Ga naar inhoud

Annefleurx : 8 mei 2018 : Dr. Smits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik doe alleen heel soms ff die band een kwartier af om m'n vriendinnen wat extra zuurstof te gunnen maar laat m'n BH eigenlijks nooit echt uit behalve met douchen idd. Denk dat ff 10 minuten luchten heus geen kwaad kan! En als je het zeker wil weten gewoon vragen meid.. Iedereen wil tenslotte het beste doen toch?! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag mijn tweede check gehad bij de kliniek, vandaag precies 2 weken po! Gaat snel moet ik zeggen.

Pleisers zijn eraf gehaald en de knoopjes van de hechting doorgeknipt. Alles zag er goed uit. Moet nu elke dag mn litteken masseren en daarna insmeren met een vitamine E creme. 

Wel beetje bang dat ze nog veel kleiner gaan worden want ik vind ze nu perfect maar er was nog veel vocht te zien bluhhhh.. hopelijk gaat het heel erg meevallen! (ben zo bang dat het uit gaat komen op een B terwijl ik dat meerdere malen heb gezegd dat ik dat niet wil)

Moet gewoon even afwachten maar! 

Misschien omdat ze dual plane zijn gezet “groeien” ze nog een beetje nadat al het vocht eruit is.

 

Mag overigens over 2 weken mn bh overdag uit! (Dan ben ik dus 4 weken po) en moet die alleen snachts dragen met slapen. Mag over 2 weken dus al een normale bh dragen!! Had ik zo niet verwacht, ben ik heel blij mee. Mag alleen geen push up maar alle andere mogen wel. Zonder bh moest ik nog even mee oppassen maar ben allang blij dat die sport bh uit mag!! 

 

Mag ook weer naar de sportschool, cardio (zonder armen) en verder benen en onder buik spieren mogen allemaal weer vanaf vandaag dus ik ga mooi deze week naar de sportschool! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-5-2018 om 18:24 zei Annefleurx:

Thanks!! Ze moeten nog zeker wat gaan zakken maar mag zeker niet klagen hoe ze nu eruit zien! 

Hi @Annefleurx zou ik ook mee mogen kijken? Eens zien welk resultaat het jou geeft.. hoeveel heb je laten plaatsen? Ben zelf ook 9mei geopereerd.. morgen ook men draadjes eruit... :) gaat alleml snel...

grtjss

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Linaxxx said:

Hi @Annefleurx zou ik ook mee mogen kijken? Eens zien welk resultaat het jou geeft.. hoeveel heb je laten plaatsen? Ben zelf ook 9mei geopereerd.. morgen ook men draadjes eruit... :) gaat alleml snel...

grtjss

@Linaxxx  Ik heb je net toegevoegd! Geloof dat jij ook niet super veel heb laten zetten toch? Ik kom echt van platter dan plat en meer dan 290cc ging niet passen! Ben je tevreden hoe het eruit ziet momenteel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Annefleurx:

@Linaxxx  Ik heb je net toegevoegd! Geloof dat jij ook niet super veel heb laten zetten toch? Ik kom echt van platter dan plat en meer dan 290cc ging niet passen! Ben je tevreden hoe het eruit ziet momenteel?

@Annefleurx neen idd ik heb 255cc genomen

ook meer kon niet bij me zei de dokter achteraf

maar ben wel heel tevreden... had ook zol angst dat ze te groot zouden uitvallen :)

 

alleen beetje bang dat ze kleiner gaan worden als ik sommige dingen hier lees :( alhoewel men dokter zei dzt dit niet het geval gaat zijn enkelnminder bol aan de bovenkant :)

en geloof me ik kwam ook van platter dan plat :/ :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-5-2018 om 14:59 zei Annefleurx:

Ik heb eindelijk een album gemaakt! 

Voor mensen die geïnteresseerd zijn van 75AA naar een C cup 

Hi Annefleur! 

Ik word over 1.5 week geopereerd en twijfel tussen 245 en 295 cc. 

Ik ben super benieuwd naar je resultaat! Mag ik evt je foto's zien? :)
LIefs, Maaik

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Maaike1 said:

Hi Annefleur! 

Ik word over 1.5 week geopereerd en twijfel tussen 245 en 295 cc. 

Ik ben super benieuwd naar je resultaat! Mag ik evt je foto's zien? :)
LIefs, Maaik

 

@Maaike1 ik ga je toevoegen! Spannend je komende operatie! Geloof dat ik zonet in een andere topic gelezen hebt over je situatie. Je komt ook van 75AA toch. Ik heb ook een voor situatie foto in Mn album. Ben inmiddels 19 dagen po en laatste foto was van 10 dagen po, zal wel even weer een foto inzetten morgen! Ze zijn wat kleine geworden inmiddels, vocht is wat eruit maar nog niet helemaal.

