Ga naar inhoud

MKB : 24 januari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Op 24 januari liet ik een borstvergroting uitvoeren door Dr. Verdonck, in zijn kliniek.

 

Ondanks het een operatie is, was het toch een zeer aangename ervaring. Zowel pc als de verpleegkundigen waren zeer vriendelijk..

 

Nu ben ik een weekje verder en zo goed als pijnvrij. Kan al niet wachten om de resultaten te zien :-)

 

onlangs ontdekte ik dit forum (jammer genoeg niet eerder ;-)

 

Graag volgde ik mee de ervaringen en resultaten van andere meiden! 

 

 

Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei MKB:

Hoi allemaal,

 

Op 24 januari liet ik een borstvergroting uitvoeren door Dr. Verdonck, in zijn kliniek.

 

Ondanks het een operatie is, was het toch een zeer aangename ervaring. Zowel pc als de verpleegkundigen waren zeer vriendelijk..

 

Nu ben ik een weekje verder en zo goed als pijnvrij. Kan al niet wachten om de resultaten te zien :-)

 

onlangs ontdekte ik dit forum (jammer genoeg niet eerder ;-)

 

Graag volgde ik mee de ervaringen en resultaten van andere meiden! 

 

 

Groetjes

 

Hoi hoi

Welkom!!
Je mag, als je wilt, je ervaring ook delen (beschrijven) in dit topic. Zo hebben anderen er ook iets aan :)

Ik ga je zo ook even toevoegen aan de januariboobs (ik had verkeerd gekeken, waren idd de januariboobs ;) )
Nog 1 vraagje: wat was je voorsituatie en hoeveel cc van welk merk heb je gekregen?

Een goed herstel gewenst!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @MKB

 

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs nog! 

Ben erg benieuwd naar je ervaring. Ik mag morgen om 08.00 bij Verdonck. 

Ben wel zenuwachtig haha maar heb er super veel zin in!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Katjepatatje:

Hey MKB! Ik ben ook net bij hem op consult geweest... hij bood me 3 types implantaat aan waarvan de Motiva mij wel aansprak. Waarom heb jij voor Sebbin gekozen? Heb je veel pijn gehad de eerste dagen?

Kusjes!

 

Hij zei dat Sebbin de 'smalste' protheses waren, en aangezien ik nogal fijn ben spraken deze mij het meest aan. De motiva zien er wel natuurlijkst uit, maar vind de mooie ronde, 'neppe' vorm niet zo erg ;-) ook de kans op kapselvorming is iets kleiner, maar te verwaarlozen. 

De eerste 3 dagen waren het pijnlijkst, maar als je de pijnstillers tijdig inneemt en de nodig rust neemt valt het wel mee. Enkel het slapen is niet zo comfortabel de eerste nachten... Zo, hopelijk ben je hier wat meer mee 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Auks:

Hoi @MKB

 

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs nog! 

Ben erg benieuwd naar je ervaring. Ik mag morgen om 08.00 bij Verdonck. 

Ben wel zenuwachtig haha maar heb er super veel zin in!! 

Dank je wel!! ;-) Ik hou jullie op de hoogte. 

oooh veel succes hoor, het is een aangename ervaring vind ik persoonlijk. Je wordt er zo goed verzorgd, krijgt een warme badjas en fleece dekentje ipv een operatiekleed! Ze zijn er heel vriendelijk.

 

Successss:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 hours ago, MKB said:

 

Hij zei dat Sebbin de 'smalste' protheses waren, en aangezien ik nogal fijn ben spraken deze mij het meest aan. De motiva zien er wel natuurlijkst uit, maar vind de mooie ronde, 'neppe' vorm niet zo erg ;-) ook de kans op kapselvorming is iets kleiner, maar te verwaarlozen. 

De eerste 3 dagen waren het pijnlijkst, maar als je de pijnstillers tijdig inneemt en de nodig rust neemt valt het wel mee. Enkel het slapen is niet zo comfortabel de eerste nachten... Zo, hopelijk ben je hier wat meer mee 

xxx

Ja dank je! Klopt het trouwens dat je een doktersbriefje krijgt? De andere PCs zeiden dat ik verlof moest pakken, maar Verdonck zei dat ik een briefje voor twee weken zou krijgen! Kan dat wel...??

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Katjepatatje:

Ja dank je! Klopt het trouwens dat je een doktersbriefje krijgt? De andere PCs zeiden dat ik verlof moest pakken, maar Verdonck zei dat ik een briefje voor twee weken zou krijgen! Kan dat wel...??

