MKB

MKB : 24 januari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Op 24 januari liet ik een borstvergroting uitvoeren door Dr. Verdonck, in zijn kliniek.

Ondanks het een operatie is, was het toch een zeer aangename ervaring. Zowel pc als de verpleegkundigen waren zeer vriendelijk..

Nu ben ik een weekje verder en zo goed als pijnvrij. Kan al niet wachten om de resultaten te zien :-)

onlangs ontdekte ik dit forum (jammer genoeg niet eerder ;-)

Graag volgde ik mee de ervaringen en resultaten van andere meiden! 

Groetjes

• Like 1

Hoi hoi

Welkom!!
Je mag, als je wilt, je ervaring ook delen (beschrijven) in dit topic. Zo hebben anderen er ook iets aan :)

Ik ga je zo ook even toevoegen aan de januariboobs (ik had verkeerd gekeken, waren idd de januariboobs ;) )
Nog 1 vraagje: wat was je voorsituatie en hoeveel cc van welk merk heb je gekregen?

Een goed herstel gewenst!!!

xx BB

Dank je! 

Zal ik doen :-) 

Ik had een lege B70, na een zwangerschap en aantal weken borstvoeding... 

ik heb nu 225 CC van het merk sebbin. Dit zou een C, kleine D als resultaat geven. 

xx

• Upvote 1

Hey MKB! Ik ben ook net bij hem op consult geweest... hij bood me 3 types implantaat aan waarvan de Motiva mij wel aansprak. Waarom heb jij voor Sebbin gekozen? Heb je veel pijn gehad de eerste dagen?

Kusjes!

Hoi @MKB

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs nog! 

Ben erg benieuwd naar je ervaring. Ik mag morgen om 08.00 bij Verdonck. 

Ben wel zenuwachtig haha maar heb er super veel zin in!! 

Hij zei dat Sebbin de 'smalste' protheses waren, en aangezien ik nogal fijn ben spraken deze mij het meest aan. De motiva zien er wel natuurlijkst uit, maar vind de mooie ronde, 'neppe' vorm niet zo erg ;-) ook de kans op kapselvorming is iets kleiner, maar te verwaarlozen. 

De eerste 3 dagen waren het pijnlijkst, maar als je de pijnstillers tijdig inneemt en de nodig rust neemt valt het wel mee. Enkel het slapen is niet zo comfortabel de eerste nachten... Zo, hopelijk ben je hier wat meer mee 

xxx

Dank je wel!! ;-) Ik hou jullie op de hoogte. 

oooh veel succes hoor, het is een aangename ervaring vind ik persoonlijk. Je wordt er zo goed verzorgd, krijgt een warme badjas en fleece dekentje ipv een operatiekleed! Ze zijn er heel vriendelijk.

Successss:wub:

• Like 1

Ja dank je! Klopt het trouwens dat je een doktersbriefje krijgt? De andere PCs zeiden dat ik verlof moest pakken, maar Verdonck zei dat ik een briefje voor twee weken zou krijgen! Kan dat wel...??

Ja klopt, bij mij zelfs 2,5 weken (van 24 jan tot 9 feb). 

Een meevaller hè ;-) 

Hi MKB, 

Idem hier, een lege B na 2 kindjes en borstvoeding. 2 maart staat hier de bv gepland maar weet nog steeds niet voor hoeveel ik moet gaan. Ik wil geen grote borsten omdat ik veel sport en vind dit ook wel makkelijk :-) Gewoon terug een gevulde bh of bikini. Hoe komt het dat je voor 225cc bent gegaan? Ben je klein van gestalte? Ik ben 1m73 en weeg 62 kilo, ik ben een beetje bang dat ik een volle C te groot ga vinden. Helluuuuppp! :-) Hoe kan ik hier naar foto's kijken om me te helpen? Groetjes!

Ook daarvoor moet je je even voorstellen in een eigen voorsteltopic. Zie de pb die je gekregen hebt bij je registratie. Hij heet 'welkom'

xx BB

Ik ben 1m68 en weeg 49 kilo. Dr. Verdonck heeft mij laten passen, bewust zonder het aantal cc te vernoemen. Ik mocht een topje aandoen waar hij dan zo een 'filets' in stak. Dan moest ik aangeven de welke ik goed vond! Ik kon nog een maatje groter, maar vond die al groot genoeg. 

Zo kwam ik uit op 225 cc.

ik ben zelf nog niet zo goed vertrouwd met het forum :o geloof dat mensen je moeten toevoegen aan hun album.. Ik ga er eentje proberen maken.

groetjes 

Ik heb een aantal klinieken/pc's aangemaild. Vooral prijs/kwaliteit vond ik Dr. Verdonck er het best uitkomen. Na 1 consult heb ik een operatie gereserveerd, heb die dezelfde week nog vastgepind!