Ga naar inhoud

Rox86 : 2 maart 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Dag meiden,

 

Op 2/3 staat mijn bv ingepland bij Dr Verdonck in de BBC. Nu dinsdag moet ik teruggaan voor, denk ik, de definitieve keuze van implantaten. Ik zou voor de Motiva's willen gaan dual plane. Heb alleen geen idee hoeveel cc. Ik ben 1m73 en weeg 62 kilo. Ik wil geen dikke boobies, gewoon terug een mooi gevuld bh'tje. Hebben hier meiden wat advies in de beslissing voor het aantal cc's? Mijn gevoel volgen helpt me voorlopig geen sikkepit verder, ik ben nogal voorzichtig en denk dat ik eerder voor te klein zou kiezen dan te groot. Het feit van een kleine boezem te hebben stoort me niet mateloos wel het feit dat ze leeg en zeer slap zijn. De "kippefilets" die hij me heeft laten passen gaven wel wat inzicht waarin ik eerder voor de middelste zou gaan maar zowel hij als de hubby zeiden dat ik de 3de (grootste van de 3 filets) ook kon hebben. De datum nadert dus nu begint het wel wat te malen! ;-) Alle tips zijn welkom! Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rox86:

Dag meiden,

 

Op 2/3 staat mijn bv ingepland bij Dr Verdonck in de BBC. Nu dinsdag moet ik teruggaan voor, denk ik, de definitieve keuze van implantaten. Ik zou voor de Motiva's willen gaan dual plane. Heb alleen geen idee hoeveel cc. Ik ben 1m73 en weeg 62 kilo. Ik wil geen dikke boobies, gewoon terug een mooi gevuld bh'tje. Hebben hier meiden wat advies in de beslissing voor het aantal cc's? Mijn gevoel volgen helpt me voorlopig geen sikkepit verder, ik ben nogal voorzichtig en denk dat ik eerder voor te klein zou kiezen dan te groot. Het feit van een kleine boezem te hebben stoort me niet mateloos wel het feit dat ze leeg en zeer slap zijn. De "kippefilets" die hij me heeft laten passen gaven wel wat inzicht waarin ik eerder voor de middelste zou gaan maar zowel hij als de hubby zeiden dat ik de 3de (grootste van de 3 filets) ook kon hebben. De datum nadert dus nu begint het wel wat te malen! ;-) Alle tips zijn welkom! Groetjes!

Ik zou je adviseren een fototoestel mee te nemen, of je gsm met camera. Dan laat je foto's maken van hoe het eruit ziet. Let wel op dat je aangeeft, of onthoud, welke foto van hoeveel cc was ;) 

Dan kun je de foto's thuis nog eens bekijken, en dan is de beslissing misschien wat makkelijker. 
Geen wit straks shirtje aantrekken, maar gewoon een gekleurd of grijs. Wit vergroot namelijk erg uit.

Ik ga je titel even aanpassen en je alvast verhuizen naar de operatieverslagen. 
Dan kun je in dit topic al je updates blijven plaatsen en straks je operatieverslag. Zo houden we het overzichtelijk.

Ik zal je zometeen ook toevoegen in de club waar je een aanvraag voor gedaan had, maar daar stuur ik je eerst nog een pb over met de regels van de club. 

Succes dinsdag!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei best_boobie:

Ik zou je adviseren een fototoestel mee te nemen, of je gsm met camera. Dan laat je foto's maken van hoe het eruit ziet. Let wel op dat je aangeeft, of onthoud, welke foto van hoeveel cc was ;) 

Dan kun je de foto's thuis nog eens bekijken, en dan is de beslissing misschien wat makkelijker. 
Geen wit straks shirtje aantrekken, maar gewoon een gekleurd of grijs. Wit vergroot namelijk erg uit.

Ik ga je titel even aanpassen en je alvast verhuizen naar de operatieverslagen. 
Dan kun je in dit topic al je updates blijven plaatsen en straks je operatieverslag. Zo houden we het overzichtelijk.

Ik zal je zometeen ook toevoegen in de club waar je een aanvraag voor gedaan had, maar daar stuur ik je eerst nog een pb over met de regels van de club. 

Succes dinsdag!

 

xx BB

Bedankt voor de tip! ga ik zeker doen! 

Dank je wel voor de hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi dames,

 

Hier even mijn postop verslagje van mijn bv van gisteren. Ben nu 24u post op en alles verloopt beter dan verwacht.

Ik ben voor 275cc Motiva's Dual Plane gegaan.

Ik werd verwacht om 10u in de kliniek, no time to waste! 5 minuutjes gewacht in de wachtzaal en kwamen ze me al halen, een hele toffe vpk stelde me meteen op mijn gemak. Kleren uit, foto's trekken, lekkere badjas aan, infuusje erin en te voet op slippertjes naar de OK. Ik was best wel zenuwachtig voor de narcose omdat ik zelf in een ziekenhuis werk. Maar dit was dik oke! Gaan liggen, de armen gefixeerd en kreeg ik al meteen iets ingespoten waar ik lekker dizzy van werd. En dan ben ik een uurtje later wakker geworden in een warm bedje in de recovery...alsof er nooit niks gebeurd is. Heel tof team, heel relaxed en spontaan.

Heb een bekertje water gekregen omdat ik blijkbaar goed wakker was, een plasje gaan doen en toen mocht ik lekker vertrekken. om 13u30 was ik al terug thuis.

 

De nacht is wat moeilijker geweest vooral door de rugligging. De pijn valt reuze mee, de Zaldiar die was voorgeschreven heb ik nog niet moeten innemen. Ik teer op Dafalgan en probeer ook nog 2 Brufens in te nemen. Ik had me op het ergste voorbereid qua hulpeloosheid maar ik heb me vanmorgen zelf kunnen opfrissen en aankleden en zelfs wat eten kunnen maken. Links heb ik weinig tot geen pijn, meer spierpijn, en rechts af en toe een branderige steek. Heb een borstband aan en een stevig drukverband.

 

Tot zover mijn verslagje!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.