Ga naar inhoud

Voorstellen + Van Oorbeeck, Verdonck of Parys


Katjepatatje

Aanbevolen berichten

Hallo meiden!

Even voorstellen... ik ben een Antwerpse van 35 en heb altijd kleine borstjes gehad, een B-cupje. Nu ik twee kindjes heb gehad, schiet er zelfs van dat B- cupje nog amper iets over. Ik denk al sinds mijn 18e na over een BV, maar nu ik amper nog een AA over heb, heb ik beslist ervoor te gaan!

 

Daarom ben ik intussen bij dokters Jo Van Oorbeeck, Jurgen Parys (wellnesskliniek) en Kristoff Verdonck (belgian breast clinic) geweest. Alledrie kwamen ze me erg professioneel over. Bij de laatste twee mocht ik passen en bleek 275cc medium profile onder de spier het mooiste bij mij. Ik ben namelijk erg slank en sportief gebouwd, dus ik wil graag een volle maar toch naturelle look. Nu had ik een aantal vraagjes: 

1) zijn er meiden die feedback hebben over deze artsen of ze net níet gekozen hebben en waarom?

2) over dr Parys vind ik erg weinig terug, dat geeft me geen goed gevoel... enig idee waarom?

3) het prijsverschil is wel erg groot: 5.000€ vs 3.000€ vs 3.500... kan dat alleen aan de protheses liggen? Of is de Wellness Kliniek dan Aldi-niveau en Van Oorbeeck de Delhaize hihihi...  Ik wil niet te veel betalen, maar ook geen slechte kwaliteit krijgen uiteraard!

4) bij Verdonck spraken die lichtblauwe Motiva implantaten me erg aan, die leken me superzacht en naturel... jullie ervaringen?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.