Ik kom uit voor het zicht op een grote B / kleine C. Maar in een bh maat zal ik wel een C/D zijn. Nep borsten zijn altijd groter in bh maat dan ze werkelijk ogen! Ik vind een bh maat niet belangrijk, vind het veel belangrijker hoe ze eruit zien wat voor letter daar ook aan hangt.

 

Als je 245 gaat kiezen kom je met je voorsituatie uit op een kleine B. In Bh maat zal het misschien een C zijn maar zo gaan ze niet lijken. Ik had liever zelfs nog wat groter gewilt om een goede C te zijn maar het kon niet meer! Dus dit is prima nu.

 

ik hoor graag wat je ervan vind! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een nieuwe foto update in Mn album gezet! 23 dagen po.

 

ze zijn beduidend groter geworden de laatste dagen. Heb veel meer een side boob gekregen ook en zijn wat meer gezakt.

 

opeens wel dat 1 borst wat groter is dan de ander maar die is van natuurlijk al een ietsje pietsje groter denk ik en die is waarschijnlijk al wat meer op zn plek dan Mn rechterborst. Die spier moet waarschijnlijk wat meer soepeler worden.

 

dacht dat ik met 290cc op 75AA op een B zou uitkomen maar vind het nu echt wel een C.. Mn man viel het ook op dat ze wat Groter zijn geworden! Zie je ook duidelijk op de foto :wub::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-5-2018 om 22:33 zei Annefleurx:

 

Ik ga je toevoegen! Laat je me weten wat je er van vindt? Geloof dat jij 255 hebt laten zetten toch? Heb je ook een album? @Linaxxx

Hi @Annefleurx idd heb zelf 255 en ben echt wel tevreden

ik wilde dan ook niet te groot gaan...

heb geen album..wil eventueel wel eentje prive sturen...

ik las vandaag dat je merkte dat ze terug wat groter zijn geworden...?? Is dat dan het “ploppen” wat ze hier soms zeggen? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Lottie. said:

Hoi @annefleurx 

zou ik in je album mogen kijken?

Ik ben heel benieuwd hoe het geworden is. Ben me aan het oriënteren op een BV. Wil ook niet naar een hele grote maat. 

Alvast bedankt. 

@Lottie. ik heb je toegevoegd! Waar denk je zelf aan? Ik ben best slank gebouwd dus het lijkt al best groot wat ik heb al is het een kleine maat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minutes ago, Linaxxx said:

Hi @Annefleurx idd heb zelf 255 en ben echt wel tevreden

ik wilde dan ook niet te groot gaan...

heb geen album..wil eventueel wel eentje prive sturen...

ik las vandaag dat je merkte dat ze terug wat groter zijn geworden...?? Is dat dan het “ploppen” wat ze hier soms zeggen? :) 

@Linaxxx ja ik denk het!! Als je in Mn album kijkt zie je dat ze ook echt groter zijn geworden.. waarschijnlijk het ploppen idd :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Annefleurx:

@Lottie. ik heb je toegevoegd! Waar denk je zelf aan? Ik ben best slank gebouwd dus het lijkt al best groot wat ik heb al is het een kleine maat! 

Bedankt voor het toevoegen. Ze zijn prachtig geworden. Vind het er heel natuurlijk uitzien!

Zelf heb ik een 75A/B maar doordat mijn borsten ongelijk zijn vul ik de Bh nooit goed. 

Jouw resultaat vind ik echt een voorbeeld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minutes ago, Linaxxx said:

@Annefleurx hahha :) :p ik hoop dan bij mij ook nog... ;) 

slaap jij al op je zij? Mij lukt het af en toe wel mazr als ik me dan trdraai op men rug doet het wel ff pijn...?:/ 

@Linaxxx ik slaap al sinds 2 weken po op mijn zij! Mocht van de arts maar het is nog steeds wat gevoelig hoor!! Dus draai veel nog op Mn rug.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, Lottie. said:

Bedankt voor het toevoegen. Ze zijn prachtig geworden. Vind het er heel natuurlijk uitzien!

Zelf heb ik een 75A/B maar doordat mijn borsten ongelijk zijn vul ik de Bh nooit goed. 

Jouw resultaat vind ik echt een voorbeeld!

@Lottie. zo leuk om te horen Thanks!! :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Foto update!

Vandaag precies 5 weken, tijd vliegt! Zie vandaag mijn arts ook weer met mn 3e checkup inmiddels. Hoop eigenlijk dat ik groen licht krijg om weer wat meer te sporten etc.. 

 

Gisteren voor het eerst een bh geshopt (even een momentje hoor want ik paste nooit normale bh’s en nu pas ik alles ZO goed yay)

 

Ben van AA met 290cc naar 70D gegaan (en sommige bh’s een C ligt aan het merk) Ze moeten nog wat mooier worden maar tot nu toe ben ik tevreden! 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

ben nog beetje bleek aan mijn bovenlichaam maar zit al sinds de operatie alle zon te ontwijken met Mn bovenlichaam op advies van de arts dus kan niet wachten om wat meer bij te kleuren daar haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.