 

Ja klopt, bij mij zelfs 2,5 weken (van 24 jan tot 9 feb). 

Een meevaller hè ;-) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-1-2018 om 22:10 zei MKB:

Dank je! 

 

Zal ik doen :-) 

 

Ik had een lege B70, na een zwangerschap en aantal weken borstvoeding... 

 

ik heb nu 225 CC van het merk sebbin. Dit zou een C, kleine D als resultaat geven. 

 

xx

Hi MKB, 

 

Idem hier, een lege B na 2 kindjes en borstvoeding. 2 maart staat hier de bv gepland maar weet nog steeds niet voor hoeveel ik moet gaan. Ik wil geen grote borsten omdat ik veel sport en vind dit ook wel makkelijk :-) Gewoon terug een gevulde bh of bikini. Hoe komt het dat je voor 225cc bent gegaan? Ben je klein van gestalte? Ik ben 1m73 en weeg 62 kilo, ik ben een beetje bang dat ik een volle C te groot ga vinden. Helluuuuppp! :-) Hoe kan ik hier naar foto's kijken om me te helpen? Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Rox86:

Hi MKB, 

 

Idem hier, een lege B na 2 kindjes en borstvoeding. 2 maart staat hier de bv gepland maar weet nog steeds niet voor hoeveel ik moet gaan. Ik wil geen grote borsten omdat ik veel sport en vind dit ook wel makkelijk :-) Gewoon terug een gevulde bh of bikini. Hoe komt het dat je voor 225cc bent gegaan? Ben je klein van gestalte? Ik ben 1m73 en weeg 62 kilo, ik ben een beetje bang dat ik een volle C te groot ga vinden. Helluuuuppp! :-) Hoe kan ik hier naar foto's kijken om me te helpen? Groetjes!

 

Ik ben 1m68 en weeg 49 kilo. Dr. Verdonck heeft mij laten passen, bewust zonder het aantal cc te vernoemen. Ik mocht een topje aandoen waar hij dan zo een 'filets' in stak. Dan moest ik aangeven de welke ik goed vond! Ik kon nog een maatje groter, maar vond die al groot genoeg. 

Zo kwam ik uit op 225 cc.

 

ik ben zelf nog niet zo goed vertrouwd met het forum :o geloof dat mensen je moeten toevoegen aan hun album.. Ik ga er eentje proberen maken.

 

 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Katjepatatje:

Nou mooi hahahaha :-) 

Ben je op voorhand bij andere PCs geweest? En heb je bij he na 1 consult meteen een operatie geboekt?

Ik heb een aantal klinieken/pc's aangemaild. Vooral prijs/kwaliteit vond ik Dr. Verdonck er het best uitkomen. Na 1 consult heb ik een operatie gereserveerd, heb die dezelfde week nog vastgepind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei MKB:

 

Ik ben 1m68 en weeg 49 kilo. Dr. Verdonck heeft mij laten passen, bewust zonder het aantal cc te vernoemen. Ik mocht een topje aandoen waar hij dan zo een 'filets' in stak. Dan moest ik aangeven de welke ik goed vond! Ik kon nog een maatje groter, maar vond die al groot genoeg. 

Zo kwam ik uit op 225 cc.

 

ik ben zelf nog niet zo goed vertrouwd met het forum :o geloof dat mensen je moeten toevoegen aan hun album.. Ik ga er eentje proberen maken.

 

 

groetjes 

Ik ook niet! Ben hier volop aan het ontdekken en aan het lezen!

Dat passen bij hem heb ik ook al achter de rug, en ik meende dat ik de middelste het best voor mezelf vond, maar zowel Dr Verdonck als de hubby vonden dat ik de 3de ook gerust kon hebben al vond ik ze precies voor mezelf te groot. Vind het dus een hele moeilijke. Jij bent wel een pak fijner dan mij dus dat gaat mooi in verhouding zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Rox86:

Ik ook niet! Ben hier volop aan het ontdekken en aan het lezen!

Dat passen bij hem heb ik ook al achter de rug, en ik meende dat ik de middelste het best voor mezelf vond, maar zowel Dr Verdonck als de hubby vonden dat ik de 3de ook gerust kon hebben al vond ik ze precies voor mezelf te groot. Vind het dus een hele moeilijke. Jij bent wel een pak fijner dan mij dus dat gaat mooi in verhouding zijn!

