Ga naar inhoud

El80 : 25 april 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

@El80 ook al zijn ze nog helemaal ingepakt, ze passen perfect bij jouw figuur! Mooi hoor!! ^_^

 

Goh ik twijfel nog steeds haha! 

Ben 2x gaan passen, eerste sessie uitgekomen op 335cc of 315cc maar gisteren uiteindelijk beslist voor of 295cc of 315cc klaar te laten leggen.. 

Zoiezo gaat het wel Motiva full, met de progressive gel plus worden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nannie ik heb precies hetzelfde. Twijfel tussen 295cc en 315 cc. Ene moment denk ik 315cc maar soms denk ik weer wat als het ‘te’ groot is. Ook ik ga voor de plus. Ben dinsdag weer naar Verdonck geweest om voor de 2e te passen. Over de plus ben ik zeker te weten uit. Nu de maat nog. Wanneer ben je aan de beurt voor je nieuwe aanwinst? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei El80:

Op een kleine/gemiddelde C dat is voor mij meer dan voldoende :-). Wat is jouw voorsituatie? 

Ik had vroeger een volle b maar na m’n zwangerschap vorig jaar en pas 5 kilo afgevallen is het helaas een slappe cup a geworden. Zelf ben ik 1,65 en weeg ik 56 kilo. Ik zou graag uitkomen op een volle c. Verdonck zei dat ik met 315cc uitkomt op een volle c kleine d. Maar nog twijfel ik omdat ik bang ben dat het te groot word en het niet bij mijn figuur past. Helaas heeft hij ook geen 315cc liggen om te passen. Ik dacht alleen 295 cc en 350cc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sanderella:

Ik had vroeger een volle b maar na m’n zwangerschap vorig jaar en pas 5 kilo afgevallen is het helaas een slappe cup a geworden. Zelf ben ik 1,65 en weeg ik 56 kilo. Ik zou graag uitkomen op een volle c. Verdonck zei dat ik met 315cc uitkomt op een volle c kleine d. Maar nog twijfel ik omdat ik bang ben dat het te groot word en het niet bij mijn figuur past. Helaas heeft hij ook geen 315cc liggen om te passen. Ik dacht alleen 295 cc en 350cc. 

  

Het is een lastige keuze, doe waar je je goed bij voelt. Ik ben 1.67 en weeg 56 kilo maar wilde niet meer dan een kleine C. Iedereen heeft een andere wens. Succes ermee en probeer niet teveel te vergelijken hoe lastig ook door dit forum. Iedere voorsituatie is anders. :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei El80:

OPERATIEVERSLAG:

 

Operatieverslag | woensdag 25 april | dr Verdonck | Belgian Breast Clinic):
Voorsituatie: 167 cm, 56 kilo, 75AA voorsituatie, ik kies (na heel lang twijfelen ;-)) voor Motiva Egronomix 255cc
 
Een week voor de operatiedatum kreeg ik een mailtje van Indra  met alle info omtrent de operatie met de aanvangstijd. Ik had gevraagd of ik zo vroeg mogelijk aan de beurt mocht zijn twee weken voor de ingreep, gelukkig hebben ze daar rekening mee kunnen houden. Ik moet mij om 08:30 uur melden en om 09:30 uur stond de ingreep gepland. 
 
Om 7 uur brengen we de kids naar de oppas en gaan we op weg naar de kliniek in Diest, dat was maar goed ook want er bleek een omleiding te zijn. Precies om 8:30 uur kwamen we aan. Tot mijn verbazing zal de wachtruimte al vol. Ik was de derde van de dag. Daar had ik geen rekening mee gehouden.

Na ruim een half uur wachten werd ik door een verpleegster opgehaald en nam ik snel afscheid van mijn man. Dat was heel vluchtig omdat ik nu toch wel wat zenuwen kreeg….Niet voor de ingreep maar vooral de keuze voor welke maat ik moest kiezen, Ik had een week voor de ingreep nog een laatste (tweede) pasmoment gehad en besloten om toch voor de 255 cc te gaan. Ik wil een heel naturel resultaat en 275 zou mijn maximum zijn…Maar toch bleef ik twijfelen, dat zal ook wel door de zenuwen gekomen zijn.

