El80

El80 : 25 april 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Hierbij wil ik mij graag even voorstellen. Ik ben 34 jaar en heb nooit echt borsten gehad (kleine B cup en na mijn kids een AA cup)

Ik heb in 2106 een consult gehad bij Esther Bodde en Verdonck in België. Toen kwam ik uit op 255/275 dual plane). Vanwege een andere operatie moest ik de ingreep helaas uitstellen en nu ben ik er helemaal klaar voor :-)

Ik heb binnenkort bij beide een consult en dan ga ik een keuze maken. Spannend!!

Welkom @El80! Wat fijn dat je er nu voor kunt gaan :) Ik las dat je binnenkort een 2e consult hebt bij dr. Verdonck. Heb je nu definitief voor hem gekozen? Ester ken ik niet maar zoals je weet heb ik 17 dagen geleden 'Verdonckjes' gekregen :P Tot nu vindt ik het allemaal een heel prettige ervaring bij de Belgian Breast Clinic. Ze ontzettend vriendelijke en van wat ik hier op het forum gelezen heb is de nazorg ook super. Zelf heb ik (nog) geen problemen gehad maar je krijgt zijn mobiele nummer en je mag 7 dagen per week, 24 uur per dag contact opnemen als er iets is. Wel een hele fijne gedachte!

Veel succes alvast bij je 2e consult, wanneer ben je aan de beurt?

Hoi @Vae, dank je wel. Ik heb zaterdag 24 feb een consult en de maandag erna bij dr Bodde. Bij beide heb ik een heel goed gevoel overgehouden. Ik denk dat ik na het consult een goede keuze kan maken. Ga ''gewoon'' op mijn gevoel af. Ik heb Nicoline (van het forum) gesproken en ze was ook erg te spreken over Verdonck. :-) Fijn dat jouw ervaring ook zo goed is!

Je moet inderdaad op je gevoel afgaan! Ik ben ook via dit forum bij dr. Verdonck terecht gekomen, had veel goeds over hem gelezen. Nog 3 weekjes! Veel succes alvast :)

Hoi @El80

Ik zag jouw aanvraag voor de club van april, maar zie geen update hier in je topic, met wat je datum is en waar je door wie geopereerd gaat worden. :)
Misschien wil je dat even aanvullen, zodat ik weet of ik je kan toelaten in de club?

xx BB

@best_boobie mijn operatiedatum is 25 april bij de heer Verdonck. Dit is onder voorbehoud, maar bijna 100% zeker, afhankelijk van het borstonderzoek deze week en het tweede consult as zaterdag.

Gr 

Oke, zal ik het in je titel vermelden.
In dit topic kun je dus in het vervolg al je updates en je operatieverslag schrijven. Wel zo overzichtelijk :)

Tevens zal ik je zo even de regels van de club in pb sturen :)

xxx

Vandaag ben ik op consult geweest bij dr Verdonck. Tijdens het passen vond ik 255 cc heel erg mooi. 295 was echt te groot en niet in verhouding met mijn lichaam. De prothesen zouden te breed zijn en mijn huid is wat dikker waardoor je de randen kan gaan zien. IK hou van Naturell (met net een maatje meer ;-) Dus ik heb besloten voor 275 cc te gaan Motiva Full. 25 april is het zo ver!! Vooral heel veel zin in!

Dag dames !

ik ben nieuw hier op dit forum ! Had gisteren ook al ergens een berichtje gelaten maar weet niet of ik het goed deed want geen reactie ?

vandaag op een eerste consult geweest bij dokter Verdonck! Goed gevoel bij, hij kent zijn vak .

ik ben op zoek achter dames met beetje zelfde postuur als mezelf : 1m78 , 68 kg.

operatir gepland 3 april!

ik heb nu een kleine B, mr na twee kindjes is die echt niet meer mooi. Wil graag een mooie C maar zo naturelle mogelijk. Dokter raadde mij een 335 full motiva aan ( achter de spier: dual plane). Daar schrok ik even van omdat een vriendin van mij 255 nam... en ik dit mooi vond ( op foto's op internet). Maar hij zei dat ik daar niet op mocht afgaan omdat ik groot ben en zij is kleiner en heel mager...

ik twijfel nu dus tss 315 en 335cc....

wel echt geen GROTE borsten hebben maar volgens hem hebben er veel vrouwen spijt achteraf .. volgens hem zouden de meeste vrouwen van mijn postuur kiezen eind de 300...

ik ben een twijfelaar maar wil echt niet nog eens gaan passen, veel te ver, hahahaha.

dus bij deze mijn vraag :--)

vele groetjes

• Like 1

Hoi EI80!

wie weet hebben we elkaar gekruisd vandaag :--)

Mag ik weten wat jou postuur is ? Ik vind het zo moeilijk kiezen ... 

groetjes

• Like 1

@Newbikini wat ontzettend toevallig. Hoe laat had jij je consult? Had je toevallig een bril op? :-)

Ik ben 1.67 en weeg 56 kilo. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik vrij gespierd ben dus ik ben vrij tenger. Mijn borsten staan vrij ver uit elkaar en ik heb een breder borstbeen. Hoe groter de prothesen hoe meer de naar buiten gaan vallen. Ook gaan ze dan veel naar buiten staan. 

Wat is jouw situatie? X

@Newbikini ik zie nu pas dit berichtje. Had jij wellicht een consult voor mij? Rond 14:15 uur? 

Ik zou echt op het advies van dr Verdonck afgaan. Als hij zegt dat 335cc heel mooi gaat zijn en natuurlijk dan is dat ook zo. Hij houdt niet van nep. 

Bij mij was het advies 255 cc en 275cc zou ook nog mooi zijn. Ik zag laatst een meisje oo het forum met 235 en dat leek veel groter als een ander meisje met 295...je moet echt per persoon kijken.

ik weet zeker dat 335cc bij jou niet nep gaat zijn. Als jij zegt dat je voor naturel wil gaan gaat het zeker zo uitpakken. Liefs

Anders lees even de pb die je kreeg bij registratie. Die heet 'welkom' 
Daarin wordt een en ander uitgelegd over het forum.
Zo hoef je je niet voor te stellen in iemand anders haar topic, maar kun je je eigen topic starten en blijft het hier overzichtelijk :)

xx BB

@EI80 nee om 13u... was er wel om 14u (nog even staan praatten met secretaresse)... had zo'n rood houthakkershemdje aan...

dankjewel voor je goede moed , het blijft nog twijfelen. Misschien ga ik nog elders op consult (gewoon het consult ), waar je een 3D simulatie krijgt met foto's , zou dat een goed plan zijn ?

groetjes x

• Like 1

Dan heb ik je gezien. Volgens mij kwam je net naar buiten. Ik was met mijn man. Ik denk dat een tweede consult altijd goed is. Gewoon even ter vergelijking. Ik heb ook meerdere consulten gehad en in totaal 3 PC gezien. Verdonck gaf de doorslag (ook vanwege de Motiva inplantaten). Ik denk dat je pas een goede keuze kan maken als je vergelijk hebt. 

Overigens denk ik dat een andere PC misschien zelfs meer zal adviseren. Dat was bij mij ook het geval. Verdonck gaat eerder voor save! Succes! X