 

Ik heb hier wel al horen zeggen dat dr. Verdonck 'voorzichtig' is in het plaatsen van het aantal CC.. En ook dat je snel aan de grootte went.. :D Je moet vooral doen waar je je zelf goed bij voelt :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei MKB:

 

Ik heb hier wel al horen zeggen dat dr. Verdonck 'voorzichtig' is in het plaatsen van het aantal CC.. En ook dat je snel aan de grootte went.. :D Je moet vooral doen waar je je zelf goed bij voelt :-) 

Wat bedoel je met voorzichtig? dat hij liever te weinig dan teveel steekt? Na hoeveel tijd beginnen ze hun definitieve vorm aan te nemen en staan ze niet meer zo hoog en puntig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Rox86:

Wat bedoel je met voorzichtig? dat hij liever te weinig dan teveel steekt? Na hoeveel tijd beginnen ze hun definitieve vorm aan te nemen en staan ze niet meer zo hoog en puntig?

Hij steekt liever te weinig. Ze zeggen dat het tot 6 maand duurt eer zo hun definitieve vorm kunnen aannemen. Bij sommigen kan dat al na een paar weken zijn, afhankelijk van persoon tot persoon 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, MKB said:

Ik heb een aantal klinieken/pc's aangemaild. Vooral prijs/kwaliteit vond ik Dr. Verdonck er het best uitkomen. Na 1 consult heb ik een operatie gereserveerd, heb die dezelfde week nog vastgepind!

Ik ben nog bij 2 andere geweest, maar Verdonck heeft echt wel goeie reviews en de prijs zit idd iets beter :-)

Geniet van je mooie boezem, ik zou niet kunnen wachten tot het verband eraf mocht, zo spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Katjepatatje:

Ik ben nog bij 2 andere geweest, maar Verdonck heeft echt wel goeie reviews en de prijs zit idd iets beter :-)

Geniet van je mooie boezem, ik zou niet kunnen wachten tot het verband eraf mocht, zo spannend!

Bedankt! Zijn 2 weekjes op de tanden bijten en vanaf dan kan je ze dagelijks bewonderen ;-) jij ook veel succes verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rox86:

Hi MKB, 

 

Idem hier, een lege B na 2 kindjes en borstvoeding. 2 maart staat hier de bv gepland maar weet nog steeds niet voor hoeveel ik moet gaan. Ik wil geen grote borsten omdat ik veel sport en vind dit ook wel makkelijk :-) Gewoon terug een gevulde bh of bikini. Hoe komt het dat je voor 225cc bent gegaan? Ben je klein van gestalte? Ik ben 1m73 en weeg 62 kilo, ik ben een beetje bang dat ik een volle C te groot ga vinden. Helluuuuppp! :-) Hoe kan ik hier naar foto's kijken om me te helpen? Groetjes!

Hoi,

 

Ik lees net dat je op 2 maart ingepland staat voor de ingreep bij dr Verdonck.

 

Mijn bv staat ook die dag gepland bij hem. Heb je al een tijdstip gekregen?

 

Spannend hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Dromertje2:

Hoi,

 

Ik lees net dat je op 2 maart ingepland staat voor de ingreep bij dr Verdonck.

 

Mijn bv staat ook die dag gepland bij hem. Heb je al een tijdstip gekregen?

 

Spannend hé.

Ja heel erg spannend! 

Ik moet dinsdag teruggaan naar hem ik hoop dat van de meisjes een datum los te peuteren, liefst zo vroeg mogelijk. Ik ben zo bang voor de narcose. Ik werk zelf in het ziekenhuis en weet perfect wat er gaat gebeuren, niet bevorderlijk voor de stress! :wacko: Heb jij al beslist hoe en wat?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Rox86:

Ja heel erg spannend! 

Ik moet dinsdag teruggaan naar hem ik hoop dat van de meisjes een datum los te peuteren, liefst zo vroeg mogelijk. Ik ben zo bang voor de narcose. Ik werk zelf in het ziekenhuis en weet perfect wat er gaat gebeuren, niet bevorderlijk voor de stress! :wacko: Heb jij al beslist hoe en wat?

Groetjes!

Waarom ben je zo bang voor die narcose? Ik ben vroeger al eens onder narcose geweest en toen is me dat toch niet slecht bevallen.

 

Normaal gezien zullen het Motiva Ergonomix full profile implants worden van ofwel 315 of 335 cc worden, dual plane geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog nooit in slaap gedaan, en het ontwaken uit een narcose is eigenlijk allesbehalve mooi :-))Teveel gezien, dus een beetje bang wel. Komt wel goed met een Xanax'ke :D

Aan de hand van wat ga je beslissen of er 20cc extra ingaat of niet?

Mag ik vragen hoe je van lichaamsbouw bent? Grootte en gewicht? Ik denk zelf eerder aan 245 ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.