Ik werd door de verpleegster naar boven genomen met de lift en moest mij helemaal uitkleden, op mijn onderbroek na. De verpleegster maakte allerlei foto’s van mijn voorsituatie. Daarna mocht ik liggen op een stoel en kreeg ik warme dekentjes over mij heen. Ik kreeg een infuusje waar ik geen fan van ben (naalden fobie) maar ik werd tot mijn verbazing in één keer goed geprikt. Ik besprak met de verpleegster dat ik nog niet 100% overtuigd was van mijn keuze qua hoeveelheid CC. Ze zei dat ze voor de grootste zou gaan als ze mij was. Dat maakte mij nog onzekerder…. Toen kwam dr Verdonck binnen om mij ‘’af te tekenen’’. We namen nog een keer mijn keuze door en toen hij aangaf dat 275cc op het randje van naturel/fake zou worden koos ik voor de 255cc. Fake was niet hetgeen ik wilde horen op dat moment ;-)

Daarna liep ik met mijn badjas naar de OK waar een heel team op mij stond te wachten. Vooral de anesthesist was een enorm lieve vrouw en wist mij op mijn gemak te stellen. Ik kreeg een extra middel toegediend omdat ik bijna altijd moet overgeven na een narcose. Ik kreeg een kalmerend middeltje toegediend (dat bleek standaard te zijn) en daar werd ik erg sloom van, ze bevestigden nog 1x mijn keuze voor de maat van de prothesen, daarna volgde het roesje en ik was direct weg. Ik werd wakker op de uitslaapkamer en zag dat er meer meisjes naast mij lagen met een gordijntje ertussen. De verpleegster kwam kijken en ik voelde me prima. Ik voelde wel een drukkend gevoel op mijn borst maar het viel mij erg mee…Verdonck kwam ook nog even langs en zei dat alles goed was gegaan. 

Toen ik naar de WC mocht werd ik misselijk en moest ik helaas toch overgeven. Ik vroeg om een slokje Cola en daar knapte ik  snel van op. Ik voelde aan alles dat ik naar huis wilde, naar mijn man toe en naar mijn eigen bed. We zijn in Diest nog even langs de apotheek gereden en toen snel naar huis. De terugweg verliep prima op 1x overgeven na ;-). Tip: neem een emmer mee met een plastic zak erin….

Ik heb Best Boobie gemaild voor een medicatie schema en dat werkt tot op heden erg goed. Ik voel me erg hulpbehoevend maar echt veel pijn kan ik het niet noemen. Ik heb de eerste nacht na de operatie niet zo goed geslapen maar vannacht ging het al stukken beter. Ik mag niet klagen. Ik verlang wel naar een lekkere douche maar daar zal ik nog even op moeten wachten.

Een dag na de ingreep ben ik gebeld door Indra van de BBC en heb ik meteen een afspraak gemaakt voor het verwijderen van de draadjes. Ik vind het toch wel fijn dat dr. Verdonck mijn borsten en hechtingen even controleert. Ik ga zelf mijn verband verwijderen over 1,5 week. Daar kijk ik nu al erg naar uit!

Xxx

 

PS Foto's plaats ik in een privé album. stuur mij een berichtje als je toegang wilt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je nieuwe borsten, ik ben gistermiddag geholpen met een beetje het zelfde verhaal. ik had prothese wissel van 410cc naar 590 cc bij pc dokter fransen in waalre. super fijne arts lieve mensen die je bijstaan daar. was snel en fit wakker na de narcose, alleen eerste nacht heel slecht geslapen. heb bijna geen pijn gaat super goed. hoop dadelijk lekker te kunnen slapen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast LineaLin

@El80 zou ik eens mogen piepen in je album? Ik ben al bij 2 verschillende PCs op consult gegaan en ik twijfel. Ik wil net als jij gaan voor een naturelle look en niet te groot. Ben 1m69 en weeg 59kg. Tijdens mijn consult kwam ik uit op 245cc. De PC gaf aan dat dit het minimum was voor mij en hij wou groter gaan maar ik vond het precies al behoorlijk veel :) De eene PC wou voor de spier en de andere wou achter de spier. Heb jij voor de spier?

Bedankt nog voor je operatieverslag! Was leuk om lezen. Hopelijk voel je je snel beter! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei LineaLin:

@El80 zou ik eens mogen piepen in je album? Ik ben al bij 2 verschillende PCs op consult gegaan en ik twijfel. Ik wil net als jij gaan voor een naturelle look en niet te groot. Ben 1m69 en weeg 59kg. Tijdens mijn consult kwam ik uit op 245cc. De PC gaf aan dat dit het minimum was voor mij en hij wou groter gaan maar ik vond het precies al behoorlijk veel :) De eene PC wou voor de spier en de andere wou achter de spier. Heb jij voor de spier?

