Ga naar inhoud

El80 : 25 april 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 2/2/2018 om 20:37 zei Vae:

Je moet inderdaad op je gevoel afgaan! Ik ben ook via dit forum bij dr. Verdonck terecht gekomen, had veel goeds over hem gelezen. Nog 3 weekjes! Veel succes alvast :)

 

Ik ben 24 jaar oud. Ik heb altijd een B-cupje gehad en ben 1.68m lang en ongeveer 57 kg. Het past wel bij mijn lichaam maar ik merk alsnog dat ik wel altijd graag een cupje groter zou willen! Mag ik vragen hoe het bij jou precies is gegaan en hoe je het resultaat momenteel vindt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 24-2-2018 om 20:15 zei El80:

Vandaag ben ik op consult geweest bij dr Verdonck. Tijdens het passen vond ik 255 cc heel erg mooi. 295 was echt te groot en niet in verhouding met mijn lichaam. De prothesen zouden te breed zijn en mijn huid is wat dikker waardoor je de randen kan gaan zien. IK hou van Naturell (met net een maatje meer ;-) Dus ik heb besloten voor 275 cc te gaan Motiva Full. 25 april is het zo ver!! Vooral heel veel zin in!

Hi @El80 ik zag je reacties bij maaike1 en was eens gaan kijken bij je :) kzie dat je ook 255cc hebt genomen..? Ook anatomische? Na hoeveel weken mag jij je sportbh overdag laten? Zijn ze bij jou al goe gezakt enzo...? Grtjss

heb je miss fotokes? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Linaxxx:

Hi @El80 ik zag je reacties bij maaike1 en was eens gaan kijken bij je :) kzie dat je ook 255cc hebt genomen..? Ook anatomische? Na hoeveel weken mag jij je sportbh overdag laten? Zijn ze bij jou al goe gezakt enzo...? Grtjss

heb je miss fotokes? :) 

 Ja klopt 255 ronde. Ik moet 8 weken de sportBH met borstband dragen. Nog 1,5 week te gaan. Ik kom uit op een 70D. Ik zal je toevoegen aan mijn album. Ben jij ook al geholpen? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@El80 ja ik heb 9/5 mijn 255cc gekregen ;) anatomische van mentor

heel tevreden ook.. wilde ook niet te groot was ook erg aan het twijfelen tss 255 en 295 maar blij dat ik 255 heb gekozen (wat ook voorkeur van men pc was)

maar ik zou die bh en band maar 4weken moeten dragen :huh: maar voel me er wel veilig in dus die blijft wel langer aan:) mocht je ook niet na 4weken bijv enkel overdag andere lingerie aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee helaas....echt 8 werken. elke PC adviseert wat anders....Hou je gewoon aan het advies. Dat is niet voor niets. Fijn dat je al na 4 weken een BH mag dragen. Zou je me privé een fotootje willen sturen? Ik heb ook nog een recente maar wil deze niet openbaar versturen ;-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja neen ik ga hem ook langer aanhouden hoor.. voelt soms echt ng raar zonder die sportbh.. :) hoe langer hoe beter denk ik dan maar ;) met natuurlijk limiet op de 8weken ook :) 

wil je wel fotoke sturen prive ja... stuur je me ook eentje..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hey @El80

 

Ik zou ook graag in je album kijken als dat mag! Heb zelf 18 juli 255cc gekregen en wil eens kijken of ons genezingsproces wat overeenkomt en wat ik nog mag verwachten de komende weken. (ieder geneest wel anders natuurlijk, maar toch hihi) dankjewel alvast! 

 

Hoe gaat het nog met jou nu je bijna 2 maanden PO bent? Zonder sport bh enzo!

