Ga naar inhoud

dada1998 : 2 maart 2018 : Dr. Heintz : St. Lucas : Gent


Aanbevolen berichten

Ik ga 2 maart een borstvergroting doen maar ik twijfel nog bij de grootte. Ik ben bang dat ze iets te groot gaan zijn maar toen ik op consultatie ging voor mijn maat te kiezen vond ik ze goed maar door te praten met vrienden doen ze mee twijfelen. Zijn er mensen die een borstvergroting hebben gedaan die 400 cc - 450 hebben gestoken? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @dada1998

 

Spannend dat je de knoop hebt doorgehakt voor 2 maart! Nog een kleine maand :D Door welke chirurg word je geopereerd en via welke kliniek?

 

Ik weet niet hoe je bouw en voorsituatie is, maar ik ben zelf 1.70cm en 62kg. Had een A/B cup en heb nu 400 en 450 cc, high profile, dual plane, ronde Mentor protheses gekregen. Ik was ook erg bang dat het te groot ging worden, maar ik denk dat mijn pc mij erg goed adviseerd heeft kijkende naar mijn lichaamsbouw! Ik ben aankomende woensdag 6 weken po en zit momenteel op een 75E kwa bhmaat. 

 

Alvast heel veel succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei dada1998:

Ik ga 2 maart een borstvergroting doen maar ik twijfel nog bij de grootte. Ik ben bang dat ze iets te groot gaan zijn maar toen ik op consultatie ging voor mijn maat te kiezen vond ik ze goed maar door te praten met vrienden doen ze mee twijfelen. Zijn er mensen die een borstvergroting hebben gedaan die 400 cc - 450 hebben gestoken? 

 

Yes, ik heb 400/425cc. Check mijn topic maar, daar staat precies hoe en wat inclusief fotos. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Aloysa:

Hoi @dada1998

 

Spannend dat je de knoop hebt doorgehakt voor 2 maart! Nog een kleine maand :D Door welke chirurg word je geopereerd en via welke kliniek?

 

Ik weet niet hoe je bouw en voorsituatie is, maar ik ben zelf 1.70cm en 62kg. Had een A/B cup en heb nu 400 en 450 cc, high profile, dual plane, ronde Mentor protheses gekregen. Ik was ook erg bang dat het te groot ging worden, maar ik denk dat mijn pc mij erg goed adviseerd heeft kijkende naar mijn lichaamsbouw! Ik ben aankomende woensdag 6 weken po en zit momenteel op een 75E kwa bhmaat. 

 

Alvast heel veel succes! 

Hoi... nog gefeliciteerd met je twins. We zijn bijna even lang en op een paar kg na even zwaar. Zou ik eens in jou album mogen kijken?

 

-xxx-

Boobs2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Aloysa:

Hoi @dada1998

 

Spannend dat je de knoop hebt doorgehakt voor 2 maart! Nog een kleine maand :D Door welke chirurg word je geopereerd en via welke kliniek?

 

Ik weet niet hoe je bouw en voorsituatie is, maar ik ben zelf 1.70cm en 62kg. Had een A/B cup en heb nu 400 en 450 cc, high profile, dual plane, ronde Mentor protheses gekregen. Ik was ook erg bang dat het te groot ging worden, maar ik denk dat mijn pc mij erg goed adviseerd heeft kijkende naar mijn lichaamsbouw! Ik ben aankomende woensdag 6 weken po en zit momenteel op een 75E kwa bhmaat. 

 

Alvast heel veel succes! 

Ik word geopeerd in sint Lucas Gent  door dokter Heinz. Ik ben 1 meter 60 ongeveer maar ik weeg 50 kilo. De dokter zei wel dat dat het uiterste is dat ik kon zetten maar ik vond 350 cc gelijk wat te klein.. ik twijfel echt hard nu maar toen ik het paste vond ik ze mooi. Heb je toevallig geen foto’s van u borsten met kleren aan ofz? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Elisa85:

Yes, ik heb 400/425cc. Check mijn topic maar, daar staat precies hoe en wat inclusief fotos. X

 

11 uur geleden zei Elisa85:

Yes, ik heb 400/425cc. Check mijn topic maar, daar staat precies hoe en wat inclusief fotos. X

Hoe kan je u topic bekijken? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @dada1998

Ik zag jouw aanvraag voor de club van meiden die in januari geopereerd worden, maar ik zie dat je in maart geopereerd wordt. 
Er is ook een club voor meiden die in maart geopereerd worden, dus je kunt beter daar een aanvraag voor indienen. In de januariclub wordt niemand meer toegevoegd, tenzij diegene in januari geopereerd is :) 

Ik ga je topictitel even aanpassen, zodat ie lijkt op de rest en zo kun je al je updates in dit topic blijven plaatsen. Dan blijft het overzichtelijk voor jezelf en voor anderen :) 

Als je iemands topic wil bekijken, moet je naar haar profiel gaan (klik op de profielfoto van dat lid) en daar kun je zien wat iemand gepost heeft. Even goed kijken als je gsm gebruikt, want daar werkt het net ietsje anders dan op computer. 

Volg ook even je eigen topic (optie staat boven of onder aan je topic, afhankelijk van welk apparaat je gebruikt) zodat je ook een melding krijgt van reacties erop, als je niet getagd of geciteerd wordt :) 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.