dan ergens onderaan mijn borst zouden komen te hangen. Ze ging toen met zwangerschapsverlof en omdat ik geen goed gevoel meer bij haar had ben ik nooit meer naar haar terug geweest. Ik heb daarna bij Nio nog twee hersteloperaties moeten ondergaan om de door haar veroorzaakte double bubble weer weg te krijgen. Zonde van het geld. Maar nu ben ik wel heel tevreden, dankzij dokter Nio. Ik hoop dat het voor jou allemaal beter uitpakt. Soms zou ik nog wel eens naar haar terug willen gaan om haar mijn resultaat van nu te laten zien...... maar ach..... wat bereik ik ermee. 

Succes meis..... vooral met je linkerborst. 

 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb best een goed gevoel bij haar verder buiten dat het te hoog gehecht is ben ik heel tevreden.
Donderdag heb ik al een controle dus een week na de operatie al daar ben ik wel blij mee want dan kan er naar mijn idee nog veel hersteld worden.
Ik moetr wel zeggen dat het wel minder lijkt te worden en het wat mooier begint uit te zakken zeg maar dus dat is iig een positief iets!
Hertsle gat heel goed en voel me super , vandaag ben ik al wel wat eerder moe maar dat komt ook omdat de school weer begonnen is en mijn kinderen dus weer vroeg opmoesten en klaar moesten staan voor de ophaal.
Gelukkig zijn er mensen die ze brengen en halen voor mij!
De wonden zien er wel echt heel erg goed uit ,mooie kleur ,rustig en nauwelijks korstvorming.
Zo'n mega verschil met toen ik het implantaat kreeg!
Stiekem ben ik ookal aan het kijken op internet naar bhtjes en wat ik mooi vind om straks als alles netjes genezen is te gaan passen en kopen :43: 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee een album heb ik nog niet, moet nog even uitvinden hoe ik dat moet doen want wil absoluut niet dat zomaar iedereeen de foto's kan zien natuurlijk dus ben daar wel voorzichtig mee.
Zal binnenkort eens kijken hoe ik dat moet doen.

IK heb trouwens al gefietst...kon de verleiding niet weerstaan...en voel me top!
Geen pijn of trekkend gevoel meer en de wonden zijn niet rood.
Natuurlijk wel heel voorzichtig gedaan!
Morgen heb ik al de controle dus ben benieuwd wat ze ervan vind.
Ik denk zelf dat er nog een kleine correctie gedaan gaat worden maar of dat morgen al is weet ik niet.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze was heel erg tevreden over hoe het er na 1 week al uitzag.
De linker borst is wat gaan zakken en volgende week mag ik terug komen om alle hechtingen eruit te laten halen.
Er zal wel een na correctie gedaan moeten worden om de plooi nog wat mooier te maken links,dit had ik zelf ook verwacht al en mij op ingesteld dat het niet in 1 x perfect zou zijn vooral omdat ik zoveel verschil had.
Ze zijn nu wel echt gelijk aan elkaar,daar ben ik zo ontzettend blij mee en voel me nu al zoveel vrijer daardoor!
Heerlijk om mij daar geen zorgen meer over te hoeven maken.
Ik moet zeggen dat ik iedere dag er steeds blijer mee word en het er iedere dag steeds beter uit gaat zien.
Ik mag gaan masseren en weer alles op gaan pakken (behalve tillen dan) en ben zelfs gisteren na de controle in de auto gestapt om zelf terug te rijden.
Over 6 weekjes heb ik opnieuw controle 

Stiekem ben ik gisteren al even in de stad geweest om te spieken wat er allemaal aan leuks te krijgen is in de lingerie winkels, kan niet wachten tot alles genezen is en ik mijzelf kan gaan trakteren op leuke bh's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.