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AnSofieC en @kertbal ik zal jullie toevoegen al is mijn album erg summier qua foto's. Ik ben blij met mijn keuze voor 255 cc. Ik heb hetzelfde als @AnSofieC dat ik op het laatste moment heb gekozen voor 255 ipv 275. Ik ben 1.67 cm en weeg 56 kilo maar ben wel gespierd/atletisch dus groter was denk ik ''nep'' geworden. Hoe gaat het met jullie? Hoe lang zijn jullie en wat wegen julie? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei El80:

@AnSofieC en @kertbal ik zal jullie toevoegen al is mijn album erg summier qua foto's. Ik ben blij met mijn keuze voor 255 cc. Ik heb hetzelfde als @AnSofieC dat ik op het laatste moment heb gekozen voor 255 ipv 275. Ik ben 1.67 cm en weeg 56 kilo maar ben wel gespierd/atletisch dus groter was denk ik ''nep'' geworden. Hoe gaat het met jullie? Hoe lang zijn jullie en wat wegen julie? x

 

Oh, onze situatie is super vergelijkbaar precies! Ik ben 1m67,5 en weeg 56kg nu, dus echt gewoon hetzelfde haha. Ziet er vrij gelijk uit met de mijne, heb je toevallig iets recentere foto's? :D 

 

Met mij gaat het dik oké, ben nu twee weken en 3 dagen PO, maandag begin ik terug te werken ook, maar dat zal wel lukken zeker. Moet nu gewoon zien dat ik niet te veel doe. 

 

Hoe gaat het met jou? Nog last of pijn ofzo? Kan je alles al terug tegoei? 

 

dankjewel voor me toe te voegen aan je album! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @AnSofieC, dat lijkt idd heel erg op mijn situatie! Ik ben ook na 2,5 week weer gaan werken. Dat ging prima. Ook autorijden. Ik heb een mooie 70D nu en ben tevreden. Voor een zicht een mooie C. Ik zal je zo via een privé berichtje een recente foto sturen. Ze zijn mooi en gelijk gaan zakken en zijn echt heel natuurlijk (voor zover dat mogelijk is....). Men ziet het echt niet. Ik heb het niemand verteld en niemand heeft het gezien en dat was ook mijn doel. Ik draag veel bralettes van kant en dien staan nu erg mooi :-) Dat wilde ik graag.

 

Ik ben weer volop aan het sporten en dat gaat goed. Ben jij tevreden tot nu toe? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@El80 ja ik heb 9/5 mijn 255cc gekregen ;) anatomische van mentor

heel tevreden ook.. wilde ook niet te groot was ook erg aan het twijfelen tss 255 en 295 maar blij dat ik 255 heb gekozen (wat ook voorkeur van men pc was)

maar ik zou die bh en band maar 4weken moeten dragen :huh: maar voel me er wel veilig in dus die blijft wel langer aan:) mocht je ook niet na 4weken bijv enkel overdag andere lingerie aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei El80:

Hoi @AnSofieC, dat lijkt idd heel erg op mijn situatie! Ik ben ook na 2,5 week weer gaan werken. Dat ging prima. Ook autorijden. Ik heb een mooie 70D nu en ben tevreden. Voor een zicht een mooie C. Ik zal je zo via een privé berichtje een recente foto sturen. Ze zijn mooi en gelijk gaan zakken en zijn echt heel natuurlijk (voor zover dat mogelijk is....). Men ziet het echt niet. Ik heb het niemand verteld en niemand heeft het gezien en dat was ook mijn doel. Ik draag veel bralettes van kant en dien staan nu erg mooi :-) Dat wilde ik graag.

 

Ik ben weer volop aan het sporten en dat gaat goed. Ben jij tevreden tot nu toe? x

 

Oh super! Ja, ik wilde idd ook dat niemand het zou opmerken en dat het er gewoon uitzag alsof ze van mezelf konden zijn. De mijne gaan wel niet zo gelijk zakken, mijn linkse is al veel mooier gezakt dan mijn rechtse, maar ja, geduld hihi. Een mooie C voor het zicht is ideaal, ik kijk al uit naar het moment dat ze meer en meer van mezelf beginnen te voelen. Ja, moet supermooi zijn in een bralette :wub:

 

Ik ben sowieso tevreden dat ik niet groter ben gegaan haha, ik zie ze nu nog soms dat ik denk, wow, maar in kledij zijn ze dan weer echt heel oké (totaal niet groot zelfs, wat perfect is voor wat ik wilde), dus misschien is dat nu ook gewoon nog wennen en ook omdat ze er nog niet echt natuurlijk uit zien. Ben blij dat ik Verdonck vertrouwd heb en niet de 275 genomen heb, hij weet echt wel wat hij doet en kan de wensen van zijn patiënten heel goed inschatten heb ik de indruk. Topdokter. 

