Ga naar inhoud

Annefleurx : 8 mei 2018 : Dr. Smits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hai allemaal,

 

Ik zit al een poosje op dit forum, ook al vaak gereageerd maar volgens mij nog nooit echt voorgesteld. Heb sowieso al actief meegepraat in wat topics maar kan nog steeds geen foto’s zien in iemands profiel. Ik dacht misschien ligt het aan dat ik nog nooit een voorstel topic heb gemaakt?

 

Anyway, vorig jaar ben ik bezig geweest met een lang proces om de bv vergoedt te krijgen. Long story short, de aanvraag is afgewezen, zelfs na in beroep te zijn gegaan. Ik voldoe aan alle eisen maar ik heb denk ik pech gehad met mijn strenge verzekering. 

 

Nieuwe jaar nieuwe kansen want ik ben overgestapt en ga het opnieuw proberen. Echter.. nu weet ik niet waar ik de aanvraag wil laten doen. Bij Bergman ga ik niet meer terug, ik weet dat ze super zijn maar mijn aanvraag is via hen fout gelopen. 

 

Ik heb ook geen haast want hoewel ik ze zo graag wil, ben ik ook bang voor de emotionele rollercoaster en eventuele teleurstelling. 

 

Ik denk dat ik nu ook geen haast heb want ik verstop mij toch achter veel kleding maar ik weet dat ik weer verdrietig word als het weer mooier weer gaat zijn en je mooie blotere dingen kan gaan dragen.

 

Ze komen er, hoe dan ook.. maar ik vind het gewoon oneerlijk dat ik ze niet vergoedt krijg als ik aan alle eisen voldoe. Het voelt oneerlijk als ik ze moet betalen, dat gevoel kan ik niet van mij afschudden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 3 months later...

Hoi hoi @Annefleurx

Vul je topic ff aan, anders kan ik je niet toelaten tot de meiclub hihi..
Zet er je datum, pc enz ook even bij, dan passen we je titel aan en verhuizen we je naar de operatieverslagen. Dan kun je in dit topic al je updates plaatsen. 
Stuur ik je daarna ook even de regels van de club :)

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

 @Annefleurx hey meis! Gefeliciteerd met je boobs!:116:  Fijn dat alles goed is gegaan! Ik ben benieuwd naar je verslag en nieuwsgierig of je een album gaat maken. ^_^ In ieder geval heel veel beterschap.:53:

Liefs.

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Annefleurx:

Ik ben gisteren 8 mei geopereerd door Felicia Smits in het Velthuis Kliniek @best_boobie Ga later vandaag even een operatie verslag maken! Het is allemaal heel goed verlopen :) 

En allemaal via mijn nieuwe verzekering waar ik heel blij mee ben!! 

Gefeliciteeed meid ! Lekker ervan genieten deze zomer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Annefleurx:

Ik ben gisteren 8 mei geopereerd door Felicia Smits in het Velthuis Kliniek @best_boobie Ga later vandaag even een operatie verslag maken! Het is allemaal heel goed verlopen :) 

En allemaal via mijn nieuwe verzekering waar ik heel blij mee ben!! 

 

Wat leuk :) , gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Een goed en voorspoedig herstel toegewenst :35:. Welcome to the club. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatieverslag:

 

Dinsdag 8 mei 2018

 

Was deze ochtend 7u opgestaan om mijn pre-medicatie te nemen. Daarna rustig tasje gepakt met een gemakkelijk shirtjes en nieuw ondergoed just in case en was om 9u met het ov en mijn vriend in het Velthuis kliniek in Amsterdam. Eigenlijk had ik de dagen ervoor meer zenuwen dan op de dag zelf! Moesten even wachten in de wachtruimte en gelijk al mijn vriend gedag gekust enzo. Daarna werd ik opgeroepen en als je dan de verkoeverkamer instapt wordt het toch wel echt! Heerlijk in een bed gelegen, infuus zat er zo in en toen zag ik nog mijn vriend buiten lopen met zn koffie haha. Heel apart, hij stuurde mij nog dat ie best zenuwen had, zo lief!

