Ga naar inhoud

MKB : 24 januari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei Rox86:

Nog nooit in slaap gedaan, en het ontwaken uit een narcose is eigenlijk allesbehalve mooi :-))Teveel gezien, dus een beetje bang wel. Komt wel goed met een Xanax'ke :D

Aan de hand van wat ga je beslissen of er 20cc extra ingaat of niet?

Mag ik vragen hoe je van lichaamsbouw bent? Grootte en gewicht? Ik denk zelf eerder aan 245 ofzo?

Mijn voorkeur gaat uit naar de 335cc. Volgens dr Verdonck was dit mogelijk maar voor de zekerheid zou hij tijdens de ingreep nogmaals bekijken of dit technisch zeker mogelijk is. Oa de strakheid van de borstspier kan hij pas beoordelen tijdens de ingreep. Indien niet, zou hij dan de 315cc plaatsen.

 

Tuurlijk mag je dat: grootte 1m65, gewicht 59kg. Nu heb ik 75a en ik zou graag op een volle C uitkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hi! 

 

Het zal gaan tussen 275 en 290cc, ze gaan ze allebei klaarleggen zodat ik op het laatste moment nog kan beslissen. Full Motiva Dual Plane. De kippenfilet van 350cc vond ikzelf te groot, mijn man daarentegen vond die prima :-))

Heb jij al een uur gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23 februari 2018 om 11:49 zei Rox86:

Hi! 

 

Het zal gaan tussen 275 en 290cc, ze gaan ze allebei klaarleggen zodat ik op het laatste moment nog kan beslissen. Full Motiva Dual Plane. De kippenfilet van 350cc vond ikzelf te groot, mijn man daarentegen vond die prima :-))

Heb jij al een uur gekregen?

Hey, 

 

Heb van eergisteren mijn uur gekregen, moet om 10.45u daar zijn en de ingreep om 11.45u. Wel spannend hé? 

En weet jij het uur al? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben dan net voor jou geweest! 10u binnen en denk dat ik rond kwart voor 11 in slaap ben gedaan. Awel, in 1 woord: super meegevallen!! Heb uiteindelijk voor 275 gekozen. Heb nu wel een drukkend gevoel op de borst maar echt pijn voorlopig niet. Hoe is het bij jou verlopen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Rox86:

Ik ben dan net voor jou geweest! 10u binnen en denk dat ik rond kwart voor 11 in slaap ben gedaan. Awel, in 1 woord: super meegevallen!! Heb uiteindelijk voor 275 gekozen. Heb nu wel een drukkend gevoel op de borst maar echt pijn voorlopig niet. Hoe is het bij jou verlopen? 

Ja denk het ook, spijtig dat we elkaar net gemist hebben. Is eigenlijk heel goed meegevallen, dat drukkend gevoel heb ik ook en vanmorgen nog erger,precies alsof er vannacht een palet met stenen op mij had gestaan :-)). Pijn heb ik eigenlijk niet gehad tot nu toe. 

We hebben ze nu alleen hopen dat alles goed verloopt. Stilzitten is wel erg moeilijk voor mij maar mijne man wijst mij telkens weer terug naar de zetel:-)). Dus hij is nu huisman en verpleger wel fijn dat hij  er zo mee inzit. 

Hoe is het met jou nu? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.