 

Ik kijk er naar uit gewoon alles terug te kunnen doen, maar dat zal pas voor ten vroegste midden september zijn. Maar dat is oké, het is het allemaal meer dan waard. Ik ga als ik 4 weken PO ben ook al eens wat bh'tjes passen, weet dat ze tegen dan nog niet echt de juiste grootte etc hebben, maar ik kan mezelf niet houden! 

 

Heeft Verdonck je nog goed opgevolgd? Tegen mij zei hij dat ze zullen bellen in oktober ongeveer voor nog eens een consultatie, klonk perfect voor mij. :) en hij zei natuurlijk dat als er iets was, ik altijd mocht bellen. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Linaxxx ik mocht pas na 8 weken lingerie aan en tot die tijd een borstband en sportbh dragen. Dat heb ik ook gedaan. Mocht ook na 8 weken pas sporten. Gaat prima. Ook armen. Alleen borst is wat lastiger dus die sla ik over. Armen nu nog maar 1 kilo per kant en alles meer herhalingen. Ik bouw het rustig op....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AnSofieC dat van dat zakken is heel herkenbaar...dat had ik ook....komt helemaal goed echt! 

 

Ik kleding valt het echt niet op maar ik merk wel dat met een gewone voorgevormde BH mijn blouse of shirt in maat Small echt wel strak zitten bij mijn boezem. Dus de maat is dan goed in verhouding en net niet te groot :-) Ik stuur je zo wat recente foto's. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-2-2018 om 21:11 zei Newbikini:

Dag dames !

 

ik ben nieuw hier op dit forum ! Had gisteren ook al ergens een berichtje gelaten maar weet niet of ik het goed deed want geen reactie ?

vandaag op een eerste consult geweest bij dokter Verdonck! Goed gevoel bij, hij kent zijn vak .

ik ben op zoek achter dames met beetje zelfde postuur als mezelf : 1m78 , 68 kg.

operatir gepland 3 april!

ik heb nu een kleine B, mr na twee kindjes is die echt niet meer mooi. Wil graag een mooie C maar zo naturelle mogelijk. Dokter raadde mij een 335 full motiva aan ( achter de spier: dual plane). Daar schrok ik even van omdat een vriendin van mij 255 nam... en ik dit mooi vond ( op foto's op internet). Maar hij zei dat ik daar niet op mocht afgaan omdat ik groot ben en zij is kleiner en heel mager...

ik twijfel nu dus tss 315 en 335cc....

wel echt geen GROTE borsten hebben maar volgens hem hebben er veel vrouwen spijt achteraf .. volgens hem zouden de meeste vrouwen van mijn postuur kiezen eind de 300...

ik ben een twijfelaar maar wil echt niet nog eens gaan passen, veel te ver, hahahaha.

dus bij deze mijn vraag :--)

 

vele groetjes

Hoi,

 

Ik wou even informeren of je intussen je operatie hebt laten uitvoeren en hoeveel cc je uiteindelijk gekozen hebt?

Mijn operatie staat op voor 26/10 maar ben ook nog aan het twijfelen over de maand en ook nog tussen mentor en motiva...

 

Alvast bedankt voor je reactie

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vdbk hallo!

