Ga naar inhoud

Annefleurx : 8 mei 2018 : Dr. Smits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Annefleurx:

Foto update!

Vandaag precies 5 weken, tijd vliegt! Zie vandaag mijn arts ook weer met mn 3e checkup inmiddels. Hoop eigenlijk dat ik groen licht krijg om weer wat meer te sporten etc.. 

 

Gisteren voor het eerst een bh geshopt (even een momentje hoor want ik paste nooit normale bh’s en nu pas ik alles ZO goed yay)

 

Ben van AA met 290cc naar 70D gegaan (en sommige bh’s een C ligt aan het merk) Ze moeten nog wat mooier worden maar tot nu toe ben ik tevreden! 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

ben nog beetje bleek aan mijn bovenlichaam maar zit al sinds de operatie alle zon te ontwijken met Mn bovenlichaam op advies van de arts dus kan niet wachten om wat meer bij te kleuren daar haha

Ziet er super mooi uit meis!! :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie

Bedankt!! Ik ben ook echt heel blij! Controle was goed vandaag, ik zie Mn arts weer als ik 9 maanden ben. Ze vond ze momenteel heel erg mooi, littekens ook. Mag ook alles weer doen, zonnen, sauna etc. Alleen met zonnen littekens insmeren met sunblock 50 en dan was het prima! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.