 

Kreeg antibiotica in het infuus en de anesthesist kwam langs voor de laatste check. Had aangegeven snel wagenziek te worden dus hij zei dat ie mij dan wel wat tegen misselijkheid zou geven met de narcose. Daarna kwam de chirurg mij aftekenen. Dat was ook snel klaar en ze zei de operatiekamer wordt nu schoongemaakt en daarna ben jij aan de beurt. 

 

Even kort daarna werd ik al opgehaald rond 10:15u en moest ik zelf lopen naar de operatiekamer en op de tafel liggen. Laatste praatje met mijn chirurg en ze maakte nog grapjes, heel chill want iedereen was heel ontspannen. Bevestigde dat ik 290cc kreeg etc. Kreeg een zuurstofmaster op en toen de narcose. Ze zeiden ja ga je nog op vakantie, denk daar maar aan (geloof dat ze dit standaard zeggen want heb eerder een korte operatie gehad waarbij ze precies hetzelfde zeiden haha).. en voor ik het wist was ik weg. Alleen op het moment dat ik op de tafel ging liggen had ik wat kriebels in mijn buik maar voor de rest.. ging echt heel soepel, nooit verwacht. 

 

En opeens was ik weer wakker om kwart voor 12! Mijn vriend zei dat ze hem om half 12 hadden gebeld dat het heel mooi is geworden en alles goed was gegaan. Hij was heel erg opgelucht haha. Lijkt me ook wel spannend voor diegene die moet wachten!

 

Gelijk onder de dekens gespiekt en eerste wat ik dacht was huh wat zijn ze klein en wat staan ze ver uit elkaar. Haha. Toen kwam de verpleegster met een bh. Ik zei welke maat is dat.. B zei ze. Ik dacht gelijk maar ik wou geen B, ik wou een kleine C. Anyway dacht ook wel gelijk ja nou het komt vast wel goed, eerst maar even herstellen. 

 

Daarna even 3 rijstwafels gegeten met chocolade en water en thee gedronken. Voelde me eigenlijk helemaal top al gelijk. Nog wel eventjes mijn ogen dicht gedaan en naast mij zaten 2 meiden die ook geholpen waren. Eentje moest echt hysterisch huilen toen ze wakker werd omdat ze zo blij was dat ze nu mooie borsten had, heel schattig eigenlijk. Ik ben daar veeeeeel te nuchter voor denk ik. 

 

Om kwart voor 1 ging ik als eerste weg op de zaal, omdat ik eraan toe was om te gaan! Mijn vriend terug zien was heeeeel leuk, hij zat te lachen van oor tot oor. Zei gelijk wauw het past ZO goed bij je. Gelijk een taxi naar huis genomen en omdat het een zeer luxe auto was heb ik geen greintje pijn of ongemak ervaren van de terug rit. Lekker met de chauffeur gepraat ook. 

 

Eenmaal thuis lekker op de bank geïnstalleerd en heeft mijn vriend mij heel goed verzorgd! Heeft zelfs verse soep gemaakt en fruit! Wat een lieverd ook! Hij helpt me af en toe met het opstaan als het even wat pijnlijker aanvoelt maar lukt aardig alleen. Ben heel blij met mijn nieuwe borsten alleen knaagt het nog wel of ik ze niet te klein vind.. maar er zit Mentor 290cc in en volgens de arts kon er niet meer in. Dus ik moet gewoon niet zo zeuren en afwachten hoe ze worden. Ze zijn wel heel mooi gezet, alleen beetje voor mijn gevoel ver uit elkaar. Maar geloof dat mijn oude borsten sowieso niet dicht bijenkaar zaten. Heb die avond wat korte rondjes gelopen gelijk en ook al fysiek oefeningen gedaan met het speciale behandelprogramma van Velthuis. 

 

De nacht ging heel erg prima met het medicatie schema van @best_boobie Slaap sowieso altijd op mijn rug dus kon prima inslapen. Werd alleen wakker met een ontzettend harde rechterborst, ook wat steken enzo. EN mijn linkerborst was juist gekrompen en veel zachter al. Maakte me al gelijk druk maar na een paar uur was het alweer zachter geworden. Linkerborst geneest wel sneller dan de rechter maar zijn ook 2 verschillende "wonden" natuurlijk. 