 

ja hoor, operatie uitgevoerd .. heb getwijfeld tot op de operatietafel en het is uiteindelijk 335cc geworden motiva . Heb nu meestal een 75D ( Europees ) of soms 80C, te zien welk merk denk ik.

in sommige kledij vind ik ze super mooi, niet te denken dat ze een D zijn ( maar die 75 zorgt ervoor dat ze niet echt groot zijn)... maar soms vind ik ze toch te groot ogen ... heel raar hoor ! Het had voor mij eigenlijk een 315 mogen zijn ...

ik ben nochtans groot en ze passen perfect bij mijn lichaam, maar toch vind ik het soms maar ‘niets’ bij bepaalde soorten bikini’s bijvoorbeeld . :)) misschien moet ik gewoon nog ff wennen .. kan zijn ☺️

Veel succes ! Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt voor je reactie... Ja ik heb daar dus schrik voor dat ik ze toch te groot ga vinden... vind het echt moeilijk om te kiezen. Maar ja als je kleiner had gekozen, had je waarschijnlijk het omgekeerde en zal  idd een beetje aanpassen en wennen zijn. Ik ga toch een tweede afspraak maken om nog eens te kijken en te passen voor ik beslis... groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-8-2018 om 13:23 zei El80:

Hoi @AnSofieC, dat lijkt idd heel erg op mijn situatie! Ik ben ook na 2,5 week weer gaan werken. Dat ging prima. Ook autorijden. Ik heb een mooie 70D nu en ben tevreden. Voor een zicht een mooie C. Ik zal je zo via een privé berichtje een recente foto sturen. Ze zijn mooi en gelijk gaan zakken en zijn echt heel natuurlijk (voor zover dat mogelijk is....). Men ziet het echt niet. Ik heb het niemand verteld en niemand heeft het gezien en dat was ook mijn doel. Ik draag veel bralettes van kant en dien staan nu erg mooi :-) Dat wilde ik graag.

 

Ik ben weer volop aan het sporten en dat gaat goed. Ben jij tevreden tot nu toe? x

Wat goed te lezen dat je zo vlot hersteld bent. Heb jij met 255 cc een 70D gekregen? 

Ik twijfel ook zo hoeveel cc's ik moet hebben. Ik wil niet te groot. Ik heb nu bijna geen borsten (75A) en wil na drie kinderen graag mooie borsten hebben. Zou ik in je album mogen kijken?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Newbikini:

@vdbk hallo!

 

ja hoor, operatie uitgevoerd .. heb getwijfeld tot op de operatietafel en het is uiteindelijk 335cc geworden motiva . Heb nu meestal een 75D ( Europees ) of soms 80C, te zien welk merk denk ik.

in sommige kledij vind ik ze super mooi, niet te denken dat ze een D zijn ( maar die 75 zorgt ervoor dat ze niet echt groot zijn)... maar soms vind ik ze toch te groot ogen ... heel raar hoor ! Het had voor mij eigenlijk een 315 mogen zijn ...

ik ben nochtans groot en ze passen perfect bij mijn lichaam, maar toch vind ik het soms maar ‘niets’ bij bepaalde soorten bikini’s bijvoorbeeld . :)) misschien moet ik gewoon nog ff wennen .. kan zijn ☺️

Veel succes ! Groetjes 

Hey @Newbikini, zou ik in je album mogen kijken? 22 aug krijg ik mijn bv bij dr Verdonck. Ga voor motiva plus 315cc. Nu heb ik een kleine 75b. Grtjs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-8-2018 om 22:08 zei LilaLily01:

Wat goed te lezen dat je zo vlot hersteld bent. Heb jij met 255 cc een 70D gekregen? 

Ik twijfel ook zo hoeveel cc's ik moet hebben. Ik wil niet te groot. Ik heb nu bijna geen borsten (75A) en wil na drie kinderen graag mooie borsten hebben. Zou ik in je album mogen kijken?

 

 @LilaLily01 je mag best kijken maar onze voorsituatiie is totaal anders dus je hebt er niets aan...Ik kwam van een AA cup (plat dus....) nu met 255 een mooie gevulde 70D. Ik zou BB eens vragen voor advies en een schatting. Ze heft zo veel ervaring!! Mij ook zeer goed geholpen vandaar ook mijn donatie! Ze doen hier heel goed werk! Succes met je keuze!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.