Ga naar inhoud

Annefleurx : 8 mei 2018 : Dr. Smits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

@Sigrid 

ze herstellen beide niet gelijk! Rechts zit voor mijn gevoel ook wat hoger, is ook wat gevoeliger en nog wat meer opgezet maar ik ben rechts dus als ik iets wil doen gebruik ik veelal rechts. Probeer het wel gewoon af te wisselen.

 

even vraagje: hoe weet je dat je sportbh goed zit? Heb beetje het gevoel alsof ie in de omtrek wat te strak zit. Daarom ook het idee dat het vocht tussen Mn borsten daarom niet echt weg kan.. heb een bh van de kliniek gekregen maar misschien moet ik even op zoek gaan naar een andere! Degene die ik aanheb is niet te verstellen qua omtrek, alleen bij Mn schouders maar dat zit niet heel strak heb ik het idee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie
12 minuten geleden zei Annefleurx:

@Sigrid 

ze herstellen beide niet gelijk! Rechts zit voor mijn gevoel ook wat hoger, is ook wat gevoeliger en nog wat meer opgezet maar ik ben rechts dus als ik iets wil doen gebruik ik veelal rechts. Probeer het wel gewoon af te wisselen.

 

even vraagje: hoe weet je dat je sportbh goed zit? Heb beetje het gevoel alsof ie in de omtrek wat te strak zit. Daarom ook het idee dat het vocht tussen Mn borsten daarom niet echt weg kan.. heb een bh van de kliniek gekregen maar misschien moet ik even op zoek gaan naar een andere! Degene die ik aanheb is niet te verstellen qua omtrek, alleen bij Mn schouders maar dat zit niet heel strak heb ik het idee 

Hier ook rechter borst hoger en meer gezwollen dan de linker kant.

is je rechterborst ook gevoelloos ? Dat heb ik wel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de eerste 3 dagen dat mijn tepels gevoelloos waren en nu prikken/steken ze juist heel erg.. Geen verschil trouwens tussen links of rechts. 

Ik heb begrepen dat het juist de bedoeling is dat de opvang straks moet zitten omdat je kapselvorming in je pocket moet krijgen, zodat de prothese niet vrijuit kan gaan bewegen. Maar misschien even aan de kliniek of pc vragen! En ik kreeg als tip om mijn schoudersbandje van rechts toch iets losser te maken. Zolang de opvang strak zit zal deze niet extreem gaan zakken maar wel ietsjes meer dan links. 

Maar nogmaals ik ben geen pc dus voor alle zekerheid zou ik de kliniek/pc contacten. 

De 'adem'/lucht pauze doe ik meestal 's ochtends als ik wakker word en 's avonds voordat ik naar bed ga. Ik vind dat echt even lekker om de boobs te luchten ipv altijd achter slot en grendel te houden :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vandaag precies een week po en al sinds een paar dagen ook geen medicijnen meer woohooo!!

Heb zonet mijn eerste check gehad en ook met de fysiotherapeut en ze vonden het super goed uitzien! Bh zit niet te strak (zit gewoon niet comfortabel vanwege nog wat vocht wat weg moet) maar beide borsten werden al soepeler en beide spieren waren helemaal ok.

Mag vanaf vandaag weer met mijn armen boven mijn hoofd (yay! Eindelijk zelf Mn haren weer wassen en normaal aankleden) Mag ook vanaf vandaag weer op mijn zij slapen (daar ben ik echt blij mee!!):43:

Mag ook weer lichtjes tillen tot 2 kg! 

Geloof dat ik heel erg snel herstel, nu hopen dat ze snel wat minder gevoelig worden (soms moet ik nl nog wel mijn borsten vasthouden hahahaha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Annefleurx:

Ik heb eindelijk een album gemaakt! 

Voor mensen die geïnteresseerd zijn van 75AA naar een C cup 

 

Leuk je topic te lezen! Je loopt 1 week voor op mij, ik van A naar C. Mag ik met je meekijken, ben benieuwd of het vergelijkbaar is qua zwelling etc. Heb zelf vandaag ook wat fotos online gezet mocht je interesse hebben voeg ik je toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Ellen123:

 

Leuk je topic te lezen! Je loopt 1 week voor op mij, ik van A naar C. Mag ik met je meekijken, ben benieuwd of het vergelijkbaar is qua zwelling etc. Heb zelf vandaag ook wat fotos online gezet mocht je interesse hebben voeg ik je toe!

Mag ik bij jou ook meekijken? Ik word in juni geopereerd en soortgelijke situatie. Grt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-5-2018 om 14:46 zei Annefleurx:

Ok even een mijlpaal vandaag: voor het eerst dacht ik wow ze zijn mooi geworden!!! Had even een foto gemaakt (dag 5 po) en de afgelopen 2 dagen niet ernaar gekeken.. en ze zijn ZO veranderd al!! :43: 

Zo fijn dat je er zo blij mee bent! Zou ik je foto’s eens mogen zien?:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Annefleurx:

 

@PsychR Haha word elke dag blijer want ze worden met de dag mooier!! Ik heb je net toegevoegd! 

Wauw mooi zeg! Mooi maatje ook, ziet er nu al heel natuurlijk uit. En dan te bedenken dat het nog veel mooier wordt :). Bizar hoe het per dag al veranderd. Ik ben donderdag geopereerd en paar uur na de operatie was het zo lelijk, maar nu 2 dagen verder komt er al steeds meer vorm in. Wil echt de tijd vooruit spoelen haha. Geniet ervan girl! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.