Bedankt nog voor je operatieverslag! Was leuk om lezen. Hopelijk voel je je snel beter! x

 @LineaLin ik voeg je toe. Je ziet foto’s van mijn voorsituatie en met verband erom. Over 1,5 week mag het verband eraf en zal ik meer foto’s plaatsen. :-). Welk merk prothesen heb je gepast? Ik twijfelde tussen 255 en 275. Beide was mogelijk maar de 275 was op het randje van fake en dat wilde ik absoluut niet. Ik vond 235 ook erg mooi staan maar een kleine C is mooi voor mij. Ik ben nu al blij met de vorm in het verband.

 

Let er wel op dat elke voorsituatie anders is. X El 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei whisper 10:

gefeliciteerd met je nieuwe borsten, ik ben gistermiddag geholpen met een beetje het zelfde verhaal. ik had prothese wissel van 410cc naar 590 cc bij pc dokter fransen in waalre. super fijne arts lieve mensen die je bijstaan daar. was snel en fit wakker na de narcose, alleen eerste nacht heel slecht geslapen. heb bijna geen pijn gaat super goed. hoop dadelijk lekker te kunnen slapen 

 He @whisper 10

 

Heb je een album toevallig? Ik ga 30 mei voor n wissel in waalre door dr hawinkel. van 320 cc naar tot nu toe 495cc. Maar twijfel of ik niet iets groter wil. Ook zo rond eind 500 cc. Wat voor protheses heb je gekrege? Mentor anatomisch?  Ik heb nu mghan anatomisch achter de spier.

 

Ik hoor het graag van je..thanx

Liefs noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei El80:

@Noelle2612 ik denk dat je op de verkeerde discussie reageert. Ik ben voor 255 CC gegaan. Daar kan je denk ik weinig aan zien ;-0

 

Heel veel succes met je keuze en de ingreep.

Liefs El

Owja ships:D ik zie het hahah.

 

Snap nog soms niet hoe alles werkt hierB)verkeerde balkje gepakt.

Ik ga nog even verder speuren. Fijn herstel gewenst:)

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast LineaLin
3 uur geleden zei El80:

 @LineaLin ik voeg je toe. Je ziet foto’s van mijn voorsituatie en met verband erom. Over 1,5 week mag het verband eraf en zal ik meer foto’s plaatsen. :-). Welk merk prothesen heb je gepast? Ik twijfelde tussen 255 en 275. Beide was mogelijk maar de 275 was op het randje van fake en dat wilde ik absoluut niet. Ik vond 235 ook erg mooi staan maar een kleine C is mooi voor mij. Ik ben nu al blij met de vorm in het verband.

 

Let er wel op dat elke voorsituatie anders is. X El 

@El80 Oh ik vind je grootte en vorm nu al supermooi! Past ook perfect bij je bovenlichaam! Ik kan mij inbeelden dat je supernieuwsgierig bent naar het resultaat. Heb je achter de spier? En welk merk?

Ik heb bij de eene PC Motiva rond gepast (245cc) en die zou achter de spier geplaatst worden. De andere PC werkt met Mentor en zij wou voor de spier plaatsen. Herinner mij niet zo goed hoeveel cc ik juist uitkwam want het ging nogal snel :blush: stom van mij. Het ging van klein naar groter en toen het te groot werd heb ik ook aangegeven dat ik vond dat het niet bij mij past. Toen zat ik blijkbaar aan een grote C cup. Dat vond ik persoonlijk te groot voor mezelf. Heb nu A75 en zou al superblij zijn met een kleine/gemiddelde C-cup.

Heb afspraak om een 2de keer te gaan passen. Spannend :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LineaLin dank je wel :-). Ik heb ook de Motiva DP geplaatst. Is jouw voorsituatie vergelijkbaar met die van mij zoals op de foto’s? Ik had ook een 75A. Ik kon ook nog 275cc maar dat was ook maximaal en dat wilde ik niet. Ik vond 235 ook al erg mooi staan. Ik heb voor Motiva gekozen omdat deze heel erg zacht zijn en een heel mooi natuurlijk resultaat geven. Ik ben eerder ook bij een andere pc geweest die met mentor werkte maar Motiva had duidelijk mijn voorkeur. Bij welke Pc’s ben je geweest? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast LineaLin

@El80 mijn voorkeur gaat ook uit naar Motiva. Denk dat het een mooi natuurlijk resultaat geeft. Ik ben bij Dr.Lefèvre en Dr.Lagey geweest. Vond ze allebei heel vriendelijk en professioneel dus ik ga ergens mijn buikgevoel moeten volgen wanneer ik een keuze maak.