 

Vandaag voorzichtig gedoucht al door mijn vriend, alleen bh uitdoen voelt zo niet comfortabel. Ok wat een niet sexy ding is het maar het geeft toch wel echt de steun die je wilt!

 

Zo zat van thuis zitten dus zijn vandaag wezen lunchen om de hoek. Was heel fijn. Daarna 45min door de stad gelopen maar merkte dat dat wel heel pittig was op het eind dus daarna naar huis gegaan en weer op de bank wezen liggen. Merk dat ik snel weer teveel wil doen (ben pas 1 dag po!) Ik til helemaal nog niets hoor en heb mijn armen nog niet 1 keer omhoog gedaan. Maar heb gewoon weinig pijn en wil gewoon ook snel weer in mijn ritme komen. Vandaag ook weer aantal keren de fysiek oefeningen gedaan en merk zichtbaar verbetering. Alles gaat veel soepeler. Geen last van mijn rug ook. Mijn vriend is ook heel verbaasd, zegt ook dat ik niets moet forceren maar ik word echt gek van hele dagen liggen. Vooral met het mooie weer!

 

Mijn borsten gloeien alleen wel heel erg (lekker ook met dit weer ugh) met vlagen branderige littekens ook. Komt vooral door de strakke bh rand merk ik. Ook het tussenstuk waar het ritje onderaan zit, drukt niet prettig strak tegen me aan. 

 

Had vandaag met het douchemomentje wel echt van wauw, ze zijn echt nu al mooi en groot! Maar had wel gelijk zo van niet meer krimpen hoor!! Hoop werklijk dat ze niet veel kleiner gaan worden. 

 

Zooooo lang verhaal geworden maar leuke herinnering voor later!

 

Mijn vriend heeft ze overigens al even voorzichtig paar keer gevoeld en zei nou schat het is echt een heel aardig handje vol hoor! Zooooo mooi!! Haha die is dus al helemaal verliefd, nu ik nog ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs @Annefleurx Wat fijn dat je ze nu eindelijk hebt! Geniet ervan en geef je boobies de tijd om goed te genezen. Inderdaad niks forceren en goed je rust nemen. 

Fijn dat je zo’n herstelprogramma hebt van Velthuis Kliniek. Dat is echt wel super fijn. 

Super lief hoe je vriend ermee om gaat. Zo schattig! 

Succes met het herstel! 

 

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai meis, hoe is het nu met je? Hoe verloopt je herstel tot nu toe? 

Ik heb vandaag een goede dag!! Weinig pijn, weinig gedaan alleen een wandeling naar de supermarkt. Voor de rest alles chill haha. Ik doe ook ondertussen wat oefeningen.. Als ik iets van de grond moet pakken squat ik een aantal x extra :4: dan heb ik nog het idee dat ik een beetje mijn beweging krijg.. 

Verder gebruik ik alleen mijn onderarmen. 

Hoe vind je het als je bh uit zit? Of heb je een compressievest?  Ik vind het zo een verademing als dat rotding uit is.. 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah goed om te horen dat je een goede dag had!! Ik vind het juist vervelend als Mn bh uit is, al zit ie wel echt strak.. ik heb vandaag super veel last van vocht vast houden, Mn hele buik ook opgezet en vocht en borrelt bij Mn ribben en buik en borsten overal.. voel me echt een opgeblazen ballon bluh.. 

 

pijn valt heel erg mee verder, alleen alles staat zo strak van de vocht.. hopelijk is het hoogtepunt van de vocht na morgen voorbij.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Annefleurx ik heb precies hetzelfde gedaan gister :4:. Een mooi shirtje aangedaan zonder bh en toen dacht ik wel jeetje wat een joekels :12: maar veeeeeeeel mooier dan voorheen. Voelde mij echt vrouw :wub:.

Hoe herstellen ze bij jou? Even gelijk? 

Ik heb het idee dat rechts iets hoger zit.. Daarom probeer ik meer met links te doen,als ik wat wil pakken ofzo. 

Heb je al een album? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.