Ga naar inhoud

Werk niet / wel vertellen


Bellebloem66

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Bellebloem66:

Hallo dames,

 

Ik wil mijn borstvergroting niet aan de grote klok hangen maar hoe doe je dat met werk? Wat zeg je? En hoe lang ben je uit de running? Ben benieuwd hoe jullie dat hebben gedaan. 

Hoi Bellebloem66,

 

Ik heb dit wel verteld aan mijn leiding gevende.. Maar omdat ik kantoor werk doe kon ik na 2 weken gewoon weer aan het werk.

 

Wat voor werk doe je? Wat voor relatie heb je met je leiding gevende?

Ik kan niet zeggen hoelang je niet kan werken.. ligt ook echt aan het werk wat je doet.

Ik gok zn 2/4 weken. Maar dat ligt echt aan je herstel.. Misschien dat even vragen aan degene die je gaat opereren!

 

 

Ik ben gewoon na 2 weken weer gaan werken.. Niet hele dagen ik koos er voor om het rustig op te bouwen omdat ik heel veel pijn gehad heb na de operatie.

 

Je mag namelijk haast niks tillen.. Probeer je hier ook echt aan te houden als je aan het werk bent. Hier kun je afspraken over maken met degene met wie je werkt of diegene je kunt helpen als je echt iets moet verplaatsen..

 

 

Verder ben ik wel benieuwd wat je gaat laten plaatsen!? :)

 

 

Groetjes xxxxxxx.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een administratieve baan. Ik heb het wel tegen mijn afdelingshoofd verteld omdat ik ook extra thuis wil werken na mijn operatie.

 

Ik heb nu kunnen regelen dat ik de eerste 2 weken vrij ben en daarna ga ik nog een week thuis werken. Ben dan 3 weken in totaal thuis en moet daarna echt weer naar kantoor en op de fiets of de auto in net wat het prettigste is dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het niet verteld. Ik moest toch mijn overuren op maken van vorig jaar en had de hele maand januari vrij! Moet eze week weer beginnen ben benieuwd of ze nog iets zien aan me! Haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt echt aan wat voor werk je doet, ik moest wel wAnt heb ook wel zwaar werk soms. Dus heb met heel veel moeite besloten het aan de leidinggevende te zeggen. Had het liever niet gedaan. En als je lekker drie weken kan nemen zou het misschien wel gewoon te doen zijn? Sommige hebben langer nodig maar zoiezo heb je 6 weken nodig om je aan alle regels te houden ivm tillen enzo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een best goede band met mijn leidinggevende en heb het  wel vertelt. Zij heeft het op haar beurt besproken met de p&o-adviseur (niet met naam en toenaam maar meer informatief wat te doen als iemand een cosmetische ingreep laat doen) Deze gaf aan omdat  er geen medische noodzaak is dit in "eigen tijd"' zou moeten. Maw zij zou mij niet kunnen ziekmelden en ik zou er mijn vakantiedagen voor op moeten nemen.

 

Nou gaan we het in goed onderling overleg zo spelen dat het wel een psychische noodzaak is. Dat ik dusdanog onzeker en ongelukkig ben hierdoor blablabla... we komen er vast wel uit. Desnoods dat ik ze me 1 week ziekmeldt en ik 1 week aan vakantiedagen opneem.   

 

Ik heb een administratieve baan trouwens. Werk 4 dagen in de week. En wil 2 weken nemen om in alle rust te herstellen.

 

gr. 

Boobs2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Boobs2015:

Ik heb een best goede band met mijn leidinggevende en heb het  wel vertelt. Zij heeft het op haar beurt besproken met de p&o-adviseur (niet met naam en toenaam maar meer informatief wat te doen als iemand een cosmetische ingreep laat doen) Deze gaf aan omdat  er geen medische noodzaak is dit in "eigen tijd"' zou moeten. Maw zij zou mij niet kunnen ziekmelden en ik zou er mijn vakantiedagen voor op moeten nemen.

 

Nou gaan we het in goed onderling overleg zo spelen dat het wel een psychische noodzaak is. Dat ik dusdanog onzeker en ongelukkig ben hierdoor blablabla... we komen er vast wel uit. Desnoods dat ik ze me 1 week ziekmeldt en ik 1 week aan vakantiedagen opneem.   

 

Ik heb een administratieve baan trouwens. Werk 4 dagen in de week. En wil 2 weken nemen om in alle rust te herstellen.

 

gr. 

Boobs2015

Ik heb inderdaad gewoon vrij gekregen en ben ziek gemeld, maar hoor vaak dat het niet altijd zo gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn directe leidinggevende ingelicht in augustus - OP was begin december. 1 dag voor de OP vakantie genomen - dan 2 weken ziek geschreven - en dan sloot de organisatie waar ik werk nog voor een week. Op die manier 3 weken thuis.

Mijn naaste collega's ben ik gaan informeren na mijn BVK en nog tijdens mijn ziekteverlof. Zo konden zij verder wennen aan het idee terwijl ik nog huis was. Sterkte met je beslissing. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het wel verteld omdat ik aan het bed sta bij patiënten en ook moet tillen, hoe ga je je patiënt of collega na 3 weken vakantie zeggen dat je nog niet mag tillen/bukken/duwen/trekken/armen boven je hoofd haha.
Dus heb 6 weken vakantie genomen, had uren genoeg staan, daarna ging het helaas niet zo goed nog dus ben ik op arbeidstherapeutische basis begonnen te werken en zo langzaam m'n werkzaamheden opgebouwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.