Mijn situatie is vergelijkbaar met jouw voorsituatie dus ben heel blij dat ik eens in je album heb mogen piepen! Nog veel succes met je herstel x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei LineaLin:

@El80 mijn voorkeur gaat ook uit naar Motiva. Denk dat het een mooi natuurlijk resultaat geeft. Ik ben bij Dr.Lefèvre en Dr.Lagey geweest. Vond ze allebei heel vriendelijk en professioneel dus ik ga ergens mijn buikgevoel moeten volgen wanneer ik een keuze maak.

Mijn situatie is vergelijkbaar met jouw voorsituatie dus ben heel blij dat ik eens in je album heb mogen piepen! Nog veel succes met je herstel x

Dank je wel! Je moet zeker je gevoel volgen ook qua keuze voor de maat. “Iedereen” zei; neem een maat groter maar mijn pc zei, je kunt ze niet meer kleiner maken maar wel pushen als je dat zou willen. Heel veel succes! Ik zal over 1,5 week een nieuwe foto in mijn album plaatsen. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast LineaLin
10 minuten geleden zei El80:

Dank je wel! Je moet zeker je gevoel volgen ook qua keuze voor de maat. “Iedereen” zei; neem een maat groter maar mijn pc zei, je kunt ze niet meer kleiner maken maar wel pushen als je dat zou willen. Heel veel succes! Ik zal over 1,5 week een nieuwe foto in mijn album plaatsen. X

Bedankt! Dat is waar, je kan ze altijd groter maken maar niet meer kleiner. Zo had ik het ook al bekeken. Ik zou niet ontgoocheld zijn moest het kleiner zijn dan verwacht want alles wat erbij komt vind ik sowieso al geweldig :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei LineaLin:

Bedankt! Dat is waar, je kan ze altijd groter maken maar niet meer kleiner. Zo had ik het ook al bekeken. Ik zou niet ontgoocheld zijn moest het kleiner zijn dan verwacht want alles wat erbij komt vind ik sowieso al geweldig :) x

 Precies! Een mooie gevulde BH en bikini is al geweldig ;-) X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27/4/2018 om 20:41 zei Sanderella:

@Nannie ik heb precies hetzelfde. Twijfel tussen 295cc en 315 cc. Ene moment denk ik 315cc maar soms denk ik weer wat als het ‘te’ groot is. Ook ik ga voor de plus. Ben dinsdag weer naar Verdonck geweest om voor de 2e te passen. Over de plus ben ik zeker te weten uit. Nu de maat nog. Wanneer ben je aan de beurt voor je nieuwe aanwinst? 

 

Haha ik herken mij hier helemaal in!! Ook al gaat het om 20cc verschil wat eigenlijk zo goed als niets is! Zo jammer dat hij niet van alles een pasexemplaar heeft zou de keuze veel makkelijker maken :4:

Ik ben nu woensdag al aan de beurt, begint echt te korten nu!! En jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-4-2018 om 20:41 zei Sanderella:

@Nannie ik heb precies hetzelfde. Twijfel tussen 295cc en 315 cc. Ene moment denk ik 315cc maar soms denk ik weer wat als het ‘te’ groot is. Ook ik ga voor de plus. Ben dinsdag weer naar Verdonck geweest om voor de 2e te passen. Over de plus ben ik zeker te weten uit. Nu de maat nog. Wanneer ben je aan de beurt voor je nieuwe aanwinst? 

 

Op 27-4-2018 om 20:30 zei Nannie:

@El80 ook al zijn ze nog helemaal ingepakt, ze passen perfect bij jouw figuur! Mooi hoor!! ^_^

 

Goh ik twijfel nog steeds haha! 

Ben 2x gaan passen, eerste sessie uitgekomen op 335cc of 315cc maar gisteren uiteindelijk beslist voor of 295cc of 315cc klaar te laten leggen.. 

Zoiezo gaat het wel Motiva full, met de progressive gel plus worden! 

 

Wat mij ontzettend hielp toen ik twijfelde was thuis met doodeenvoudige broodzakjes vullen met water (1 cc = 1 ml) en verschillende maten uitproberen passen met bh en topje fotos maken en kijken waar je t meeste blij van wordt. Zo heb ik de knoop doorgehakt. Misschien dat t jullie ook helpt.... 20 cc verschil is echt niets hoor! Dan kan je net zo goed v de grootste gaan voordat je straks spijt hebt dat ze te klein zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.